Van 13:00 tot 16:30quote:Het is dan eindelijk zover, de Olympische Spelen van 2020 gaan beginnen! Anderhalf jaar na het besluit om de Spelen uit te stellen begint het mondiale event ondanks het coronavirus dan toch. Duizenden atleten uit meer dan 200 landen zijn samengekomen in Tokio. Om 13.00 uur (Nederlandse tijd) begint de openingsceremonie.
De ceremonie is niet zoals andere edities uitbundig en met special effects en tierlantijntjes. Nee, deze keer is het in stijl met het coronavirus sober en ingetogen. Er zijn geen toeschouwers, alleen een paar officials en bobo's.
Spelers die uberhaupt met hun telefoon lopen te zwaaien is natuurlijk belachelijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:41 schreef Zipportal het volgende:
Die spelers die verticaal filmen moeten ze DSQ.
Ze moeten gewoon afwisselenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:43 schreef vaarsuvius het volgende:
Met z'n tweetjes 1 zo'n vlag vasthouden is wel erg knullig. Geef ze dan 2 vlaggen.
Je kijkt voor het eerst een openingsceremonie in de laatste 20 jaar?quote:
nee waarschijnlijk roep ik het ook elke keerquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Je kijkt voor het eerst een openingsceremonie in de laatste 20 jaar?
Wel een leuke openingsceremonie gehad!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:45 schreef AgnesGru het volgende:
Straks dikke uitbraak in het Argentijnse kamp
NietMijnKoningshuisquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:45 schreef AgnesGru het volgende:
Straks dikke uitbraak in het Argentijnse kamp
ik zie dit ook voor het eerst. Misschien is dit duurzaam vlaggen of zo.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:43 schreef vaarsuvius het volgende:
Met z'n tweetjes 1 zo'n vlag vasthouden is wel erg knullig. Geef ze dan 2 vlaggen.
Zie het gifjestopicquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:46 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand zo even de gifjes van het Thaise publiek posten. #Rio2016
Vroeger was er gewoon 1 vlaggendragerquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zie dit ook voor het eerst. Misschien is dit duurzaam vlaggen of zo.
Ben al blij dat ik überhaupt iets gepost krijg op mijn mobiel. Ga geen fratsen uithalen.quote:
Gendergelijkheid.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom mogen Antigua en Barbuda samen meedoen?
Misschien wordt dat straks uitgelegd bij Saint Kitts & Nevisquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom mogen Antigua en Barbuda samen meedoen?
En hoe zit t dan met Trinidad & Tobago?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien wordt dat straks uitgelegd bij Saint Kitts & Nevis
Je wordt op je wenken bedientquote:
Ik wilde posten 'Nou ja, niet een medaille die ze mochten houden', maar dat valt meequote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Albaniė nog nooit een medalje? Lachwekkend.
Misschien ook voor de volledigheid Sao Tome en Principe even noemenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:49 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
En hoe zit t dan met Trinidad & Tobago?
Die hebben net als Sao Tomé e Principe dispensatie gekregenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:49 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
En hoe zit t dan met Trinidad & Tobago?
Zouden t allemaal verenigde staten zijn?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien ook voor de volledigheid Sao Tome en Principe even noemen
of andersom, Keet is niet zo grootquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:48 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk straks Skatekeet op de schouders van Churandy
Wie weet, dat meisje is wel een beetje te hyperactief.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:48 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk straks Skatekeet op de schouders van Churandy
Dat is een pizza slice natuurlijk!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een mokerlelijk pak bij Italiė
GECANCELLED
Uiteindelijk gaf ze het maar gewoon opquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:51 schreef heywoodu het volgende:
Kleinste atlete van het stel zo'n beetje, gecombineerd met een gewichtheffer
[ afbeelding ]
Iran had vorige keer gewoon een vrouw. Daarvoor volgens mij ook zelfs.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
lijk zo geforceerd die moslimlanden die een vrouw de vlag laten dragen
Hoe zit dit ook maar weer?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:52 schreef heywoodu het volgende:
Ah, het Mollaei-verhaal weer, hét über-PR-praatje van het IOC
Vlag is ontsmet.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:52 schreef KingRadler het volgende:
waarom is er geen afstand bij het vlaggen dragen, echt slecht
Kans op een medaille of één daar, zo ongeveer.quote:
Ok, boomerquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:51 schreef NaturalScience het volgende:
Ik kan al die telefoontjes echt niet aan.
Als je op televisie komt ga je toch niet met je telefoon lopen..... is Insta echt het belangrijkste in ons leven geworden?
Zogenaamd vluchteling, naar Duitsland gegaan, naar Mongoliė gegaan, etc.quote:
Dat is wel heel weinig, is iedereen gepakt daar?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kans op een medaille of één daar, zo ongeveer.
Dat hoort zo. Mooi voor het nageslacht.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:51 schreef NaturalScience het volgende:
Ik kan al die telefoontjes echt niet aan.
Als je op televisie komt ga je toch niet met je telefoon lopen..... is Insta echt het belangrijkste in ons leven geworden?
Wat riepen ze? Noemden ze eindelijk een van die vier Spanjaarden?quote:
Ze mogen maximaal twee mannen sturen (en twee vrouwen, maar daar hebben ze minder aan). Eén heeft weinig kans, de ander veel.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel heel weinig, is iedereen gepakt daar?
De laatsten zullen de eersten zijn.quote:
Die van Tsjaad is valer toch?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen jullie de vlag van Roemeniė en Tsjaad uit elkaar halen?
Nee, ze hadden het over de vier landen die altijd meededen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat riepen ze? Noemden ze eindelijk een van die vier Spanjaarden?
Ja, Tsjaad heeft een andere tint blauwquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen jullie de vlag van Roemeniė en Tsjaad uit elkaar halen?
Jeetje wat weinig, China heeft 4/4 aan quota toch?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze mogen maximaal twee mannen sturen (en twee vrouwen, maar daar hebben ze minder aan). Eén heeft weinig kans, de ander veel.
Het scheelt echt heel weinigquote:
Dit hoorde ik ook ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:57 schreef STING het volgende:
Oeh, ik hoorde zojuist een stukje muziek uit het spel Chrono Trigger voorbij komen
Die is bezig met een BBC.quote:
japans alfabetquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:57 schreef IbanMayo het volgende:
Ik schakel net in, wat is dit voor achterlijke volgorde?
Japans alfabetquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:57 schreef IbanMayo het volgende:
Gaat op basis van woke scorequote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:57 schreef IbanMayo het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:57 schreef STING het volgende:
Oeh, ik hoorde zojuist een stukje muziek uit het spel Chrono Trigger voorbij komen
Ja, en China heeft de gewichten, zacht gezegd, vrij aardig uitgekozenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje wat weinig, China heeft 4/4 aan quota toch?
Sowieso vind ik de gewichthefquota schandalig maar ja
Nouja op de vrouwen -76 had er ook wel iemand mee mogen doen uit China als je het mij vraagt. Maar die kunnen evt 8 op 8 gaan denk ik ja?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, en China heeft de gewichten, zacht gezegd, vrij aardig uitgekozen
In Parijs worden het er nog minder. Minder gewichtsklasses en minder atleten per klasse.
Dat zal ik na de deadline voor de Nostradamus bevestigen of ontkennen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja op de vrouwen -76 had er ook wel iemand mee mogen doen uit China als je het mij vraagt. Maar die kunnen evt 8 op 8 gaan denk ik ja?
Meh, ze zijn wel behoorlijk aan het snijden in aantal deelnemers. Jammer.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, en China heeft de gewichten, zacht gezegd, vrij aardig uitgekozen
In Parijs worden het er nog minder. Minder gewichtsklasses en minder atleten per klasse.
De quotas voor het breakdancen moeten ergens vandaan komen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meh, ze zijn wel behoorlijk aan het snijden in aantal deelnemers. Jammer.
Dat begint ook vrij vroeg toch met niets andes op die tijd?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:59 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaa al het snelwandelen live op Eurosport 1
https://ja.wikipedia.org/(...)AE%E4%B8%80%E8%A6%A7quote:
Dat vind ik een van de raarste sporten ooit eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:59 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaa al het snelwandelen live op Eurosport 1
De 50km begint uit m'n hoofd al om 22.30u ja, dat wordt een kort nachtjequote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat begint ook vrij vroeg toch met niets andes op die tijd?
En tegelijk een van de meest slopendequote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vind ik een van de raarste sporten ooit eigenlijk.
Waarom zo vroeg? Vanwege de hitte?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De 50km begint uit m'n hoofd al om 22.30u ja, dat wordt een kort nachtje
Snelwandelen ķs geen sport.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nouja, bij de vrouwen kan het ook misgaan zou ik zeggen. Vind ik geen vier zekerheidjes. Jij hebt vast meer info die ik niet heb, maar op basis van resultaten, deelnemende en odds concludeer ik dat.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zal ik na de deadline voor de Nostradamus bevestigen of ontkennen.
Oh echtquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En tegelijk een van de meest slopende
Raarder dan je paard kunstjes laten doen?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen de 50kmquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat begint ook vrij vroeg toch met niets andes op die tijd?
quote:
Nou dat ziet er minder vreemd uit iig.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Raarder dan je paard kunstjes laten doen?
Nederland is tussen Oman en Ghanaquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Duurt het nog lang tot nederland papoeas?
Ik heb ze bijna allemaal bij mn godenteamquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, bij de vrouwen kan het ook misgaan zou ik zeggen. Vind ik geen vier zekerheidjes. Jij hebt vast meer info die ik niet heb, maar op basis van resultaten, deelnemende en odds concludeer ik dat.
Bij de mannen ook 4 favorieten, maar geen zekerheidjes. Wat ik zag.
De 50km snelwandelen sloopt de sporters een heel stuk meer dan de marathon, waar ze vaak moe (uiteraard) maar nog wel grotendeels levend finishenquote:
Ik heb er volgens mij maar 2, de rest durfde ik niet aanquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb ze bijna allemaal bij mn godenteamWerd me te veel om alles nog op te zoeken
Jazekerquote:
Verdorie, daar gaat mijn godenteamtitelquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb ze bijna allemaal bij mn godenteamWerd me te veel om alles nog op te zoeken
Omdat het een onnatuurlijke beweging is voor de mens jaquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De 50km snelwandelen sloopt de sporters een heel stuk meer dan de marathon, waar ze vaak moe (uiteraard) maar nog wel grotendeels levend finishen
Joh je hebt ongetwijfeld meer goed dan ikquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verdorie, daar gaat mijn godenteamtitel
Ja, echt heel bizar. Normaal kijk ik bijvoorbeeld voetbal en daar begaat nooit iemand een overtredingquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
constant valsspelen door toch stiekem te rennen
+ 1quote:
Great-Britain.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er buiten Griekenland al landen langs geweest die beginnen met een medeklinker?
Yemenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er buiten Griekenland al landen langs geweest die beginnen met een medeklinker?
Als je alle Chinese gewichtheffers erin hebt ga je alvast flink scorenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Joh je hebt ongetwijfeld meer goed dan ik
United kingdom *quote:
Nee joh, er gaat er vast eentje weer sjoooken.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verdorie, daar gaat mijn godenteamtitel
Bij snelwandelen is het vaker wel dan niet echter kunnen ze niet aan de gang blijven met straffen dus laten ze het grotendeels toequote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, echt heel bizar. Normaal kijk ik bijvoorbeeld voetbal en daar begaat nooit iemand een overtreding
Die heb ik onderaan staan hahahaquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je alle Chinese gewichtheffers erin hebt ga je alvast flink scoren
nog 1 land hiernaquote:
Nou goed, misschien valt het tegen en winnen er maar zeven goud, dat kan. Moet er wel één drie keer fout stoten of trekken (of geblesseerd raken of positief testen ofzo), want voor alle acht geldt dat er niemand in de buurt komt bij hun niveau.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee joh, er gaat er vast eentje weer sjoooken.
Maar het gaat er meer om welke punten je niet hebt, natuurlijk. Ik vind het blinde vertrouwen in Dygert opvallend, is er iets wat ik niet weet?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je alle Chinese gewichtheffers erin hebt ga je alvast flink scoren
Dat valt mee. En dan heb je vaak de mensen bij de koffieautomaat die zeggen 'ja maar de herhalingen!!', maar die tellen niet. Het gaat om het blote oog. Als er met sensoren gelopen gaat worden past men de techniek gewoon aan.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij snelwandelen is het vaker wel dan niet echter kunnen ze niet aan de gang blijven met straffen dus laten ze het grotendeels toe
Ik vond het een matige outfitquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:05 schreef Karina het volgende:
Mooi pak wel, jammer van de witte schoenen.
Zijn er wel een paar waar er maar 8-10 kg tussen zit toch? De -87 en +87 worden wel echt mokersaai in de strijd om het goudquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou goed, misschien valt het tegen en winnen er maar zeven goud, dat kan. Moet er wel één drie keer fout stoten of trekken (of geblesseerd raken of positief testen ofzo), want voor alle acht geldt dat er niemand in de buurt komt bij hun niveau.
laat ze wachtenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:06 schreef AgnesGru het volgende:
Komt de DHL precies op het moment dat NL binnenkomt
Die is pas gisteren aangekomen. Mountainbike/wielrennen is niet echt in buurtquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Loopt MVDP niet mee? niet gezien?
je hebt de bezorgen op z'n donder gegeven?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:06 schreef AgnesGru het volgende:
Komt de DHL precies op het moment dat NL binnenkomt
Volgende keer traditionele Zeeuwse klederdrachtquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vond het een matige outfit
Zeker bergeleken met ghana
Maar 10kg op net boven de 200kg is best veelquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn er wel een paar waar er maar 8-10 kg tussen zit toch? De -87 en +87 worden wel echt mokersaai in de strijd om het goud
nee staphorster klederdrachtquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgende keer traditionele Zeeuwse klederdracht
Naja minder saai welquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgende keer traditionele Zeeuwse klederdracht
Zou je denken, maar ze doen mee als Great Britain and Northern Ireland.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zal wel als United Kingdom op het lijstje staan
Ja, mee eens. Er was er eentje bij de mannen waar ik echt wel een heel serieuze concurrent zag (zat maar 5kg tussen ofzo), bij de rest kunnen ze hem in principe alleen verliezen ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar 10kg op net boven de 200kg is best veel
Maar goed, wie weet. Ik hoop dat het ergens spannend wordt.
Ik kijk niet, maar ik vermoed dat het antwoord nul is?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:09 schreef Zwansen het volgende:
Hoe vaak heeft Wuyts op Sporza al gezegd “daar hebben we onze bruine vrienden uit [insert Afrikaans land]”?
Ik bedoel dat ze een alfabetische lijst hebben genomen waar United Kingdom op staat. Deze klopt volgens mij perfect qua volgordequote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zou je denken, maar ze doen mee als Great Britain and Northern Ireland.
Het is fucking Christoffe vandegoor die commentaar geeft op de ceremonie nuquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:09 schreef Zwansen het volgende:
Hoe vaak heeft Wuyts op Sporza al gezegd “daar hebben we onze bruine vrienden uit [insert Afrikaans land]”?
TR wegens racismequote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:10 schreef heywoodu het volgende:
Anthony Obame, taekwondogod. Zin in Niger met Issoufou
Niks geen TR gezien.quote:
Helaas niet. Misschien alleen als je totaal geen kanshebber bent.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:11 schreef kilon het volgende:
Stel je bent atleet hier en je sport begint overmorgen. Zou je naar deze openingsceremonie gaan?
Nee. Te lang staanquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:11 schreef kilon het volgende:
Stel je bent atleet hier en je sport begint overmorgen. Zou je naar deze openingsceremonie gaan?
Als er publiek was wel, nu niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:11 schreef kilon het volgende:
Neequote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:11 schreef kilon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |