Hij is de laatste tijd ook niet bepaald een uitblinker.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Echt bang dat zo'n Senesi z'n zaakwaarnemer vnv belt en een transferverzoek indient.
Dit is weer gênant slecht.
40/45kquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:39 schreef Elan het volgende:
Wat is de begroting eigenlijk van dat Dritta?
Dit belooft wat straks voor de competitiequote:Op donderdag 29 juli 2021 20:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Te triest voor woorden dat fucking Drita zo gevaarlijk kan worden tegen onze verdediging.
Volgens mij hoorde ik vorige week iemand bij ESPN 3mln zeggen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:39 schreef Elan het volgende:
ik dacht dit net bij Bijlow.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Echt bang dat zo'n Senesi z'n zaakwaarnemer vnv belt en een transferverzoek indient.
Dit is weer gênant slecht.
5 knopen en een pak consumptiebonnenquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:39 schreef Elan het volgende:
Naja normaal gesproken speel je na de 1-0 gewoon een gewonnen wedstrijd, maarja wij hebben Fer.quote:
Waarom stellen ze hem op als ze hem kwijt willenquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja normaal gesproken speel je na de 1-0 gewoon een gewonnen wedstrijd, maarja wij hebben Fer.
Ik begrijp echt niet waarom Slot hem opstelt ipv Burger, gewoon een grote fout. Fer heeft vorig seizoen natuurlijk al heel veel van dit soort momentjes gehad.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom stellen ze hem op als ze hem kwijt willen
raar ja...quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:45 schreef spapaars het volgende:
Publiek zit hutjemutje, dan hadden net zo alle plaatsen kunnen verkopen.
Men geeft blijkbaar een bonus aan de trainer als die vijfde wordt met Feyenoord.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Vraag me wel eens af waar de begroting van Feyenoord aan wordt besteed als je ziet hoe armoedig de selectie is. Kennelijk allemaal behoorlijk overbetaald
Ajax koopt voor 3x dat bedrag de beste feyenoorder voor op de bank.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik vorige week iemand bij ESPN 3mln zeggen.
Als ik dit zie is dit wel een flinke uitdaging jaquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:47 schreef Buitendam het volgende:
Die Slot vindt dit een mooiere uitdaging dan bij AZ.
Besef.
Een uitdaging is het wel.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:47 schreef Buitendam het volgende:
Besef.
Wat is dat danquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:48 schreef ijs_beer het volgende:
Nou, die wijziging in de uitdoelpuntenregel kan nog wel eens cruciaal blijken, strakjes.
Hendriks gewoon, dat is nota bene een verdediger.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet waarom Slot hem opstelt ipv Burger, gewoon een grote fout. Fer heeft vorig seizoen natuurlijk al heel veel van dit soort momentjes gehad.
Het is zeker uitdagender. En aangezien iedereen overbetaald wordt, zal hij dat ook wel zijn. Geen wonder dat Geertruida nog niet heeft bijgetekend, die wil natuurlijk minstens het dubbele van Fer.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:47 schreef Buitendam het volgende:
Besef.
Trauner is nog trager dan Fer.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Doe je eindelijk en veel te laat de trage slak Botteghin weg, krijg je Fer ervoor terug. Ok.. Traunergod komt er nog aan natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |