Dat wordt geheid een Andere Tijden Sport.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:17 schreef Nielsch het volgende:
Over 30 jaar kijken mensen deze beelden terug en dan zien ze overal TOKYO 2020 zonder te weten waarom er geen publiek was en dat het eigenlijk in 2021 was.
Nederland verloor net totaal onnodig met 1 punt verschil van topfavoriet Servië bij 3x3 basketbal.quote:
Al zekerquote:
09.25 uur volgens mijquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zilver of goud hé. Wanneer is finale?
09.45. Nu de wedstrijd om brons.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zilver of goud hé. Wanneer is finale?
3-1 voor in de tweede set nuquote:
dr is nu paardensport GP DRess..quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:39 schreef kilon het volgende:
Het is nu geloof ik weer even wat rustiger met sporten tot zwemmen begint.
Enkel even judo medailles meepakken.
Straks weer volle bak hee!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:57 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is wel het moment dat ik me even om mij familie ga bekommeren.
Walgelijk saaie poule-potjesquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Straks weer volle bak hee!
Zwemmen, hockey, voetbal, beachvolleybal, 3x3 basketbal
Die kun je ook verliezen, kijk maar naar hockeyers, basketballers, beachvolleybalstersquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Walgelijk saaie poule-potjes
Maar is toch vooral niet spannend, omdat het er toch totaal niet om gaat nog.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die kun je ook verliezen, kijk maar naar hockeyers, basketballers, beachvolleybalsters
Echt hè.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaan we nu kijken naar een partij van Bertens waarvan we de uitslag al kennen?
Jaquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaan we nu kijken naar een partij van Bertens waarvan we de uitslag al kennen?
Ik die van Discovery +. Je kan ook van alles terugkijken, ik vind het ideaal. Alleen geen commentaar erbij.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:39 schreef CrushedTinBox het volgende:
Welke stream gebruiken jullie om onderdelen te zien die nauwelijks worden uitgezonden?
Discovery+, lekker switchen tussen alles zonder gedoe.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:39 schreef CrushedTinBox het volgende:
Welke stream gebruiken jullie om onderdelen te zien die nauwelijks worden uitgezonden?
Geen flauw idee.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waar kan ik illegaal gewichtheffen kijken @:heywoodu?
Ik heb de nacht nu ook via de NOS terug gekeken. Kennelijk als er nog een live event bezig is kan je hem sowieso niet vanaf het begin terugkijken merkte ik al bij het wielrennen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:47 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind de PLAYER een beetje tegenvallen.
Je kan wel terug kijken door de balk te slepen. Zo heb ik ook al wat judo terug gekeken.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb de nacht nu ook via de NOS terug gekeken. Kennelijk als er nog een live event bezig is kan je hem sowieso niet vanaf het begin terugkijken merkte ik al bij het wielrennen.
Maar het is 10 voor 1 en belangrijkste van vannacht al gezienMooi ochtendje sport
Klein schermpje wellicht net als met boogschieten en wielrennen tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:03 schreef Piles het volgende:
Jammer dat ES en NOS allebei voetbal uitzenden. Of gaat NOS nog schakelen straks?
En hoe gaat dat vanmiddag met hockey, want dan zijn er nog andere Nederlanders in actie...
Oh nice. Dat wist ik niet. Ja zal beetje schakelen worden tussen NOS en Discovery want volgens mij wordt niet elke nacht live uitgezonden op de NOS. Maandag zag ik bijvoorbeeld alleen een avondprogramma bij de NOS staan.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je kan wel terug kijken door de balk te slepen. Zo heb ik ook al wat judo terug gekeken.
Van alles wat nu bezig is kiezen beide zenders gewoon de slechtste sport om nu uit te zendenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:03 schreef Piles het volgende:
Jammer dat ES en NOS allebei voetbal uitzenden. Of gaat NOS nog schakelen straks?
En hoe gaat dat vanmiddag met hockey, want dan zijn er nog andere Nederlanders in actie...
Ik ook, ik kon het niet meer aanzienquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje laat, maar ook op ES nu blijkbaar. Ik was ff weggevlucht bij het voetbal...
Zit net 10 minuten, krijg ik weer voetbalquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:10 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik ook, ik kon het niet meer aanzienAl wist ik waar ik aan begon. Nu maar hockey.
Toen hadden ze ook nog alle rechten toch?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
In Londen kon je nog alle streams zo bekijken
Ajax Bayern is om 16.30 alquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:02 schreef Salina het volgende:
Ik ben nu al moe, heb net een korte nacht gehad. Misschien ff dutje dalijk. Vanavond Ajax-Bayern dacht ik.
Wel zin in morgen. Zeker het wielrennen vrouwen.![]()
Tevens ook wel zin (gekregen) in bier, maar heb geen zin om me een beetje normaal aan te kleden.![]()
Wel blij met mn Discovery abo, die zes euro zijn zo terugverdiend.
Viel niet tegen nee. Morgen weer aan het werk, dan wordt het ellende.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:22 schreef franklop het volgende:
Nou toch nog redelijk wat kunnen zien vandaag.
Naja niet heel veel anders dan in 2008quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Viel niet tegen nee. Morgen weer aan het werk, dan wordt het ellende.
Rio tijden waren wel echtquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Naja niet heel veel anders dan in 2008![]()
Rio tijden had wel stuk gunstiger geweest.
Rio was ongeveer van 13:00 tot 04:00 toch?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rio tijden waren wel echt
Dit is in principe ook wel aardig te doen. Alleen zwemmen op absolute klotetijden, al het andere is 9 van de 10 keer al richting de ochtend. In Rio was een wekker zetten voor het zwemmen als dagafsluiter ook wat fijner dan wat het nu is
Rio had maar een heel mager avondprogramma. Het was echt alleen het zwemmen rond 3-4 uur. Dus daarvoor kon je ook al wat uurtjes pakken. Ze doen wel echt hun best om het programma af te stellen aan de doelgroepen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:25 schreef kilon het volgende:
[..]
Rio was ongeveer van 13:00 tot 04:00 toch?
Dat is wel beter dan 02:00 tot 15:00, ja. Je kan makkelijker vanuit de avond de nacht ingaan dan vanuit de nacht de ochtend ingaan.
Gelukkig is het over 3 jaar helemaal prima in Parijs.
Los Angeles is ook wel echt een rottijd.
De nacht langer doortrekken is inderdaad een stuk makkelijker. Nu moet je toch echt je hele dagritme omgooien als je het begin wil zien. Dat is toch een stuk lastiger.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:25 schreef kilon het volgende:
[..]
Rio was ongeveer van 13:00 tot 04:00 toch?
Dat is wel beter dan 02:00 tot 15:00, ja. Je kan makkelijker vanuit de avond de nacht ingaan dan vanuit de nacht de ochtend ingaan.
Gelukkig is het over 3 jaar helemaal prima in Parijs.
Los Angeles is ook wel echt een rottijd.
Daardoor wel de volledige aandacht voor het gewichtheffen als ik me het goed kan herinneren.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:04 schreef Redefine het volgende:
In Rio was het enige vervelende dat het zwemmen en atletiek een stuk later was dan veel andere sporten. Dan had je vaak tussen 01.00 en 03.00 heel weinig, waardoor je dan maar naar wat beach volleybal ging kijken wat niet altijd even interessant was.
Leuk voor de liefhebbers. Maar er zijn sporten waar ik echt helemaal niks aan vind, gewichtheffen is daar een van.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:06 schreef Aguero het volgende:
[..]
Daardoor wel de volledige aandacht voor het gewichtheffen als ik me het goed kan herinneren.
Hier weer 7 gok ikquote:
Bijnaquote:
Vanaf de 4x100 vrij is het wel redelijk gevuld.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als er geen nachtzwemmen was, was het programma komend nacht echt wel heel karig.
4:45 is de 4x100 vrij, waarbij Nederland wel een realistische kans maakt. Om 4:30 zwemt Kamminga de halve finale, maar daar is weinig spannends aan in principe.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:34 schreef Zwansen het volgende:
Wanneer mogen we Nederlanders in de zwemfinales verwachten? Moet ik écht vroeg opstaan?
Ja.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:34 schreef Zwansen het volgende:
Wanneer mogen we Nederlanders in de zwemfinales verwachten? Moet ik écht vroeg opstaan?
Omdat ie toch kansloos is?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
4:45 is de 4x100 vrij, waarbij Nederland wel een realistische kans maakt. Om 4:30 zwemt Kamminga de halve finale, maar daar is weinig spannends aan in principe.
Goud is onhaalbaar, wat Peaty en plaats 2 lijkt voor het oprapen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Of ik snap de grap niet, maar hij zwom eerder vandaag de tweede tijd van de series toch?
Zeilen noem ik niet 'redelijk gevuld'quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanaf de 4x100 vrij is het wel redelijk gevuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |