quote:
Met Parijs 2024, Los Angeles 2028 en Brisbane 2032 zit dat voorlopig wel goed.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We moeten straks blij zijn als er überhaupt nog "normale" landen het willen organiseren.
https://nos.nl/tokyo2020/(...)en-als-geldsmijterij
Nee ik blijf hopenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:40 schreef Strani het volgende:
Met andere woorden @:Em31, zet deze droom nou maar uit je hoofd. Doe het voor je eendjes en hun familieleden elders in het land
Het boeit mij allemaal ook nog nietquote:
Het ziet er ook echt leeg uit, alsof de vloer gewoon veel te groot is voor alles.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Het boeit mij allemaal ook nog nietEigenlijk is dat meestal wel zo, behalve dan Londen inderdaad, maar nu zonder publiek is het al helemaal saai.
Misschien was het idee om daar iets heel groots te doen, met grote groepen mensen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het ziet er ook echt leeg uit, alsof de vloer gewoon veel te groot is voor alles.
Oké nou als je dit echt heel heel graag wilt, dan steun ik je in je plannen Em.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:30 schreef Em31 het volgende:
Zij mogen binnen 47 jaar gewoon weer @:Strani, dus niets houdt Nederland nog tegen!
Ja zou kunnen, maar er staat ook niets zeg maar. Niet een rand, boom, struiken, bloemen, etc.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien was het idee om daar iets heel groots te doen, met grote groepen mensen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dus als ik het goed begrijp hebben in 1964 alle atleten daar bomen gezaaid en zijn die nu allemaal gekapt om die ringen van te maken. Fijne boodschap aan die oude atleten.
Je moet jongleren met de ringen die je hebt Em31.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, maar er staat ook niets zeg maar. Niet een rand, boom, struiken, bloemen, etc.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |