Bengalees.quote:
Ik ken elk land dat deelneemt wel. En kan het ook aanwijzen op de kaart.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:38 schreef Karina het volgende:
Kom maar op met al die landen waar ik nog nooit van heb gehoord.
Kinderarbeid matters.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom wordt dit ingesproken door een kind van 6?
Waar ligt belgië?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken elk land dat deelneemt wel. En kan het ook aanwijzen op de kaart.
Er zitten er altijd een paar bij waarvan ik denk: waar is dat in godsnaamquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken ze allemaal.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:38 schreef Karina het volgende:
Kom maar op met al die landen waar ik nog nooit van heb gehoord.
omdat goedkoper werkkracht. kinderarbeid in japan is doodgewoonquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom wordt dit ingesproken door een kind van 6?
SporcleGodenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joodse scheidsrechter op die wedstrijd zettenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:40 schreef heywoodu het volgende:
En het vluchtelingenteam met sporters die eigenlijk niet goed genoeg meer waren in eigen land (in het geval van de meeste Iraniërs, niet zozeer de anderen) en dus ergens anders naartoe gingen
In het taekwondo zorgt dat bij de vrouwen voor een enorme clash Iran vs Iran, wat echt hét ding is in de Iraanse sportwereld op het moment
blijkbAAR IS DE i DE eerste letter van het Japanse alfabetquote:
Ik dacht dat dat een grapje wasquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:41 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
blijkbAAR IS DE i DE eerste letter van het Japanse alfabet
Werkt het niet sowieso anders met die Japanse karakters?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:41 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
blijkbAAR IS DE i DE eerste letter van het Japanse alfabet
Izerbeidzjanquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blijkbaar begint het Japanse alfabet met de I
Er is een soort mix gemaakt van verschillende videospelmuziekjesquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom dit Efteling muziekje trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |