Misschien was het práchtig geweest als ze niet de hele handel in lichterlaaie had gezet!quote:
Bij Malta waren die trapduwers ook even in beeld.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:21 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Sunshine, I wanna feel you...
Overigens de enige keer dat ik écht per ongeluk de crew in beeld zag, rond 0.56
Dat slaat helemaal nergens op inderdaad. Ongetwijfeld leuk om te doen, maar als kijksport niet al te boeiend.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:23 schreef Arizona het volgende:
Ik vond dat 3x3 basketbal trouwens ook niets aan
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij Malta waren die trapduwers ook even in beeld.
Twee keer zelfs. Een keer heel kort linksonder op 0:45 en nog een keer op 1:14 zowel links als rechts.
Ik vind basketbal in z’n geheel weinig aan. Stuiter stuiter hoepel stuiter stuiter hoepel en ik kan niet tegen dat gepiep van de schoenen over die vloer.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat slaat helemaal nergens op inderdaad. Ongetwijfeld leuk om te doen, maar als kijksport niet al te boeiend.
"Stuiter stuiter hoepel" vind ik een perfecte nieuwe naam voor die sport.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind basketbal in z’n geheel weinig aan. Stuiter stuiter hoepel stuiter stuiter hoepel en ik kan niet tegen dat gepiep van de schoenen over die vloer.
Bij het handbal is dat nu al een jaar zo, al heb ik in het najaar nog wel Duitse wedstrijden met plukjes mensen zitten kijken. Ik mis publiekquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind basketbal in z’n geheel weinig aan. Stuiter stuiter hoepel stuiter stuiter hoepel en ik kan niet tegen dat gepiep van de schoenen over die vloer.
Bij hockey is dat inderdaad een goed systeem voor de transparantie.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vind die var bij hockey toch wel veel prettiger, dat je gewoon met de var meekijkt en hoort wat er besproken wordt.
Ja ik vind het eigenlijk ook wel prima zo. Ik word gedwongen weer wat vroeger te gaan slapen en op te staan, maar ik heb de indruk dat als ik rond 8 uur opsta, ik nog meer dan genoeg sport zie elke dag. En dan de namiddag en avond lekker voor jezelf om andere dingen te doen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:19 schreef Em31 het volgende:
Tijden vallen eigenlijk best mee nog, dacht steeds dat we veel eerder al klaar waren maar straks ook nog hockey en beachvolleybal
Er is nog genoeg te zien later in de ochtend en begin van de middag. Maar vanaf morgen zijn de zwemfinales wel heel vroeg. En de handbal dames ook al om 02.00.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:19 schreef Em31 het volgende:
Tijden vallen eigenlijk best mee nog, dacht steeds dat we veel eerder al klaar waren maar straks ook nog hockey en beachvolleybal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |