Eensquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben heel tevreden over hoe het gaat in NL.
Veel besmettingen, ICs goed te overzien. Weinig jongeren op de IC.
Gewoon zo doorgaan.
Vergiftigd? Waarmee? Heb nu zo'n 3 weken mijn 2e prik. Wanneer gaat het gif werken?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk het niet, ze hebben al genoeg mensen vergiftigd tegen die tijd, en de mensen die dan nog niet geprikt zijn gaan het ook echt niet meer doen... Dussss, volgende stap. Climate change
Ah, de reactie waar ik op zat te wachten. Chapeau voor het snelle bijtenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:58 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee die hebben we eigenlijk alleen bij trump aanhangers en antivaxxers gezien
Waarschijnlijk nu al, maar laat het even inwerken en kom dan niet klagen dat je belazerd bent.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:00 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Vergiftigd? Waarmee? Heb nu zo'n 3 weken mijn 2e prik. Wanneer gaat het gif werken?
waar noem ik jou een antivaxxersquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ah, de reactie waar ik op zat te wachten. Chapeau voor het snelle bijtenAllereerst mij een anti-vaxxer noemen is complete onzin,
Bron?quote:een vaccin zou ik graag nemen. Je weet dat de huidige "vaccins" zoals jij het noemt niet gepatenteerd staan als vaccin ondanks ze het 5x op deze manier hebben proberen te patenteren?
Welnee ik heb het bewustzijn van de 21ste eeuw .quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:56 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Jij zou het goed doen in de middeleeuwen.
Niet met het blote oog te zien dus het bestaat niet.
Jij had het over anti-vaxxers ten opzichte van "vaccin weigeraars" kort door de bocht genomen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:02 schreef devlinmr het volgende:
[..]
waar noem ik jou een antivaxxers
[..]
Bron?
En een msm bron graag
Een gif dat na lange tijd gaat werken.. da's nieuwquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nu al, maar laat het even inwerken en kom dan niet klagen dat je belazerd bent.
oh je legt woorden in mijn mond... Leuk voor jequote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij had het over anti-vaxxers ten opzichte van "vaccin weigeraars" kort door de bocht genomen.
Zie mijn link... Gewoon geregistreerd bij EMAquote:qua patenten, die zijn online te vinden maar geen zin om weer daar doorheen te splitten. Ik denk dat je best begrijpt dat dat een flinke partij doorklikwerk is... Op mijn werk heb ik er een bookmark van staan, niet hier thuis.
Niet helemaal, de juice die ze gebruiken zou in je armspier moeten blijven zitten. De zogenoemde spike proteine.. Maar dat doet ie dus niet, en hecht zich aan organen in je hele lichaam. Tevens de mRNA en Vector gebruikt als messenger zouden uit je lichaam moeten verdwijnen wat ze dus ook niet doen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:06 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Een gif dat na lange tijd gaat werken.. da's nieuw
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:07 schreef devlinmr het volgende:
[..]
oh je legt woorden in mijn mond... Leuk voor je
[..]
Zie mijn link... Gewoon geregistreerd bij EMA
Dat iedereen diarree krijgt?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet helemaal, de juice die ze gebruiken zou in je armspier moeten blijven zitten. De zogenoemde spike proteine.. Maar dat doet ie dus niet, en hecht zich aan organen in je hele lichaam. Tevens de mRNA en Vector gebruikt als messenger zouden uit je lichaam moeten verdwijnen wat ze dus ook niet doen.
Maar goed, Ik heb niet heel veel zin uit te leggen wat allemaal gewoon beschikbaar is op internet als je autopsie rapporten leest, of iets anders dan het AD of de Telegraaf lees.
Weet je, Ik hoop serieus dat er niks gebeurt. Alleen voor mijn gevoel staat er ons allemaal een grote shitshow te wachten.
aldus een onderzoek bij muizen die 500 doses kregenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet helemaal, de juice die ze gebruiken zou in je armspier moeten blijven zitten. De zogenoemde spike proteine.. Maar dat doet ie dus niet, en hecht zich aan organen in je hele lichaam. Tevens de mRNA en Vector gebruikt als messenger zouden uit je lichaam moeten verdwijnen wat ze dus ook niet doen.
Nou meer voor jullie... Jullie zullen een wereld moeten opbouwen met Engel en Jensen aan t hoofdquote:Maar goed, Ik heb niet heel veel zin uit te leggen wat allemaal gewoon beschikbaar is op internet als je autopsie rapporten leest, of iets anders dan het AD of de Telegraaf lees.
Weet je, Ik hoop serieus dat er niks gebeurt. Alleen voor mijn gevoel staat er ons allemaal een grote shitshow te wachten.
Jij loopt te lullen over patenten. I don't care.quote:
Dan mag jij Rutte en de jonge hebbenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:31 schreef devlinmr het volgende:
[..]
aldus een onderzoek bij muizen die 500 doses kregen
[..]
Nou meer voor jullie... Jullie zullen een wereld moeten opbouwen met Engel en Jensen aan t hoofd
Neh, begin wel met kleine nederzetting in het bos.. Lekker back to basic.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:31 schreef devlinmr het volgende:
Nou meer voor jullie... Jullie zullen een wereld moeten opbouwen met Engel en Jensen aan t hoofd
Die zijn er dan miet meer. Wij zijn allemaal dood over 2-3 jaarquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:34 schreef Summers het volgende:
[..]
Dan mag jij Rutte en de jonge hebbenOeps weer een miljardje kwijt asjemenou , ik kan het me niet herinneren ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |