Vooral veel. 'Extra, extra! Read all about it in the dailly gazette'quote:
Nederland ligt in de Alpen nu?quote:Op woensdag 28 juli 2021 05:38 schreef PippenScottie het volgende:
Fietsvrouwen uit alpenlanden DOMINEREN deze OS
Dat is ze nu in het Zwitsers Duuts aan het uitleggen...quote:Op woensdag 28 juli 2021 05:39 schreef Szura het volgende:
Waar kwam die Zwitserse ineens vandaan dan
Het is wel echt zwaar.quote:Op woensdag 28 juli 2021 05:39 schreef Momo het volgende:
Is dit parkoers meer in het voordeel voor goede klimmers dan wij denken?
Zou goed kunnen, al kan je die verhoudingen niet een op een vertalen toch?quote:Op woensdag 28 juli 2021 05:39 schreef Momo het volgende:
Is dit parkoers meer in het voordeel voor goede klimmers dan wij denken?
Goede vraag.quote:Op woensdag 28 juli 2021 05:41 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn er al internationale reacties op dit geweldige resultaat?
Veluwse Alpen:quote:
Vooruit dan maarquote:Op woensdag 28 juli 2021 05:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Veluwse Alpen:
[ afbeelding ]
Daar komt Annemiek vandaan.
Zin in haar reactiequote:
Ze zijn wel een stuk sneller met de huldiging dan bij de wegrit.quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2021 05:41 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn er al internationale reacties op dit geweldige resultaat?
Nee, dat er een bingokaart vol is.quote:Op woensdag 28 juli 2021 05:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Betekent bingo dat we Herbert mogen vervangen?
Je weet maar nooit of je nog van je fiets getrokken wordt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 05:43 schreef heywoodu het volgende:
"Waar moet ik heen? Ik ben nummer één he"
Japanse officals beroofden VdB van zilverquote:Op woensdag 28 juli 2021 05:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je weet maar nooit of je nog van je fiets getrokken wordt.
FTFYquote:Op woensdag 28 juli 2021 05:45 schreef Em31 het volgende:
Oftewel: Herbert houd je bek eens over haar leeftijd.
Zeker. Hoop alleen niet op een 'toch nog last van de van val' excuus. Al verwacht ik dat bij haar ook niet.quote:Op woensdag 28 juli 2021 05:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zou niet goed zijn als ze niet zuur is
Op een minuut gereden worden doet natuurlijk pijn.quote:Op woensdag 28 juli 2021 05:44 schreef Redefine het volgende:
Ik vind het dan wel weer mooi dat VDB niet tevreden is. Logisch ook wel.
Anne is altijd wel eerlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2021 05:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Hoop alleen niet op een 'toch nog last van de van val' excuus. Al verwacht ik dat bij haar ook niet.
VDB is doorgaans wel eerlijk toch.quote:Op woensdag 28 juli 2021 05:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Hoop alleen niet op een 'toch nog last van de van val' excuus. Al verwacht ik dat bij haar ook niet.
Als die huldiging een minuut later plaatsvindt dan het protocol, dan kan deze gozer harakiri gaan plegen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 05:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk inderdaad dat protocol.
Ja. Daarom verwacht ik het ook niet bij haar.quote:Op woensdag 28 juli 2021 05:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
VDB is doorgaans wel eerlijk toch.
We hadden wel een betere kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 28 juli 2021 05:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bondscoach in het wielrennen is zwaar overrated.
Louis van Gaal ziet dit vast nog wel zitten in 2024.quote:Op woensdag 28 juli 2021 05:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
We hadden wel een betere kunnen gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |