Ah nice ben ik ook geweest. Van SF naar Vancouver getrokken in 14 dagen en toen nog Alaska cruise gedaan 8 dagen.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:28 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik denk ergens in het Seattle en Portland ofzo, misschien vancouver erbij
Dat is flinke afstandquote:Op maandag 26 juli 2021 18:31 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ah nice ben ik ook geweest. Van SF naar Vancouver getrokken in 14 dagen en toen nog Alaska cruise gedaan 8 dagen.
SF vond ik ook niet zo boeiend. Echter net buiten SF heb je wel veel mooie natuur.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:36 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Dat is flinke afstand
SF 1x geweest, kon mij niet zo boeien
Oktober en november.quote:
Chicagoquote:Op maandag 26 juli 2021 18:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Oktober en november.
Chicago, texas, New orleans en Arizona
Aparte route maak jij. Chicago heb ik gewoond. Texas kom ik graag voor de muziek.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Oktober en november.
Grotendeels route 66quote:Op maandag 26 juli 2021 18:45 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Aparte route maak jij. Chicago heb ik gewoond. Texas kom ik graag voor de muziek.
Naar Art institute of Chicago en stiekem foto's maken van schilderijen, dan willen ze je naar buiten gooienquote:Op maandag 26 juli 2021 18:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Grotendeels route 66
Texas kom ik ook vaker, erg leuk altijd.
Chicago wordt eerste keer, tips ?
Poeh er is echt veel te zien daar. Smaak afhankelijk.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Grotendeels route 66
Snap ik, dat is de homo-hoofdstad. Niks mis mee verder, maar niks te zoeken.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:36 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Dat is flinke afstand
SF 1x geweest, kon mij niet zo boeien
The windy city. Zorg voor warme kleding.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Grotendeels route 66
Merk je niet veel van. LA is veel erger en Portland ook.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:06 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Snap ik, dat is de homo-hoofdstad. Niks mis mee verder, maar niks te zoeken.
Geen idee, nooit geweest. USA trekt mij in het geheel niet. Ik ben er wel geweest voor cursussen (San Diego en Philly), maar kreeg geen tijd om privé te gaan rondkijken.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:08 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Merk je niet veel van. LA is veel erger en Portland ook.
Gaafquote:Op maandag 26 juli 2021 18:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Oktober en november.
In Chicago kwam ik in een bluescafe terecht, Kingston Mines heet die plek.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Grotendeels route 66
Ik kan er niet over meepraten al ken ik wel de foto's van de natuur, maar dat is toch anders dan dat je er rondloopt.. Ik ben wel vaak opgetrokken met amerikanen buiten de USA. In Europa en Azié met werk, maar ook in de vrije tijd. Stuk voor stuk prima mensen is mijn ervaring. Ze hebben een bepaalde openheid.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:25 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik vind US heerlijk, voelt als thuiskomen.
Arizona is trouwens ook gaaf. Phoenix is alleen een kutstad.
Maar de natuur is wel old skool.
phoenix kneusquote:Op maandag 26 juli 2021 19:25 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik vind US heerlijk, voelt als thuiskomen.
Arizona is trouwens ook gaaf. Phoenix is alleen een kutstad.
Maar de natuur is wel old skool.
Veel Amerikanen tonen interesse. Bij het tanken in LA kwam er een grote d neger naar mij toe. Ik had een shirt van de toenmalige St.Louis Rams aan dus hij dacht dat ik daar vandaan kwam. Toen ik zei I am from Rotterdam,Nertherlands. Gelijk ow nice, welcome in LA en daarna over de NFL en NBA staan lullen.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:30 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik kan er niet over meepraten al ken ik wel de foto's van de natuur, maar dat is toch anders dan dat je er rondloopt.. Ik ben wel vaak opgetrokken met amerikanen buiten de USA. In Europa en Azié met werk, maar ook in de vrije tijd. Stuk voor stuk prima mensen is mijn ervaring. Ze hebben een bepaalde openheid.
Het viel me op dat Amerikanen veel sneller een gesprek aangaan met een vreemde op straat. Hier kan je een middelvinger krijgen, bij wijze van sprekenquote:Op maandag 26 juli 2021 19:30 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik kan er niet over meepraten al ken ik wel de foto's van de natuur, maar dat is toch anders dan dat je er rondloopt.. Ik ben wel vaak opgetrokken met amerikanen buiten de USA. In Europa en Azié met werk, maar ook in de vrije tijd. Stuk voor stuk prima mensen is mijn ervaring. Ze hebben een bepaalde openheid.
Habibo in Vreeland zijn ze altijd vriendelijk als ik er wandelquote:Op maandag 26 juli 2021 19:38 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Het viel me op dat Amerikanen veel sneller een gesprek aangaan met een vreemde op straat. Hier kan je een middelvinger krijgen, bij wijze van spreken
Dit soort dingen hoor ik dus vaker van collega's die er zijn geweest met vakantie: 'Netherlands, ow nice, welcome' Om de 1 of andere reden zijn we overal welkom. Da's toch wel luxe.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:36 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Veel Amerikanen tonen interesse. Bij het tanken in LA kwam er een grote d neger naar mij toe. Ik had een shirt van de toenmalige St.Louis Rams aan dus hij dacht dat ik daar vandaan kwam. Toen ik zei I am from Rotterdam,Nertherlands. Gelijk ow nice, welcome in LA en daarna over de NFL en NBA staan lullen.
Nederlanders staan over het algemeen wel goed bekend in de VS.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:42 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dit soort dingen hoor ik dus vaker van collega's die er zijn geweest met vakantie: 'Netherlands, ow nice, welcome' Om de 1 of andere reden zijn we overal welkom. Da's toch wel luxe.
Scandinavië is ook tof hè wat dat betreft . Nederland is best kut met mensen, heel egocentrisch is het beeld dat ik heb gekregen in de loop der jaren. Ouderen hadden het nog wel om een praatje te maken bij de bushalte, maar die zijn banggemaakt door de staat en de media tegenwoordig. Tenminste, dat is in R'dam het geval. Dat snap ik wel. Straattuig is hier schering en inslag en nu zijn wagonbegeleiders in de rotterdamse metro wegbezuinigd. Echt dom. Ik raad iedere oudere en iedere vrouw af om 's avonds de rotterdamse metro te nemen. Het is voor mij al link. Kejje nagaan.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:38 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Het viel me op dat Amerikanen veel sneller een gesprek aangaan met een vreemde op straat. Hier kan je een middelvinger krijgen, bij wijze van spreken
Met aardbei?quote:
Ik ben geen habibo en tyf lekker op naar dat Vreeland van je!quote:Op maandag 26 juli 2021 19:41 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Habibo in Vreeland zijn ze altijd vriendelijk als ik er wandel
ben benieuwd wat er achter je bhtje zitquote:Op maandag 26 juli 2021 20:19 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik ben zo geil jongens. Ik wil alles likken owww...Jahhhh.....
Mooie piercing heb je in je navel heb je die al lang?quote:Op maandag 26 juli 2021 20:22 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ben benieuwd wat er achter je bhtje zit
ik wil je beter leren kennenquote:Op maandag 26 juli 2021 20:23 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Mooie piercing heb je in je navel heb je die al lang?
altijd weer die agressiequote:Op maandag 26 juli 2021 20:20 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ik ben geen habibo en tyf lekker op naar dat Vreeland van je!
Dat komt door dat stomme gelul van je.quote:
Het regent harder dan ik hebben kan...in Zoutelande.quote:Op maandag 26 juli 2021 20:26 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dat komt door dat stomme gelul van je.
Ga toch bløfteksten schrijven ofzo
Zou je hem in de stream willen vragen of hij naar de dichtstbijzijnde Vomar wil rijden en daar de maaltijdloempias van 88 cent kan kopen om die vervolgens te reviewen?quote:Op maandag 26 juli 2021 21:05 schreef Duveldrinker het volgende:
Geen food reviews meer zou hij echt gezond aan het eten zijn? Of is dit serieus een vraag die ik moet stellen?
Is hij live?quote:Op maandag 26 juli 2021 21:23 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Zou je hem in de stream willen vragen of hij naar de dichtstbijzijnde Vomar wil rijden en daar de maaltijdloempias van 88 cent kan kopen om die vervolgens te reviewen?
IDK hier zeggen ze de hele tijd van wel en jij lijkt me een insider.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |