Ja klopt, ik zou op de kaart moeten staan maar blijkbaar willen ze mij er niet inhebbenquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:48 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Wat een verschil, jij woont in Dokkum toch? Hier in Drachten al aardig wat onweerders gehad, afgelopen weken ...prima zomertje tot nu toe idd
Hier trekt het rode pit zo overquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Leuk, hier is het droog en zie nu op de radar dat ik precies tussen 2 regenbanden in zit
SPOILER: https://www.accuweather.com/nl/search-locations?query=rotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Tussen de wets en intermediates?quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Leuk, hier is het droog en zie nu op de radar dat ik precies tussen 2 regenbanden in zit
Korte broek zonder panty aan doenquote:
Er ligt wat boven zee zo te zien.quote:
Klopt, zonet ook wat op westelijke waddenzee, en Friesland zelf, nu even niks meer te zien helaas.quote:
Niet alleen uit huis. Ver buiten de landsgrenzen. Zomer mag wel terugkomenquote:
Dan kom je dit jaar in ieder geval goed aan je trekkenquote:Op donderdag 29 juli 2021 02:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Flits, 3 seconden later rollende donder
Leuk he, er wordt niet eens gepraat over onweerik vind het helemaal mooi!
Euh ik doelde het op het KNMI enzoquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan kom je dit jaar in ieder geval goed aan je trekken
De fuck? 40 graden? Mooi lekker daar laten want anders ga ik dat niet overlevenquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:59 schreef Dven het volgende:
Mooi geweest, ik ga op zoek naar een hutje in de bergen.
[ afbeelding ]
Vakantie is vakantie!quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Euh ik doelde het op het KNMI enzo![]()
Die lui hebben vakantie en doen geen ene reet in de nachten!
Dus als het tot zwaar noodweer komt zal ook dan geen melding worden gemaakt![]()
Mafketels daar!
Jawel joh, is je 2 jaar geleden ook geluktquote:De fuck? 40 graden? Mooi lekker daar laten want anders ga ik dat niet overleven
Vakantie of niet, dan huren ze maar mensen in die later vakantie nemen of juist eerderquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Vakantie is vakantie!![]()
[..]
Jawel joh, is je 2 jaar geleden ook gelukt
Zelfs 13.9 graden geweestquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:34 schreef Dven het volgende:
Opmerkelijk koeler rond de Veluwe en Gilze-Rijen. Wat een buitje al kan veroorzaken
[ afbeelding ]
Jaloersquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zelfs 13.9 graden geweest, zo laag was het vannacht niet eens.
Daar 6 eraf en hier 6 erbij doen?quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Jaloershalf uur geleden de 40 graden voor het eerst op dit station aangetikt. Blij dat ik gewoon onder de airco zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |