Nee mij = bij. Bij de melding die je krijgt staat voor hoe lang je ban is. Anders moeten we @kree even vragenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:41 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja bij haar profiel staat er een streep door haar naam en dat is als je een ban hebt......En ze weet niet eens waarvoor?? lekkere bedrijfsvoering dan. Ze kunnen je toch de reden geven(zonder discussie)!
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee mij = bij. Bij de melding die je krijgt staat voor hoe lang je ban is. Anders moeten we @:kree even vragen
Krijgt ze straks ook een brief van de politiequote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:43 schreef WcPot het volgende:
Praadje zal wel ergens een foto van een paardenlul hebben geplaatst
En wij maar denken dat Praadje zo netjes isquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:48 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Krijgt ze straks ook een brief van de politie
Ondertussen staat de Belgische Niels hoogma bij praadje voor de deurquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:54 schreef WcPot het volgende:
[..]
En wij maar denken dat Praadje zo netjes is
Ik weet nu al twee dagen niet wat ik moet kijkenquote:
Ik ook niet hoe moet ik nu weten wat er op tv isquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:01 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik weet nu al twee dagen niet wat ik moet kijken
Vanavond f1 cafequote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:02 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik ook niet hoe moet ik nu weten wat er op tv is
Nee ik wacht nog een rondequote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:17 schreef potjecreme het volgende:
@:wcpot @:tassendief
Gaan we nog wisselen?
Doe er eens wat aan. Of kan jij er ook niks mee als moderatorquote:
ik mag niks zeggenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Doe er eens wat aan. Of kan jij er ook niks mee als moderator
Volgende ronde ga ik wisselenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:17 schreef potjecreme het volgende:
@:wcpot @:tassendief
Gaan we nog wisselen?
joh! ontslag op staande voet!quote:
Verdien je er nog wat mee met moderator of is het pure liefhebberijquote:
Ole kan niks doen tegen het posten van een paardenlul. Fok policy is fok policyquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Doe er eens wat aan. Of kan jij er ook niks mee als moderator
Was het maar waarquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:15 schreef WcPot het volgende:
[..]
Verdien je er nog wat mee met moderator of is het pure liefhebberij
Dan haal je toch gewoon het streepje weg bij Praadjequote:
ik ben geen FA hoor..quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dan haal je toch gewoon het streepje weg bij Praadje#FreePraadje
al eind juni tweede.. sta al of niet terecht op grieplijst. Maar toch maar gedaan,quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Als het goed is, is ze bijna vrij
Dag lieverd, daar ben ik weerquote:
Boefjequote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Dag lieverd, daar ben ik weerKan ik eindelijk vragen hoe die pasta carbonara smaakte want daar was ik wel heel nieuwsgierig naar
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Dag lieverd, daar ben ik weerKan ik eindelijk vragen hoe die pasta carbonara smaakte want daar was ik wel heel nieuwsgierig naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |