Je vergeet Ferd....quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:34 schreef Summers het volgende:
[..]
Dan mag jij Rutte en de jonge hebbenOeps weer een miljardje kwijt asjemenou , ik kan het me niet herinneren ..
Heerlijk, met mazelen, pokken, polio, geen gezondheidszorg, geen antibiotica... Man wat zal jij genieten tot je ~40 ste. Dat was ongeveer de gemiddelde leeftijd 1000 jaar geledenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neh, begin wel met kleine nederzetting in het bos.. Lekker back to basic.
Dat horen we al sinds "2 weeks of flatten the curve " :en alleen de compleetdenkers hadden door dat dat een leugen was . De 1 is wat sneller dan de ander ..quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De cijfers in de ziekenhuizen stijgen nog steeds, maar deze aantallen liggen ruim onder hoeveel mensen in het ziekenhuis lagen tijdens de lange lockdown. Gewoon even doorzetten met de vaccinatiestrategie en dan zijn er geen extra maatregelen nodig.
Maar ik ben wel vrijquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:37 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Heerlijk, met mazelen, pokken, polio, geen gezondheidszorg, geen antibiotica... Man wat zal jij genieten tot je ~40 ste. Dat was ongeveer de gemiddelde leeftijd 1000 jaar geleden
Die moet er ook bij , kan je toekijken hoe iemand vrij leeft terwijl jij met allerlei beperkingen moet leven want tja do as we say not as we do . Wrijf het er maar lekker inquote:
Op ieder feestje hoort Ferd erbij, de gangmaker van iedere onderdrukkende overheidquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:41 schreef Summers het volgende:
[..]
Die moet er ook bij , kan je toekijken hoe iemand vrij leeft terwijl jij met allerlei beperkingen moet leven want tja do as we say not as we do . Wrijf het er maar lekker in
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Of heb jij misschien last van cognitieve dissonantie?
Dan zal ik die naam voortaan met trots dragenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:45 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]Grappig. Dat weerwoord hoor ik echte wappies vaak bezigen.
Binnen 2 a 3 jaar zouden we dood moeten zijn. Hoewel dat ook steeds weer verandert.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:00 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Vergiftigd? Waarmee? Heb nu zo'n 3 weken mijn 2e prik. Wanneer gaat het gif werken?
Ik geef je 5 jaar, na 2 of 3 jaar zou je wel de eerste tekenen gaan zien van neurologische degeneratiequote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:49 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Binnen 2 a 3 jaar zouden we dood moeten zijn. Hoewel dat ook steeds weer verandert.Ze lullen maar wat.
En hun Messiasquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:31 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nou meer voor jullie... Jullie zullen een wereld moeten opbouwen met Engel en Jensen aan t hoofd
Oh wat lief, dat is nog ruim.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik geef je 5 jaar, na 2 of 3 jaar zou je wel de eerste tekenen gaan zien van neurologische degeneratie
Maar zonder gekheid, niemand weet wat er gaat gebeuren met die "vaccins". En ik kies ervoor het af te wachten. Wat ik wel weet is dat heel veel mensen zich bang hebben laten maken door de media en nu de overheid blind volgen naar een "nieuw normaal". Mensen zijn normaal gaan vinden wat niet normaal is. En slechts een klein deel doet daar niet aan mee, waaronder ik.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:55 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Oh wat lief, dat is nog ruim.
Nou, we zullen het wel gaan zien in de toekomst wie er beter af is. Nog even geduld.
Wow, cool... nog niks van gemerkt overigens, ik ga naar feesten, bbq's met vrienden, jaja gevaccineerd en ongevaccineerd en we kijken elkaar er niet op aan. Mijn leven is nog net zo als voor de "plandemie". Heb nooit een mondkapje gedragen. Ik heb nooit vastgezeten.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:58 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik ook nu al. Jij niet je zit vast in je complot
Ach dan maken ze elkaar binnen een jaar af. Lord of the flies the sequelquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:49 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Binnen 2 a 3 jaar zouden we dood moeten zijn. Hoewel dat ook steeds weer verandert.Ze lullen maar wat.
Leuk voor je, en daarna hoestend je ouders knuffelenquote:Op zondag 25 juli 2021 00:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wow, cool... nog niks van gemerkt overigens, ik ga naar feesten, bbq's met vrienden, jaja gevaccineerd en ongevaccineerd en we kijken elkaar er niet op aan. Mijn leven is nog net zo als voor de "plandemie". Heb nooit een mondkapje gedragen. Ik heb nooit vastgezeten.
Nee alleen jouw moeder...quote:Op zondag 25 juli 2021 00:02 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Leuk voor je, en daarna hoestend je ouders knuffelen
moet je even graven eerstquote:
Maar ik begrijp dat jij 1 van die mensen bent die geen fucks geeft om de rest. Prima.quote:Maar echt, ja man en iedereen is nu dood... Kut wat heb ik mijn omgeving aangedaan![]()
Nee sorry, all alive and kicking
Benieuwd hoe ze bij die 98% komen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
Triest als het waar is: https://twitter.com/CeesWesterduin/status/1418294739921735693
Op blind date met Janssen
Of ben ik iemand die dit virus in perspectief ziet qua dodelijkheid?quote:Op zondag 25 juli 2021 00:06 schreef devlinmr het volgende:
Maar ik begrijp dat jij 1 van die mensen bent die geen fucks geeft om de rest. Prima.
Heb een leuk leven zou ik zeggen
Gefeliciteerd, maar dat doet vrijwel geheel Nederland.quote:Op zondag 25 juli 2021 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Of ben ik iemand die dit virus in perspectief ziet qua dodelijkheid?
4 miljoen doden wereldwijd, Nederland ~18000quote:Op zondag 25 juli 2021 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Of ben ik iemand die dit virus in perspectief ziet qua dodelijkheid?
Dat was ook de reden dat ik erbij heb gezet "als het waar is" feit is wel DAT het voorkomt.quote:Op zondag 25 juli 2021 00:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ze bij die 98% komen.
Oftewel: Isdatzo gelooft er geen fluit van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |