Is het ook bekend waar hij op solliciteerde? Koerier lijkt me met z'n huidige conditie sowieso een volstrekt kansloos verhaal, als het zittend werk is zou het niet perse een beletsel moeten zijn.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:47 schreef bamibij het volgende:
Schakel net de livestream heel even in. Braad niet aangenomen bij een baan omdat hij stond te hijgen als een gek na het 'beklimmen' van twee trappen. "Conditie om te wandelen is oké, trap is een ander verhaal". STOP met fastfood aan deze gast doneren__!
quote:Op maandag 26 juli 2021 17:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben jullie allemaal een mapje met braddiegifs ofzo
Dikke mensen zijn lui dus die zou ik sowieso nooit aannemen.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:47 schreef bamibij het volgende:
Schakel net de livestream heel even in. Braad niet aangenomen bij een baan omdat hij stond te hijgen als een gek na het 'beklimmen' van twee trappen. "Conditie om te wandelen is oké, trap is een ander verhaal". STOP met fastfood aan deze gast doneren__!
Zittend werk gaat hem ook niet worden, hij past niet op een normale stoel en werkgever is arbotechnisch verantwoordelijk.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Is het ook bekend waar hij op solliciteerde? Koerier lijkt me met z'n huidige conditie sowieso een volstrekt kansloos verhaal, als het zittend werk is zou het niet perse een beletsel moeten zijn.
En ze passen niet door een kooiladder of mangat. Klimmen gaat sowieso niet. Ze vormen een veiligheidsrisico derhalve.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn lui dus die zou ik sowieso nooit aannemen.
Dacht even dat het zijn reet wasquote:Op maandag 26 juli 2021 17:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ai, dit shirtje is dus te kort.
[ afbeelding ]
Ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat het de voorkant isquote:Op maandag 26 juli 2021 17:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja ik moest ook twee keer kijken of dit nou de voor- of achterkant was
Ik zie geen stream?quote:Op maandag 26 juli 2021 16:47 schreef bamibij het volgende:
En food reviews maken van de inhoud van de snoep automaten.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:04 schreef bamibij het volgende:
[..]
Was voor schoonmaken en bijvullen van koffieautomaten bij bedrijven.
Schoonmaken en bijvullen koffieautomatenquote:Op maandag 26 juli 2021 17:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Is het ook bekend waar hij op solliciteerde? Koerier lijkt me met z'n huidige conditie sowieso een volstrekt kansloos verhaal, als het zittend werk is zou het niet perse een beletsel moeten zijn.
Wanneer ga jij weer naar USA?quote:Op maandag 26 juli 2021 18:05 schreef Rozevla het volgende:
[..]
En food reviews maken van de inhoud van de snoep automaten.
Ben jij @Rozevla ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |