SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Stoute Slowchatters zijn stout!
Druk en typefouten onder voorbehoud.26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Dus niet om 11:00uur wakker wordenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:08 schreef Ole het volgende:
morgen nog werken.. dus nog geen weekend hier
neequote:
Dat krijg je van je gehaat op mijn mooie topic titels. Pure karmaquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:55 schreef potjecreme het volgende:
Avond!
Ik moet een smerig verhaal met jullie delen... Vandaag had ik vis (kabeljauw) gekocht bij de ah. Om vandaag lekker op te bakken. Dus zeg 40 minuten geleden wilde ik het bakken. Ik lekker kruiden, pan op het vuur zetten, zie ik iets roze. Ik dacht dat is een bloedvat ofzo dus ik haal het weg. Krult het bloedvat zich om mijn vinger!!!!!!!!!! Is het een worm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu heb ik totaal geen trek mee in iets. Alles is vies. Mijn keuken is vies. Alles wat ik heb aangeraakt is vies. Ik ben terug gegaan naar de ah met vis en worm!!! heb mijn geld terug. Nu ga ik ah schrijven met dit verhaal want dit is gewoon smerig!!!!!
Worm voor je topicquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:06 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat krijg je van je gehaat op mijn mooie topic titels. Pure karma
https://radio2.be/de-inspecteur/een-worm-in-je-visquote:Wat moet je doen als je een worm in je vis vindt? Luisteraar Lutgart vond onlangs een klein wriemelend beestje bij haar voorverpakte witte vis. De Inspecteur zocht uit of dat beestje schadelijk is voor de gezondheid.
Het beestje dat Lutgart bij haar witte vis vond, is geen wormpje, maar een kleine parasiet. Volgens visboer Charles Vinck is de parasiet volledig onschadelijk. Het komt enkel en alleen voor bij witte vis en ook alleen maar bij de beste vissoorten.
Een parasiet
De parasiet is eigenlijk gewoon een zeer klein visje dat zich verstopt in witte vis. In de meeste gevallen wordt de parasiet uit de vis gefilterd voor ze in de winkels komen. Maar, soms kan het eens gebeuren dat het zo goed verstopt zit, bijvoorbeeld achter de graat van de vis, dat controleurs de parasiet niet zien zitten.
Het parasietje dat Lutgart vond bij haar witte vis, is niet dezelfde parasiet als de soort die in haring zit. Haring wordt om deze reden diepgevroren voor ze naar de winkels gaan, op die manier zijn de haringwormpjes zeker dood. De wormpjes die je heel soms bij witte vis zoals kabeljauw vindt zijn onschuldig.
Bereiding
Op voorverpakte vis staat steeds vermeld hoe je de vis moet klaarmaken. Wanneer je toch zo’n parasiet vindt bij je vis, dan kan je dat kleine ding gewoon verwijderen met een mespuntje. Wil je toch geen enkel risico nemen? Bereid de vis dan zoals het op de verpakking staat, als je de vis goed bakt, zal je jouw gezondheid nooit in gevaar brengen.
Het is geen eens je eigen fotoquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:12 schreef potjecreme het volgende:
Ik lees dat het geen worm is maar een parasiet en onschadelijk is voor mijn gezondheid. Toch voorlopig geen vis voor mij.
[..]
https://radio2.be/de-inspecteur/een-worm-in-je-vis
Hahaha ik heb een filmpje van de wormparasiet op mijn vis. Ik weet niet hoe ik die kan posten.quote:
Gadverrrrrrrrquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:55 schreef potjecreme het volgende:
Avond!
Ik moet een smerig verhaal met jullie delen... Vandaag had ik vis (kabeljauw) gekocht bij de ah. Om vandaag lekker op te bakken. Dus zeg 40 minuten geleden wilde ik het bakken. Ik lekker kruiden, pan op het vuur zetten, zie ik iets roze. Ik dacht dat is een bloedvat ofzo dus ik haal het weg. Krult het bloedvat zich om mijn vinger!!!!!!!!!! Is het een worm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu heb ik totaal geen trek mee in iets. Alles is vies. Mijn keuken is vies. Alles wat ik heb aangeraakt is vies. Ik ben terug gegaan naar de ah met vis en worm!!! heb mijn geld terug. Nu ga ik ah schrijven met dit verhaal want dit is gewoon smerig!!!!!
Ohhh gatverdamme. Nee, dan zou ik ook geen trek meer hebben, ieuw. Morgen maar even goed opletten hier want ik heb gemarineerde scampi's gekocht bij de visboer. Moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:55 schreef potjecreme het volgende:
Avond!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe onschuldig ook, ik zou het ook niet meer moeten.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:12 schreef potjecreme het volgende:
Ik lees dat het geen worm is maar een parasiet en onschadelijk is voor mijn gezondheid. Toch voorlopig geen vis voor mij.
[..]
https://radio2.be/de-inspecteur/een-worm-in-je-vis
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:38 schreef potjecreme het volgende:
Nu draait de vaatwasser met alleen een spatel en vork en pan.
Ik zou hem twee keer laten draaien. En een scheutje chloor toevoegen. En voor je je bed instapt even goed onder je dekbed kijken of er geen ontsnapte wormen liggenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:38 schreef potjecreme het volgende:
Nu draait de vaatwasser met alleen een spatel en vork en pan.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:45 schreef praadje het volgende:
En voor je je bed instapt even goed onder je dekbed kijken of er geen ontsnapte wormen liggen
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zou hem twee keer laten draaien. En een scheutje chloor toevoegen. En voor je je bed instapt even goed onder je dekbed kijken of er geen ontsnapte wormen liggen
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:50 schreef Snowsquall het volgende:
[..]en kijken of het er al niet meer zijn geworden
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:50 schreef Snowsquall het volgende:
[..]en kijken of het er al niet meer zijn geworden
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:55 schreef potjecreme het volgende:
Avond!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is een keer wat anders dan koekaratjas in de kitsjenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ons Rob moet maar 's onderzoeken hoe het met de hygiëne is gesteld bij de Albert Heijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 01:11 schreef Snowsquall het volgende:
[..]![]()
ahhh
Ik lig in bed met een rommelde maagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bestel ff een pizzaatje of zoquote:Op zaterdag 24 juli 2021 01:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik lig in bed met een rommelde maag
Nou, ik hoop dat met ontbijt mijn lust in eten er weer is. Nu denk ik aan vieze keukens en slaat mijn maag dicht. Meteen geen trek.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 01:13 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Bestel ff een pizzaatje of zoSlapen met een lege maag is niet goed
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 01:11 schreef Snowsquall het volgende:
[..]![]()
ahhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
voortaan gewoon meebakken, proef je niets vanquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:55 schreef potjecreme het volgende:
Avond!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Diversen;
18.00; Border Security VRE
20.00; Helden van hier: Het interventie team RTL5 (Volgens mij nieuwe afleveringen)
20.01; Lego Masters Australie RTL4
20.25; Het echte leven in de dierentuin NPO1
Docu/Reportage;
20.40; Hollandse zaken NPO2 https://www.tvgids.nl/tv/hollandse-zaken/114185001
22.05; Amy Winehouse in Nederland NPO3 https://www.tvgids.nl/tv-(...)nd-eerbetoon-aan-amy
Amusement;
20.30; Beat me: The five knock-outs SBS6
22.40;Philippe Geubels, bedankt voor alles RTL4
Sport
19.54; RTL 7 Darts: World Matchplay RTL7
Sport gerelateerd;
18.50; NOS OS Tokio vandaag NPO1
22.00; NOS OS studio Tokio NPO1
Liefs van jullie online omroepster![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
Typefouten onder voorbehoud
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Diversen;
18.00; Border Security VRE
20.00; Helden van hier: Het interventie team RTL5 (Volgens mij nieuwe afleveringen)
20.01; Lego Masters Australie RTL4
Docu/Reportage;
20.40; Hollandse zaken NPO2 https://www.tvgids.nl/tv/hollandse-zaken/114185001
22.05; Amy Winehouse in Nederland NPO3 https://www.tvgids.nl/tv-(...)nd-eerbetoon-aan-amy
Amusement;
22.40;Philippe Geubels, bedankt voor alles RTL4
Sport
Sport gerelateerd;
22.00; NOS OS studio Tokio NPO1
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:30 schreef praadje het volgende:
Ik kijk "het echte leven in de dierentuin" Heerlijk gezapig. Ik word/ben al een echt oud wijf
Goedemorgen Praadjequote:Op zondag 25 juli 2021 08:28 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes.![]()
Huisje lekker gepoetst, nu eerst een eitje bakken
Fijne zondag allemaal!
quote:Op zondag 25 juli 2021 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Diversen;
18.00; Border Security VER
20.00; Helden van hier RTL5
20.25; Zomergasten NPO2 https://www.tvgids.nl/tv-(...)e-strijd-om-de-macht
20.30; ALBERTOOOO SBS6 https://www.tvgids.nl/tv-(...)ntimidatie-op-manege
21.21; Uitstel van executie RTL4
21.58; Bureau Burgwallen RTL5 (H)
Amusement;
21.20; Klassiekers met Kleinsma (Met Jenny Arean) NPO1
Sport
21.29; RTL 7 Darts: World Matchplay RTL7
Zomergastfilm;
23.30; Das weisse Band NPO2 https://www.tvgids.nl/fil(...)kinderen-van-stetten
Sportgerelateerd;
18.55; NOS OS Tokio vandaag NPO1
21.40; De Oranjezomer, de Spelen SBS6
22.25; NOS OS studio Tokio NPO1
Ik zou zeggen, trap hem maar afquote:Op zondag 25 juli 2021 18:04 schreef WcPot het volgende:
Albertoooooo Seksuele intimidatie op de manege. Als dit een paar jaar geleden was stond het topic binnen 7 minuten vol met paardenlullen
quote:Op zondag 25 juli 2021 18:04 schreef WcPot het volgende:
Albertoooooo Seksuele intimidatie op de manege. Als dit een paar jaar geleden was stond het topic binnen 7 minuten vol met paardenlullen
quote:
quote:Op zondag 25 juli 2021 18:55 schreef monkyyy het volgende:
Avond
Ik vind het maar warm en broeierig buiten
quote:
quote:Op zondag 25 juli 2021 19:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen
Eindelijk weer 's een ouderwets avondje SBS6.![]()
Vandaag zit Ab trouwens bij de Oranjezomer (@:monkyyy)
Dan moet ik maar eens kijkenquote:Op zondag 25 juli 2021 19:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen
Eindelijk weer 's een ouderwets avondje SBS6.![]()
Vandaag zit Ab trouwens bij de Oranjezomer (@:monkyyy)
quote:Op zondag 25 juli 2021 18:04 schreef WcPot het volgende:
quote:Op maandag 26 juli 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
Dagelijks;
19.00; Lang leve de liefde (H) SBS6
19.30: Meester Frank Visser (H) SBS6
20.40; De slimste mens NPO2
21.30; 112 vandaag RTL5
21.53 De alarmcentrale (H) RTL5
Diversen;
20.34; B&B vol liefde RTL4
21.30; Swanenburg NPO1
Docu/Reprotage;
22.10; 2Doc: Assassins NPO2 https://www.tvgids.nl/tv/2doc-assassins/114291331
Sport;
Sportgerelateerd;
19.00; NOS OS Tokio vandaag NPO1
20.35; NOS OS studio Tokio NPO1
21.35; De Oranjezomer: De Spelen SBS6
Aktueel;
22.01 Humberto RTL4
22.20; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster;![]()
En de cijfers gaan gelukkig keihard omlaag nu! Gaan we wel weer uitgebreider onderzoek doen, maar de druk ook minder om tig dossiers op een dag in te moeten leveren..quote:
Komt niet.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
Sport;
Lekker is dat hey, hopelijk blijft het die kant opgaan. Hoorde dat er weer veel afgelast is voor de zomer, zo zuur.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:08 schreef Ole het volgende:
[..]
En de cijfers gaan gelukkig keihard omlaag nu! Gaan we wel weer uitgebreider onderzoek doen, maar de druk ook minder om tig dossiers op een dag in te moeten leveren..
heb nog een pizzaslice liggen. Normaal ga ik altijd op maandag mezze eten met een vriend. Maar gaat vandaag even niet door.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:08 schreef praadje het volgende:
Wat eten jullie? Ik heb vanmorgen een heerlijke pan verse groentesoep gemaakt
quote:Op maandag 26 juli 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
Dagelijks;
19.00; Lang leve de liefde (H) SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
21.53 De alarmcentrale (H) RTL5
Diversen;
20.34; B&B vol liefde RTL4
21.30; Swanenburg NPO1
Docu/Reprotage;
22.10; 2Doc: Assassins NPO2 https://www.tvgids.nl/tv/2doc-assassins/114291331
Sportgerelateerd;
20.35; NOS OS studio Tokio NPO1
Aktueel;
22.01 Humberto RTL4
22.20; OP1 NPO1
Oh ja, dat is waar ook. Je maandagavond eet date. Lekker vanavond een beetje smullen.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:10 schreef Ole het volgende:
[..]
heb nog een pizzaslice liggen. Normaal ga ik altijd op maandag mezze eten met een vriend. Maar gaat vandaag even niet door.
heb toch nog geen honger ooknet bakje fruit op. Pizza voor straks
Teleurstellende afleveringquote:Op maandag 26 juli 2021 18:11 schreef Ole het volgende:
Maar even iets anders.. Geen peerten gister bij Albertooo..
quote:Op maandag 26 juli 2021 18:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Oeps, die stond er nog in van vorige week. Thanks voor je oplettendheid
Ja zat ik helemaal klaar voorquote:
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:17 schreef Ole het volgende:
goede vriend van mij heeft nu al geregeld dat zijn dochter niet zelf kan beslissen. Klinkt lullig, ze is niet beperkt maar wel psychiatrisch patient. Ze zal nooit iets tekort komen, maar ze is te goedgelovig. Dus haar broer gaat haar geld beheren. (vriend is eind 70, wil dus niet dat er zoiets gebeurt )
ze heeft al vaker "vriendjes" gehad die wilden profiteren.. Nogmaals, ze zal nooit iets tekort komen - integendeel- maar moet wel tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Helaas zijn er heel veel mensen met slechte bedoelingen in deze wereld, die gewetenloos misbruiken van zwakkerenquote:Op maandag 26 juli 2021 18:23 schreef praadje het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja.
Dat wisten we toch alquote:Op maandag 26 juli 2021 20:43 schreef monkyyy het volgende:
Die Nicole van Gillis is echt een feeks. Kan ook de montage zijn.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:59 schreef praadje het volgende:
Dagelijks;
18.55; Lang leve de lieffde (H) SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
22.00; De alarmcentrale RTL5
Diversen;
20.25; Au Pairs NPO3
20.30; E.O.D.: Explosieven Opruimings Dienst RTL5
20.30; Camping Coppens SBS6
20.34; B&B Vol liefde RTL4
Serie;
21.30; Swanenburg NPO1
Sportgerelateerd;
21.40; De Oranjezomer: De Spelen SBS6
Aktueel;
21.50; Humberto RTL4
22.20; Op1 NPO1
Dat is wel weer een tekst van praadje.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]![]()
Wat stond er vandaag op het menu?
Hier tomatensoep die ik eerder had ingevroren.
Aardappelpuree is lekkerquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:15 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat is wel weer een tekst van praadje.
Aardappelpuree snijbonen en twee gebakken eieren
Ik had verse groentesoep van gisteren. De rest zit in de vriezer. Lekker is dat als je er gewoon een bakje uit kunt trekken zonder dat je hoeft na te denken wat je gaat eten.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]![]()
Wat stond er vandaag op het menu?
Hier tomatensoep die ik eerder had ingevroren.
Klopt, 1 maal in de week kook ik iets wat ik ook kan invriezen. Lekker makkelijk. Vaak is het soep of pastasaus.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik had verse groentesoep van gisteren. De rest zit in de vriezer. Lekker is dat als je er gewoon een bakje uit kunt trekken zonder dat je hoeft na te denken wat je gaat eten.
Doe ik ook vaak. Of ik maak voor twee dagen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Klopt, 1 maal in de week kook ik iets wat ik ook kan invriezen. Lekker makkelijk. Vaak is het soep of pastasaus.
Nu heb ik trek in bamiequote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:12 schreef praadje het volgende:
Morgen ga ik zelf Foe Yong Hai met roerbak mie maken. Nu al zin in
Ook lekker. Dat maak ik vrijdag. Met overheerlijke gemarineerde kippenvleugeltjes die zo mals zijn dat het vlees van de botjes valtquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Ook lekker. Dat maak ik vrijdag. Met overheerlijke gemarineerde kippenvleugeltjes die zo mals zijn dat het vlees van de botjes valt
Trusten!!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:28 schreef praadje het volgende:
En nu ga ik lekker naar mijn bed. Slaap lekker lief Cremetje![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
Dagelijks;
18.55; Lang leve de lieffde (H) SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
22.00; De alarmcentrale b (H) RTL5
Diversen;
20.30; B&B voll liefde RTL4
20.30; Hoeveel ben je waard SBS6
Serie;
21.30; Swanenburg NPO1
Sport;
19.25; UEFA Champions League: Galatasaray - PSV RTL7
Sportgerelateerd;
20..35; NOS OS Studio Tokio NPO1
Aktueel;
21.50; Humberto RTL4
22.20; Op1 NPO1
Ja, hoeveel ben je waard lijkt me heel leuk vandaag aan de voorstukjes te zien. Swanenburg ben ik nog niet bij met kijken.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:40 schreef monkyyy het volgende:
Ik zie het, Praadje is een beetje stout geweest
En nu? Borg betalenquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:40 schreef monkyyy het volgende:
Ik zie het, Praadje is een beetje stout geweest
Een dagje op de gang staan denk ikquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:07 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
En nu? Borg betalenhoelang duurt dat en waar was plaats delict
Ze hebben Praadje opgesloten in de Fok! gevangenisquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ze hebben Praadje opgesloten in de Fok! gevangenis
Vast wel anders sturen wij gewoon de Fok! knokploegquote:
Maraca was ookquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Weet je nog dat je dat zei over @:Maraca
Maracaquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Weet je nog dat je dat zei over @:Maraca
Mijn plan was om de vorige keer te gaan sparen. Maar omdat Max was uitgevallen kreeg ik er maar ¤23.- euro bij. Dus ik schiet er niet heel veel mee op om nu iets anders te gaan kopenquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:19 schreef Tassendief het volgende:
Gaan jullie nog wisselen
@:wcpot
Hopelijk krijg je dit weekend wat meer doekoequote:Op donderdag 29 juli 2021 20:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
Mijn plan was om de vorige keer te gaan sparen. Maar omdat Max was uitgevallen kreeg ik er maar ¤23.- euro bij. Dus ik schiet er niet heel veel mee op om nu iets anders te gaan kopen
Weet in nog niet. Kan nog net geen echte topper kopen. Dus nog 1 race sparen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:19 schreef Tassendief het volgende:
Gaan jullie nog wisselen
@:wcpot
En dan zal je net zien dat AlphaTauri dit weekend het opvallend goed gaat doenquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:29 schreef Tassendief het volgende:
Twijfel of ik een aplha tauri moet ruilen voor een Ferrari
Zo gaat het altijdquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:19 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan zal je net zien dat AlphaTauri dit weekend het opvallend goed gaat doen
Dit dusquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:19 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan zal je net zien dat AlphaTauri dit weekend het opvallend goed gaat doen
die kan ze nog niet zien..quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:06 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Heeft praadje al bij notes gekeken
Ik wel hoorquote:
Ik bedoel tot praadje er weer is.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik wel hoor![]()
anders is het aan praadje als ze weer terug is! Ik heb niks mee te maken
snap ik maar je hebt dmquote:Op donderdag 29 juli 2021 22:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik bedoel tot praadje er weer is.
#FreePraadjequote:Op donderdag 29 juli 2021 22:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik wel hoor![]()
anders is het aan praadje als ze weer terug is! Ik heb niks mee te maken
Ik ben benieuwd wat ze 'heeft gedaan'quote:
Volgens mij staat dat mij de melding dat je een ban hebt. Ze weet niet waarom ze die ban heeft.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:31 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ze 'heeft gedaan'en waarom kun je nergens zien hoe lang die ban duurt?
Ja bij haar profiel staat er een streep door haar naam en dat is als je een ban hebt......En ze weet niet eens waarvoor?? lekkere bedrijfsvoering danquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat mij de melding dat je een ban hebt. Ze weet niet waarom ze die ban heeft.
Nee mij = bij. Bij de melding die je krijgt staat voor hoe lang je ban is. Anders moeten we @kree even vragenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:41 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja bij haar profiel staat er een streep door haar naam en dat is als je een ban hebt......En ze weet niet eens waarvoor?? lekkere bedrijfsvoering dan. Ze kunnen je toch de reden geven(zonder discussie)!
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee mij = bij. Bij de melding die je krijgt staat voor hoe lang je ban is. Anders moeten we @:kree even vragen
Krijgt ze straks ook een brief van de politiequote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:43 schreef WcPot het volgende:
Praadje zal wel ergens een foto van een paardenlul hebben geplaatst
En wij maar denken dat Praadje zo netjes isquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:48 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Krijgt ze straks ook een brief van de politie
Ondertussen staat de Belgische Niels hoogma bij praadje voor de deurquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:54 schreef WcPot het volgende:
[..]
En wij maar denken dat Praadje zo netjes is
Ik weet nu al twee dagen niet wat ik moet kijkenquote:
Ik ook niet hoe moet ik nu weten wat er op tv isquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:01 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik weet nu al twee dagen niet wat ik moet kijken
Vanavond f1 cafequote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:02 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik ook niet hoe moet ik nu weten wat er op tv is
Nee ik wacht nog een rondequote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:17 schreef potjecreme het volgende:
@:wcpot @:tassendief
Gaan we nog wisselen?
Doe er eens wat aan. Of kan jij er ook niks mee als moderatorquote:
ik mag niks zeggenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Doe er eens wat aan. Of kan jij er ook niks mee als moderator
Volgende ronde ga ik wisselenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:17 schreef potjecreme het volgende:
@:wcpot @:tassendief
Gaan we nog wisselen?
joh! ontslag op staande voet!quote:
Verdien je er nog wat mee met moderator of is het pure liefhebberijquote:
Ole kan niks doen tegen het posten van een paardenlul. Fok policy is fok policyquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Doe er eens wat aan. Of kan jij er ook niks mee als moderator
Was het maar waarquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:15 schreef WcPot het volgende:
[..]
Verdien je er nog wat mee met moderator of is het pure liefhebberij
Dan haal je toch gewoon het streepje weg bij Praadjequote:
ik ben geen FA hoor..quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dan haal je toch gewoon het streepje weg bij Praadje#FreePraadje
al eind juni tweede.. sta al of niet terecht op grieplijst. Maar toch maar gedaan,quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Als het goed is, is ze bijna vrij
Dag lieverd, daar ben ik weerquote:
Boefjequote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Dag lieverd, daar ben ik weerKan ik eindelijk vragen hoe die pasta carbonara smaakte want daar was ik wel heel nieuwsgierig naar
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Dag lieverd, daar ben ik weerKan ik eindelijk vragen hoe die pasta carbonara smaakte want daar was ik wel heel nieuwsgierig naar
Oh wacht, dat was @Ole natuurlijk. Ja die ziet er ook goed uit. Maar de Chinees zit hier in dezelfde straat en voor de AH moet ik naar Nederland.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja ben ook benieuwd naar die review. Misschien dat ik straks die chinese tomatensoep koop.
Niet zomaar paarden pikken gaan plaatsen buiten TVSC hequote:
Zal het nooit meer doen schatje. Heb wel om jullie moeten lachen hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
Niet zomaar paarden pikken gaan plaatsen buiten TVSC heAnders moet ik weer een paar dagen zonder jou
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Zal het nooit meer doen schatje. Heb wel om jullie moeten lachen hoor
Mag ik ze wel plaatsen buiten de TVSCquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
Niet zomaar paarden pikken gaan plaatsen buiten TVSC heAnders moet ik weer een paar dagen zonder jou
Daar kom je snel genoeg achterquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:24 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Mag ik ze wel plaatsen buiten de TVSC
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Diversen;
20.00; Helden van hier, Interventie (H) RTL5
Docu/Reportage;
20.40; Hollandse zaken NPO2 https://www.tvgids.nl/tv/hollandse-zaken/114576631
Film;
20.00; The Magnificent Seven RTL7 https://www.tvgids.nl/fil(...)t-met-scherp-1-2-3-4
22.05; Reservoir Dogs NPO3 https://www.tvgids.nl/fil(...)-quentin-tarantino-2
Amusement;
20.00; Legomasters Australie RTL4
21.44; Martijn Koning: Koning van de dieren RTL4
22.25; Harrie Jekkers & Klein Orkest NPO1
Sportgerelateerd;
21.25; NOS OS studio Tokio NPO1
22.00; De Oranjezomer, de Spelen SBS6
Dat is lang geledenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Diversen;
20.00; Helden van hier, Interventie (H) RTL5
Docu/Reportage;
20.40; Hollandse zaken NPO2 https://www.tvgids.nl/tv/hollandse-zaken/114576631
Film;
20.00; The Magnificent Seven RTL7 https://www.tvgids.nl/fil(...)t-met-scherp-1-2-3-4
22.05; Reservoir Dogs NPO3 https://www.tvgids.nl/fil(...)-quentin-tarantino-2
Amusement;
20.00; Legomasters Australie RTL4
21.44; Martijn Koning: Koning van de dieren RTL4
22.25; Harrie Jekkers & Klein Orkest NPO1
Sportgerelateerd;
21.25; NOS OS studio Tokio NPO1
22.00; De Oranjezomer, de Spelen SBS6
Mijn boefjequote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
Goeeedenavond schatjes, hier weer jullie eigen crimineeltje![]()
Avond boefjequote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
Goeeedenavond schatjes, hier weer jullie eigen crimineeltje![]()
Lekker. Ik had gamba's met stokbrood en kruidenboter. Wat heb je besteld?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:26 schreef potjecreme het volgende:
Wat staat er op het menu? Ik heb chinees besteld.
char siu met nasi en kroekpoek. Stokbrood met kruidenboterquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekker. Ik had gamba's met stokbrood en kruidenboter. Wat heb je besteld?
Ik moest even opzoeken wat dat is maar dat noemen ze hier cha siew. Ik geloof niet dat ik het wel eens gegeten heb (of in het verleden eens bij een rijsttafel) maar het ziet er verdomd lekker uit. Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
char siu met nasi en kroekpoek. Stokbrood met kruidenboterEven geen levende wezens uit zee voor mij.
Bedanktquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken wat dat is maar dat noemen ze hier cha siew. Ik geloof niet dat ik het wel eens gegeten heb (of in het verleden eens bij een rijsttafel) maar het ziet er verdomd lekker uit. Eet smakelijk.
Ik heb net twee grote loempia's naar binnen gewerktquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:26 schreef potjecreme het volgende:
Wat staat er op het menu? Ik heb chinees besteld.
Lekker. Ik ben er even een beetje klaar mee.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb net twee grote loempia's naar binnen gewerkt
Dat komt zeker door je ingeslagen lockdown voorraad nu kan je geen loempia meer zienquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:49 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekker. Ik ben er even een beetje klaar mee.
Ik denk dat het zoiets is ja. Komt wel weer terug over een tijdje want het is wel lekker gemaksvoedsel voor in het weekend.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat komt zeker door je ingeslagen lockdown voorraad nu kan je geen loempia meer zien
Ook lekker!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb net twee grote loempia's naar binnen gewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |