Nee joh.quote:
Er is een typhoon onderweg, windkracht zal wel hoog zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:29 schreef Mansjester het volgende:
Als dagjesmens ben ik nog niet echt onder de indruk van het niveau. Niveau van bowlen of het schieten bij biathlon lijkt veel hoger. Maar ik heb er natuurlijk geen verstand van
Joris had voor het eerst in zijn leven gelijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:29 schreef heywoodu het volgende:
"Hij houdt van dit soort momenten, een van zijn grote kwaliteiten!"
Nou, dat kan niet mis
“Euuhhh jaaa, door mijn fantastische schieten gaan we door naar de finales”quote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:29 schreef Ferdii het volgende:
Nu gaat die gast een 10 knallen en de eer naar zich toe trekken
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:29 schreef Ferdii het volgende:
Nu gaat die gast een 10 knallen en de eer naar zich toe trekken
4e met een bronzen randje.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:35 schreef Nober het volgende:
We hebben al twee vierde plaatsen met Rick en Sjef dus kan het dit keer een plekje hoger?
Dit is de reden dat ik met elke kleur medaille wel tevreden benquote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:35 schreef Nober het volgende:
We hebben al twee vierde plaatsen met Rick en Sjef dus kan het dit keer een plekje hoger?
Dat zijn medespelers. Nederland heeft ook een aantal zitten daarquote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:40 schreef Nober het volgende:
Geen publiek maar dus wel als je Koreaans bent.
🥇 Koreaquote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:39 schreef DeLuna het volgende:
NL evt om het brons tegen Zuid-Korea zie ik dan weer niet echt zitten
Dat is snel weer.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan gewoon meteen door. Nu Korea - Mexico en dan 8.50 Nederland - Turkije
Te weinig samen getraind?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:41 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wist wel dat Korea favoriet was, maar damn…
Wat is eigenlijk met de Amerikanen gebeurd? Die stuntten vijf jaar geleden nog.
Joris heeft IQ van een doperwtquote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:53 schreef WAvanBuren het volgende:
Zou Joris ooit eerder een wedstrijd boogschieten gezien hebben?
Dit kan iedereen die tot 10 kan tellen, beetje getalletjes opnoemenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:53 schreef WAvanBuren het volgende:
Zou Joris ooit eerder een wedstrijd boogschieten gezien hebben?
Jawelquote:
Al de tweede keer vandaag.quote:
Is Joris een kapotte klok?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:55 schreef Redefine het volgende:
Joris heeft vandaag al twee keer gelijk gehad. Wat is dit voor dag joh
Ik heb ook -2.75 en cilinderquote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:55 schreef Zwansen het volgende:
Joris had het over slecht zicht van die ‘rare snuiter’ maar vervolgens zegt je -1.75? Ik heb -4.5.
Altijd ook druk in de wereldbeker-topics hoor. Warm bad.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:56 schreef Salina het volgende:
Nooit geweten dat dit zo populair was. Zelfs niet op de Spelen.
Druk hier.
Hij doet het wel twee keer nu als het echt moet, bij de shoot off of hoe dat heet en nu weerquote:
Leuk om naar te kijken op de spelen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Altijd ook druk in de wereldbeker-topics hoor. Warm bad.
Op welk moment zou het niet moeten? Elke 10 is een goed momentquote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij doet het wel twee keer nu als het echt moet, bij de shoot off of hoe dat heet en nu weer
En dan opeens de misserquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |