De namen waren nog niet eens uitgelekt (want die Tweet was er nog niet eens uit) maar je gaat wel preventief je hele online hebben en houden deleten omdat je niks gedaan hebt? Dit is gewoon meteen door dat advocatenbureau in gang gezet.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:40 schreef -XOR- het volgende:
Misschien waren er wel onverlaten 'achter gekomen' die desbetreffende jongens bedreigd hebben en hebben ze daarom hun profiel verwijderd. Als GS kan googlen, dan kan een of andere gewelddadige onverlaat dat natuurlijk ook.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 00:13 schreef voyeur het volgende:
Probleem is dat ze allemaal professioneel van het internet verwijderd zijn door mensen die weten hoe dat moet. Wat ik vond was obscuur en lastig, omdat alles en iedereen gesommeerd is de namen te verwijderen van alle social media, schooluitslagen, voetbalclubs etc....
Sterker nog: als je je Facebookprofiel verwijdert dan is dat kennelijk een schuldbekentenis, want god verhoede dat je eenzelfde voornaam en achternaam met dezelfde letter hebt en je al een paar keer van overijverige amateurspeurneuzen voor je kiezen hebt gekregen dat je zeker wel een van de MallorcaMoordenaars zult zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wij weten niet of ze wat hebben gedaan, GS heeft die namen bij elkaar gegoogled. Blijkbaar mag je van GS niet meer je Facebook-profiel verwijderen.
Dat lijkt me hier niet aan de hand en wat dat betreft heb je volgens de laatste berichten dan het meest te vrezen van de overheidquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat erom dat men er wellicht ook mee aan de haal gaat als je helemaal niets uitgevroten hebt.
Wanneer zijn ze verwijderd dan?quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
De namen waren nog niet eens uitgelekt (want die Tweet was er nog niet eens uit) maar je gaat wel preventief je hele online hebben en houden deleten omdat je niks gedaan hebt? Dit is gewoon meteen door dat advocatenbureau in gang gezet.
[..]
Een FB of een Insta is prima in een paar minuten te deleten. Maar de rest zoals @voyeur zegt, daar gaat wel even een tijdje overheen dus dat moet sowieso eerder in gang gezet zijn.quote:
Commentaar leveren op anderen en dan hier zelf dingen gaan verzinnenquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Misschien waren er wel onverlaten 'achter gekomen' die desbetreffende jongens bedreigd hebben en hebben ze daarom hun profiel verwijderd. Als GS kan googlen, dan kan een of andere gewelddadige onverlaat dat natuurlijk ook.
oh boyquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sowieso maak ik me druk over het feit dat verdachten en hun naasten rechten hebben in deze samenleving, rechten die GS hier met voeten treedt. O.a. het recht op privacy - in zoverre dat hun naam niet in zijn geheel genoemd wordt. Dat is geen juridisch afdwingbaar recht, maar wel iets dat we stilzwijgend met elkaar hebben afgesproken. Blijkbaar hebben ze bij GS bij voorbaat geen vertrouwen in onze rechtsstaat, het Nederlands justitieel apparaat en bij uitbreiding in de huidige liberaal-democratische instituties en zoeken een parallelle gerechtigheid. Als je alles dan zo rigoreus opzij schuift mag je op z'n minst wel wat zorgvuldigheid in je publicaties aan de dag leggen en niet de hele zaak als leuk clickbait-feuilleton voorschotelen.
Mijn gebrek aan inhoud verbloemen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
oh boywaar komt jouw drang vandaan om heel interessant te doen met je taalgebruik?
Ja, wil je een "topvrouw in 7 stappen" worden?quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:55 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Wie is die moeder? Ik heb toevallig behoefte aan zo'n coach.
