Wat is er boeiend aan zo’n beestquote:
Ossedquote:Op maandag 26 juli 2021 10:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is er boeiend aan zo’n beest
[ afbeelding ]
K had het gezien ja. Zondequote:
xDquote:Op maandag 26 juli 2021 12:00 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee man is lagge hopelijk legge ze tanden druit
weet geen leuke weet wel eentje waar er altijd sensatie isquote:Op maandag 26 juli 2021 12:33 schreef Tlaloc het volgende:
Iemand nog leuke telegram kanalen om te volgen?
Nee er is ene Lisa die wordt gestalkt nu. Bradge zou hebben gezegd dat ze een oogje op hem had wat uiteraard alleen in zijn hoofd klopte.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:46 schreef Zipportal het volgende:
Heeft het Looijkartel de ruiten al ingekwakt of blijft het bij blaffen?
lol. Hier voor de deur hebben we 's zomers op zondag vaak last van wielrennersterrorrisme. Paar jaar geleden was ik de hont aan het uitlaten gebeurde zo voor mijn neus. Voorwiel van de ene tegen het achterwiel van z'n voorganger.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:00 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee man is lagge hopelijk legge ze tanden druit
Gvdquote:Op maandag 26 juli 2021 12:49 schreef Solotovski het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)lseizoen~a968f37a2f/
Kankerzooi
We hebben 3 afslagen in Hwijk van de A28quote:Op maandag 26 juli 2021 13:06 schreef Treinhoer het volgende:
Het Looijkartel heeft het over SOS dolfijnen terwijl de afslag van het Dolfinarium aan de A28 dicht is lol
Of niet @:solotovski
Gaat de GP wel door?quote:Op maandag 26 juli 2021 12:49 schreef Solotovski het volgende:
Kankerzooi
Oef.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
We hebben 3 afslagen in Hwijk van de A28
Dat is het enige belangrijke evenement van Nederland de komende tijdquote:
Allemaal van die paupers die wegzappen zodra Max er in de 3e bocht wordt uitgereden. Successupporters die geen knip voor de neus waard zijn.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is het enige belangrijke evenement van Nederland de komende tijd
Waarom zou je een knip voor de neus waard willen zijnquote:Op maandag 26 juli 2021 13:17 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Allemaal van die paupers die wegzappen zodra Max er in de 3e bocht wordt uitgereden. Successupporters die geen knip voor de neus waard zijn.
Goede vraag. Ik denk dat @TARDIS hier wel antwoord op heeft.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou je een knip voor de neus waard willen zijn
WAT BETEKENT DAT EIGENLIJK IN GODSNAAM
fietsen is gezondquote:Op maandag 26 juli 2021 13:25 schreef Rozevla het volgende:
Zieke laser binnen.
Lekker m’n overbuurvrouw recht in der ogen schijnen als ze op der hoeren fiets probeert te stappen en dan keihard op der bek laten pleuren
Oh ja is in NL hequote:Op maandag 26 juli 2021 13:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is het enige belangrijke evenement van Nederland de komende tijd
waar komt dat domineestoontje toch vandaan als je daarmee scheldt?quote:Op maandag 26 juli 2021 08:16 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
ok dolf jansen
of heb je zelf kanker omdat je zo graat mager bent aangezien je daar zo graag mee scheld?
goede bijdrage weer anorexia patiënt, doen we helemaal niets meequote:Op maandag 26 juli 2021 15:22 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
waar komt dat domineestoontje toch vandaan als je daarmee scheldt?ook op een manier alsof ik de overtreding maak door me niet in anderen te verplaatsen, alsof ik er buiten sta en er zelf niks mee te maken heb. mijn vriend heeft het gehad, mijn vader heeft het gehad maar kan het gelukkig nog navertellen (mijn moeder helaas niet meer), mijn oom vorig jaar, tante drie jaar terug; op dit moment heeft een vage vriend het zelfs, 25 jaar oud. maak ook graag de vergelijking met tering (=tubercolose), waar mijn opa aan is gestorven na jarenlang in de mijnen te hebben gewerkt. daar hoor je dit soort mensen nooit over, want dat is ver-van-mijn-bed natuurlijk
wat is er nou aanstootgevend aan? dat je geen 'respect' hebt voor het abstract concept van een ziekte ofzo?
jank harder
jij begint toch met janken, clownquote:Op maandag 26 juli 2021 15:24 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
goede bijdrage weer anorexia patiënt, doen we helemaal niets mee
FFSquote:Op maandag 26 juli 2021 12:49 schreef Solotovski het volgende:
Kankerzooi
Had je iets anders verwacht? Nederland moet moreel kapot gemaakt worden zodat we straks de vaccinatiepasporten en daarna het social credit systeem omarmen.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:30 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
FFSen de ziekenhuizen dan, lopen die weer vol? Het ging toch om code zwart te voorkomen?
Je zou er spontaan een wappie van worden.
5 sterren voor deze postquote:Op maandag 26 juli 2021 15:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht? Nederland moet moreel kapot gemaakt worden zodat we straks de vaccinatiepasporten en daarna het social credit systeem omarmen.
Kanjer lekker een end opquote:Op maandag 26 juli 2021 15:24 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
goede bijdrage weer anorexia patiënt, doen we helemaal niets mee
Nederland is lang zo ver niet als Duitsland of Frankrijk, die zijn nog een slag erger met hun vaccinatie verplichtingenquote:Op maandag 26 juli 2021 15:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht? Nederland moet moreel kapot gemaakt worden zodat we straks de vaccinatiepasporten en daarna het social credit systeem omarmen.
quote:Op maandag 26 juli 2021 15:55 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Ben jij familie van @:boze_eend ?
Hahha jij durft het niet te zeggenquote:
so true!!1quote:Op maandag 26 juli 2021 15:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er is niets mis met op z'n tijd even kanker te zeggen. Het lucht gewoon op.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahha jij durft het niet te zeggen
Mijn volgende vakantie wordt een kanjer lange vakantiequote:Op maandag 26 juli 2021 15:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahha jij durft het niet te zeggen
Doe dan foto's, daar ben je bij tijd en wijle ook best goed in.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:59 schreef Doug-Heffernan het volgende:
ik kan niet zo 1 2 3 een foodreview uit mijn zak toveren
daaag! flikker op praadje, flikker op. als jij als volwassen vrouw zulke walgelijke, walgelijke uitspraken kan doen over mij.. wat ik ook al zei, terwijl je misschien net 8, 9 jaar ouder bent dan mijn bloedeigen moeder, kan je echt de k* krijgen, echt ook... dan [sic] kan je me echt heel kwaad mee maken..quote:
Clickbait titelquote:Op maandag 26 juli 2021 16:19 schreef CharlesKinbote het volgende:
lol, hoe schattig is dit dan![]()
paar basisschoolkinderen die ruzie maken op TeamSpeak ofzo
quote:Op maandag 26 juli 2021 16:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
daaag! flikker op praadje, flikker op. als jij als volwassen vrouw zulke walgelijke, walgelijke uitspraken kan doen over mij.. wat ik ook al zei, terwijl je misschien net 8, 9 jaar ouder bent dan mijn bloedeigen moeder, kan je echt de k* krijgen, echt ook... dan [sic] kan je me echt heel kwaad mee maken..
Nederland huppelt altijd achter Duitsland aan, dus als Duitsland overstag gaat komen wij ook.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:54 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Nederland is lang zo ver niet als Duitsland of Frankrijk, die zijn nog een slag erger met hun vaccinatie verplichtingen
Waar heb ik naar gekekenquote:Op maandag 26 juli 2021 16:19 schreef CharlesKinbote het volgende:
lol, hoe schattig is dit dan![]()
paar basisschoolkinderen die ruzie maken op TeamSpeak ofzo
Dat waren nog eens tijdenquote:Op maandag 26 juli 2021 16:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
daaag! flikker op praadje, flikker op. als jij als volwassen vrouw zulke walgelijke, walgelijke uitspraken kan doen over mij.. wat ik ook al zei, terwijl je misschien net 8, 9 jaar ouder bent dan mijn bloedeigen moeder, kan je echt de k* krijgen, echt ook... dan [sic] kan je me echt heel kwaad mee maken..Op maandag 26 juli 2021 16:27 schreef Duveldrinker het volgende:
Daniel de Ridder
Geen premiumlid zijnquote:Op maandag 26 juli 2021 16:32 schreef Duveldrinker het volgende:
Zijn jullie al lid van BradgeTv nog geen 5 eurotjes per maand.
is betere investering dan koffie kopen bij starbucksquote:Op maandag 26 juli 2021 16:32 schreef Duveldrinker het volgende:
quote:Op maandag 26 juli 2021 16:20 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Doe dan foto's, daar ben je bij tijd en wijle ook best goed in.
duw nog liever mijn hoofd in de anus van een koequote:Op maandag 26 juli 2021 16:32 schreef Duveldrinker het volgende:
Gaat hij nu ook er wat aan doen?quote:Op maandag 26 juli 2021 16:47 schreef bamibij het volgende:
Schakel net de livestream heel even in. Braad niet aangenomen bij een baan omdat hij stond te hijgen als een gek na het 'beklimmen' van twee trappen. "Conditie om te wandelen is oké, trap is een ander verhaal". STOP met fastfood aan deze gast doneren__!
Waar solliciteert hij voor dan?quote:Op maandag 26 juli 2021 16:47 schreef bamibij het volgende:
Schakel net de livestream heel even in. Braad niet aangenomen bij een baan omdat hij stond te hijgen als een gek na het 'beklimmen' van twee trappen. "Conditie om te wandelen is oké, trap is een ander verhaal". STOP met fastfood aan deze gast doneren__!
Nooit van m'n leven zeg.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:32 schreef Duveldrinker het volgende:
Is het ook bekend waar hij op solliciteerde? Koerier lijkt me met z'n huidige conditie sowieso een volstrekt kansloos verhaal, als het zittend werk is zou het niet perse een beletsel moeten zijn.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:47 schreef bamibij het volgende:
quote:Op maandag 26 juli 2021 17:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben jullie allemaal een mapje met braddiegifs ofzo
Dikke mensen zijn lui dus die zou ik sowieso nooit aannemen.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:47 schreef bamibij het volgende:
Zittend werk gaat hem ook niet worden, hij past niet op een normale stoel en werkgever is arbotechnisch verantwoordelijk.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Is het ook bekend waar hij op solliciteerde? Koerier lijkt me met z'n huidige conditie sowieso een volstrekt kansloos verhaal, als het zittend werk is zou het niet perse een beletsel moeten zijn.
En ze passen niet door een kooiladder of mangat. Klimmen gaat sowieso niet. Ze vormen een veiligheidsrisico derhalve.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn lui dus die zou ik sowieso nooit aannemen.
Dacht even dat het zijn reet wasquote:Op maandag 26 juli 2021 17:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ai, dit shirtje is dus te kort.
[ afbeelding ]
Ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat het de voorkant isquote:Op maandag 26 juli 2021 17:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja ik moest ook twee keer kijken of dit nou de voor- of achterkant was
Ik zie geen stream?quote:Op maandag 26 juli 2021 16:47 schreef bamibij het volgende:
En food reviews maken van de inhoud van de snoep automaten.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:04 schreef bamibij het volgende:
[..]
Was voor schoonmaken en bijvullen van koffieautomaten bij bedrijven.
Schoonmaken en bijvullen koffieautomatenquote:Op maandag 26 juli 2021 17:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Is het ook bekend waar hij op solliciteerde? Koerier lijkt me met z'n huidige conditie sowieso een volstrekt kansloos verhaal, als het zittend werk is zou het niet perse een beletsel moeten zijn.
Wanneer ga jij weer naar USA?quote:Op maandag 26 juli 2021 18:05 schreef Rozevla het volgende:
[..]
En food reviews maken van de inhoud van de snoep automaten.
Ben jij @Rozevla ?quote:
Ah nice ben ik ook geweest. Van SF naar Vancouver getrokken in 14 dagen en toen nog Alaska cruise gedaan 8 dagen.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:28 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik denk ergens in het Seattle en Portland ofzo, misschien vancouver erbij
Dat is flinke afstandquote:Op maandag 26 juli 2021 18:31 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ah nice ben ik ook geweest. Van SF naar Vancouver getrokken in 14 dagen en toen nog Alaska cruise gedaan 8 dagen.
SF vond ik ook niet zo boeiend. Echter net buiten SF heb je wel veel mooie natuur.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:36 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Dat is flinke afstand
SF 1x geweest, kon mij niet zo boeien
Oktober en november.quote:
Chicagoquote:Op maandag 26 juli 2021 18:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Oktober en november.
Chicago, texas, New orleans en Arizona
Aparte route maak jij. Chicago heb ik gewoond. Texas kom ik graag voor de muziek.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Oktober en november.
Grotendeels route 66quote:Op maandag 26 juli 2021 18:45 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Aparte route maak jij. Chicago heb ik gewoond. Texas kom ik graag voor de muziek.
Naar Art institute of Chicago en stiekem foto's maken van schilderijen, dan willen ze je naar buiten gooienquote:Op maandag 26 juli 2021 18:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Grotendeels route 66
Texas kom ik ook vaker, erg leuk altijd.
Chicago wordt eerste keer, tips ?
Poeh er is echt veel te zien daar. Smaak afhankelijk.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Grotendeels route 66
Snap ik, dat is de homo-hoofdstad. Niks mis mee verder, maar niks te zoeken.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:36 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Dat is flinke afstand
SF 1x geweest, kon mij niet zo boeien
The windy city. Zorg voor warme kleding.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Grotendeels route 66
Merk je niet veel van. LA is veel erger en Portland ook.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:06 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Snap ik, dat is de homo-hoofdstad. Niks mis mee verder, maar niks te zoeken.
Geen idee, nooit geweest. USA trekt mij in het geheel niet. Ik ben er wel geweest voor cursussen (San Diego en Philly), maar kreeg geen tijd om privé te gaan rondkijken.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:08 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Merk je niet veel van. LA is veel erger en Portland ook.
Gaafquote:Op maandag 26 juli 2021 18:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Oktober en november.
In Chicago kwam ik in een bluescafe terecht, Kingston Mines heet die plek.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Grotendeels route 66
Ik kan er niet over meepraten al ken ik wel de foto's van de natuur, maar dat is toch anders dan dat je er rondloopt.. Ik ben wel vaak opgetrokken met amerikanen buiten de USA. In Europa en Azié met werk, maar ook in de vrije tijd. Stuk voor stuk prima mensen is mijn ervaring. Ze hebben een bepaalde openheid.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:25 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik vind US heerlijk, voelt als thuiskomen.
Arizona is trouwens ook gaaf. Phoenix is alleen een kutstad.
Maar de natuur is wel old skool.
phoenix kneusquote:Op maandag 26 juli 2021 19:25 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik vind US heerlijk, voelt als thuiskomen.
Arizona is trouwens ook gaaf. Phoenix is alleen een kutstad.
Maar de natuur is wel old skool.
Veel Amerikanen tonen interesse. Bij het tanken in LA kwam er een grote d neger naar mij toe. Ik had een shirt van de toenmalige St.Louis Rams aan dus hij dacht dat ik daar vandaan kwam. Toen ik zei I am from Rotterdam,Nertherlands. Gelijk ow nice, welcome in LA en daarna over de NFL en NBA staan lullen.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:30 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik kan er niet over meepraten al ken ik wel de foto's van de natuur, maar dat is toch anders dan dat je er rondloopt.. Ik ben wel vaak opgetrokken met amerikanen buiten de USA. In Europa en Azié met werk, maar ook in de vrije tijd. Stuk voor stuk prima mensen is mijn ervaring. Ze hebben een bepaalde openheid.
Het viel me op dat Amerikanen veel sneller een gesprek aangaan met een vreemde op straat. Hier kan je een middelvinger krijgen, bij wijze van sprekenquote:Op maandag 26 juli 2021 19:30 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik kan er niet over meepraten al ken ik wel de foto's van de natuur, maar dat is toch anders dan dat je er rondloopt.. Ik ben wel vaak opgetrokken met amerikanen buiten de USA. In Europa en Azié met werk, maar ook in de vrije tijd. Stuk voor stuk prima mensen is mijn ervaring. Ze hebben een bepaalde openheid.
Habibo in Vreeland zijn ze altijd vriendelijk als ik er wandelquote:Op maandag 26 juli 2021 19:38 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Het viel me op dat Amerikanen veel sneller een gesprek aangaan met een vreemde op straat. Hier kan je een middelvinger krijgen, bij wijze van spreken
Dit soort dingen hoor ik dus vaker van collega's die er zijn geweest met vakantie: 'Netherlands, ow nice, welcome' Om de 1 of andere reden zijn we overal welkom. Da's toch wel luxe.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:36 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Veel Amerikanen tonen interesse. Bij het tanken in LA kwam er een grote d neger naar mij toe. Ik had een shirt van de toenmalige St.Louis Rams aan dus hij dacht dat ik daar vandaan kwam. Toen ik zei I am from Rotterdam,Nertherlands. Gelijk ow nice, welcome in LA en daarna over de NFL en NBA staan lullen.
Nederlanders staan over het algemeen wel goed bekend in de VS.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:42 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dit soort dingen hoor ik dus vaker van collega's die er zijn geweest met vakantie: 'Netherlands, ow nice, welcome' Om de 1 of andere reden zijn we overal welkom. Da's toch wel luxe.
Scandinavië is ook tof hè wat dat betreft . Nederland is best kut met mensen, heel egocentrisch is het beeld dat ik heb gekregen in de loop der jaren. Ouderen hadden het nog wel om een praatje te maken bij de bushalte, maar die zijn banggemaakt door de staat en de media tegenwoordig. Tenminste, dat is in R'dam het geval. Dat snap ik wel. Straattuig is hier schering en inslag en nu zijn wagonbegeleiders in de rotterdamse metro wegbezuinigd. Echt dom. Ik raad iedere oudere en iedere vrouw af om 's avonds de rotterdamse metro te nemen. Het is voor mij al link. Kejje nagaan.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:38 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Het viel me op dat Amerikanen veel sneller een gesprek aangaan met een vreemde op straat. Hier kan je een middelvinger krijgen, bij wijze van spreken
Met aardbei?quote:
Ik ben geen habibo en tyf lekker op naar dat Vreeland van je!quote:Op maandag 26 juli 2021 19:41 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Habibo in Vreeland zijn ze altijd vriendelijk als ik er wandel
ben benieuwd wat er achter je bhtje zitquote:Op maandag 26 juli 2021 20:19 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik ben zo geil jongens. Ik wil alles likken owww...Jahhhh.....
Mooie piercing heb je in je navel heb je die al lang?quote:Op maandag 26 juli 2021 20:22 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ben benieuwd wat er achter je bhtje zit
ik wil je beter leren kennenquote:Op maandag 26 juli 2021 20:23 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Mooie piercing heb je in je navel heb je die al lang?
altijd weer die agressiequote:Op maandag 26 juli 2021 20:20 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ik ben geen habibo en tyf lekker op naar dat Vreeland van je!
Dat komt door dat stomme gelul van je.quote:
Het regent harder dan ik hebben kan...in Zoutelande.quote:Op maandag 26 juli 2021 20:26 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dat komt door dat stomme gelul van je.
Ga toch bløfteksten schrijven ofzo
Zou je hem in de stream willen vragen of hij naar de dichtstbijzijnde Vomar wil rijden en daar de maaltijdloempias van 88 cent kan kopen om die vervolgens te reviewen?quote:Op maandag 26 juli 2021 21:05 schreef Duveldrinker het volgende:
Geen food reviews meer zou hij echt gezond aan het eten zijn? Of is dit serieus een vraag die ik moet stellen?
Is hij live?quote:Op maandag 26 juli 2021 21:23 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Zou je hem in de stream willen vragen of hij naar de dichtstbijzijnde Vomar wil rijden en daar de maaltijdloempias van 88 cent kan kopen om die vervolgens te reviewen?
IDK hier zeggen ze de hele tijd van wel en jij lijkt me een insider.quote:
Zelfde shirt? Bradley heeft geen piemel maar een kut.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ai, dit shirtje is dus te kort.
[ afbeelding ]
Zulke dingen roepen ze iedere dag tot in den treure maar ze zijn er nog nooit geweest. En dan Braad beschuldigen van liegen terwijl ze zelf ook niets durven te ondernemen. Het is alleen maar Braad angst aanjagen.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:03 schreef bamibij het volgende:
Offline. Staat ook een concreet dreigement in Looijkartel. 'Pak het doosje op in je tuin en schud'_!
Roddelpraat is een even hoog niveau als Braad.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:06 schreef Duveldrinker het volgende:
Abonneren is gratis, lid worden niet. Wat een vreselijk hypocriet zwijn is het ook.
Het downie volk geld willen aftroggelen.
Mmmm 5 euro voor Roddelpraat of toch for Bradgetv? Lastig...
Ja, klopt. Maar daardoor stopte hij wel denk ik.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Zulke dingen roepen ze iedere dag tot in den treure maar ze zijn er nog nooit geweest. En dan Braad beschuldigen van liegen terwijl ze zelf ook niets durven te ondernemen. Het is alleen maar Braad angst aanjagen.
Ze ontvangen in iedergeval geen uitkering. En over het niveau ga ik niet eens debatteren.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:13 schreef bamibij het volgende:
[..]
Roddelpraat is een even hoog niveau als Braad.
En er zijn nog figuren ook die lid worden voor ''exclusieve streams''quote:Op maandag 26 juli 2021 22:06 schreef Duveldrinker het volgende:
Abonneren is gratis, lid worden niet. Wat een vreselijk hypocriet zwijn is het ook.
Het downie volk geld willen aftroggelen.
Mmmm 5 euro voor Roddelpraat of toch for Bradgetv? Lastig...
Braad is serieus die Loosdrechtse Rapper Sjors aan het worden.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:23 schreef okselzweet het volgende:
[..]
En er zijn nog figuren ook die lid worden voor ''exclusieve streams''___________!
Hoe gaan die anders zijn dan zijn normale streams dan? Strip show live on camera?
Natuurlijk. Deze jongen verdient datquote:Op maandag 26 juli 2021 16:32 schreef Duveldrinker het volgende:
wat zijn datquote:Op maandag 26 juli 2021 20:26 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dat komt door dat stomme gelul van je.
Ga toch bløfteksten schrijven ofzo
Songteksten die hoogdravend klinken maar feitelijk nergens op slaan.quote:
En dan met vogels die zwemmen in een oceaan van tranen ofzo.quote:Op maandag 26 juli 2021 23:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Songteksten die hoogdravend klinken maar feitelijk nergens op slaan.
Kijkend over mijn balkon
Zie ik je ogen lachend van de pijn
stralend als het water op de zon
aardappels van je blinde opa
Ik ken nog betere tekstenquote:Op maandag 26 juli 2021 23:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Songteksten die hoogdravend klinken maar feitelijk nergens op slaan.
Kijkend over mijn balkon
Zie ik je ogen lachend van de pijn
stralend als het water op de zon
aardappels van je blinde opa
Vervang slet door pizza en hij kloptquote:Op maandag 26 juli 2021 23:35 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik ken nog betere teksten
Yoyo Bradge neukt hier en daar
Hij rookt een sigaar
In zijn krokante bed
Pakt hij nog een slet
Lisa is geen pizza hoor.quote:Op maandag 26 juli 2021 23:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vervang slet door pizza en hij klopt
Dus pizza. Hawaiiquote:Op maandag 26 juli 2021 23:39 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast?
En juicy bits.quote:Op maandag 26 juli 2021 23:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Lekker krokant, goede bite niet te zout.
Als die bolle eroverheen gewalst heeft, dan wel hoor.quote:
Ja alleen die bolle heeft in 30 jaar niks gewalst. Haha.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 00:02 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Als die bolle eroverheen gewalst heeft, dan wel hoor.
Gothic Cynthia was ook wel een flinke hobbel jaquote:Op dinsdag 27 juli 2021 00:07 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja alleen die bolle heeft in 30 jaar niks gewalst. Haha.
Cynthia was niet helemaal tevreden met de prestaties als ik de verhalen mag geloven.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 00:11 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Gothic Cynthia was ook wel een flinke hobbel ja
Dan heb je side 9 van vandaag nog niet gezien. Lijkt wel een schildetrij. Mona Lisa ofzo.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 00:11 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Gothic Cynthia was ook wel een flinke hobbel ja
Post eens dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 05:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dan heb je side 9 van vandaag nog niet gezien. Lijkt wel een schildetrij. Mona Lisa ofzo.
Kom maar op met die Deense trølquote:Op dinsdag 27 juli 2021 05:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dan heb je side 9 van vandaag nog niet gezien. Lijkt wel een schildetrij. Mona Lisa ofzo.
Dat valt nog mee, ik heb je lelijkere snøllen zien postenquote:
Als ik een dag niet post is het echt erg want ik check wel elke dag.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:37 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, ik heb je lelijkere snøllen zien posten
Wattequote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk dat Bradge een bron van additionele inkomsten heeft kunnen vinden
Ben jij al lid?quote:
kwestie van goed voorbehandelen en het juiste gereedschap gebruiken, maar dat kan jij natuurlijk niet weten.quote:
Klopt , niks. Je krijgt tijdens streams een badge en dan beantwoord hij je vragen gelijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:12 schreef Solotovski het volgende:
Persoonlijk denk ik echt helemaal niks namelijk
Srs?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:18 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Klopt , niks. Je krijgt tijdens streams een badge en dan beantwoord hij je vragen gelijk.
Wat een ontzettende sneuneus is het toch ook.
wat een ontiegelijk dom varken is het ook hequote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:34 schreef HermieHermann het volgende:
hebben jullie de BradgeTV discord gejoined? zat er gisteren even in en is net noord korea daar, iedereen met een klein beetje kritiek werd meteen geband maar alle generieke users zonder avatar(waarschijnlijk kartelleden) mochten lekker blijven zonder iets te zeggen
dit was een van de regelsquote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
wat een ontiegelijk dom varken is het ook he
wtf is dit? leg gvd eens uit hermanquote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:36 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dit was een van de regels
[ afbeelding ]
hoe kan ik dat uitleggen als ik het niet verzonnen heb, we weten nu even veel vriendquote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
wtf is dit? leg gvd eens uit herman
zou bijna weer discord downloadenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:40 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hoe kan ik dat uitleggen als ik het niet verzonnen heb, we weten nu even veel vriend
Je vragen krijgen prioriteit.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:11 schreef Solotovski het volgende:
Toch wel benieuwd wat braddie te bieden heeft voor die ¤4,99 per maand
als dat alles is, is het een vieze vuile gore oplichter.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:53 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Je vragen krijgen prioriteit.
1 nieuwe abo is toch bijna weer een bigmacquote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
als dat alles is, is het een vieze vuile gore oplichter.
Er zijn dus toch serieus lui die hiervoor willen betalen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:03 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Als je de chats bekijkt zie je sommige met een groen logo.
heb tientallen mensen gezien die zeiden dat ze op zijn backme hadden gedoneerd, denk dat we zouden schrikken als we het totaalbedrag zagenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Er zijn dus toch serieus lui die hiervoor willen betalen.
Denk dat het UWV er ook wel van zou schrikken.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:15 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb tientallen mensen gezien die zeiden dat ze op zijn backme hadden gedoneerd, denk dat we zouden schrikken als we het totaalbedrag zagen
daar kan hij het kartel wel een beetje voor bedanken, nu vinden mensen hem zielig dus zijn ze eerder geneigd hem 5 euro te geven
Logisch, wie koopt er buiten trolls om nou een fucking abo...quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:23 schreef HermieHermann het volgende:
chat zit vol mensen die geband zijn uit de discord zonder reden, zelfs eentje die 5 euro heeft betaald
geen zorgen, een van de mods vroeg om zijn discord en hij heeft weer toegangquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:24 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Logisch, wie koopt er buiten trolls om nou een fucking abo...
Dit is een baas.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:26 schreef Verbruikersnaam het volgende:
https://www.youtube.com/c/baldandbankrupt/videos
Ook toffe vids.![]()
![]()
https://www.youtube.com/c/BadlandsChugs/videosquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:26 schreef Verbruikersnaam het volgende:
https://www.youtube.com/c/shiey/videos
Hij daarintegen zou ik wel supporten, die maak vette vids maar veelste weinig.
edit
https://www.youtube.com/c/baldandbankrupt/videos
Ook toffe vids.![]()
![]()
Als mensen debiel genoeg zijn om elke stream van Braddie te volgen zijn ze natuurlijk ook debiel genoeg om te betalen, dat is niet echt verassend tochquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Er zijn dus toch serieus lui die hiervoor willen betalen.
Dat Braddie een dikke debiel is weten we allemaal.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als mensen debiel genoeg zijn om elke stream van Braddie te volgen zijn ze natuurlijk ook debiel genoeg om te betalen, dat is niet echt verassend toch
Nou nou nouquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:43 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dat Braddie een dikke debiel is weten we allemaal.
Maar als je er geld aan uit gaat geven, dan ben je toch wel een oppermongool.
Mijn hemel zeg
er zitten toch wel altijd een stuk of 10-15 echte fans in de chat die helemaal leip worden om zijn kermisgepingel, overige mensen kijken vooral voor domme uitspraken of gekke dingen die gebeurenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:43 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dat Braddie een dikke debiel is weten we allemaal.
Maar als je er geld aan uit gaat geven, dan ben je toch wel een oppermongool.
Mijn hemel zeg
Precies @Modusquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou nou nou
Laten we niet te hard oordelen over zijn trouwste volgers
Echt hoor, daar kan ik met m'n pet niet bij.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou nou nou
Laten we niet te hard oordelen over zijn trouwste volgers
Geloof er overigens niks van dat hij alles netjes doorgeeft aan het UWV.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:15 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb tientallen mensen gezien die zeiden dat ze op zijn backme hadden gedoneerd, denk dat we zouden schrikken als we het totaalbedrag zagen
daar kan hij het kartel wel een beetje voor bedanken, nu vinden mensen hem zielig dus zijn ze eerder geneigd hem 5 euro te geven
een van de mods in zijn stream en op discord was trouwens een ventje van 18, hopelijk ontdekt hij snel pornoquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:48 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Echt hoor, daar kan ik met m'n pet niet bij.
Kans is bijzonder kleinquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:48 schreef Mark031 het volgende:
In dat opzicht ben ik wel benieuwd of dat kartel echt melding heeft gemaakt bij het UWV
Ze roepen ook altijd dat hij naar buiten moet komen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:55 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Kans is bijzonder klein
die mongool liegt alles bij elkaar, bestellingen geplaatst die nooit aankomen, fok gehacked wier nooit gehacked is geweest, vele andere leugens, gewoon een zielige werkloze zonder doel in zijn leven
Mwah, als het straks dezelfde richting als bij Ad Looij opgaat.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze roepen ook altijd dat hij naar buiten moet komen.Maar zelf een keertje aanbellen durven ze niet.
ja is toch ook dom om echt te komen, braddie heeft zelf aangegeven dat hij bang is tijdens het streamen dus die loze dreigementen zijn al genoeg om hun lolletje te krijgenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze roepen ook altijd dat hij naar buiten moet komen.Maar zelf een keertje aanbellen durven ze niet.
Is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:10 schreef HermieHermann het volgende:
dus die loze dreigementen zijn al genoeg om hun lolletje te krijgen
dit zeg je wel vaak bij mijn posts, misschien voortaan eerst denken ''wat zou Hermann hierover zeggen'' voordat je iets gaat posten en dan kom je meteen op de juiste denkwijzequote:
Maar ik welquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:11 schreef MissionPhailed het volgende:
Lijkt me kleine moeite voor dat Kartel om tijdens een livestream een Cobra 5 ofzo in de achtertuin te mikken of door de brievenbus te duwen?
Niet dat ik dat áánmoedig
Ik zal het noteren.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:12 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dit zeg je wel vaak bij mijn posts, misschien voortaan eerst denken ''wat zou Hermann hierover zeggen'' voordat je iets gaat posten en dan kom je meteen op de juiste denkwijze
denk het wel, heb hem tijdens een stream letterlijk zien janken een tijdje terugquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:13 schreef Doug-Heffernan het volgende:
ik geloof ook helemaal niet dat die vlogger ermee zit.
komt het gewoon allemaal prima uit om zielig te doen
prima acteurquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:14 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
denk het wel, heb hem tijdens een stream letterlijk zien janken een tijdje terug
Dit had ik graag willen zienquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:14 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
denk het wel, heb hem tijdens een stream letterlijk zien janken een tijdje terug
Dit is niet recentquote:
Sloeg hij toen zijn tv kapot?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:17 schreef MissionPhailed het volgende:
Was een stuk of drie BradgeTV's geleden. Was iets met een trollactie waarbij buren betrokken waren.
Bleek beperkt tot een huilbui als ik me goed herinner. Hij was toen niet zichzelf maar is inmiddels weer op het 'rechte' padquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sloeg hij toen zijn tv kapot?
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Huilen heb ik hem nog niet zien doen, meestal is de emotie "boos" en moet een hulpeloos object het ontgelden.
[ afbeelding ]
Ohja datquote:
Kan er daarom ook niet mee zittenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:33 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ohja dat![]()
Achja hij is ook zo achterlijk om het er steeds over te hebben of om zichzelf voor lul te zetten zodat die mensen weer voer hebben
Dat is Bradge zijn idoolquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:34 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/c/BadlandsChugs/videos
Goh verrassendquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:35 schreef Boze_Eend het volgende:
ze zeggen dat hij borderline heeft
ik ben bipolaire en zit nu in mijn depressieve fase of zo
zou het wel kut voor hem vinden als hij ook zoiets heeft
Zou wel eea verklaren, borderline + leerstoornis zodat hij voor eeuwig in dezelfde grillige cirkels blijft ronddraaien maar er nooit iets van zal leren.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:35 schreef Boze_Eend het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:35 schreef Boze_Eend het volgende:
Nee. Gewoon een gezonde 30cm sandwich van de subway.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Terugweg Maccie geklapt. McTasty Bacon dubbel dit alles.
Waarom ging hij niet rollend? Da's sneller.quote:
Ik ben Braddie ik ben bol ik kan niet lopen dus ik rol.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:57 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Waarom ging hij niet rollend? Da's sneller.
18 minuten per km.quote:
Hij moet ook nog vloggen tussendoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:10 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
18 minuten per km.
Ik loop met mijn zoontje van 11 deze afstand vaak naar het winkelcentrum. Daar doet hij met zijn korte beentjes 11 minuten over. Htf doet deze er 18 minuten over.
je zoontje is misschien nog geen 20% van zijn gewichtquote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:10 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
18 minuten per km.
Ik loop met mijn zoontje van 11 deze afstand vaak naar het winkelcentrum. Daar doet hij met zijn korte beentjes 11 minuten over. Htf doet deze er 18 minuten over.
lijkt me echt kutquote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:13 schreef MissionPhailed het volgende:
Een vrouwelijke collega met formaatje Braddie wou eens na een bedrijfsuitje als passagier in mijn auto een lift terug naar huis. We moesten wel 5 kilometer lopen want ik houd van gratis parkeren. Collega bleef na 1,5 km halfdood op een rotonde wachten totdat ik langskwam per auto
Och jezus, dit zet geen zoden aan de dijk hequote:
Moet toch elke keer lachen als ik dat hoorquote:
Is dat zijn excuus? Ik kan het nu niet kijken. Damn.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Bospaadjes zijn "minder dragelijk" om over te lopen want ze hebben oneffenheden en her en der plassen water. Ok...
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een gezonde 30cm sandwich van de subway.
Dat bospad heeft het ook nog nooit zo zwaar gehad.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Bospaadjes zijn "minder dragelijk" om over te lopen want ze hebben oneffenheden en her en der plassen water. Ok...
Loopt vervolgens door eerder genoemde plas en klaagt dan dat z'n schoenen nat zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:42 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Is dat zijn excuus? Ik kan het nu niet kijken. Damn.
halflang haar staat hem toch een stuk beterquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:01 schreef HermieHermann het volgende:
het is nu echt afgelopen met de overtollige kilo's, ik ga dagelijks bewegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Korter haar maakt je gezicht wel minder dikquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
halflang haar staat hem toch een stuk beter
denk je echt dat dat nu nog verschil gaat maken?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Korter haar maakt je gezicht wel minder dik
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Korter haar maakt je gezicht wel minder dik
Bij hem niet neequote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:06 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
denk je echt dat dat nu nog verschil gaat maken?
Heeft die nu eigenlijk lenzen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:01 schreef HermieHermann het volgende:
het is nu echt afgelopen met de overtollige kilo's, ik ga dagelijks bewegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |