abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 juli 2021 @ 21:23:35 #51
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200527606
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 21:16 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ben geen antivaxxer.
Hem em gewoon niet nodig. Zie geen reden om mezelf over te geven aan een medisch experiment dat wordt gepusht door kwaadaardige en leugenachtige figuren. Vertrouw het niet.
Simpele en levenslange lessen , vertrouw geen leugenaars , leer van de geschiedenis anders herhaalt die zich , de waarheid heeft maar 1 verhaal en die veranderd niet elke week . Dit is een experiment dus experts en mensen met titels moeten ook de uitkomst van het experiment afwachten voor bewijs . Tot die tijd is alles propaganda .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 24 juli 2021 @ 21:24:51 #52
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200527634
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 21:20 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Een voorbeeld van ruggengraatloze / omgekochte ''journalisten''
De reacties onder het filmpje spreken boekdelen.

Reacties zeggen niet veel meer, pointer heeft bewezen dat een substantieel van die reacties van troll accounts/bots komen.
The name is Putler, Vladimir Putler
  zaterdag 24 juli 2021 @ 21:25:38 #53
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200527652
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 21:18 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Alles is onderhand wel duidelijk lijkt me.. de keuze is aan 'jou'
Dikke vette Nee plus er zijn nu echt wel genoeg proefpersonen . Het is echt allang niet meer verantwoord om door te gaan .
  zaterdag 24 juli 2021 @ 21:25:57 #54
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200527661
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 21:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Interessant, dus het wel of niet laten vaccineren is een graadmeter in hoeverre iemand een "wappie" is?
Oh nee, die persoon probeert dezelfde bagger te verkopen als hier minus het complot gedoe er om heen.

Correctie:
Ik gebruikte de term wappie voor deze persoon maar is eigenlijk geen wappie. My bad :).

[ Bericht 8% gewijzigd door The-BFG op 24-07-2021 21:33:20 ]
pi_200527727
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 21:16 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ben geen antivaxxer.
Hem em gewoon niet nodig. Zie geen reden om mezelf over te geven aan een medisch experiment dat wordt gepusht door kwaadaardige en leugenachtige figuren. Vertrouw het niet.
Ik heb 3 vriendinnen die er hetzelfde instaan. Daar heb ik weinig moeite mee. Maar zodra de Klaus Schwab/great reset complotten uit de kast getoverd worden dan haak ik af. Zeker bij mensen die OVERAL complotten in zien. Dat riekt naar een psychose.
  zaterdag 24 juli 2021 @ 21:30:09 #56
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200527760
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 21:20 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Een voorbeeld van ruggengraatloze / omgekochte ''journalisten''
De reacties onder het filmpje spreken boekdelen.

Goed voorbeeld , typisch geval van ik vertel je wat je moet vinden van dit onderwerp .
80 likes en 680 vonden het niet leuk
pi_200527798
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 21:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Interessant, dus het wel of niet laten vaccineren is een graadmeter in hoeverre iemand een "wappie" is?
Nope. Niet elke anti vaxxer is een wap. De compotdenkers zjin in mijn ogen wap en met zulke lui kan ik in real life niet omgaan :r Hele vervelende ervaringen mee gehad. Dat is generaliseren, maar ik voel me veiliger als ik zulke types mijd.
pi_200527921
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 21:02 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Bron van kinderen die zijn overleden aan het coronavaccine of waarvan oa hun immuunsysteem naar de tyfus is geholpen door die kansloze lockdowns?
beide
quote:
Zet dat eens af tegen het gevaar wat ze oplopen van corona. ..
Geef eerst maar eens een bron
  zaterdag 24 juli 2021 @ 21:40:53 #59
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200527983
Je word al voorbereid , blijven prikken mensen . Word je wakker bij de tweede of bij de derde of bij de vierde of bij de vijfde ?

pi_200528065
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 21:14 schreef Summers het volgende:

[..]

En dat geloof jij ? Ik niet . Ik zie hun steeds hun verhaal aanpassen maar deze boodschap was gewoon goede marketing om mensen over te halen lekker veilig te voelen EN die meteen onder de indruk zijn van titels of van het woord bewijs . Net zoals dat je maar 1 vaccinatie nodig had of twee van een ander merk . Ze laten de mensen in rondjes draaien .

[ afbeelding ]
En toen kwam de delta variant
pi_200528081
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 21:40 schreef Summers het volgende:
Je word al voorbereid , blijven prikken mensen . Word je wakker bij de tweede of bij de derde of bij de vierde of bij de vijfde ?

[ afbeelding ]
Ja en?
Wat is het probleem?
pi_200528181
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 21:40 schreef Summers het volgende:

[ afbeelding ]
Al zou ons geadviseerd worden om jaarlijks een boostershot te halen tegen nieuwe varianten dan zou ruim driekwart van de Nederlanders dat zonder twijfelen doen. Het stelt ook niets voor. Even een uurtje inplannen voor de rit naar de locatie, de prik zelf en een kwartiertje wachten na afloop. De prik zelf stelt niets voor en de effecten zijn een grap ivm een daadwerkelijke besmetting.

Het zijn echt alleen antivaxxers die doen alsof Nederland het verschrikkelijk vind om een nieuwe prik te halen. Alsof we ons bedrogen voelen en verwachten alle vrijheid weer te hebben na 1 prikje. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk door dat als realistisch beeld voor te spiegelen.

En nee, het is niet zo dat ik niet kan wachten op mijn 4e, 5e en 6e prik. Ik kijk gewoon realistisch naar wat de voor en nadelen zijn van een extra prikje en neem die alleen als de voordelen groter zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 24 juli 2021 @ 22:01:34 #63
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200528337
Ik denk eigenlijk dat behoorlijk wat mensen gaan afhaken als jaarlijkse hervaccinatie(s) nodig zou zijn. En het beeld dat jij nu schetst ten aanzien van de vaccinatie in vergelijking met Covid klopt ook niet helemaal.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 24 juli 2021 @ 22:01:40 #64
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200528341
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 21:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Al zou ons geadviseerd worden om jaarlijks een boostershot te halen tegen nieuwe varianten dan zou ruim driekwart van de Nederlanders dat zonder twijfelen doen. Het stelt ook niets voor. Even een uurtje inplannen voor de rit naar de locatie, de prik zelf en een kwartiertje wachten na afloop. De prik zelf stelt niets voor en de effecten zijn een grap ivm een daadwerkelijke besmetting.

Het zijn echt alleen antivaxxers die doen alsof Nederland het verschrikkelijk vind om een nieuwe prik te halen. Alsof we ons bedrogen voelen en verwachten alle vrijheid weer te hebben na 1 prikje. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk door dat als realistisch beeld voor te spiegelen.

En nee, het is niet zo dat ik niet kan wachten op mijn 4e, 5e en 6e prik. Ik kijk gewoon realistisch naar wat de voor en nadelen zijn van een extra prikje en neem die alleen als de voordelen groter zijn.
Je kan alleen voor jezelf praten om iets in je lichaam te laten spuiten nu of in de toekomst , Ik ben ook tegengekomen dat mensen na de tweede prik er genoeg van hebben want de beloftes komen niet uit en doorhebben dat ze in de maling worden genomen . Ik denk dat het bergafwaarts gaat met die bereidheid na de zoveelste misleiding .Hoeveel loze beloftes kan een mens hebben ....
  zaterdag 24 juli 2021 @ 22:04:55 #65
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200528399
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 21:44 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En toen kwam de delta variant
Daar verbaas ik me niks over als een Gommers zegt dat de deltavariant in je gespoten word . Ik ben allang niet meer onder de indruk van de " pas op voor de onzichtbare vijand " propaganda .
pi_200528464
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 22:01 schreef Summers het volgende:

[..]

Je kan alleen voor jezelf praten om iets in je lichaam te laten spuiten nu of in de toekomst , Ik ben ook tegengekomen dat mensen na de tweede prik er genoeg van hebben want de beloftes komen niet uit en doorhebben dat ze in de maling worden genomen . Ik denk dat het bergafwaarts gaat met die bereidheid na de zoveelste misleiding .Hoeveel loze beloftes kan een mens hebben ....
Alleen jij doet alsof iedereen die gevaccineerd is een soort van contract heeft getekend waarin ons van alles beloofd is wat nu niet uitkomt. De rest begrijpt dat er gaandeweg dingen kunnen veranderen waardoor een extra vaccin aan te raden is.

En als je kijkt naar hoe hoog het vaccinatiepercentage is dan heb ik er alle vertrouwen in dat een extra vaccinatie ook door bijna alle Nederlanders genomen gaat worden. Alleen een aantal jongeren die 1x Janssen genomen heeft om weer uit te kunnen gaan zullen dat niet automatisch doen. Misschien dat als er weer restricties komen voor niet volledig gevaccineerden je zelfs hetzelfde percentage krijgt dat een extra prik haalt.
  zaterdag 24 juli 2021 @ 22:39:59 #67
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200529016
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 22:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Alleen jij doet alsof iedereen die gevaccineerd is een soort van contract heeft getekend waarin ons van alles beloofd is wat nu niet uitkomt. De rest begrijpt dat er gaandeweg dingen kunnen veranderen waardoor een extra vaccin aan te raden is.

En als je kijkt naar hoe hoog het vaccinatiepercentage is dan heb ik er alle vertrouwen in dat een extra vaccinatie ook door bijna alle Nederlanders genomen gaat worden. Alleen een aantal jongeren die 1x Janssen genomen heeft om weer uit te kunnen gaan zullen dat niet automatisch doen. Misschien dat als er weer restricties komen voor niet volledig gevaccineerden je zelfs hetzelfde percentage krijgt dat een extra prik haalt.
Ik houd het op de helft wat de twee groepen betreft aangezien de msm niet te vertrouwen is en ze ook zouden zeggen dat een meerderheid wel gevaxt is ook al was het niet zo . . Anyhow ik heb er zowiezo nooit meer van mijn leven een boodschap aan als de meerderheid iets vind of doet .
  zaterdag 24 juli 2021 @ 22:41:53 #68
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200529060
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 21:18 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

De complotdenkers lijden aan een collectieve psychose, oftewel een
querulantenwaan

Of heb jij misschien last van cognitieve dissonantie?
Lach met een schone bips
  zaterdag 24 juli 2021 @ 22:47:00 #69
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200529148
En weer eentje die spijt heeft van niet vaccineren

quote:
Een conservatieve Amerikaanse radiopresentator die zijn jongere luisteraars adviseerde zich niet te laten vaccineren tegen het coronavirus, is na een besmetting met het virus in het ziekenhuis beland. De 61-jarige Phil Valentine uit Tennessee lag in kritieke toestand op de intensive care, melden onder andere The Guardian en The New York Times. Hij heeft volgens zijn familie spijt van eerdere uitlatingen over het virus. ,,Hij is nooit een anti-vaxxer geweest, maar hij betreurt het dat hij het vaccin niet voldoende gesteund heeft."

De 61-jarge Valentine raakte ongeveer een week geleden besmet met het virus, meldt zijn radiostation in een verklaring. ,,Phil zou graag willen dat zijn luisteraars weten dat hoewel hij nooit een ‘anti-vaxer’ is geweest, hij er spijt van heeft dat hij niet heftiger ‘pro-vaccin’ is geweest. Hij kijkt ernaar uit om die positie krachtiger te kunnen verdedigen zodra hij weer in de lucht is. We hopen allemaal dat dat snel gaat gebeuren', stellen zijn collega's.

Zijn vrouw Susan verspreidde vanochtend via het radiostation een update over de gezondheidstoestand van haar man. ,,Ze zeggen dat hij nog steeds niet vooruit gaat. Bid alstublieft voor mij. Ik sta op instorten."
https://www.ad.nl/binnenl(...)vergelaten~a980bfe0/
  zaterdag 24 juli 2021 @ 22:47:53 #70
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200529163
Boh, heb trouwens wel zin in de Omega mutatie, voor wanneer staat die gepland? Weet iemand dat al? En moet daarvoor een nieuwe prik?

Wat een poppenkast allemaal, maar goed... CDC wil per 31 December afscheid nemen van de PCR test, zal dan wel einde pandemie zijn en begin van Climate lockdowns.
Lach met een schone bips
  zaterdag 24 juli 2021 @ 22:52:00 #71
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200529244
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
Boh, heb trouwens wel zin in de Omega mutatie, voor wanneer staat die gepland? Weet iemand dat al? En moet daarvoor een nieuwe prik?

Wat een poppenkast allemaal, maar goed... CDC wil per 31 December afscheid nemen van de PCR test, zal dan wel einde pandemie zijn en begin van Climate lockdowns.
Misschien zit die wel in de derde booster en ja we moeten angstig blijven voor het leven om " legitiem "nog meer vrijheden te verliezen :')
  zaterdag 24 juli 2021 @ 22:53:48 #72
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200529279
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 22:52 schreef Summers het volgende:

[..]

Misschien zit die wel in de derde booster en ja we moeten angstig blijven voor het leven om " legitiem "nog meer vrijheden te verliezen :')
Denk het niet, ze hebben al genoeg mensen vergiftigd tegen die tijd, en de mensen die dan nog niet geprikt zijn gaan het ook echt niet meer doen... Dussss, volgende stap. Climate change :)
Lach met een schone bips
pi_200529336
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 22:04 schreef Summers het volgende:

[..]

Daar verbaas ik me niks over als een Gommers zegt dat de deltavariant in je gespoten word . Ik ben allang niet meer onder de indruk van de " pas op voor de onzichtbare vijand " propaganda .
Jij zou het goed doen in de middeleeuwen.

Niet met het blote oog te zien dus het bestaat niet.
pi_200529353
Ik ben heel tevreden over hoe het gaat in NL.
Veel besmettingen, ICs goed te overzien. Weinig jongeren op de IC.
Gewoon zo doorgaan. ^O^
Vakman pur sang
pi_200529358
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Of heb jij misschien last van cognitieve dissonantie?
Nee die hebben we eigenlijk alleen bij trump aanhangers en antivaxxers gezien
pi_200529361
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben heel tevreden over hoe het gaat in NL.
Veel besmettingen, ICs goed te overzien. Weinig jongeren op de IC.
Gewoon zo doorgaan. ^O^
Eens
Ondertussen wel in de gaten houden wat het doet. Verast worden met plotseling volstromende ziekenhuizen is ook niet handig
pi_200529381
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Denk het niet, ze hebben al genoeg mensen vergiftigd tegen die tijd, en de mensen die dan nog niet geprikt zijn gaan het ook echt niet meer doen... Dussss, volgende stap. Climate change :)
Vergiftigd? Waarmee? Heb nu zo'n 3 weken mijn 2e prik. Wanneer gaat het gif werken?
  zaterdag 24 juli 2021 @ 23:00:42 #78
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200529386
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 22:58 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee die hebben we eigenlijk alleen bij trump aanhangers en antivaxxers gezien
Ah, de reactie waar ik op zat te wachten. Chapeau voor het snelle bijten :) Allereerst mij een anti-vaxxer noemen is complete onzin, een vaccin zou ik graag nemen. Je weet dat de huidige "vaccins" zoals jij het noemt niet gepatenteerd staan als vaccin ondanks ze het 5x op deze manier hebben proberen te patenteren?
Lach met een schone bips
  zaterdag 24 juli 2021 @ 23:01:49 #79
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200529401
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 23:00 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Vergiftigd? Waarmee? Heb nu zo'n 3 weken mijn 2e prik. Wanneer gaat het gif werken?
Waarschijnlijk nu al, maar laat het even inwerken en kom dan niet klagen dat je belazerd bent.
Lach met een schone bips
pi_200529416
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Ah, de reactie waar ik op zat te wachten. Chapeau voor het snelle bijten :) Allereerst mij een anti-vaxxer noemen is complete onzin,
waar noem ik jou een antivaxxers
quote:
een vaccin zou ik graag nemen. Je weet dat de huidige "vaccins" zoals jij het noemt niet gepatenteerd staan als vaccin ondanks ze het 5x op deze manier hebben proberen te patenteren?
Bron?
En een msm bron graag

Hier iig 1 dat je geen gelijk hebt

https://www.ema.europa.eu(...)tion-details-section
  zaterdag 24 juli 2021 @ 23:04:52 #81
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200529451
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 22:56 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Jij zou het goed doen in de middeleeuwen.

Niet met het blote oog te zien dus het bestaat niet.
Welnee ik heb het bewustzijn van de 21ste eeuw .
  zaterdag 24 juli 2021 @ 23:05:27 #82
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200529463
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 23:02 schreef devlinmr het volgende:

[..]

waar noem ik jou een antivaxxers
[..]

Bron?
En een msm bron graag
Jij had het over anti-vaxxers ten opzichte van "vaccin weigeraars" kort door de bocht genomen.

qua patenten, die zijn online te vinden maar geen zin om weer daar doorheen te splitten. Ik denk dat je best begrijpt dat dat een flinke partij doorklikwerk is... Op mijn werk heb ik er een bookmark van staan, niet hier thuis.
Lach met een schone bips
pi_200529489
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Waarschijnlijk nu al, maar laat het even inwerken en kom dan niet klagen dat je belazerd bent.
Een gif dat na lange tijd gaat werken.. da's nieuw
pi_200529508
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Jij had het over anti-vaxxers ten opzichte van "vaccin weigeraars" kort door de bocht genomen.
oh je legt woorden in mijn mond... Leuk voor je
quote:
qua patenten, die zijn online te vinden maar geen zin om weer daar doorheen te splitten. Ik denk dat je best begrijpt dat dat een flinke partij doorklikwerk is... Op mijn werk heb ik er een bookmark van staan, niet hier thuis.
Zie mijn link... Gewoon geregistreerd bij EMA

:W
pi_200529520
We zijn denk ik een van de weinige EU landen waar je geen mondkapje in een supermarkt op hoeft.
Of restaurant, winkel, openbaar gebouw.
Vakman pur sang
pi_200529539
Nederland is weer in top of the World, VOC mentaliteit. :7
Vakman pur sang
  zaterdag 24 juli 2021 @ 23:10:36 #87
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200529550
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 23:06 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Een gif dat na lange tijd gaat werken.. da's nieuw
Niet helemaal, de juice die ze gebruiken zou in je armspier moeten blijven zitten. De zogenoemde spike proteine.. Maar dat doet ie dus niet, en hecht zich aan organen in je hele lichaam. Tevens de mRNA en Vector gebruikt als messenger zouden uit je lichaam moeten verdwijnen wat ze dus ook niet doen.

Maar goed, Ik heb niet heel veel zin uit te leggen wat allemaal gewoon beschikbaar is op internet als je autopsie rapporten leest, of iets anders dan het AD of de Telegraaf lees.

Weet je, Ik hoop serieus dat er niks gebeurt. Alleen voor mijn gevoel staat er ons allemaal een grote shitshow te wachten.
Lach met een schone bips
  zaterdag 24 juli 2021 @ 23:11:39 #88
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200529566
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 23:07 schreef devlinmr het volgende:

[..]

oh je legt woorden in mijn mond... Leuk voor je
[..]

Zie mijn link... Gewoon geregistreerd bij EMA

:W
8)7 Laat maar...
Lach met een schone bips
  zaterdag 24 juli 2021 @ 23:16:49 #89
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200529630
twitter
pi_200529640
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Niet helemaal, de juice die ze gebruiken zou in je armspier moeten blijven zitten. De zogenoemde spike proteine.. Maar dat doet ie dus niet, en hecht zich aan organen in je hele lichaam. Tevens de mRNA en Vector gebruikt als messenger zouden uit je lichaam moeten verdwijnen wat ze dus ook niet doen.

Maar goed, Ik heb niet heel veel zin uit te leggen wat allemaal gewoon beschikbaar is op internet als je autopsie rapporten leest, of iets anders dan het AD of de Telegraaf lees.

Weet je, Ik hoop serieus dat er niks gebeurt. Alleen voor mijn gevoel staat er ons allemaal een grote shitshow te wachten.
Dat iedereen diarree krijgt? :o
Vakman pur sang
  zaterdag 24 juli 2021 @ 23:20:16 #91
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200529696
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dat iedereen diarree krijgt? :o
Ik niet in ieder geval *O*
Lach met een schone bips
  zaterdag 24 juli 2021 @ 23:21:18 #92
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200529711
Ik ook niet *O*
pi_200529852
De cijfers in de ziekenhuizen stijgen nog steeds, maar deze aantallen liggen ruim onder hoeveel mensen in het ziekenhuis lagen tijdens de lange lockdown. Gewoon even doorzetten met de vaccinatiestrategie en dan zijn er geen extra maatregelen nodig.
pi_200529856
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

aldus een onderzoek bij muizen die 500 doses kregen
quote:

Nou meer voor jullie... Jullie zullen een wereld moeten opbouwen met Engel en Jensen aan t hoofd
  zaterdag 24 juli 2021 @ 23:32:05 #95
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200529864
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 23:21 schreef Summers het volgende:
Ik ook niet *O*
You go girl *O*
Lach met een schone bips
pi_200529871
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

8)7 Laat maar...
Jij loopt te lullen over patenten. I don't care.
Het is als vaccin geregistreerd bij de medicijn agentschappen wereldwijd. Dat is wat telt.
  zaterdag 24 juli 2021 @ 23:34:46 #97
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200529893
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 23:31 schreef devlinmr het volgende:

[..]

aldus een onderzoek bij muizen die 500 doses kregen
[..]

Nou meer voor jullie... Jullie zullen een wereld moeten opbouwen met Engel en Jensen aan t hoofd
Dan mag jij Rutte en de jonge hebben _O_ Oeps weer een miljardje kwijt asjemenou , ik kan het me niet herinneren ..
pi_200529901
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Ik niet in ieder geval *O*
Vast wel een keer
  zaterdag 24 juli 2021 @ 23:35:34 #99
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200529904
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 23:31 schreef devlinmr het volgende:
Neh, begin wel met kleine nederzetting in het bos.. Lekker back to basic.
Lach met een schone bips
pi_200529909
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 23:34 schreef Summers het volgende:

[..]

Dan mag jij Rutte en de jonge hebben _O_ Oeps weer een miljardje kwijt asjemenou , ik kan het me niet herinneren ..
Die zijn er dan miet meer. Wij zijn allemaal dood over 2-3 jaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')