De zaak waar dit me aan doet denken is de zogenaamde Bachus-zaak (linkje naar uitspraak Hoge Raad), waarin het overigens duidelijk was wie geschoten had.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:42 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik kan me nog een zaak herinneren waarbij drie gasten een club uit waren gegooid, terugkwamen met een pistool en op de deur schoten. Volgens mij werden 2 meisjes die achter de deur stonden geraakt, en iig een overleed er. De drie zwegen wie er geschoten had, en kwamen daar in eerste instantie mee weg. Er is wel beroep geweest, maar ik kan me niet herinneren dat iemand uiteindelijk voor moord dan wel doodslag werd veroordeeld.
Alles is in gang gezet om ze er onderuit te laten komen dmv klassejustitie en een fopstraf.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterker nog: als je je Facebookprofiel verwijdert dan is dat kennelijk een schuldbekentenis, want god verhoede dat je eenzelfde voornaam en achternaam met dezelfde letter hebt en je al een paar keer van overijverige amateurspeurneuzen voor je kiezen hebt gekregen dat je zeker wel een van de MallorcaMoordenaars zult zijn.
Maar kennelijk moet je dan vooral niet je FB verwijderen of op slot gooien want dat maakt je dan nog verdachter?
Het artikel is door reaguurders geschreven en geplaatst?quote:
Oberschoppers hebben 5 jaar gekregen in tsjechie.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Kunnen best 'n jaar of 8 tot 10 celstraf krijgen. De hoofddaders dan. Gras is niet altijd groener bij de buren.
Die kopschoppers in Praag zouden - als we de berichten mochten geloven - ook tot ze 'n ons wegen weg mogen rotten in een Tsjechische cel. Uiteindelijk kregen ze strafjes die ze in Nederland ook wel gekregen zouden hebben.
Dus die jongen die zei erbij te zijn geweest en de namen bevestigde tegenover een journalist is ook broddelwerk.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[..]
Oftewel, ze gokken maar wat, maar noemen wel een volledige naam.
[..]
Het ATC is niet poepsjiek, het is een school van de middenklasse. Dat klopt dus al niet, maar past wel lekker in het rijkeluiszoontjesnarratief.
Journalistiek broddelwerk van die GS-debieltjes dus.
Uuuh vanmiddag was al bekend dat naast het lijstje wat rond is gegaan, 1 van de jongens die erbij was het lijstje met de namen bevestigd heeft.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterker nog: als je je Facebookprofiel verwijdert dan is dat kennelijk een schuldbekentenis, want god verhoede dat je eenzelfde voornaam en achternaam met dezelfde letter hebt en je al een paar keer van overijverige amateurspeurneuzen voor je kiezen hebt gekregen dat je zeker wel een van de MallorcaMoordenaars zult zijn.
Maar kennelijk moet je dan vooral niet je FB verwijderen of op slot gooien want dat maakt je dan nog verdachter?
Geen zin om dit te checken, maar zit er zo'n groot verschil in kopschopdoden? Of zit em dat in de leeftijd van de daders?quote:Op donderdag 29 juli 2021 00:27 schreef SOG het volgende:
[..]
Oberschoppers hebben 5 jaar gekregen in tsjechie.
Eindhovense kopschopper half jaar.
Dus lijkt me je laatste zin onwaar.
Ja, apart, heb het niet helemaal gevolgd, lees wat en lees al vrij snel wat jij aangeeft.quote:Op donderdag 29 juli 2021 00:35 schreef SOG het volgende:
[..]
Uuuh vanmiddag was al bekend dat naast het lijstje wat rond is gegaan, 1 van de jongens die erbij was het lijstje met de namen bevestigd heeft.
Fijn dat iedereen hier nu al 12 uur loopt te droeftoeteren. Jemig.
Onthoudt de namen. En wijs hen op hun verleden.quote:Op donderdag 29 juli 2021 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Deze jongens worden later onze wethouders….
En drukte GS toen de achternamen erbij af?quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het artikel is door reaguurders geschreven en geplaatst?GS schrijft zelfs hoe ze erachter zijn gekomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |