Die gaan zo de tribune op.quote:
Nee, maar we zeiden ook nooit 'twintig vijf' of 'twintig vijftien', dus waarom wel ineens 'twintig twintig'.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:09 schreef Collide het volgende:
[..]
Zeg jij ook negentienhonderdnegentig ipv negentiennegentig?
Beetje langdradig inderdaad.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:10 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind dit toch zo'n onzin altijd he, kom op met die landenparade.
Cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:10 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind dit toch zo'n onzin altijd he, kom op met die landenparade.
Wat wilde je zien dan? Er is geen sport meer als je het roeien al gezien hebtquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
3,5 uur, serieus?!
Daar gaat m'n plan om hierna nog even wat te kijken.
'dradig', ik snap 'mquote:
Nouja, liever de sport die ik wil zien in SD dan gelul in HDquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:10 schreef Slobeend het volgende:
Is Sporza bij jullie ook geen HD?Dat wordt weinig zappen naar de Belg de komende weken.
Supercars van afgelopen weekeinde, nog even het laatste restje voor de Spelen beginnenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat wilde je zien dan? Er is geen sport meer als je het roeien al gezien hebt
Daar heeft de NOS vast niks over te vertellenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zal straks wel een streaker komen dan kan NOS rustig wegschakelen
FC Drita - Feyenoordquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat wilde je zien dan? Er is geen sport meer als je het roeien al gezien hebt
Op de OS worden toch geen sporten verricht?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, liever de sport die ik wil zien in SD dan gelul in HD
u23 voetbal (lol)quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Op de OS worden toch geen sporten verricht?
ik merk het verschil niet eens en heb oled 4k tvquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, liever de sport die ik wil zien in SD dan gelul in HD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |