Ben al blij dat ik überhaupt iets gepost krijg op mijn mobiel. Ga geen fratsen uithalen.quote:
Gendergelijkheid.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom mogen Antigua en Barbuda samen meedoen?
Misschien wordt dat straks uitgelegd bij Saint Kitts & Nevisquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom mogen Antigua en Barbuda samen meedoen?
En hoe zit t dan met Trinidad & Tobago?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien wordt dat straks uitgelegd bij Saint Kitts & Nevis
Je wordt op je wenken bedientquote:
Ik wilde posten 'Nou ja, niet een medaille die ze mochten houden', maar dat valt meequote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Albanië nog nooit een medalje? Lachwekkend.
Misschien ook voor de volledigheid Sao Tome en Principe even noemenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:49 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
En hoe zit t dan met Trinidad & Tobago?
Die hebben net als Sao Tomé e Principe dispensatie gekregenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:49 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
En hoe zit t dan met Trinidad & Tobago?
Zouden t allemaal verenigde staten zijn?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien ook voor de volledigheid Sao Tome en Principe even noemen
of andersom, Keet is niet zo grootquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:48 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk straks Skatekeet op de schouders van Churandy
Wie weet, dat meisje is wel een beetje te hyperactief.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:48 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk straks Skatekeet op de schouders van Churandy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |