Hij is de laatste tijd ook niet bepaald een uitblinker.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Echt bang dat zo'n Senesi z'n zaakwaarnemer vnv belt en een transferverzoek indient.
Dit is weer gênant slecht.
40/45kquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:39 schreef Elan het volgende:
Wat is de begroting eigenlijk van dat Dritta?
Dit belooft wat straks voor de competitiequote:Op donderdag 29 juli 2021 20:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Te triest voor woorden dat fucking Drita zo gevaarlijk kan worden tegen onze verdediging.
Volgens mij hoorde ik vorige week iemand bij ESPN 3mln zeggen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:39 schreef Elan het volgende:
ik dacht dit net bij Bijlow.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Echt bang dat zo'n Senesi z'n zaakwaarnemer vnv belt en een transferverzoek indient.
Dit is weer gênant slecht.
5 knopen en een pak consumptiebonnenquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:39 schreef Elan het volgende:
Naja normaal gesproken speel je na de 1-0 gewoon een gewonnen wedstrijd, maarja wij hebben Fer.quote:
Waarom stellen ze hem op als ze hem kwijt willenquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja normaal gesproken speel je na de 1-0 gewoon een gewonnen wedstrijd, maarja wij hebben Fer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |