Dit vind jij niet leuk neem ik aanquote:
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tokyo twintigtwintig, zo gaan we het officieel noemen.
Nee, ik noem het gewoon Tokyo tweeduizendtwintig
Ik ben nog steeds teleurgesteld. En ik lulde echt niet uit mijn nek toen over Bendika hequote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind jij niet leuk neem ik aan
Ook lekker ingetogen als je een sessie van 3,5 uur doet.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het voorlopig niet per se sober.
Dank je. Veel bekende namen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:02 schreef heywoodu het volgende:
Voor de liefhebber, na maanden verzamelen is de lijst zo goed als compleet wat de vlagdragers betreft:
https://totallympics.com/(...)mment&comment=398577
Drie landen worden vertegenwoordigd door vrijwilligers.
Zeg jij ook negentienhonderdnegentig ipv negentiennegentig?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Ziggo hoor ik m ook weleens ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij doet het opvallend genoeg ook meestal bij Ziggo (Diamond League)
Langlaufen doet hij ook
3,5 uur, serieus?!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Ook lekker ingetogen als je een sessie van 3,5 uur doet.
Om verwarring met de Spelen van 1920 te voorkomen?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die gaan zo de tribune op.quote:
Nee, maar we zeiden ook nooit 'twintig vijf' of 'twintig vijftien', dus waarom wel ineens 'twintig twintig'.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:09 schreef Collide het volgende:
[..]
Zeg jij ook negentienhonderdnegentig ipv negentiennegentig?
Beetje langdradig inderdaad.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:10 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind dit toch zo'n onzin altijd he, kom op met die landenparade.
Cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:10 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind dit toch zo'n onzin altijd he, kom op met die landenparade.
Wat wilde je zien dan? Er is geen sport meer als je het roeien al gezien hebtquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
3,5 uur, serieus?!
Daar gaat m'n plan om hierna nog even wat te kijken.
'dradig', ik snap 'mquote:
Nouja, liever de sport die ik wil zien in SD dan gelul in HDquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:10 schreef Slobeend het volgende:
Is Sporza bij jullie ook geen HD?Dat wordt weinig zappen naar de Belg de komende weken.
Supercars van afgelopen weekeinde, nog even het laatste restje voor de Spelen beginnenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat wilde je zien dan? Er is geen sport meer als je het roeien al gezien hebt
Daar heeft de NOS vast niks over te vertellenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zal straks wel een streaker komen dan kan NOS rustig wegschakelen
FC Drita - Feyenoordquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat wilde je zien dan? Er is geen sport meer als je het roeien al gezien hebt
Op de OS worden toch geen sporten verricht?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, liever de sport die ik wil zien in SD dan gelul in HD
u23 voetbal (lol)quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Op de OS worden toch geen sporten verricht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |