japans alfabetquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:57 schreef IbanMayo het volgende:
Ik schakel net in, wat is dit voor achterlijke volgorde?
Japans alfabetquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:57 schreef IbanMayo het volgende:
Gaat op basis van woke scorequote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:57 schreef IbanMayo het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:57 schreef STING het volgende:
Oeh, ik hoorde zojuist een stukje muziek uit het spel Chrono Trigger voorbij komen
Ja, en China heeft de gewichten, zacht gezegd, vrij aardig uitgekozenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje wat weinig, China heeft 4/4 aan quota toch?
Sowieso vind ik de gewichthefquota schandalig maar ja
Nouja op de vrouwen -76 had er ook wel iemand mee mogen doen uit China als je het mij vraagt. Maar die kunnen evt 8 op 8 gaan denk ik ja?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, en China heeft de gewichten, zacht gezegd, vrij aardig uitgekozen
In Parijs worden het er nog minder. Minder gewichtsklasses en minder atleten per klasse.
Dat zal ik na de deadline voor de Nostradamus bevestigen of ontkennen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja op de vrouwen -76 had er ook wel iemand mee mogen doen uit China als je het mij vraagt. Maar die kunnen evt 8 op 8 gaan denk ik ja?
Meh, ze zijn wel behoorlijk aan het snijden in aantal deelnemers. Jammer.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, en China heeft de gewichten, zacht gezegd, vrij aardig uitgekozen
In Parijs worden het er nog minder. Minder gewichtsklasses en minder atleten per klasse.
De quotas voor het breakdancen moeten ergens vandaan komen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meh, ze zijn wel behoorlijk aan het snijden in aantal deelnemers. Jammer.
Dat begint ook vrij vroeg toch met niets andes op die tijd?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:59 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaa al het snelwandelen live op Eurosport 1
https://ja.wikipedia.org/(...)AE%E4%B8%80%E8%A6%A7quote:
Dat vind ik een van de raarste sporten ooit eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:59 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaa al het snelwandelen live op Eurosport 1
De 50km begint uit m'n hoofd al om 22.30u ja, dat wordt een kort nachtjequote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat begint ook vrij vroeg toch met niets andes op die tijd?
En tegelijk een van de meest slopendequote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vind ik een van de raarste sporten ooit eigenlijk.
Waarom zo vroeg? Vanwege de hitte?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De 50km begint uit m'n hoofd al om 22.30u ja, dat wordt een kort nachtje
Snelwandelen ís geen sport.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nouja, bij de vrouwen kan het ook misgaan zou ik zeggen. Vind ik geen vier zekerheidjes. Jij hebt vast meer info die ik niet heb, maar op basis van resultaten, deelnemende en odds concludeer ik dat.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zal ik na de deadline voor de Nostradamus bevestigen of ontkennen.
Oh echtquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En tegelijk een van de meest slopende
Raarder dan je paard kunstjes laten doen?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen de 50kmquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat begint ook vrij vroeg toch met niets andes op die tijd?
quote:
Nou dat ziet er minder vreemd uit iig.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Raarder dan je paard kunstjes laten doen?
Nederland is tussen Oman en Ghanaquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Duurt het nog lang tot nederland papoeas?
Ik heb ze bijna allemaal bij mn godenteamquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, bij de vrouwen kan het ook misgaan zou ik zeggen. Vind ik geen vier zekerheidjes. Jij hebt vast meer info die ik niet heb, maar op basis van resultaten, deelnemende en odds concludeer ik dat.
Bij de mannen ook 4 favorieten, maar geen zekerheidjes. Wat ik zag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |