Je mag het toch hopen zeg. Ik hoop dat de Texanen eindelijk wakker worden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Texas is echter een erg conservatieve staat terwijl Florida meer 50/50 is en steeds heen en weer gaat. Dit gedoe kan DeSantis zijn verkiezing zeker gaan kosten.
Zal wel niet, maar de conservatieve hegemonie in die staat wordt door influx van buiten uitgehold.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Je mag het toch hopen zeg. Ik hoop dat de Texanen eindelijk wakker worden.
Soort lifetime achievement award voor republikeinen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, Darwin Awards kunnen ook aan groepen worden toegekend
De Texanen ondervinden nu aan den lijve wat het politiceren van een dodelijk virus inhoudt. We moeten nog even geduld hebben en hopen dat ze niet al te veel slachtoffers met zich mee de afgrond in trekken. Ik heb er een zwaar hoofd in. De poging tot genocide met behulp van het Corona virus is nu de andere kant op geslagen. Er zullen dus onschuldige slachtoffers vallen. De kinderen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Je mag het toch hopen zeg. Ik hoop dat de Texanen eindelijk wakker worden.
Volgende week wil.hij ingezworen worden, inderdaadquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:14 schreef Ulx het volgende:
Trump zou deze maand weer president worden of niet?
Eigenlijk wel logisch. Aftreden wanneer je baas een overtreding heeft gemaakt. Dan kom je er aan de andere kant met een schone lei uit. Want Cuomo heeft verder gewoon zijn werk normaal uitgevoerd. Hij had alleen zijn grijpgrage handjes niet moeten gebruiken om vrouwen te betasten, maar het 'goede' voorbeeld moeten geven en die grijpgrage handjes voor geld graaien moeten gebruiken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 07:34 schreef AnneX het volgende:
Melissa zat naast Cuomo. Iedere dag bij de dagelijkse Covid pressers.
En ik was onder de indruk van haar professionaliteit. Vroeg mij af hoe zij zou handelen sinds afgelopen week en het rapport over Cuomo’s gedrag.
[ twitter ]
Nou, ook geen lekkere dame, als ik het zo lees. Dat kan ws ook niet op die positie.
https://www.cityandstaten(...)ths-happened/175067/
quote:“The viral load in Florida is so high right now, there are really only two places on the planet where it’s higher” — Louisiana and Botswana, Dr. Jonathan Reiner, a professor at the George Washington School of Medicine and Health Sciences, said on CNN Sunday.
Oh, too slowquote:Court rules Florida-based cruise lines can ask for vaccine certification
Ruling finds Florida's law unconstitutional twice over.
On Sunday, District Court Judge Kathleen Williams issued a preliminary injunction that blocks the state of Florida from enforcing a law that would have blocked cruise lines from requiring their passengers provide COVID-19 vaccine records.
While this is a temporary injunction that only applies to a single company, the ruling indicates that the law violates two separate constitutional protections, and provides a roadmap for any other company that is interested in contesting it. In addition, the same legal logic may apply to many similar statutes and executive orders adopted elsewhere in the US.
https://arstechnica.com/s(...)ccine-certification/
Jammer maar helaas. Slecht geschreven wetten kun je wel aan de Republikeinen over laten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:34 schreef Tijger_m het volgende:
Zoals al voorspeld:
[..]
Oh, too slow
Ongrondwettelijk op twee punten wat zo ongeveer exact is wat ik al voorspelde, ik ben best wel trots op mijzelf
Wat een belachelijke tweet, die hysteriequote:Op maandag 9 augustus 2021 23:40 schreef AnneX het volgende:
Wat bezielt de man? ( behalve president willen zijn).
[ twitter ]
De wetgeving is niet constitutioneel te maken in de VS, hoe mooi je het ook zou schrijven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 01:22 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Jammer maar helaas. Slecht geschreven wetten kun je wel aan de Republikeinen over laten.
Dat zou ik niet zo stellig durven zeggen. Als ik het artikel doorlees zijn er een aantal fouten gemaakt die hersteld kunnen worden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 01:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De wetgeving is niet constitutioneel te maken in de VS, hoe mooi je het ook zou schrijven.
Inbreuk op het 1ste amendement is niet te herstellen zonder de hele wet buiten werking te stellen, inbreuk op de interstate commerce act is ook niet te omzeilen, volgens mij.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 01:43 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zo stellig durven zeggen. Als ik het artikel doorlees zijn er een aantal fouten gemaakt die hersteld kunnen worden.
Dat eerste zou wel omzeild kunnen worden, de free speech slaat op het feit dat je natuurlijk altijd mag vragen of iemand gevaccineerd is. Dat kun je met een wet niet voorkomen en dat probeerde men wel dus daar ligt het probleem. Je zou kunnen proberen om het op het voorkomen van 'compelled speech' te gooien, dus op het feit dat men niet verplicht kan worden om te antwoorden op die vraag.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 01:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Inbreuk op het 1ste amendement is niet te herstellen zonder de hele wet buiten werking te stellen, inbreuk op de interstate commerce act is ook niet te omzeilen, volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |