abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200603627
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 21:11 schreef Summers het volgende:
Wauw 2 vaccinaties geen recht op toegang terwijl mensen zich dubbel hebben laten vaccineren om weer vrij te zijn .

[ afbeelding ]
Fijn dat je 'nieuws' van ruim een week oud post. En wederom: bijna niemand is gevaccineerd omdat hij/zij dan geloofd weer 'vrij te zijn'.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200603727
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 21:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Fijn dat je 'nieuws' van ruim een week oud post. En wederom: bijna niemand is gevaccineerd omdat hij/zij dan geloofd weer 'vrij te zijn'.
jij bent 1 van die oudjes uit het rusthuis die het deed om te overleven?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200603739
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 21:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Gelukkig krijg ik van jou een mooi kortingspercentage bij mijn aankopen.
:Y
pi_200603776
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 21:18 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

jij bent 1 van die oudjes uit het rusthuis die het deed om te overleven?
Nee, gewoon omdat geen zin om ziek te worden.
Als ZZP'er kost dat veel geld plus dat potentiële naweeën ook niet niks zijn
  woensdag 28 juli 2021 @ 21:49:32 #180
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200604328
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 21:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Verzin je nou ter plekke een regel dat je geen nieuws mag posten van een week oud :?

Het sprookje is inderdaad uit maar de meeste reacties kwamen voor mij toch het meeste neer op vrijheid beperkingen opheffen

- dan konden ze stoppen met testen ,
- maatregelen zouden verdwijnen want iedereen zou veilig zijn
- je kon weer dansen , je kon weer zingen en uitgaan en op vakantie
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200604336
quote:
Vitamineverkoopster Miriam probeert weer supplementen op telegram te verkopen aan mensen die ze eerst angstig gemaakt heeft met enge verhalen over het coronavaccin.
Nounou slimme oma ... ze gebruikt gewoon zelfde tactiek als virologen en regering.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200604389
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 28 juli 2021 21:49 schreef Summers

Het sprookje is inderdaad uit maar de meeste reacties kwamen voor mij toch het meeste neer op vrijheid beperkingen opheffen

Als je mensen rondom je vraagt waarom ze het "vaccin" nemen, zeggen de meesten gewoon eerlijk dat ze dit jaar op vakantie willen. Niet meer niet minder.
pi_200604441
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 21:49 schreef Summers het volgende:

[..]

Verzin je nou ter plekke een regel dat je geen nieuws mag posten van een week oud :?

Bijna iedereen die zich laat vaccineren doet dat om zichzelf of mensen om hem heen te beschermen. Slechts een klein deel jongeren heeft als hoofdreden dat hij daardoor weer uit kan gaan of zich voor bepaalde evenementen niet hoeft te laten testen.

Jullie blijven maar pretenderen alsof gevaccineerden een soort contract hebben getekend waarin allerlei vrijheden zijn beloofd.

En je mag best nieuws posten dat een week, maand of jaar oud is, maar dat zal niet serieus genomen worden. Zeker niet als je het brengt alsof het nieuws is.
pi_200604482
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 21:52 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Als je mensen rondom je vraagt waarom ze het "vaccin" nemen, zeggen de meesten gewoon eerlijk dat ze dit jaar op vakantie willen. Niet meer niet minder.
Zelfs die mensen begrijpen dat maatregelen veranderlijk zijn en dat regeringen, buitenlands of onze eigen, maatregelen aanpassen aan de huidige omstandigheden. Niemand geloofd dat jezelf vaccineren betekent dat je voor altijd alles weer kan doen.
pi_200604499
quote:

[..]

En als je de mensen rondom je vraagt waarom ze het niet willen is dat omdat ze enge filmpjes gezien hebben op facebook.
Conscience do cost.
pi_200604527
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 21:59 schreef ems. het volgende:

[..]

En als je de mensen rondom je vraagt waarom ze het niet willen is dat omdat ze enge filmpjes gezien hebben op facebook.
Projectie...
pi_200604593
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 22:01 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Projectie...
Dat is inderdaad hoe die dingen zich verspreiden. Ik heb ze ook in mijn familie zitten hoor. Hele dag linkjes spammen enzo.
Conscience do cost.
  woensdag 28 juli 2021 @ 22:06:53 #188
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200604611
quote:

[..]

speelt ook mee inderdaad.
Ik doe het voor mijn moeder!
Mijn collega's vrienden etc..

Maare even buiten dat... ik krijg volgende week mijn 2e er zijn nu meer dan miljard mensen gevaccineerd.
en enige wat me opvalt is dat er een enorm chip te kort is..

Maar niet dat het ziekenhuis hier tegenover bomvol raakt met mensen die issues hebben met vaccinaties!

Ben beetje gaan turven in mijn eerste en 2e vakantie weekje hoe vaak ik sirenes hoorde van ambulances en van de helikopter week 16 en nu week 30

week 16, heb ik 31x de ambulance voorbij horen scheuren en de helikopter 4x
week 30 heb ik tot dusver 5x de ambulance gehoord en helikopter was vorige week donderdag de laatste.
maar goed het is pas woensdag.

Nou moet ik zeggen in week 16 was ik ook druk bezig met verbouwen dus kon er wat gemist hebben.
En deze week was ik meer bij mijn vriendin 150 mtr verderop!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200604632
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 22:05 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat is inderdaad hoe die dingen zich verspreiden. Ik heb ze ook in mijn familie zitten hoor. Hele dag linkjes spammen enzo.
Ja en de vacciwappies ondertussen op forums wat belachelijk gaan doen...
  woensdag 28 juli 2021 @ 22:44:30 #190
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200605244
quote:

[..]

Dat heb ik persoonlijk ook het meeste gehoord maar het klinkt uiteraard stukken beter als je het hebt gedaan voor je medemens O-)
pi_200605647
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 21:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Bijna iedereen die zich laat vaccineren doet dat om zichzelf of mensen om hem heen te beschermen. Slechts een klein deel jongeren heeft als hoofdreden dat hij daardoor weer uit kan gaan of zich voor bepaalde evenementen niet hoeft te laten testen.

Jullie blijven maar pretenderen alsof gevaccineerden een soort contract hebben getekend waarin allerlei vrijheden zijn beloofd.

En je mag best nieuws posten dat een week, maand of jaar oud is, maar dat zal niet serieus genomen worden. Zeker niet als je het brengt alsof het nieuws is.
Tuurlijk niet, wat heerlijk naïef.
Iedereen doet het voor zichzelf en om weer normaal te leven.
Vakman pur sang
pi_200605869
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

En daar is niks mis mee
pi_200605882
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Het wisselt, zoals met alles, van persoon tot persoon.
pi_200605892
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 23:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En daar is niks mis mee
Nee niks mis mee.
Maar mag niet zo zijn dat na vaccinatie nog allerlei testprocedures blijven gelden. Zelfs Hugo pleit daarvoor maar in veel EU landen slaan ze al weer helemaal door.
Vakman pur sang
  woensdag 28 juli 2021 @ 23:49:53 #195
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_200605926
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 17:13 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

We testen toch ook niet op aarsmaden voor toegang? Bestaan die ook niet dan?
_O- _O- _O-
2021 bnw-post van het jaar! (tot nu toe)
Huig
  donderdag 29 juli 2021 @ 00:29:03 #196
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200606084
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 23:49 schreef Orwell het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
2021 bnw-post van het jaar! (tot nu toe)
Past er wel goed qua onzin gehalte ja :Y
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 29 juli 2021 @ 00:40:25 #197
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_200606121
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 00:29 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Past er wel goed qua onzin gehalte ja :Y
meer qua "logica in Cojona-tijden"- gehalte :-)
Huig
  donderdag 29 juli 2021 @ 00:41:13 #198
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200606126
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 23:41 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Net zoals besluiten om niet te vaccineren .
pi_200606131
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 23:41 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dit. In mijn omgeving geven de jongeren het vaakste aan dat ze het doen om van de beperkingen af te zijn; oudere generaties over het algemeen vanwege de bescherming. Met wat uitzonderingen aan beide kanten. Al zijn er denk ik ook wel wat mensen die politiek correct willen zijn en dus zeggen dat ze het om de bescherming doen terwijl er bij navragen toch wel uit komt dat het eigenlijk is gedaan vanwege de extra vrijheid.
  donderdag 29 juli 2021 @ 00:52:38 #200
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_200606171
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 00:42 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dit. In mijn omgeving geven de jongeren het vaakste aan dat ze het doen om van de beperkingen af te zijn; oudere generaties over het algemeen vanwege de bescherming. Met wat uitzonderingen aan beide kanten. Al zijn er denk ik ook wel wat mensen die politiek correct willen zijn en dus zeggen dat ze het om de bescherming doen terwijl er bij navragen toch wel uit komt dat het eigenlijk is gedaan vanwege de extra vrijheid.
Dansen met Jansen..Op=Op...Het ouderlijk gezag bypassen inzake injectie-keuze van (jonge) kinderen....Apartheids-taferelen...(als logisch gevolg)

ik ben geen jurist maar deze uitvoerders gaan slecht scoren qua Neurenberg codes
and shit.
Huig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')