"voorlopig niet meer live"quote:
Zelfde shirt? Bradley heeft geen piemel maar een kut.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ai, dit shirtje is dus te kort.
[ afbeelding ]
Zulke dingen roepen ze iedere dag tot in den treure maar ze zijn er nog nooit geweest. En dan Braad beschuldigen van liegen terwijl ze zelf ook niets durven te ondernemen. Het is alleen maar Braad angst aanjagen.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:03 schreef bamibij het volgende:
Offline. Staat ook een concreet dreigement in Looijkartel. 'Pak het doosje op in je tuin en schud'_!
Roddelpraat is een even hoog niveau als Braad.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:06 schreef Duveldrinker het volgende:
Abonneren is gratis, lid worden niet. Wat een vreselijk hypocriet zwijn is het ook.
Het downie volk geld willen aftroggelen.
Mmmm 5 euro voor Roddelpraat of toch for Bradgetv? Lastig...
Ja, klopt. Maar daardoor stopte hij wel denk ik.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Zulke dingen roepen ze iedere dag tot in den treure maar ze zijn er nog nooit geweest. En dan Braad beschuldigen van liegen terwijl ze zelf ook niets durven te ondernemen. Het is alleen maar Braad angst aanjagen.
Ze ontvangen in iedergeval geen uitkering. En over het niveau ga ik niet eens debatteren.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:13 schreef bamibij het volgende:
[..]
Roddelpraat is een even hoog niveau als Braad.
En er zijn nog figuren ook die lid worden voor ''exclusieve streams''quote:Op maandag 26 juli 2021 22:06 schreef Duveldrinker het volgende:
Abonneren is gratis, lid worden niet. Wat een vreselijk hypocriet zwijn is het ook.
Het downie volk geld willen aftroggelen.
Mmmm 5 euro voor Roddelpraat of toch for Bradgetv? Lastig...
Braad is serieus die Loosdrechtse Rapper Sjors aan het worden.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:23 schreef okselzweet het volgende:
[..]
En er zijn nog figuren ook die lid worden voor ''exclusieve streams''___________!
Hoe gaan die anders zijn dan zijn normale streams dan? Strip show live on camera?
Natuurlijk. Deze jongen verdient datquote:Op maandag 26 juli 2021 16:32 schreef Duveldrinker het volgende:
Zijn jullie al lid van BradgeTv nog geen 5 eurotjes per maand.
wat zijn datquote:Op maandag 26 juli 2021 20:26 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dat komt door dat stomme gelul van je.
Ga toch bløfteksten schrijven ofzo
Songteksten die hoogdravend klinken maar feitelijk nergens op slaan.quote:
En dan met vogels die zwemmen in een oceaan van tranen ofzo.quote:Op maandag 26 juli 2021 23:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Songteksten die hoogdravend klinken maar feitelijk nergens op slaan.
Kijkend over mijn balkon
Zie ik je ogen lachend van de pijn
stralend als het water op de zon
aardappels van je blinde opa
Ik ken nog betere tekstenquote:Op maandag 26 juli 2021 23:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Songteksten die hoogdravend klinken maar feitelijk nergens op slaan.
Kijkend over mijn balkon
Zie ik je ogen lachend van de pijn
stralend als het water op de zon
aardappels van je blinde opa
Vervang slet door pizza en hij kloptquote:Op maandag 26 juli 2021 23:35 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik ken nog betere teksten
Yoyo Bradge neukt hier en daar
Hij rookt een sigaar
In zijn krokante bed
Pakt hij nog een slet
Lisa is geen pizza hoor.quote:Op maandag 26 juli 2021 23:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vervang slet door pizza en hij klopt
Dus pizza. Hawaiiquote:Op maandag 26 juli 2021 23:39 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast?
En juicy bits.quote:Op maandag 26 juli 2021 23:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Lekker krokant, goede bite niet te zout.
Als die bolle eroverheen gewalst heeft, dan wel hoor.quote:
Ja alleen die bolle heeft in 30 jaar niks gewalst. Haha.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 00:02 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Als die bolle eroverheen gewalst heeft, dan wel hoor.
Gothic Cynthia was ook wel een flinke hobbel jaquote:Op dinsdag 27 juli 2021 00:07 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja alleen die bolle heeft in 30 jaar niks gewalst. Haha.
Cynthia was niet helemaal tevreden met de prestaties als ik de verhalen mag geloven.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 00:11 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Gothic Cynthia was ook wel een flinke hobbel ja
Dan heb je side 9 van vandaag nog niet gezien. Lijkt wel een schildetrij. Mona Lisa ofzo.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 00:11 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Gothic Cynthia was ook wel een flinke hobbel ja
Post eens dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 05:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dan heb je side 9 van vandaag nog niet gezien. Lijkt wel een schildetrij. Mona Lisa ofzo.
Kom maar op met die Deense trølquote:Op dinsdag 27 juli 2021 05:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dan heb je side 9 van vandaag nog niet gezien. Lijkt wel een schildetrij. Mona Lisa ofzo.
Dat valt nog mee, ik heb je lelijkere snøllen zien postenquote:
Als ik een dag niet post is het echt erg want ik check wel elke dag.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:37 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, ik heb je lelijkere snøllen zien posten
Wattequote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk dat Bradge een bron van additionele inkomsten heeft kunnen vinden
Ben jij al lid?quote:
kwestie van goed voorbehandelen en het juiste gereedschap gebruiken, maar dat kan jij natuurlijk niet weten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |