Idd, veel te veel drama en gesnik.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:59 schreef HPoi het volgende:
Discovery is de Grote Michael Burnham show, een grote fail die serie. Af en toe probeer ik het weer eens, maar nee, tis niks.
Ja zo mooi man, van die totaal zielloze hoofdpersonen die geen enkele karakterontwikkeling doormaken, geen enkele tegenslag die er echt toe doet, nee, ze (uiteraard een vrouw, dr Who, Captain marvel, He man, Star Wars) is gewoon zonder uitleg of back story the bestast evaaaar!!! En alle mannen zijn kut, zeker de blanke, de donkere zijn voornamelijk cucks.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:00 schreef babylon het volgende:
Voor mij dan toch echt Enterprise.
Maar ik vind het allemaal mooi en gaaf om te zien hoe het met z'n tijd mee gaat.
Ik ben zo klaar met jouw gejank. Zoek alsjeblieft een hoekje op om daar uit te huilenquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja zo mooi man, van die totaal zielloze hoofdpersonen die geen enkele karakterontwikkeling doormaken, geen enkele tegenslag die er echt toe doet, nee, ze (uiteraard een vrouw, dr Who, Captain marvel, He man, Star Wars) is gewoon zonder uitleg of back story the bestast evaaaar!!! En alle mannen zijn kut, zeker de blanke, de donkere zijn voornamelijk cucks.
Zo mooi.
Wat erorm kut voor jequote:Op woensdag 28 juli 2021 15:24 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik ben zo klaar met jouw gejank. Zoek alsjeblieft een hoekje op om daar uit te huilen
Jij bent natuurlijk geen racist die de actrice van Michael Burnham daarom haat?quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:22 schreef HeatWave het volgende:
En alle mannen zijn kut, zeker de blanke, de donkere zijn voornamelijk cucks.
Zo mooi.
Dat zeggen alleen de conservatievenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:41 schreef HeatWave het volgende:
Trek is Trek, alleen Discovery en Picard zijn geen Trek.
gelukkig kun je straks naar Forumland, daar gaan ze vast speciaal voor jou een Star Trek maken met alleen maar gespierde blanke mannen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja zo mooi man, van die totaal zielloze hoofdpersonen die geen enkele karakterontwikkeling doormaken, geen enkele tegenslag die er echt toe doet, nee, ze (uiteraard een vrouw, dr Who, Captain marvel, He man, Star Wars) is gewoon zonder uitleg of back story the bestast evaaaar!!! En alle mannen zijn kut, zeker de blanke, de donkere zijn voornamelijk cucks.
Zo mooi.
Nee, jij bent hier de racist, ik leg woord voor woord uit waarom ik het personage kut vind, geen woord gerept over huidskleur.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk geen racist die de actrice van Michael Burnham daarom haat?
Ga naar NWS of POL om daar je haat te spuwen.
Er zijn legio films en series (ook Star Trek) waarbij dat bij de man ook zo is. Maar dan hoor je niemand.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jij bent hier de racist, ik leg woord voor woord uit waarom ik het personage kut vind, geen woord gerept over huidskleur.
Racistisch brok vreten dat je bent.
En nee, het heeft ook niets te maken met alleen het feit dat ze een vrouw is, wel dat ze overal de beste in is, automatisch, zonder enige moeite etc. Wat de trend is in hollywood, zie de andere voorbeelden in mijn post.
Dus degene die het daar op gooien zijn zelf de vrouwenhaters.
vond je dat bij Kirk ook zo vervelend?quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jij bent hier de racist, ik leg woord voor woord uit waarom ik het personage kut vind, geen woord gerept over huidskleur.
Racistisch brok vreten dat je bent.
En nee, het heeft ook niets te maken met alleen het feit dat ze een vrouw is, wel dat ze overal de beste in is, automatisch, zonder enige moeite etc. Wat de trend is in hollywood, zie de andere voorbeelden in mijn post.
Dus degene die het daar op gooien zijn zelf de vrouwenhaters.
Dit dus.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
vond je dat bij Kirk ook zo vervelend?
MWah, er zijn inmiddels zo veel voorbeelden uit de recente geschiedenis dat het echt te opvallend is,quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn legio films en series (ook Star Trek) waarbij dat bij de man ook zo is. Maar dan hoor je niemand.
Is gewoon slecht en lui schrijfwerk. Heef weinig met vrouw of Burnham te maken.
Alleen wordt het als het een vrouw is, meteen op woke gegooid (en in 1 adem uitgesproken met Capitain Marvel, als school voorbeeld).
Denk dat dat meer t probleem is
Burnham doet toch ook alles constant fout, en krijgt daarvoor berisping op berisping.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:52 schreef HeatWave het volgende:
Kirk werd regelmatig teruggefloten door zijn, veel capabelere, crewleden, echt nergens is hij echt een Mary Sue en kan alles foutloos.
Dus nee, hoewel een ouderwetse held, geen feilloos karakter zonder ontwikkeling.
Ja, dr phaser verkeerd omhouden, maar de berispingen leiden alleen maar tot meer "macht" en hebben geen enkele echte gevolgen. Je doet iets verkeerd, hier is de captain's chair als straf!quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Burnham doet toch ook alles constant fout, en krijgt daarvoor berisping op berisping.
Daar was het hooguit Tuvok die muiterij pleegde en die kwam daar inderdaad verdomd goed mee weg.quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:38 schreef DoomCow het volgende:
Want Chakotay was ook zo hard gestraft voor zijn muiterij...
Zeg ik ook niet. Want ikw eet dat dat niet zo isquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MWah, er zijn inmiddels zo veel voorbeelden uit de recente geschiedenis dat het echt te opvallend is,
Dr Who (I got an upgrade)
Batwoman (the suit will be perfect, when it fits a woman)
Star Wars (Rey kan alles beter dan elke Jedi, zonder training)
He Man (He man gaat dood in de 1ste afl en Teela is the bestast evaar)
Loki, de vrouwelijke versie is de beste ooit en Loki noemt dr zelfs 2 keer "amazing".
Captain Marvel uiteraard en dus ook Discovery.
Dus je kan niet zeggen dat er geen lijn in te vinden is, in al die series zijn mannen sukkels en zwaar ondergeschikt aan de vrouwen, tot het vernederende toe.
Je mag het prima met me oneens zijn uiteraard, maar kom niet aan met neppe redenen als racisme ofzo, ik leg het netjes genoeg uit lijkt me.
Dat was toch ook Kirk's straf voor het verkeerd uitvoeren van een of andere manoeuvrequote:Op woensdag 28 juli 2021 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dr phaser verkeerd omhouden, maar de berispingen leiden alleen maar tot meer "macht" en hebben geen enkele echte gevolgen. Je doet iets verkeerd, hier is de captain's chair als straf!
en toen moest hij zeker z'n captain's chair inleveren? of kwam hij toch gewoon overal mee weg?quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:52 schreef HeatWave het volgende:
Kirk werd regelmatig teruggefloten door zijn, veel capabelere, crewleden, echt nergens is hij echt een Mary Sue en kan alles foutloos.
Dus nee, hoewel een ouderwetse held, geen feilloos karakter zonder ontwikkeling.
Polls kunnen achteraf niet meer gewijzigd worden, helemaal overnieuw beginnen met een poll weet ik niet of men daarop zit te wachten. Maar vind je Lower Decks dan beter dan de andere series?quote:
Het is dat je maar op één kan stemmen, maar ENT is wel goed opgedroogd imoquote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:40 schreef Seven. het volgende:
Nu kunnen we ook op de nieuwste series stemmen:
[poll=2788]
Niet dat iemand ook maar een van die twee als favoriet zal betitelenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:13 schreef babylon het volgende:
[..]
Dan zou je de animated series ook moeten missen.
Nee, dat denk ik ook niet. Ik vind het zelf prima om de cartoons weg te laten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:24 schreef STING het volgende:
[..]
Niet dat iemand ook maar een van die twee als favoriet zal betitelen
Maar ja, dat zal ook wel voor Picard gelden
Wanneer begint prodigy trouwens?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:13 schreef babylon het volgende:
[..]
Dan zou je de animated series ook moeten missen.
In 'de herfst'.quote:
Ja deze gaat specifiek op jongeren gericht zijn, dat is aan de ene kant wel jammer ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:36 schreef STING het volgende:
[..]
In 'de herfst'.
Weet nog niet of ik het ga kijken. Zo niet, zal dat hoogstwaarschijnlijk zijn om dezelfde reden dat ik de verschillende Star Wars animated series niet kijk, voor mij te kinderlijk, teveel op kinderen/tieners gefocust. Lower Decks als cartoon daarentegen gaat dan weer wel, omdat het ook een volwassen doelgroep moet aanspreken. (ga ik vanuit)
Ja, ToS is kut.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
vond je dat bij Kirk ook zo vervelend?
ToS kan ik ook niet doorkomen inderdaad. De nieuwe series zijn ook kut en je noemt met Janeway een prima sterk vrouwelijk personage. Ik ben Voyager momenteel aan het kijken en ook Seven is bijv. een prima personage. B'Elanna is sterk maar wat te emotioneel, maar dat is dan weer in lijn met het half Klingon zijn.quote:
Hmm somebody went back in time and changed the world into a tolaitairian distopia klinkt een beetjequote:
Star Trek Enterprise laatste seizoen?quote:Op donderdag 9 september 2021 20:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hmm somebody went back in time and changed the world into a tolaitairian distopia klinkt een beetje
Dus Ethan Peck en Rebecca Romijn zijn vervangen als Spock en nr 1quote:
Nou... dat heeft voor een groot deel te maken gehad met de actrice. Ik las eens een interview met haar waarin ze uitlegde hoe seksistisch er met haar rol werd omgegaan. Ze weigerde daaraan mee te werken en toen introduceerden ze Seven of Nine maar als lustobject. Waarom liep die bijvoorbeeld altijd op hoge hakken?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:19 schreef RvLaak het volgende:
Janeway is een goed voorbeeld van hoe je wel een sterke en capabele vrouw schrijft.
Ik lees dat ze die rol hier ook hebben.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dus Ethan Peck en Rebecca Romijn zijn vervangen als Spock en nr 1
Ze waren wel in Discovery officers onder Pike op de Enterprise vlak voor de Kirkjaren
ik las het ook , maar ik herkende ze niet op de fotoquote:Op donderdag 9 september 2021 22:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik lees dat ze die rol hier ook hebben.
Ja daar heeft trek vaker last van gehad vooral ENTquote:Op donderdag 9 september 2021 21:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou... dat heeft voor een groot deel te maken gehad met de actrice. Ik las eens een interview met haar waarin ze uitlegde hoe seksistisch er met haar rol werd omgegaan. Ze weigerde daaraan mee te werken en toen introduceerden ze Seven of Nine maar als lustobject. Waarom liep die bijvoorbeeld altijd op hoge hakken?
Dan lijk je langer en ben je imposanter richting eventuele borg boarding parties.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou... dat heeft voor een groot deel te maken gehad met de actrice. Ik las eens een interview met haar waarin ze uitlegde hoe seksistisch er met haar rol werd omgegaan. Ze weigerde daaraan mee te werken en toen introduceerden ze Seven of Nine maar als lustobject. Waarom liep die bijvoorbeeld altijd op hoge hakken?
Dan ben ik heel benieuwd waarom de huidige generatie vrouwen zo met zich om laten gaan... Als ik de reviewers mag geloven, saaie typetjes, zonder enige diepgang, noch enige ontwikkeling...quote:Op donderdag 9 september 2021 21:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Paramout + komt hier toch niet beschikbaar? Ik hoop dat ze het internationaal nog aan Netflix of Amazon verkopen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:13 schreef Bluesdude het volgende:
Rebecca Romijn had een rol in de serie Librarians die Syfy uitzond , jaar of 8 geleden.
Ineens zei ze iets in het Nederlands. En accentloos ook.
Nog niet zo lang geleden zag ik dat zij die eerste blauwe shapeshifter Raven/Mystique was in X-men... de oorspronkelijk serie met Patrick Stewart.
Strange New Worlds wordt uitgezonden door streamingsdienst Paramount +.
Dan duurt het 10 jaar voordat andere onlinediensten het kunnen leasen en uitzenden.
Misschien wachten tot seizoen 1 in zijn geheel in het archief staat.
Account maken, betalen, alles snel kijken en account annuleren.
Wow... Da's... Wow... Geen idee wat ik daar van moet vinden.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik volg iemand op twitter die star trek afleveringen rate en die noemt B'Elanna consequent Bananaop de één of andere manier vind ik dat grappig, en kan nu ook niets anders denken dan Banana Torres als ik beelden van haar zie
Misschien is het ook racisme. Wie weetquote:Op vrijdag 10 september 2021 13:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wow... Da's... Wow... Geen idee wat ik daar van moet vinden.
Als ik zo'n linksdraaiende speciale sneeuwvlokje was, had ik ongetwijfeld keihard 'racisme' geroepen...
Okay nu vind ik het niet meer grappig... ik denk dat de spot gericht was tegen de naam B'Elanna dus technisch is het een spot tegen Klingon namen vs Amerikaanse namen. En in die zin is het racistisch tegen klingons, maar B'Ellana is maar half klingon maar blijkbaar hebben haar ouders wel voor een Klingon naam gekozen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Misschien is het ook racisme. Wie weet
Is de spot bedoeld naar de naam B'lana, of naar de actrice.. En waarom eigenlijk
https://www.jammersreviews.com/quote:Op maandag 6 september 2021 21:57 schreef Solstice1 het volgende:
The Orville seizoen 2 episode 11 Lasting Impressions kan wat mij betreft zo tussen het rijtje van beste Trek afleveringen. Ook een van de weinige holodek-afleveringen die ik wel echt kan pruimen.
Ik ga nu richting einde seizoen 6 van Star Trek Voyager. Daarna ga ik denk ik eens een lijstje maken van specifieke afleveringen die ik terug wil kijken van de verschillende Treks(TNG, DS9, VOY), daar ga ik deze dan ook bij kijken. Duet en The Visitor (DS9) en Inner Light (TNG) staan sowieso al op het lijstje.
Wat vinden jullie, toch wel een stuk sterker dan TASquote:Op zaterdag 4 september 2021 09:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Vind het lower decks seizoen tot nu toe erg goed, leuk om in de laatste aflevering ferengi te zien. En die tamarian was geweldig vooral zijn taalgebruik
Nah ja, geen idee... Maar voor mij zit de associatie meer richting de actrice. Ze komt op mij Aziatisch over, wat het hele geel-connectie "problematisch" maakt.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Okay nu vind ik het niet meer grappig... ik denk dat de spot gericht was tegen de naam B'Elanna dus technisch is het een spot tegen Klingon namen vs Amerikaanse namen. En in die zin is het racistisch tegen klingons, maar B'Ellana is maar half klingon maar blijkbaar hebben haar ouders wel voor een Klingon naam gekozen.
Het is de schrijver van https://theobelisk.net/obelisk/ een blog over stoner en doom metal en ik kan niks racistisch in zijn tweets vinden, dus het is denk ik een grapje.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nah ja, geen idee... Maar voor mij zit de associatie meer richting de actrice. Ze komt op mij Aziatisch over, wat het hele geel-connectie "problematisch" maakt.
Nu ben ik wel van de harde en ongepaste grappen, maar aangezien ik de context, noch persoon, ken wordt de grap moeilijk.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het is de schrijver van https://theobelisk.net/obelisk/ een blog over stoner en doom metal en ik kan niks racistisch in zijn tweets vinden, dus het is denk ik een grapje.
Voorbeeld van een van zijn star trek tweets
[ twitter ]
hij is geen fan van het B'Ellana karakter.
hij is iig niet anti klingon
[ twitter ]
en hier zie je dat hij duidelijk geen fan van het karakter is
[ twitter ]
Wel een leuk account om te volgen hij zegt rake dingen over eps. zelfs voor zo'n kort medium als twitter.
Mooi, gewoon een grap dusquote:Op vrijdag 10 september 2021 14:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Al kan ze soms wel iets goed doen
[ twitter ]
[ twitter ]
Zou me trouwens niets verbazen als zijn telefoon gewoon ooit B'Ellana in banana veranderd heeft en hij daar bij gebleven is
Ik kan erop los speculeren, maar zo kijk ik over het algemeen niet naar Star Trek. Er zijn alleen wat vermakelijke uitwassen, zoals de minirokjes in vroegere afleveringen (zie Troi hieronder) en de kledij van Seven of Nine.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan ben ik heel benieuwd waarom de huidige generatie vrouwen zo met zich om laten gaan... Als ik de reviewers mag geloven, saaie typetjes, zonder enige diepgang, noch enige ontwikkeling...
Daarnaast... Hoe ging men met B'Elanna Torres (Roxann Dawson) om toen? Vind ik persoonlijk ook een goed voorbeeld van hoe je een karakter schrijft, met tekortkomingen, fouten en ontwikkeling door de tijd heen. Dat ze een vrouw was, was (terecht) niet relevant.
Het schijnt ook dat patrick steward er om gevraagd heeft of de captain niet wat meer leisure time mochtquote:Op vrijdag 10 september 2021 15:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan erop los speculeren, maar zo kijk ik over het algemeen niet naar Star Trek. Er zijn alleen wat vermakelijke uitwassen, zoals de minirokjes in vroegere afleveringen (zie Troi hieronder) en de kledij van Seven of Nine.
[ afbeelding ]
Star Trek zou Star Trek niet zijn als er niet ook mannen waren die kozen voor een minirok:
[ afbeelding ]
En het is niet alsof alleen vrouwen lustobjecten waren:
[ afbeelding ]
![]()
Ik dacht al dat het aan mij lag dat ik dat nauwelijks kon herinneren.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:24 schreef Bluesdude het volgende:
De minirokjes van Troi was in seizoen 1 van TNG en in de Kirkserie uit de sixties was dat normaler... het was grote mode in die jaren.
Dit dan:quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:24 schreef Bluesdude het volgende:
De minirokjes van Troi was in seizoen 1 van TNG en in de Kirkserie uit de sixties was dat normaler... het was grote mode in die jaren.
We zijn allemaal officers op hetzelfde schip dus we hebben allemaal hetzelfde pakkie aan:quote:
'k Geloof dat Riker die boodschap heeft gemist.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
We zijn allemaal officers op hetzelfde schip dus we hebben allemaal hetzelfde pakkie aan:
[ afbeelding ]
Behalve natuurlijk als je een vrouw bent dan moet je een skintightbodysuit aan dat is veel praktischer.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
'k Geloof dat Riker die boodschap heeft gemist.
[ afbeelding ]
Die aflevering was.. eh.. interessant.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had hem vast ook leuk gestaan.
Haar schouders vind ik altijd fascinerend in de serie, ze lijken zo naar achteren getrokken en onnodig breed gemaakt gezien haar postuur.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:54 schreef Marsenal het volgende:
Ik vond Kira Nerys een leuke vrouw, maar een stel grote tieten had haar wel leuker gemaakt. Gemiste kans!
Q! Mijn favo etterbak van ST is weer terugquote:
Het zou passender geweest zijn als ze oude Q-beelden van 30 jaar terug bewerkt hebben zodat hij als die jongere Q van toen wederom verschijnt . Nu zag ik een 30 jaar oudere Qquote:Op zaterdag 11 september 2021 10:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Q! Mijn favo etterbak van ST is weer terugEn lekkertje Seven is nog steeds lekker.
![]()
Ja, domweg omdat dat gewoon mogelijk is was dat passender geweest ja. Maar goed, ik zal me evengoed vermaken mits Q nog steeds zijn oude ik is.quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het zou passender geweest zijn als ze oude Q-beelden van 30 jaar terug bewerkt hebben zodat hij als die jongere Q van toen wederom verschijnt . Nu zag ik een 30 jaar oudere Q
Ze kunnen eenvoudig zeggen dat q zich ook maar aangepast heeft om het passender te maken voor de walgelijke mensheid... Oidquote:Op zaterdag 11 september 2021 14:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het zou passender geweest zijn als ze oude Q-beelden van 30 jaar terug bewerkt hebben zodat hij als die jongere Q van toen wederom verschijnt . Nu zag ik een 30 jaar oudere Q
Zo zie ik het ook . Boeiend of het in de canon past. Ik wil gewoon vermaakt worden.quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:20 schreef Bluesdude het volgende:
Ik wil me ook vermaken in februari op primevideo. Niet zeuren over details, dan is de lol weg.
quote:Op zondag 12 september 2021 12:30 schreef Solstice1 het volgende:
Ben eigenlijk best benieuwd hoe Seven eruit zou zien in een normaal tenue.
Risaquote:Op zondag 12 september 2021 12:30 schreef Solstice1 het volgende:
Het lijkt me dat in de toekomst mensen ook nog gewoon sexuele wezens zijn, wat ik eigenlijk vreemder vind is dat je je tenue eigenlijk haast ten alle tijde draagt of je moet naar die leisure planet gaan waarvan ik de naam even kwijt ben.
Allemaal dezelfde kostuums en dan een skintight bodysuit er tussen is natuurlijk wel vreemd. Ben eigenlijk best benieuwd hoe Seven eruit zou zien in een normaal tenue.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |