Ja klopt, ik zou op de kaart moeten staan maar blijkbaar willen ze mij er niet inhebbenquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:48 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Wat een verschil, jij woont in Dokkum toch? Hier in Drachten al aardig wat onweerders gehad, afgelopen weken ...prima zomertje tot nu toe idd
Hier trekt het rode pit zo overquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Leuk, hier is het droog en zie nu op de radar dat ik precies tussen 2 regenbanden in zit
SPOILER: https://www.accuweather.com/nl/search-locations?query=rotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Tussen de wets en intermediates?quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Leuk, hier is het droog en zie nu op de radar dat ik precies tussen 2 regenbanden in zit
Korte broek zonder panty aan doenquote:
Er ligt wat boven zee zo te zien.quote:
Klopt, zonet ook wat op westelijke waddenzee, en Friesland zelf, nu even niks meer te zien helaas.quote:
Niet alleen uit huis. Ver buiten de landsgrenzen. Zomer mag wel terugkomenquote:
Dan kom je dit jaar in ieder geval goed aan je trekkenquote:Op donderdag 29 juli 2021 02:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Flits, 3 seconden later rollende donder
Leuk he, er wordt niet eens gepraat over onweerik vind het helemaal mooi!
Euh ik doelde het op het KNMI enzoquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan kom je dit jaar in ieder geval goed aan je trekken
De fuck? 40 graden? Mooi lekker daar laten want anders ga ik dat niet overlevenquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:59 schreef Dven het volgende:
Mooi geweest, ik ga op zoek naar een hutje in de bergen.
[ afbeelding ]
Vakantie is vakantie!quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Euh ik doelde het op het KNMI enzo![]()
Die lui hebben vakantie en doen geen ene reet in de nachten!
Dus als het tot zwaar noodweer komt zal ook dan geen melding worden gemaakt![]()
Mafketels daar!
Jawel joh, is je 2 jaar geleden ook geluktquote:De fuck? 40 graden? Mooi lekker daar laten want anders ga ik dat niet overleven
Vakantie of niet, dan huren ze maar mensen in die later vakantie nemen of juist eerderquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Vakantie is vakantie!![]()
[..]
Jawel joh, is je 2 jaar geleden ook gelukt
Zelfs 13.9 graden geweestquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:34 schreef Dven het volgende:
Opmerkelijk koeler rond de Veluwe en Gilze-Rijen. Wat een buitje al kan veroorzaken
[ afbeelding ]
Jaloersquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zelfs 13.9 graden geweest, zo laag was het vannacht niet eens.
Daar 6 eraf en hier 6 erbij doen?quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Jaloershalf uur geleden de 40 graden voor het eerst op dit station aangetikt. Blij dat ik gewoon onder de airco zit
10/15 mag ookquote:
Dan kom ik hier op 30-35. Te heetquote:
Tjees 40 graden, wat bizar weerquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Jaloershalf uur geleden de 40 graden voor het eerst op dit station aangetikt. Blij dat ik gewoon onder de airco zit
Liever een beetje wind om geen plakplaatje te worden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmm zo te zien komen die buien in lijntjes over, leuk joh...
Voor nu is het droog en schijnt de zon er een beetje door de wolken heen, voor de rest rustiger dan gisteren met de windhele verbetering vergeleken met gisteren
Hoe gaat het met de zon?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:21 schreef Dagoduck het volgende:
Het zou gaan regenen, ben ik er toch weer ingetuind.
Deze week wat minder. Gister nog wel hele middag zon gehad.quote:
Genoeg om Vlissingen voorbij te steken dit jaar?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze week wat minder. Gister nog wel hele middag zon gehad.
Zometeen regen en vanavond en de hele nacht regen als het goed is!
Het maakt niet meer uit. Over de afgelopen 30 jaar zijn we al ingehaald. Het boeit niet meer. Het is over.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Genoeg om Vlissingen voorbij te steken dit jaar?
Over 10 jaar weer een kansquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het maakt niet meer uit. Over de afgelopen 30 jaar zijn we al ingehaald. Het boeit niet meer. Het is over.
Waarom ga je dan ook in de hoogzomer naar Antalyaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:49 schreef Elan het volgende:
Pfff weekje Antalya, elke dag 45 graden. Gelukkig draait de airco goed want het koelt amper af nachten zijn ook 30+.
Ik moet er niet aan denken zeg.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:49 schreef Elan het volgende:
Pfff weekje Antalya, elke dag 45 graden. Gelukkig draait de airco goed want het koelt amper af nachten zijn ook 30+.
Op rtl4 werd er door de weerman al voor gewaarschuwd jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:55 schreef Oom_Agent het volgende:
Afgelopen week is het jullie denk ik niet ontgaan dat er naast overstromingen gigantische hagelstenen zijn gevallen in Noord Italië. Maar als ik zo de verwachtingen voor morgen zie voor het noorden van Italië/zuiden Oostenrijk zou ik daar niet graag kamperen of de auto in de buitenlucht laten staan. Zie de Estofex (level 3) verwachting voor morgen:
https://www.estofex.org/
Ik mag hopen dat er in die regio's tijdig (nu) gewaarschuwd wordt.
Vriend van me zit in Noord Slovenie. Ook daar level 2 en bijna 3. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:55 schreef Oom_Agent het volgende:
Afgelopen week is het jullie denk ik niet ontgaan dat er naast overstromingen gigantische hagelstenen zijn gevallen in Noord Italië. Maar als ik zo de verwachtingen voor morgen zie voor het noorden van Italië/zuiden Oostenrijk zou ik daar niet graag kamperen of de auto in de buitenlucht laten staan. Zie de Estofex (level 3) verwachting voor morgen:
https://www.estofex.org/
Ik mag hopen dat er in die regio's tijdig (nu) gewaarschuwd wordt.
Oh hitte (en zeker deze droge hitte die je hier hebt) is wel te doen hoor op vakantie. Al had de 30-35 graden wat het normaal zo'n beetje is ook wel volstaanquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook in de hoogzomer naar Antalya
Echt chill is het ook nietquote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh hitte (en zeker deze droge hitte die je hier hebt) is wel te doen hoor op vakantie. Al had de 30-35 graden wat het normaal zo'n beetje is ook wel volstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |