abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200507729
Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.

In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden :7 Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!

Op de zondagavond is het SBS 6 gehalte hoger dan gebruikelijk. w/ Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage en Bonje met de Buren. Ook kijken/doen we stiekem wel eens Spuiten en Slikken

liv.gifwcpotfokavatar.jpgFokUI.jpgpizza.jpg60paint2.pngsierd1.gif2352.jpgb5qzhw.jpgKeen.gifddd.jpghaha.jpg28vb034.png2eyut8g.jpgappelgod.pngRUSNAKUI5.giffok.jpgnaamloos2.pngmax.gifath.pngui.png

max.gif
@Van_Poppel de lieveling van de TVSC'ers ^) *; O+

yellow_lab_ui.jpg
Snowsquall
gatootje.jpg
Ole
Jayhovah

Studiotje, WcPot, Toto69, Maraca, Pizzalucht, Stickertje tralalala, Tassendief, AF_, MrBanaan1, Fylax, Oscar, DKUp, Van_Poppel, sinterklaaskapoentje, Dagoduck, potjecreme, Rodgrod, monkyyy, praadje, Snowsquall, Ole, Jayhovah,
Wij heten u van harte welkom in deze Slowchat

• Behandel elkaar met respect O+ Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden! Toch stout geweest? Dan mag je hier een dag je straf uitzitten: Topicreeks: FMT Slowchat.

• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.

• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes ;)

• Heb je de LAPO (Last Post) in het topic. Maak een nieuwe aan!

• Bovenstaande regels gelden niet voor: Maraca, Studiotje, Oscar, DKUp en Rodgrod.

En een keurmerk van Rob!

Man man man!

SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FOK! Woordenboek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.

Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!

FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter

Stoute Slowchatters zijn stout!

Druk en typefouten onder voorbehoud.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  Moderator / Miss SHO vrijdag 23 juli 2021 @ 19:58:54 #2
22592 crew  Ole
pi_200507752
:W
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 23 juli 2021 @ 20:04:26 #3
22592 crew  Ole
pi_200507831
oh FIPO
  † In Memoriam † vrijdag 23 juli 2021 @ 20:04:36 #4
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200507834
Goeie TT @WcPot ^O^
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Moderator / Miss SHO vrijdag 23 juli 2021 @ 20:08:07 #5
22592 crew  Ole
pi_200507891
morgen nog werken.. dus nog geen weekend hier
pi_200507964
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 20:08 schreef Ole het volgende:
morgen nog werken.. dus nog geen weekend hier
Dus niet om 11:00uur wakker worden -O-
  Moderator / Miss SHO vrijdag 23 juli 2021 @ 20:15:49 #7
22592 crew  Ole
pi_200507995
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 20:14 schreef WcPot het volgende:

[..]

Dus niet om 11:00uur wakker worden -O-
nee :'(

wel thuiswerken.. dus inloggen op dagstart.. melden.. en half slapen nog een uurtje
pi_200508446
Happy TT en Happy Weekend *O* *O*
pi_200508471
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 20:54 schreef praadje het volgende:
Happy TT en Happy Weekend *O* *O*
*O*
pi_200509417
Avond!

Ik moet een smerig verhaal met jullie delen... Vandaag had ik vis (kabeljauw) gekocht bij de ah. Om vandaag lekker op te bakken. Dus zeg 40 minuten geleden wilde ik het bakken. Ik lekker kruiden, pan op het vuur zetten, zie ik iets roze. Ik dacht dat is een bloedvat ofzo dus ik haal het weg. Krult het bloedvat zich om mijn vinger!!!!!!!!!! Is het een worm :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Nu heb ik totaal geen trek mee in iets. Alles is vies. Mijn keuken is vies. Alles wat ik heb aangeraakt is vies. Ik ben terug gegaan naar de ah met vis en worm!!! heb mijn geld terug. Nu ga ik ah schrijven met dit verhaal want dit is gewoon smerig!!!!!
pi_200509422
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 20:04 schreef Snowsquall het volgende:
Goeie TT @:Wcpot ^O^
:') :')
pi_200509626
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 21:55 schreef potjecreme het volgende:
Avond!

Ik moet een smerig verhaal met jullie delen... Vandaag had ik vis (kabeljauw) gekocht bij de ah. Om vandaag lekker op te bakken. Dus zeg 40 minuten geleden wilde ik het bakken. Ik lekker kruiden, pan op het vuur zetten, zie ik iets roze. Ik dacht dat is een bloedvat ofzo dus ik haal het weg. Krult het bloedvat zich om mijn vinger!!!!!!!!!! Is het een worm :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Nu heb ik totaal geen trek mee in iets. Alles is vies. Mijn keuken is vies. Alles wat ik heb aangeraakt is vies. Ik ben terug gegaan naar de ah met vis en worm!!! heb mijn geld terug. Nu ga ik ah schrijven met dit verhaal want dit is gewoon smerig!!!!!
Dat krijg je van je gehaat op mijn mooie topic titels. Pure karma 8-)
pi_200509664
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 22:06 schreef WcPot het volgende:

[..]

Dat krijg je van je gehaat op mijn mooie topic titels. Pure karma 8-)
Worm voor je topic :( :( :( :(

pi_200509670
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 22:08 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Worm voor je topic :( :( :( :(

[ afbeelding ]
Mooi voor in de OP ^O^
pi_200509674
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 22:08 schreef WcPot het volgende:

[..]

Mooi voor in de OP ^O^
:D :D
pi_200509733
Ik lees dat het geen worm is maar een parasiet en onschadelijk is voor mijn gezondheid. Toch voorlopig geen vis voor mij.
quote:
Wat moet je doen als je een worm in je vis vindt? Luisteraar Lutgart vond onlangs een klein wriemelend beestje bij haar voorverpakte witte vis. De Inspecteur zocht uit of dat beestje schadelijk is voor de gezondheid.
Het beestje dat Lutgart bij haar witte vis vond, is geen wormpje, maar een kleine parasiet. Volgens visboer Charles Vinck is de parasiet volledig onschadelijk. Het komt enkel en alleen voor bij witte vis en ook alleen maar bij de beste vissoorten.

Een parasiet
De parasiet is eigenlijk gewoon een zeer klein visje dat zich verstopt in witte vis. In de meeste gevallen wordt de parasiet uit de vis gefilterd voor ze in de winkels komen. Maar, soms kan het eens gebeuren dat het zo goed verstopt zit, bijvoorbeeld achter de graat van de vis, dat controleurs de parasiet niet zien zitten.

Het parasietje dat Lutgart vond bij haar witte vis, is niet dezelfde parasiet als de soort die in haring zit. Haring wordt om deze reden diepgevroren voor ze naar de winkels gaan, op die manier zijn de haringwormpjes zeker dood. De wormpjes die je heel soms bij witte vis zoals kabeljauw vindt zijn onschuldig.

Bereiding
Op voorverpakte vis staat steeds vermeld hoe je de vis moet klaarmaken. Wanneer je toch zo’n parasiet vindt bij je vis, dan kan je dat kleine ding gewoon verwijderen met een mespuntje. Wil je toch geen enkel risico nemen? Bereid de vis dan zoals het op de verpakking staat, als je de vis goed bakt, zal je jouw gezondheid nooit in gevaar brengen.
https://radio2.be/de-inspecteur/een-worm-in-je-vis
pi_200509756
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 22:12 schreef potjecreme het volgende:
Ik lees dat het geen worm is maar een parasiet en onschadelijk is voor mijn gezondheid. Toch voorlopig geen vis voor mij.
[..]

Het is geen eens je eigen foto -O-
pi_200509776
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 22:13 schreef WcPot het volgende:

[..]

Het is geen eens je eigen foto -O-
Hahaha ik heb een filmpje van de wormparasiet op mijn vis. Ik weet niet hoe ik die kan posten.
  † In Memoriam † vrijdag 23 juli 2021 @ 22:20:27 #19
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200509882
quote:
Avond!

Gadverrrrrrrr
Ik heb straks bij de visboer een broodje zalm, portie kibbeling en visfriet gegeten :9 :9 Laat die visboer de wormen er maar uit bakken ;)

Nee serieus, dat is echt goor, daarom eet ik nooit die voorverpakte dingen uit de winkel(tenzij diepvries)
pi_200510042
quote:
Avond!

Ohhh gatverdamme. Nee, dan zou ik ook geen trek meer hebben, ieuw. Morgen maar even goed opletten hier want ik heb gemarineerde scampi's gekocht bij de visboer. Moet er niet aan denken :r
pi_200510060
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 22:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]

Hoe onschuldig ook, ik zou het ook niet meer moeten.
pi_200510265
Nu draait de vaatwasser met alleen een spatel en vork en pan.
pi_200510317
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 22:38 schreef potjecreme het volgende:
pi_200510373
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 22:38 schreef potjecreme het volgende:
Ik zou hem twee keer laten draaien. En een scheutje chloor toevoegen. En voor je je bed instapt even goed onder je dekbed kijken of er geen ontsnapte wormen liggen >:)
  † In Memoriam † vrijdag 23 juli 2021 @ 22:50:16 #25
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200510439
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 22:45 schreef praadje het volgende:
En voor je je bed instapt even goed onder je dekbed kijken of er geen ontsnapte wormen liggen
_O- en kijken of het er al niet meer zijn geworden :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')