Mooie race was dat inderdaad.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:25 schreef Strani het volgende:
Ecuador heeft in de volledige Olympische geschiedenis slechts twee medailles gehaald; één goude en één zilvere (beide door dezelfde persoon, een snelwandelaar). De enige gouden medaille was in 1996.
Oké ik gunde het Van Aert maar dit is dan wel heel leukquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:25 schreef Strani het volgende:
Ecuador heeft in de volledige Olympische geschiedenis slechts twee medailles gehaald; één goude en één zilvere (beide door dezelfde persoon, een snelwandelaar). De enige gouden medaille was in 1996.
Wanneer zijn die ook weer?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:32 schreef Em31 het volgende:
De finales van het roeien kunnen echt niet snel genoeg komen zo
[ twitter ]
Audioboeken insprekenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Wat voor vrijwilligerswerk doe je?
Fuuuhhh dit klinkt niet best zo.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:32 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Ik heb jarenlang What is love van Haddaway gehadquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit is nog mijn ringtone geweest een hele tijd
Ducrot riep ook eerst bij de 19 seconden op die berg dat het een gat van niks was en de rest wel terugkwam. Om dan even later te roepen dat Van Aert en Mollema gezien waren bij een verschil wat nog veel kleiner wasquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:22 schreef Strani het volgende:
Van Maarten Ducrot moet iedereen rijden want Carapaz raakt uit zicht, behalve Mollema want podium lonkt.
Die sporters zaten dus in eenzelfde vliegtuig als 'gewone' reizigers. De sporters zijn iets van zeven keer gecteoleerd in de drie dagen voor vertrek. Terwijl gewone passagiers het met een test van 72 uur daarvoor konden doenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:32 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Ja. Jeroen Stomphorst zat er vanaf begin tot een uur of zeven. Toen kwam Rivkah.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:38 schreef Em31 het volgende:
@:Redefine hebben ze vannacht bij de NOS al van presentator gewisseld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |