Idd, al zag het wat gevaarlijk uit.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat die scheids hier affluit slaat ook nergens op.
Ditquote:
quote:
Ik ook, maar ze zouden het ook niet pikken als ik er daar ineens de wedstrijd stil zou leggen.quote:
Zou echt onterecht zijn.quote:
Pankration weer als sport op het programma zetten.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tot der dood is hier van toepassing.
Ja hij moet overwerken hier.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die scheids is er gewoon klaar mee
Dat zag er best bizar uit. Je zag aan haar gezicht dat ze enorm veel pijn had. Maar binnen een paar seconden veranderde dat naar adrenaline om toch dit te gaan.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die russische is echt helemaal aan het sterven
Niet zo negatiefquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:49 schreef kilon het volgende:
Met zo'n wedstrijd weet je gewoon dat Sanne verliest.
Ja of niet, want wie er ook wint, ze zijn al aardig afgedraaid.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:49 schreef kilon het volgende:
Met zo'n wedstrijd weet je gewoon dat Sanne verliest.
Morele winnaresquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Doen ze bij Judo ook aan de prijs voor de strijdlust?
quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:50 schreef Nober het volgende:
Drie finalisten kan toch ook wel een keer?
Dat jaquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:50 schreef TheVulture het volgende:
Ongelofelijk dit
Due Russin is echt mijn held van de dag
Kwadraatquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:50 schreef TheVulture het volgende:
Ongelofelijk dit
Due Russin is echt mijn held van de dag
Die zijn nu met dingen aan het gooien. Ze gaan over hun live quota heenquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:48 schreef Dagoduck het volgende:
NOS zou even naar judo voor de Nederlands
Nee donder op; het is geen tennisquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:51 schreef Nattekat het volgende:
Judo heeft een korte pauze nodig voor dit soort situaties
Als geen van beiden nog de kracht heeft om aan te vallen, gaat dit wel net zo lang duren als tennisquote:
Gaan straks nog die persco van gisteren opnieuw uitzenden terwijl Nederland aan de wedstrijd begint.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zijn nu met dingen aan het gooien. Ze gaan over hun live quota heen
Het was ook iets waarmee schoolkinderen zichzelf konden verdedigen tegen pestkoppen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:52 schreef DeeBee het volgende:
Aziatisch jassentrekken is eigenlijk echt geen sport
Nee dan krijgen ze beiden een straf en wint de Japanse.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als geen van beiden nog de kracht heeft om aan te vallen, gaat dit wel net zo lang duren als tennis
Tennis is geen sportquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:53 schreef Montov het volgende:
Hoe lang nog tot het record van Muhet versus Isner?
Hahaquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:53 schreef Montov het volgende:
Kleine 11 uur.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:53 schreef Montov het volgende:
Karmaquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS dacht 'even snel schakelen om toch net op tijd er bij te zijn'
Nou het lijkt me niet goed voor je concentratie/focus als je zo lang moet wachtenquote:
Laten we hopen dat dat ONZE Sanne is.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:54 schreef Momo het volgende:
Wel mooi voor de gene die de andere semi wint zo, deze zijn kapot nog
Ja even compenseren.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gaan straks nog die persco van gisteren opnieuw uitzenden terwijl Nederland aan de wedstrijd begint.
Stel je voor dat je te veel laat zien.
Geen lullige score maar volledig op de rug dan jaquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:54 schreef heywoodu het volgende:
En dan nu die Japanse met een schouderworp op d'r rug leggen ofzo
Geldt evengoed voor de tegenstander natuurlijk, hopelijk kan ze daarmee het beste omgaan dusquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou het lijkt me niet goed voor je concentratie/focus als je zo lang moet wachten
Die wordt ondertussen helemaal koud, zo lang wachten tot ze mag. Ook lastig om die focus vast te houden lijkt me.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat ONZE Sanne is.
Maar dat heeft haar tegenstander ook.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:55 schreef kilon het volgende:
[..]
Die wordt ondertussen helemaal koud, zo lang wachten tot ze mag. Ook lastig om die focus vast te houden lijkt me.
Gezondheid.quote:
Ze durven de beslissing niet te nemen.quote:
Want? Ik zou hem aan de Russische gegeven hebben.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:57 schreef Redefine het volgende:
Laat wel zien dat de jury niet pro Japan is.
Ja? Welke was die andere dan?quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, de tweede die al out is vandaag.
Mijn reservevlaggetjequote:
OUT?quote:
Ik ook. Maar ze hadden bij een aantal twijfelgevallen de Japanse kant kunnen kiezen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Want? Ik zou hem aan de Russische gegeven hebben.
Hangt er van af of ze verantwoordelijk was voor dat punt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:59 schreef Fodio het volgende:
discutabel .. leek mij een punt voor die Russische
In principe wel. Maar Nederland heeft geen goede geschiedenis in het olympisch judo.quote:
Ze leek over te nemen en de Japanse op de zij te gooien.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hangt er van af of ze verantwoordelijk was voor dat punt.
Alsof het zo spannend is, hoort erbij en er was niks aan de hand. Bij boksen worden KO's ook altijd meermaals herhaaldquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:59 schreef TheVulture het volgende:
Eerst wegzappen en dan nu wel in slowmotion afspelen
Kim Polling does not agreequote:Op woensdag 28 juli 2021 11:01 schreef AgnesGru het volgende:
Niks op af te dingen dat Van Dijke hier staat
Kwam Sanne goed weg.quote:
Nu niet meerquote:
Oostenrijkse gooide Sanne op haar zij.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:04 schreef Starflyer het volgende:
Waarom voor de Oostenrijkse, die viel eerst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |