SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Stoute Slowchatters zijn stout!
Druk en typefouten onder voorbehoud.26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Dus niet om 11:00uur wakker wordenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:08 schreef Ole het volgende:
morgen nog werken.. dus nog geen weekend hier
neequote:
Dat krijg je van je gehaat op mijn mooie topic titels. Pure karmaquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:55 schreef potjecreme het volgende:
Avond!
Ik moet een smerig verhaal met jullie delen... Vandaag had ik vis (kabeljauw) gekocht bij de ah. Om vandaag lekker op te bakken. Dus zeg 40 minuten geleden wilde ik het bakken. Ik lekker kruiden, pan op het vuur zetten, zie ik iets roze. Ik dacht dat is een bloedvat ofzo dus ik haal het weg. Krult het bloedvat zich om mijn vinger!!!!!!!!!! Is het een worm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu heb ik totaal geen trek mee in iets. Alles is vies. Mijn keuken is vies. Alles wat ik heb aangeraakt is vies. Ik ben terug gegaan naar de ah met vis en worm!!! heb mijn geld terug. Nu ga ik ah schrijven met dit verhaal want dit is gewoon smerig!!!!!
Worm voor je topicquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:06 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat krijg je van je gehaat op mijn mooie topic titels. Pure karma
https://radio2.be/de-inspecteur/een-worm-in-je-visquote:Wat moet je doen als je een worm in je vis vindt? Luisteraar Lutgart vond onlangs een klein wriemelend beestje bij haar voorverpakte witte vis. De Inspecteur zocht uit of dat beestje schadelijk is voor de gezondheid.
Het beestje dat Lutgart bij haar witte vis vond, is geen wormpje, maar een kleine parasiet. Volgens visboer Charles Vinck is de parasiet volledig onschadelijk. Het komt enkel en alleen voor bij witte vis en ook alleen maar bij de beste vissoorten.
Een parasiet
De parasiet is eigenlijk gewoon een zeer klein visje dat zich verstopt in witte vis. In de meeste gevallen wordt de parasiet uit de vis gefilterd voor ze in de winkels komen. Maar, soms kan het eens gebeuren dat het zo goed verstopt zit, bijvoorbeeld achter de graat van de vis, dat controleurs de parasiet niet zien zitten.
Het parasietje dat Lutgart vond bij haar witte vis, is niet dezelfde parasiet als de soort die in haring zit. Haring wordt om deze reden diepgevroren voor ze naar de winkels gaan, op die manier zijn de haringwormpjes zeker dood. De wormpjes die je heel soms bij witte vis zoals kabeljauw vindt zijn onschuldig.
Bereiding
Op voorverpakte vis staat steeds vermeld hoe je de vis moet klaarmaken. Wanneer je toch zo’n parasiet vindt bij je vis, dan kan je dat kleine ding gewoon verwijderen met een mespuntje. Wil je toch geen enkel risico nemen? Bereid de vis dan zoals het op de verpakking staat, als je de vis goed bakt, zal je jouw gezondheid nooit in gevaar brengen.
Het is geen eens je eigen fotoquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:12 schreef potjecreme het volgende:
Ik lees dat het geen worm is maar een parasiet en onschadelijk is voor mijn gezondheid. Toch voorlopig geen vis voor mij.
[..]
https://radio2.be/de-inspecteur/een-worm-in-je-vis
Hahaha ik heb een filmpje van de wormparasiet op mijn vis. Ik weet niet hoe ik die kan posten.quote:
Gadverrrrrrrrquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:55 schreef potjecreme het volgende:
Avond!
Ik moet een smerig verhaal met jullie delen... Vandaag had ik vis (kabeljauw) gekocht bij de ah. Om vandaag lekker op te bakken. Dus zeg 40 minuten geleden wilde ik het bakken. Ik lekker kruiden, pan op het vuur zetten, zie ik iets roze. Ik dacht dat is een bloedvat ofzo dus ik haal het weg. Krult het bloedvat zich om mijn vinger!!!!!!!!!! Is het een worm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu heb ik totaal geen trek mee in iets. Alles is vies. Mijn keuken is vies. Alles wat ik heb aangeraakt is vies. Ik ben terug gegaan naar de ah met vis en worm!!! heb mijn geld terug. Nu ga ik ah schrijven met dit verhaal want dit is gewoon smerig!!!!!
Ohhh gatverdamme. Nee, dan zou ik ook geen trek meer hebben, ieuw. Morgen maar even goed opletten hier want ik heb gemarineerde scampi's gekocht bij de visboer. Moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:55 schreef potjecreme het volgende:
Avond!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe onschuldig ook, ik zou het ook niet meer moeten.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:12 schreef potjecreme het volgende:
Ik lees dat het geen worm is maar een parasiet en onschadelijk is voor mijn gezondheid. Toch voorlopig geen vis voor mij.
[..]
https://radio2.be/de-inspecteur/een-worm-in-je-vis
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:38 schreef potjecreme het volgende:
Nu draait de vaatwasser met alleen een spatel en vork en pan.
Ik zou hem twee keer laten draaien. En een scheutje chloor toevoegen. En voor je je bed instapt even goed onder je dekbed kijken of er geen ontsnapte wormen liggenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:38 schreef potjecreme het volgende:
Nu draait de vaatwasser met alleen een spatel en vork en pan.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:45 schreef praadje het volgende:
En voor je je bed instapt even goed onder je dekbed kijken of er geen ontsnapte wormen liggen
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zou hem twee keer laten draaien. En een scheutje chloor toevoegen. En voor je je bed instapt even goed onder je dekbed kijken of er geen ontsnapte wormen liggen
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:50 schreef Snowsquall het volgende:
[..]en kijken of het er al niet meer zijn geworden
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:50 schreef Snowsquall het volgende:
[..]en kijken of het er al niet meer zijn geworden
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:55 schreef potjecreme het volgende:
Avond!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is een keer wat anders dan koekaratjas in de kitsjenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ons Rob moet maar 's onderzoeken hoe het met de hygiëne is gesteld bij de Albert Heijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 01:11 schreef Snowsquall het volgende:
[..]![]()
ahhh
Ik lig in bed met een rommelde maagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bestel ff een pizzaatje of zoquote:Op zaterdag 24 juli 2021 01:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik lig in bed met een rommelde maag
Nou, ik hoop dat met ontbijt mijn lust in eten er weer is. Nu denk ik aan vieze keukens en slaat mijn maag dicht. Meteen geen trek.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 01:13 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Bestel ff een pizzaatje of zoSlapen met een lege maag is niet goed
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 01:11 schreef Snowsquall het volgende:
[..]![]()
ahhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
voortaan gewoon meebakken, proef je niets vanquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:55 schreef potjecreme het volgende:
Avond!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Diversen;
18.00; Border Security VRE
20.00; Helden van hier: Het interventie team RTL5 (Volgens mij nieuwe afleveringen)
20.01; Lego Masters Australie RTL4
20.25; Het echte leven in de dierentuin NPO1
Docu/Reportage;
20.40; Hollandse zaken NPO2 https://www.tvgids.nl/tv/hollandse-zaken/114185001
22.05; Amy Winehouse in Nederland NPO3 https://www.tvgids.nl/tv-(...)nd-eerbetoon-aan-amy
Amusement;
20.30; Beat me: The five knock-outs SBS6
22.40;Philippe Geubels, bedankt voor alles RTL4
Sport
19.54; RTL 7 Darts: World Matchplay RTL7
Sport gerelateerd;
18.50; NOS OS Tokio vandaag NPO1
22.00; NOS OS studio Tokio NPO1
Liefs van jullie online omroepster![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
Typefouten onder voorbehoud
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Diversen;
18.00; Border Security VRE
20.00; Helden van hier: Het interventie team RTL5 (Volgens mij nieuwe afleveringen)
20.01; Lego Masters Australie RTL4
20.25; Het echte leven in de dierentuin NPO1
Docu/Reportage;
20.40; Hollandse zaken NPO2 https://www.tvgids.nl/tv/hollandse-zaken/114185001
22.05; Amy Winehouse in Nederland NPO3 https://www.tvgids.nl/tv-(...)nd-eerbetoon-aan-amy
Amusement;
20.30; Beat me: The five knock-outs SBS6
22.40;Philippe Geubels, bedankt voor alles RTL4
Sport
Sport gerelateerd;
18.50; NOS OS Tokio vandaag NPO1
22.00; NOS OS studio Tokio NPO1
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:30 schreef praadje het volgende:
Ik kijk "het echte leven in de dierentuin" Heerlijk gezapig. Ik word/ben al een echt oud wijf
Goedemorgen Praadjequote:Op zondag 25 juli 2021 08:28 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes.![]()
Huisje lekker gepoetst, nu eerst een eitje bakken
Fijne zondag allemaal!
quote:Op zondag 25 juli 2021 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Diversen;
18.00; Border Security VER
20.00; Helden van hier RTL5
20.25; Zomergasten NPO2 https://www.tvgids.nl/tv-(...)e-strijd-om-de-macht
20.30; ALBERTOOOO SBS6 https://www.tvgids.nl/tv-(...)ntimidatie-op-manege
21.21; Uitstel van executie RTL4
21.58; Bureau Burgwallen RTL5 (H)
Amusement;
21.20; Klassiekers met Kleinsma (Met Jenny Arean) NPO1
Sport
21.29; RTL 7 Darts: World Matchplay RTL7
Zomergastfilm;
23.30; Das weisse Band NPO2 https://www.tvgids.nl/fil(...)kinderen-van-stetten
Sportgerelateerd;
18.55; NOS OS Tokio vandaag NPO1
21.40; De Oranjezomer, de Spelen SBS6
22.25; NOS OS studio Tokio NPO1
Ik zou zeggen, trap hem maar afquote:Op zondag 25 juli 2021 18:04 schreef WcPot het volgende:
Albertoooooo Seksuele intimidatie op de manege. Als dit een paar jaar geleden was stond het topic binnen 7 minuten vol met paardenlullen
quote:Op zondag 25 juli 2021 18:04 schreef WcPot het volgende:
Albertoooooo Seksuele intimidatie op de manege. Als dit een paar jaar geleden was stond het topic binnen 7 minuten vol met paardenlullen
quote:
quote:Op zondag 25 juli 2021 18:55 schreef monkyyy het volgende:
Avond
Ik vind het maar warm en broeierig buiten
quote:
quote:Op zondag 25 juli 2021 19:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen
Eindelijk weer 's een ouderwets avondje SBS6.![]()
Vandaag zit Ab trouwens bij de Oranjezomer (@:monkyyy)
Dan moet ik maar eens kijkenquote:Op zondag 25 juli 2021 19:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen
Eindelijk weer 's een ouderwets avondje SBS6.![]()
Vandaag zit Ab trouwens bij de Oranjezomer (@:monkyyy)
quote:Op zondag 25 juli 2021 18:04 schreef WcPot het volgende:
quote:Op maandag 26 juli 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
Dagelijks;
19.00; Lang leve de liefde (H) SBS6
19.30: Meester Frank Visser (H) SBS6
20.40; De slimste mens NPO2
21.30; 112 vandaag RTL5
21.53 De alarmcentrale (H) RTL5
Diversen;
20.34; B&B vol liefde RTL4
21.30; Swanenburg NPO1
Docu/Reprotage;
22.10; 2Doc: Assassins NPO2 https://www.tvgids.nl/tv/2doc-assassins/114291331
Sport;
Sportgerelateerd;
19.00; NOS OS Tokio vandaag NPO1
20.35; NOS OS studio Tokio NPO1
21.35; De Oranjezomer: De Spelen SBS6
Aktueel;
22.01 Humberto RTL4
22.20; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster;![]()
En de cijfers gaan gelukkig keihard omlaag nu! Gaan we wel weer uitgebreider onderzoek doen, maar de druk ook minder om tig dossiers op een dag in te moeten leveren..quote:
Komt niet.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
Sport;
Lekker is dat hey, hopelijk blijft het die kant opgaan. Hoorde dat er weer veel afgelast is voor de zomer, zo zuur.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:08 schreef Ole het volgende:
[..]
En de cijfers gaan gelukkig keihard omlaag nu! Gaan we wel weer uitgebreider onderzoek doen, maar de druk ook minder om tig dossiers op een dag in te moeten leveren..
heb nog een pizzaslice liggen. Normaal ga ik altijd op maandag mezze eten met een vriend. Maar gaat vandaag even niet door.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:08 schreef praadje het volgende:
Wat eten jullie? Ik heb vanmorgen een heerlijke pan verse groentesoep gemaakt
quote:Op maandag 26 juli 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
Dagelijks;
19.00; Lang leve de liefde (H) SBS6
19.30: Meester Frank Visser (H) SBS6
20.40; De slimste mens NPO2
21.30; 112 vandaag RTL5
21.53 De alarmcentrale (H) RTL5
Diversen;
20.34; B&B vol liefde RTL4
21.30; Swanenburg NPO1
Docu/Reprotage;
22.10; 2Doc: Assassins NPO2 https://www.tvgids.nl/tv/2doc-assassins/114291331
Sportgerelateerd;
19.00; NOS OS Tokio vandaag NPO1
20.35; NOS OS studio Tokio NPO1
21.35; De Oranjezomer: De Spelen SBS6
Aktueel;
22.01 Humberto RTL4
22.20; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster;![]()
Forum Opties | |