Omaquote:Op woensdag 28 juli 2021 17:05 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Niks mis mee als ze iets verkopen wat bewezen werkt, ipv de wappie masters die troep verkopen:
[ twitter ]
Ben jij überhaupt inhoudelijk bekend met het fenomeen of?quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:18 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Is werken op afstand nu ook al "great reset"
Dan kun je het internet ook wel opdoeken
Natuurlijk is het gechargeerd. Maar dat neemt niet weg dar er wel degelijk een kern van waarheid in zit. Het is nier voor niets dat veel mensen op Twitter het bericht liken en er positief op reageren.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik kan wel een betere maken. Maar ook die zou arbitrair zijn en geen enkele toegevoegde waarde hebben dus. Het is niet zo dat als je iets in een infographic zet, dat het dan meteen de waarheid is.
Lees die berichten even goed, alles is slecht volgens die vrouw incl vitaminen.. Behalve als je die van haar koopt..quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:57 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is een experiment dus je kan niet zeggen dat het bewezen werkt , daarvoor moet eerst het experiment afgelopen zijn . Je kan geen voorsprong nemen op de uitkomst die jou het meest bevalt . Daarom prik jij je wel en de ander wacht nog af of doet het helemaal niet .
Zijn vitamines nu ook al wappie ? _ hahahaha als er geen aluminium , grafeen oxide of geaborteerde foetuscellen in zit dan hoef ik het nietBikkel hoor maar als je het niet erg vind houd ik het op alles wat jij wappie noemt
Beter drinken ze mijn dennennaaldenthee. 1,99 per 50gr excl verzendkostenquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:36 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Lees die berichten even goed, alles is slecht volgens die vrouw incl vitaminen.. Behalve als je die van haar koopt..
Dat zegt me ook niet zo heel veel. Gezien het meest gelikete ding op social media een Ei isquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:33 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Natuurlijk is het gechargeerd. Maar dat neemt niet weg dar er wel degelijk een kern van waarheid in zit. Het is nier voor niets dat veel mensen op Twitter het bericht liken en er positief op reageren.
Dennennaaldenthee drinken is vast boeiender dan praten over mensen die dennennaalden thee drinken en die bestellen voor 1,99 per 50gr .quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:38 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Beter drinken ze mijn dennennaaldenthee. 1,99 per 50gr excl verzendkosten![]()
Of speciale bij volle maan geoogste dennennaalden voor 4,99 per 25gr
Tip: ga lekker een dennennaaldenthee drinken met mede azijnpisser @Monomeismquote:Op woensdag 28 juli 2021 19:10 schreef Summers het volgende:
[..]
Dennennaaldenthee drinken is vast boeiender dan praten over mensen die dennennaalden thee drinken en die bestellen voor 1,99 per 50gr .
quote:
Jij geeft altijd hoog op over democratische controle. Er zijn andere manieren te bedenken om zaken te implementeren dan zomaar doordrukken omdat Claus dat zo wil.quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:37 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Je geeft zelf het perfecte voorbeeld.
Thuiswerken heeft gewoon objectief als voordeel dat er minder gereisd hoeft te worden, oftewel minder verkeer oftewel minder vervuiling
Jouw versie
Ze WiLLEn dAt wE aLlEmaAl ThUiSWerKEn!!! HET iS eEn DicTATUuRrrrrrR!!
Wil je het nog duidelijker?
Gewoon ff lekker zelf invullen wat het WEF vooral niet zegt
Ja want Claus heeft zoveel macht in Nederland... Oh nee toch nietquote:Op woensdag 28 juli 2021 19:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij geeft altijd hoog op over democratische controle. Er zijn andere manieren te bedenken om zaken te implementeren dan zomaar doordrukken omdat Claus dat zo wil.
Ik ben nu wel benieuwd hoe het proeftquote:Op woensdag 28 juli 2021 19:31 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Tip: ga lekker een dennennaaldenthee drinken met mede azijnpisser @:Monomeism![]()
*Smaaktquote:Op woensdag 28 juli 2021 19:58 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd hoe het proeft
Sommige mensen komen hier alleen maar de fouten zoeken en denken dat ze kunnen voorschrijven wat andere mensen wel en niet mogen geloven en op welke gronden . Rare gedachtengang en absoluut niet mijn geloof .quote:
Sorry probeerde je te helpen. D's en T's maken me niks uit maar het verschil tussen proeven en smaken vind ik toch wel noemenswaardig.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:07 schreef Summers het volgende:
[..]
Sommige mensen komen hier alleen maar de fouten zoeken en denken dat ze kunnen voorschrijven wat andere mensen wel en niet mogen geloven en op welke gronden . Rare gedachtengang en absoluut niet mijn geloof .
Als je nu is ging stoppen met van alles te geloven en te gaan voor feiten...quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:07 schreef Summers het volgende:
[..]
Sommige mensen komen hier alleen maar de fouten zoeken en denken dat ze kunnen voorschrijven wat andere mensen wel en niet mogen geloven en op welke gronden . Rare gedachtengang en absoluut niet mijn geloof .
Daar ga je weer jij bepaald niet voor een ander in welke versie iemand moet geloven , wat kritisch is , welke bronnen iemand als de waarheid moet zien . Die zaken bepaal je alleen voor jezelf . Je hebt de autoriteit niet om een ander te vertellen wat de waarheid is , jij kan net zo goed fout zitten en vanuit mij gezien zit je mijlenver van wat ik als waarheid zie . Ik hoop dat jij tevreden bent met jouw waarheid want ik ben in ieder geval tevreden met de mijnequote:Op woensdag 28 juli 2021 20:12 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Als je nu is ging stoppen met van alles te geloven en te gaan voor feiten...
Kan je heel wat dennennaaldenthee mee kopen bij devlinmrquote:New York biedt burgers 100 dollar als ze zich laten vaccineren
Om burgers over te halen zich te laten vaccineren tegen Covid-19 biedt de stad New York een beloning van 100 dollar (ongeveer 85 euro). De Amerikaanse metropool hoopt daarmee het percentage ingeënten op te krikken, nu het aantal besmettingen met het coronavirus weer stijgt.
https://www.lc.nl/buitenl(...)ineren-26963605.html
Het is een feit dat je complottheorieen aanhangt die ver bezijden de waarheid zijn:quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:20 schreef Summers het volgende:
[..]
Daar ga je weer jij bepaald niet voor een ander in welke versie iemand moet geloven , wat kritisch is , welke bronnen iemand als de waarheid moet zien . Die zaken bepaal je alleen voor jezelf . Je hebt de autoriteit niet om een ander te vertellen wat de waarheid is , jij kan net zo goed fout zitten en vanuit mij gezien zit je mijlenver van wat ik als waarheid zie . Ik hoop dat jij tevreden bent met jouw waarheid want ik ben in ieder geval tevreden met de mijne
Altijd fijn als je de waarheid aan je zijde hebt en ook de enige bent die dat moet leven , niet je buurvrouw , niet je kapper en andere mensen op fok al helemaal nietquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:33 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
De feiten is dat je complottheorieen aanhangt die ver bezijden de waarheid zijn:
**klik**
Het lijkt er dus sterk op dat wij de waarheid aan onze zijde hebben.
16 porties maarquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kan je heel wat dennennaaldenthee mee kopen bij devlinmr
Of hoe simpel je toch kan reageren. Je maakt er een wedstrijdje van ofwa?quote:[b]Op woensdag 28 juli 2021 20:33 schreef An_0_Niem het
Het lijkt er dus sterk op dat wij de waarheid aan onze zijde hebben.
Gelukkig krijg ik van jou een mooi kortingspercentage bij mijn aankopen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:04 schreef devlinmr het volgende:
[..]
16 porties maar
Net iets meer dan 2 weken
Fijn dat je 'nieuws' van ruim een week oud post. En wederom: bijna niemand is gevaccineerd omdat hij/zij dan geloofd weer 'vrij te zijn'.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:11 schreef Summers het volgende:
Wauw 2 vaccinaties geen recht op toegang terwijl mensen zich dubbel hebben laten vaccineren om weer vrij te zijn .
[ afbeelding ]
jij bent 1 van die oudjes uit het rusthuis die het deed om te overleven?quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Fijn dat je 'nieuws' van ruim een week oud post. En wederom: bijna niemand is gevaccineerd omdat hij/zij dan geloofd weer 'vrij te zijn'.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gelukkig krijg ik van jou een mooi kortingspercentage bij mijn aankopen.
Nee, gewoon omdat geen zin om ziek te worden.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
jij bent 1 van die oudjes uit het rusthuis die het deed om te overleven?
Verzin je nou ter plekke een regel dat je geen nieuws mag posten van een week oudquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Fijn dat je 'nieuws' van ruim een week oud post. En wederom: bijna niemand is gevaccineerd omdat hij/zij dan geloofd weer 'vrij te zijn'.
Nounou slimme oma ... ze gebruikt gewoon zelfde tactiek als virologen en regering.quote:Vitamineverkoopster Miriam probeert weer supplementen op telegram te verkopen aan mensen die ze eerst angstig gemaakt heeft met enge verhalen over het coronavaccin.
Als je mensen rondom je vraagt waarom ze het "vaccin" nemen, zeggen de meesten gewoon eerlijk dat ze dit jaar op vakantie willen. Niet meer niet minder.quote:[b]Op woensdag 28 juli 2021 21:49 schreef Summers
Het sprookje is inderdaad uit maar de meeste reacties kwamen voor mij toch het meeste neer op vrijheid beperkingen opheffen
- dan konden ze stoppen met testen ,
- maatregelen zouden verdwijnen want iedereen zou veilig zijn
- je kon weer dansen , je kon weer zingen en uitgaan en op vakantie
Bijna iedereen die zich laat vaccineren doet dat om zichzelf of mensen om hem heen te beschermen. Slechts een klein deel jongeren heeft als hoofdreden dat hij daardoor weer uit kan gaan of zich voor bepaalde evenementen niet hoeft te laten testen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:49 schreef Summers het volgende:
[..]
Verzin je nou ter plekke een regel dat je geen nieuws mag posten van een week oud![]()
Het sprookje is inderdaad uit maar de meeste reacties kwamen voor mij toch het meeste neer op vrijheid beperkingen opheffen
- dan konden ze stoppen met testen ,
- maatregelen zouden verdwijnen want iedereen zou veilig zijn
- je kon weer dansen , je kon weer zingen en uitgaan en op vakantie
Zelfs die mensen begrijpen dat maatregelen veranderlijk zijn en dat regeringen, buitenlands of onze eigen, maatregelen aanpassen aan de huidige omstandigheden. Niemand geloofd dat jezelf vaccineren betekent dat je voor altijd alles weer kan doen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Als je mensen rondom je vraagt waarom ze het "vaccin" nemen, zeggen de meesten gewoon eerlijk dat ze dit jaar op vakantie willen. Niet meer niet minder.
En als je de mensen rondom je vraagt waarom ze het niet willen is dat omdat ze enge filmpjes gezien hebben op facebook.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Als je mensen rondom je vraagt waarom ze het "vaccin" nemen, zeggen de meesten gewoon eerlijk dat ze dit jaar op vakantie willen. Niet meer niet minder.
Projectie...quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:59 schreef ems. het volgende:
[..]
En als je de mensen rondom je vraagt waarom ze het niet willen is dat omdat ze enge filmpjes gezien hebben op facebook.
Dat is inderdaad hoe die dingen zich verspreiden. Ik heb ze ook in mijn familie zitten hoor. Hele dag linkjes spammen enzo.quote:
speelt ook mee inderdaad.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja en de vacciwappies ondertussen op forums wat belachelijk gaan doen...quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is inderdaad hoe die dingen zich verspreiden. Ik heb ze ook in mijn familie zitten hoor. Hele dag linkjes spammen enzo.
Dat heb ik persoonlijk ook het meeste gehoord maar het klinkt uiteraard stukken beter als je het hebt gedaan voor je medemensquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wat heerlijk naïef.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bijna iedereen die zich laat vaccineren doet dat om zichzelf of mensen om hem heen te beschermen. Slechts een klein deel jongeren heeft als hoofdreden dat hij daardoor weer uit kan gaan of zich voor bepaalde evenementen niet hoeft te laten testen.
Jullie blijven maar pretenderen alsof gevaccineerden een soort contract hebben getekend waarin allerlei vrijheden zijn beloofd.
En je mag best nieuws posten dat een week, maand of jaar oud is, maar dat zal niet serieus genomen worden. Zeker niet als je het brengt alsof het nieuws is.
En daar is niks mis meequote:Op woensdag 28 juli 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wat heerlijk naïef.
Iedereen doet het voor zichzelf en om weer normaal te leven.
Het wisselt, zoals met alles, van persoon tot persoon.quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wat heerlijk naïef.
Iedereen doet het voor zichzelf en om weer normaal te leven.
Nee niks mis mee.quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
We testen toch ook niet op aarsmaden voor toegang? Bestaan die ook niet dan?
Past er wel goed qua onzin gehalte jaquote:Op woensdag 28 juli 2021 23:49 schreef Orwell het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
2021 bnw-post van het jaar! (tot nu toe)
meer qua "logica in Cojona-tijden"- gehalte :-)quote:Op donderdag 29 juli 2021 00:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Past er wel goed qua onzin gehalte ja
Net zoals besluiten om niet te vaccineren .quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het wisselt, zoals met alles, van persoon tot persoon.
Dit. In mijn omgeving geven de jongeren het vaakste aan dat ze het doen om van de beperkingen af te zijn; oudere generaties over het algemeen vanwege de bescherming. Met wat uitzonderingen aan beide kanten. Al zijn er denk ik ook wel wat mensen die politiek correct willen zijn en dus zeggen dat ze het om de bescherming doen terwijl er bij navragen toch wel uit komt dat het eigenlijk is gedaan vanwege de extra vrijheid.quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het wisselt, zoals met alles, van persoon tot persoon.
Dansen met Jansen..Op=Op...Het ouderlijk gezag bypassen inzake injectie-keuze van (jonge) kinderen....Apartheids-taferelen...(als logisch gevolg)quote:Op donderdag 29 juli 2021 00:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dit. In mijn omgeving geven de jongeren het vaakste aan dat ze het doen om van de beperkingen af te zijn; oudere generaties over het algemeen vanwege de bescherming. Met wat uitzonderingen aan beide kanten. Al zijn er denk ik ook wel wat mensen die politiek correct willen zijn en dus zeggen dat ze het om de bescherming doen terwijl er bij navragen toch wel uit komt dat het eigenlijk is gedaan vanwege de extra vrijheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |