quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
Dat is mooi. We kijken uit naar de nieuwe Abwehrchef, of mag ik zeggen Abwehr Fuhrer?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Volgens zolderkamerautist is ie al in Nederland geloof ik. Hopelijk snel nieuws over Jorgensen, misschien Fer en die Oostenrijker.
Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De Conference League is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:41 schreef fetX het volgende:
Jahanbaksh erbij, Trauner erbij, een spits erbij. Hopelijk nog iets voor op het middenveld. Scheelt nogal wat met wat er nu staat.
Die trolletjes komen er niet echt lekker uit bij je he?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik wil jullie even complimenteren met jullie optimisme. Ik vind het prachtig om te lezen dat er hier nog zo enthousiast gereageerd wordt als er een speler wordt gekocht en dat er nog mensen zijn die de moed er in houden. Heel veel respect jongens.
En dat na al die jaren vol teleurstellingen en matige selecties. Ik vind het echt knap.
Matig.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik wil jullie even complimenteren met jullie optimisme. Ik vind het prachtig om te lezen dat er hier nog zo enthousiast gereageerd wordt als er een speler wordt gekocht en dat er nog mensen zijn die de moed er in houden. Heel veel respect jongens.
En dat na al die jaren vol teleurstellingen en matige selecties. Ik vind het echt knap.
We hebben, op de afgelopen 2 jaar na, eigenlijk best een prima periode achter de rug.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik snap dat dat heel erg indrukwekkend voor je is als glory hunter.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Eerst een spits.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:11 schreef Slobeend het volgende:
Nu graag op zoek naar een nieuwe nummer 6.
misschien moet je even je eigen IQ-punten checken voordat je over anderen begintquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ferquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:11 schreef Slobeend het volgende:
Fer staat al in de startblokken om een positie op te schuivenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:11 schreef Slobeend het volgende:
eentje die ook nog kan voetballen, er waren best wel wat loopacties 1e helft maar daar werd niet op gereageerd, tikkie breed tikkie terugquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fer staat al in de startblokken om een positie op te schuiven
Een 6 is hard nodig, of in ieder geval een controlerende middenvelder.
Matusiwa!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:11 schreef Slobeend het volgende:
Ik dacht dat Fer in de startblokken richting Turkije stond?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fer staat al in de startblokken om een positie op te schuiven
Een 6 is hard nodig, of in ieder geval een controlerende middenvelder.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:11 schreef Slobeend het volgende:
Voordat we zonder geld weer allemaal middelmaat gaan halen (net als vorig seizoen, wat hebben we daar nou aan gehad?), misschien eerst even afwachten of het nog beter gaat lopen met dit team + Jahanbakhsh en Trauner? En als er echt spelers moeten komen denk ik dat ik liever huur heb zodat je een segment hoger kan zoeken en niet meerdere jaren aan een matige speler vast zit.quote:
Ik ben ook voor huur van een goede spitsquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Voordat we zonder geld weer allemaal middelmaat gaan halen (net als vorig seizoen, wat hebben we daar nou aan gehad?), misschien eerst even afwachten of het nog beter gaat lopen met dit team + Jahanbakhsh en Trauner? En als er echt spelers moeten komen denk ik dat ik liever huur heb zodat je een segment hoger kan zoeken en niet meerdere jaren aan een matige speler vast zit.
Meestal zoek ik daarvoor op whoscoredquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:32 schreef Scrummie het volgende:
Weet iemand waar je uitgebreide statistieken kan vinden van zo'n wedstrijd als gister? Ben benieuwd naar statistieken als balverlies per speler bijvoorbeeld.
Zo te zien doen ze geen Conference League kwalificatiequote:
Hm jammer.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo te zien doen ze geen Conference League kwalificatie
Je bent ook wel gek als je dat van al die 50 wedstrijden gaat bijhouden
Ik versta en lees geen Hebreeuws of Jiddisch. Dus zou het niet weten.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm jammer.
Ze moeten gewoon werken voor hun geld! Volgens mij had een ex-speler van ons daar ooit een leuke uitspraak over maar kan er niet opkomen wie dat was.
Prioriteit is inderdaad kwaliteit boven kwantiteit. Liever niet dat er weer spelers als Teixeira en Pratto gehaald worden die er niks van blijken te kunnen (en inderdaad dat je straks weer aan lange contracten vast zit) maar dat het gisteren ontbrak aan een spits en balans op het middenveld was op zich wel duidelijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Voordat we zonder geld weer allemaal middelmaat gaan halen (net als vorig seizoen, wat hebben we daar nou aan gehad?), misschien eerst even afwachten of het nog beter gaat lopen met dit team + Jahanbakhsh en Trauner? En als er echt spelers moeten komen denk ik dat ik liever huur heb zodat je een segment hoger kan zoeken en niet meerdere jaren aan een matige speler vast zit.
Iedere keer dat ie zo ter discussie wordt gesteld speelt ie toch weer een paar wedstrijden als 1 van de beteren waardoor ie toch blijft staan. Dat is ook knapquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:54 schreef Caland het volgende:
Toornstra mag zo langzamerhand toch wel een keer de dertiende man worden hoor (en nu echt)
Dus eigenlijk stel je voor de hele selectie te vervangen? Nou dan is het te hopen dat het sprookje van de 80 Mio injectie waarheid wordt.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De Conference League is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Check deze fluitketelquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:59 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Dus eigenlijk stel je voor de hele selectie te vervangen? Nou dan is het te hopen dat het sprookje van de 80 Mio injectie waarheid wordt.
Ook mee eensquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:54 schreef Caland het volgende:
Toornstra mag zo langzamerhand toch wel een keer de dertiende man worden hoor (en nu echt)
Pardon?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Check deze fluitketel
@:lenny_leonard
@:drizzt
@:onlogisch
@:ggmm
@:buitendam
Om deze selectie te vervangen en verbeteren heb je geen 80 miljoen nodig hoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:59 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Dus eigenlijk stel je voor de hele selectie te vervangen? Nou dan is het te hopen dat het sprookje van de 80 Mio injectie waarheid wordt.
Wie mogen er blijven?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Om deze selectie te vervangen en verbeteren heb je geen 80 miljoen nodig hoor.
Een soort van Lasse Schöne, maar dan zonder nek.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:54 schreef Caland het volgende:
Wie is de nieuwe zolderkamer?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:28 schreef Scrummie het volgende:
Volgens een ander zolderkamerautist account is Slot ontevreden over Texeira en mag hij ook vertrekken. Was wel te verwachten ook.
feyenoordonline_ op Instagram.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wie is de nieuwe zolderkamer?
Wat betreft Teixeira geen verrassing. Daar hebben we vorig seizoen één wedstrijd uitgezonderd echt niks aan gehad.
Ja die woordjes zijn altijd een beetje jammer maar wel prima statistieken. En hij scoort ook nog vaak met de kop!quote:
ik vind het mooiquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gast, ik geef antwoord op iemands vraag. Kan je nou werkelijk nooit eens gewoon normaal doen?
Dat wist ik niet. Bedankt voor de update!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:28 schreef Scrummie het volgende:
Volgens een ander zolderkamerautist account is Slot ontevreden over Texeira en mag hij ook vertrekken. Was wel te verwachten ook.
Dan ben je de enige gok ik zo.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Morgen speelt het vrouwenteam hun eerste wedstrijd tegen Standard Luik. Ben benieuwd.
Op welke speelsters moeten we gaan letten? Ik vraag dit voor @Calandquote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Morgen speelt het vrouwenteam hun eerste wedstrijd tegen Standard Luik. Ben benieuwd.
Blijkbaar waren ze dusdanig in spelersnood dat ze ook twee pasgeboren baby's hebben ingeschreven.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 18:24 schreef Caland het volgende:
https://www.feyenoord.nl/(...)rd-vrouwen-1/spelers
Weinig foto’s dus kan de potentie niet goed inschatten.
De pers laat geen spaan heel van Kökcü. Maar @Scrummie vond hem aardig spelenquote:Op donderdag 22 juli 2021 23:15 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, conclusie;
Kokcu vond ik best aardig spelen.
quote:Gebrek aan lef kan hem niet ontzegd worden, Kökçü. Nadat het rugnummer 10 van de naar Ajax vertrokken Steven Berghuis was vrijgekomen, stapte de middenvelder hoogstpersoonlijk af op trainer Arne Slot. Hij had wel belangstelling voor het tricot, gaf hij aan. Alleen: zich manifesteren als nummer 10 deed de Haarlemmer dus allerminst in Stadiumi Fadil Vokrri. Integendeel. Kökçü was een van de zwakste spelers op het veld.
quote:Goedbeschouwd liet Kökçü in Kosovo slechts eenmaal glimpen van zijn klasse zien. Dat was toen hij spits Naoufal Bannis in de beginfase met een knap balletje vrij zette voor FC Drita-keeper Faton Maloku. Veel vaker viel de middenvelder op vanwege zijn balverlies (22 keer) en het voetballen in wandeltempo.
Wow, een normale inhoudelijke post van @onlogischquote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De pers laat geen spaan heel van Kökcü. Maar @:Scrummie vond hem aardig spelen
[..]
[..]
Denk eerlijk gezegd wel dat Slot het in 'm ziet zitten. Anders geef je hem niet dat shirt.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:33 schreef Scrummie het volgende:
Dat je uit die langere post 1 zinnetje uithaalt en dan de media gebruikt om je 'gelijk' te halen is dan weer wat jammer.
Maar ook of iemand goed of slecht speelt kan je over van mening verschillen beste @:onlogisch, zelfs of iemand talent heeft kan je over twisten. Bedoel, we zien natuurlijk niet allemaal het talent van Clasie die Xavi moeiteloos zou opvolgen.
Of hij dacht 'waarom niet, die jongen vind dat leuk en dat shirt is toch over'.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd wel dat Slot het in 'm ziet zitten. Anders geef je hem niet dat shirt.
Dat kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Of hij dacht 'waarom niet, die jongen vind dat leuk en dat shirt is toch over'.
Volgens mij heeft niemand dat helemaal serieus beweerd, maar Clasie was bij ons ook wel erg goed in zijn eerste periode. En in ons huidige team zou hij met zijn kwaliteiten ook een aanwinst zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:33 schreef Scrummie het volgende:
Dat je uit die langere post 1 zinnetje uithaalt en dan de media gebruikt om je 'gelijk' te halen is dan weer wat jammer.
Maar ook of iemand goed of slecht speelt kan je over van mening verschillen beste @:onlogisch, zelfs of iemand talent heeft kan je over twisten. Bedoel, we zien natuurlijk niet allemaal het talent van Clasie die Xavi moeiteloos zou opvolgen.
Hij heeft gevraagd om de nummer 10quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Of hij dacht 'waarom niet, die jongen vind dat leuk en dat shirt is toch over'.
En dan kan Slot dat niet gedacht hebben?quote:
Ik vind het sowieso een beetje een kansloze discussie, er heeft ook jarenlang één of andere motorisch gestoorde Hagenees met dat nummer gelopen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
En dan kan Slot dat niet gedacht hebben?
July Schneijderberg en Pia Rijsdijk zijn wel twee spelers om in de gaten te houden denk ik.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 18:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op welke speelsters moeten we gaan letten? Ik vraag dit voor @:caland
Pia Rijsdijkquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:47 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
July Schneijderberg en Pia Rijsdijk zijn wel twee spelers om in de gaten te houden denk ik.
Hoop oprecht dat Feyenoord nog wat centjes overheeft en een poging gaat wagen.quote:PSV zal zich niet 'keihard opstellen' richting geïnteresseerden voor Ihattaren
Zaterdag, 24 juli 2021 om 08:26
PSV en Mohamed Ihattaren koersen af op een zomers afscheid van elkaar. De negentienjarige aanvallende middenvelder annex buitenspeler heeft nog een contract tot medio 2022, is voorlopig niet van plan die verbintenis te verlengen en dreigt daardoor over een jaar transfervrij te vertrekken. Het Eindhovens Dagblad schrijft dat PSV zich daarom 'niet keihard' zal opstellen richting geïnteresseerde clubs, al loopt het nog niet storm qua interesse.
PSV kan deze zomer nog een enigszins acceptabel bedrag binnenhalen voor Ihattaren, maar dat zal over een halfjaar anders zijn. De aanvallende middenvelder heeft voorlopig alle aanbiedingen om zijn contract te verlengen naast zich neergelegd en dreigt daardoor over een jaar transfervrij te vertrekken. Om die reden zullen de Eindhovenaren zich 'niet keihard' opstellen en Ihattaren bij 'een redelijk bod een vrijgeleide geven' wanneer een geïnteresseerde club zich voor hem meldt.
Het Eindhovens Dagblad schrijft dat wanneer een club zich met een 'bedrag dat PSV niet helemaal aanstaat' zal melden, er geprobeerd gaat worden om een hoog doorverkooppercentage te bedingen. In dat geval houdt PSV 'grip op de transferrechten van Ihattaren' als hij zijn draai weer bij een nieuwe club weet te vinden. Qua interesse loopt het echter nog niet storm. Napoli informeerde weliswaar bij PSV, maar pakte daarna vooralsnog niet door.
Mocht Ihattaren voor 1 september niet verkocht worden, gaat PSV daarna kijken of hij alsnog wil blijven. De aanvallende middenvelder is fit gearriveerd voor de start van het seizoen, maar dat heeft nog niet geresulteerd in een basisplaats. Trainer Roger Schmidt hield Ihattaren in de met 5-1 gewonnen wedstrijd tegen Galatasaray in de voorronde van de Champions League negentig minuten op de reservebank.
"Waarin hij beter moet worden? Hij moet betrouwbaarder worden. Waarin? Qua tactiek, mentaliteit en motivatie. In álle opzichten dus", zei Schmidt afgelopen week. Ihattaren brak onder Mark van Bommel door in de hoofdmacht van PSV, maar is sinds de komst van Schmidt uit de basiself verdwenen. In het vorige seizoen kwam hij tot 29 wedstrijden, waarvan 20 als basisspeler en waarin hij goed was voor 3 doelpunten en 2 assists
Weet niet hoe dat gerucht ooit is ontstaan maar die gaat toch nooit naar Feyenoord johquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hoop oprecht dat Feyenoord nog wat centjes overheeft en een poging gaat wagen.
Het is meer de wens. Maar het wordt of een club van het niveau van Feyenoord of max middenmoot in een top 5 competitie. Bij een Ajax gaat die zeker op de bank belanden. En bij een provincieclub als AZ zie ik hem ook niet ballen. Wellicht een topclub uit het buitenland maar die leent hem geheid uit. Is dat dan wat die wil?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat gerucht ooit is ontstaan maar die gaat toch nooit naar Feyenoord joh
kokcu verkopen en all-in op moquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hoop oprecht dat Feyenoord nog wat centjes overheeft en een poging gaat wagen.
quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2018 22:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als ons forum je niet bevalt, zoek dan een ander forum!!!!
Ik word zo moe van die Schelvis.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:36 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dat ik het ooit nog eens zo eens kon zijn met Robert Maaskant
Wel mooi gemaakt op zich.quote:
Wat stond er? Tweet is weggehaald...quote:
Dubbel gestikt, handig in bepaalde situaties.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met name de details bij zijn pyjama zijn echt goed gespoten.
Misschien op de klaagmuur in Israël , past wel mooi daar denk ikquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zal zeker niet de Berlijnse muur wezen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:47 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
July Schneijderberg en Pia Rijsdijk zijn wel twee spelers om in de gaten te houden denk ik.
Ja echt ontzettend verrassendquote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zegt overigens wel genoeg dat Jorgensen wel een afscheidsinterview krijgt en Berghuis niet.
Geeft maar weer aan dat Jørgensen een veel betere speler isquote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zegt overigens wel genoeg dat Jorgensen wel een afscheidsinterview krijgt en Berghuis niet.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geeft maar weer aan dat Jørgensen een veel betere speler is
Alle Denen en Zweden spreken (uiteindelijk) zeer goed Nederlands na een (paar) jaar. Soms zelfs beter dan sommige mensen die al 30 jaar in Nederland wonen en soms zelfs accentloos. Diep respect daarvoor (al is het niet lastig om Nederlands te leren als Deens of Zweeds je moerstaal is).quote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:09 schreef De_Kraam het volgende:
Kut Deen spreekt nog steeds geen woord Nederlands.
raar zegquote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is pas vreemd dat ze hun twee beste spelers laten gaan en er relatief weinig aandacht voor is. Er komt niks voor in de plaats en meer dan weer een vijfde plaats zit er weer niet in. Feijenoord ziet liever ideale schoonzonen uit de eigen jeugd mislukken.quote:
ja, dit is gewoon onzin natuurlijkquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is pas vreemd dat ze hun twee beste spelers laten gaan en er relatief weinig aandacht voor is. Er komt niks voor in de plaats en meer dan weer een vijfde plaats zit er weer niet in. Feijenoord ziet liever ideale schoonzonen uit de eigen jeugd mislukken.
Ze worden kampioen hoorquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is pas vreemd dat ze hun twee beste spelers laten gaan en er relatief weinig aandacht voor is. Er komt niks voor in de plaats en meer dan weer een vijfde plaats zit er weer niet in. Feijenoord ziet liever ideale schoonzonen uit de eigen jeugd mislukken.
Hier valt niet op te reageren.quote:
Die durft zich gewoon niet meer in het Rotterdamse te vertonen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat is op Scheveningen , Panorama Mestdagquote:
Godver, was me niet eens opgevallen dat hij er niet in staatquote:Op zondag 25 juli 2021 13:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Als Fer zijn transfer aan het afronden is gaat hier de vlag uit
Slot is nogal van de middenvelders op die plek lijkt hetquote:Op zondag 25 juli 2021 13:20 schreef Caland het volgende:
Wel apart dat Burger steeds voorkeur boven Hendriks krijgt
Goede kont.quote:
bij 10+ miljoen ja, anders niet echt interessant om te verkopen nuquote:Op zondag 25 juli 2021 14:56 schreef Duveldrinker het volgende:
Malacia mag van mij een strik omheen wat een drama die gozer.
Die is zelfs in een rolstoel nog beter dan wat er nu loopt.quote:
Nee, hoeft niet meerquote:Op zondag 25 juli 2021 15:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overigens moet je nog steeds je ticket (laten) uitprinten om de Kuip binnen te komen.
De rij stond weer vol met mensen die weggestuurd werden omdat ze hun ticket alleen op hun mobiel hadden andersquote:
Stuur maar een mailtje naar de klantenservice.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overigens moet je nog steeds je ticket (laten) uitprinten om de Kuip binnen te komen.
Maar de QR-code voor Coronacheck gaat natuurlijk wel weer via de telefoon
Gedaan, ze sturen mij morgen een fax met de bevestiging.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Stuur maar een mailtje naar de klantenservice.
Afgehandeld.
Vreemd, kon vorige week zo doorlopenquote:Op zondag 25 juli 2021 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De rij stond weer vol met mensen die weggestuurd werden omdat ze hun ticket alleen op hun mobiel hadden anders
Inderdaad, had sowieso meer zin in de tweede helft. Wat meer namen die je anders niet ziet.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:21 schreef Scrummie het volgende:
Benieuwd naar de tweede helft met Jahankbakhsh en de rest. Eerste helft armoedig.
Die voegt echt helemaal niks toe inderdaad. Zie zelf liever Antonucci op die plek.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:26 schreef Caland het volgende:
Is Til in die eerste pakweg vijf wedstrijden eigenlijk al wel eens aan de bal geweest?
Njah het is met hem en Toornstra wel heel veel van hetzelfdequote:Op zondag 25 juli 2021 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die voegt echt helemaal niks toe inderdaad. Zie zelf liever Antonucci op die plek.
Bitte warten Sie.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gedaan, ze sturen mij morgen een fax met de bevestiging.
Precies, heb liever dat Toornstra vervangen wordt maar op 6 hebben we ook niet echt alternatieven.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah het is met hem en Toornstra wel heel veel van hetzelfde
Gewoon weer met Diemersgod spelen.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:34 schreef PSVCL het volgende:
Snel Rosario aantrekken voordat ie naar Nice vertrekt
Jullie middenveld lijkt nergens op
@onlogisch doet weer eens zijn ‘Sini en Senesi zijn kut’-actquote:Op zondag 25 juli 2021 15:53 schreef onlogisch het volgende:
Clowns van de eerste helft ; Sinisterra & Senesi.
Sini verprutste iedere kans die hij kreeg en Senesi krijgt heel dom geel en was 100% schuldig aan de 1-1. Hoezo een actquote:Op zondag 25 juli 2021 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:onlogisch doet weer eens zijn ‘Sini en Senesi zijn kut’-act
quote:Op zondag 25 juli 2021 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sini verprutste iedere kans die hij kreeg en Senesi krijgt heel dom geel en was 100% schuldig aan de 1-1. Hoezo een act
Zeker. Ik vond Antonucci donderdag ook goed invallen.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:00 schreef fetX het volgende:
Hendriks, Burger, Hartjes en Antonucci spelen dan wel wel weer aardig.
Wow wat een leuke opmerking, die hebben we nog niet eerder gezienquote:Op zondag 25 juli 2021 16:01 schreef damsco het volgende:
Feyenoord mist overduidelijk een type Berghuis
Vervelend voor jequote:Op zondag 25 juli 2021 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wow wat een leuke opmerking, die hebben we nog niet eerder gezien
Oh, omdat ze de enige met potentie zijn mag je niet zeggen dat ze de clowns van de eerste helft waren. Om in jouw argumentatie te blijven :quote:Op zondag 25 juli 2021 16:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de enige spelers op het veld met enige potentie en jij komt met dit aanzetten
lekker belangrijk
Het is een beetje triest aan het worden ja. Haakt gewoon in niveau niet aan en het zal zijn zelfvertrouwen ook allemaal niet goed doen.quote:
Hij deed het natuurlijk goed bij Fortuna en af en toe speelde hij vorig seizoen ook een best goede wedstrijd. Probleem is dat hij gewoon niet kan versnellen in zijn spel en dan kan je het bij een club als Feyenoord het niet belopen. Inmiddels lijkt het ook een probleem met zelfvertrouwen, riskante ballen durft ie niet meer en eenvoudige ballen mislukken.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:05 schreef fetX het volgende:
Diemers![]()
Wat zag Dick in hem wat wij niet zien?
??????????????????????????quote:Op zondag 25 juli 2021 16:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, omdat ze de enige met potentie zijn mag je niet zeggen dat ze de clowns van de eerste helft waren. Om in jouw argumentatie te blijven :
<3<3quote:Op zondag 25 juli 2021 16:13 schreef Scrummie het volgende:
Echt in elke wedstrijd die ik zie van die Hartjes weet ie wel positief op te vallen. Ik ben fan.
Ja ik ook, daar zie ik op termijn wel een basisspeler in.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:13 schreef Scrummie het volgende:
Echt in elke wedstrijd die ik zie van die Hartjes weet ie wel positief op te vallen. Ik ben fan.
Vraag mij wat vorig jaar van Senesi is blijven hangen, dan zijn dat die omhaal en die bal die hij knap de kruising in heeft gejaagd. Dat meedogenloze zie ik er echt niet aan af, eerlijk gezegd. Verdedigend te vaak te kwetsbaar, toch? Dit moet de cashcow van Feyenoord worden, maar je mag blij zijn als iemand hier 15 miljoen voor op tafel legt.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:onlogisch doet weer eens zijn ‘Sini en Senesi zijn kut’-act
Slimme gozer.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
Geinig dat Jankbak al zo snel Nederlands sprak (in zijn NEC tijd al) en nu zichzelf een Brits accentje heeft aangeleerd
Wat een god
Lijkt me echt een hele aardige gozer.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
Geinig dat Jankbak al zo snel Nederlands sprak (in zijn NEC tijd al) en nu zichzelf een Brits accentje heeft aangeleerd
Wat een god
een van de twee is kampioen geworden met feyenoordquote:Op zondag 25 juli 2021 16:25 schreef De_Kraam het volgende:
Jan Kabas kan beter Nederlands dan de Jorg.
Ergens tussen 3 en 5.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:46 schreef Gutanoth het volgende:
Op welke plek denken jullie dat feyenoord komend jaar gaat eindigen?
6equote:Op zondag 25 juli 2021 16:46 schreef Gutanoth het volgende:
Pereiro ophalenquote:Op zondag 25 juli 2021 15:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gewoon weer met Diemersgod spelen.
Makkelijk derde vijfde.
Vierde achter Ajax PSV en AZ.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:46 schreef Gutanoth het volgende:
Jij kan geen Nederlands maar blijft het ook proberen. Zelfde idee.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:57 schreef Marius95 het volgende:
Het is lovenswaardig dat jullie massaal blijven geloven in Feyenoord. Je moet toch ook zien dat Ajax en PSV selecties hebben waar je normaal gesproken niet in de buurt blijft. Als je het niet goed vind waarom ben of blijf je dan fan?
Wat een domme opmerking ditquote:Op zondag 25 juli 2021 16:57 schreef Marius95 het volgende:
Het is lovenswaardig dat jullie massaal blijven geloven in Feyenoord. Je moet toch ook zien dat Ajax en PSV selecties hebben waar je normaal gesproken niet in de buurt blijft. Als je het niet goed vind waarom ben of blijf je dan fan? Als Ajax zo eruit zou zien dan loopt de Arena echt leeg. Successupporters? Wellicht, maar als het niet goed is dan zou mijn interesse in een club/team toch echt dalen hoor. Sympathie kun je dan blijven houden, die heb ik ook naar andere clubs maar emotioneel zou ik er dan niet meer zo bij betrokken zijn.
Makkelijk derde.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:46 schreef Gutanoth het volgende:
Valt nog mee dat je niet opnieuw Feyenoord hoger inschat dan PSVquote:Op zondag 25 juli 2021 17:02 schreef fetX het volgende:
Op dit moment zou ik zeggen 4 (hoewel AZ er nu ook niet geweldig voor staat). Als er nog een spits en een middenvelder komen dan moet 3e ook lukken.
Eerlijk is eerlijk Feyenoord supporters zijn wel realistischquote:Op zondag 25 juli 2021 16:57 schreef Marius95 het volgende:
Het is lovenswaardig dat jullie massaal blijven geloven in Feyenoord. Je moet toch ook zien dat Ajax en PSV selecties hebben waar je normaal gesproken niet in de buurt blijft. Als je het niet goed vind waarom ben of blijf je dan fan? Als Ajax zo eruit zou zien dan loopt de Arena echt leeg. Successupporters? Wellicht, maar als het niet goed is dan zou mijn interesse in een club/team toch echt dalen hoor. Sympathie kun je dan blijven houden, die heb ik ook naar andere clubs maar emotioneel zou ik er dan niet meer zo bij betrokken zijn.
Die 2 clubs hebben de mogelijkheden elftallen in stand te houden waar supporters trots op kunnen zijn. Niet iedere wedstrijd lukt maar tegenstanders houden wel rekening met ze. Kampioenschappen tellen nu eenmaal. Al word je dit jaar geen kampioen dan volgend jaar weer een grote kans.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking ditals het aan jou lag zou dus geen enkele club behalve psv en ajax supporters hebben?
Wat is precies je punt?quote:Op zondag 25 juli 2021 17:05 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Die 2 clubs hebben de mogelijkheden elftallen in stand te houden waar supporters trots op kunnen zijn. Niet iedere wedstrijd lukt maar tegenstanders houden wel rekening met ze. Kampioenschappen tellen nu eenmaal. Al word je dit jaar geen kampioen dan volgend jaar weer een grote kans.
Het valt mij ook mee dat je die zin zonder spelfouten uit je toetsenbord krijgt.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Valt nog mee dat je niet opnieuw Feyenoord hoger inschat dan PSV
Ik vind dat best wel knap hoor. Ik zou het niet kunnen.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk Feyenoord supporters zijn wel realistisch
Als teletekstsupporter heb je nou eenmaal dat gevoel niet, wellicht komt het ooit nogquote:Op zondag 25 juli 2021 17:06 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ik vind dat best wel knap hoor. Ik zou het niet kunnen.
Dat ben ik ook en meestal ben ik er blij mee.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ie een successupporter is.
Tja, niet iedereen is een ajaxsuccessupporterquote:Op zondag 25 juli 2021 17:06 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ik vind dat best wel knap hoor. Ik zou het niet kunnen.
Ha, ha. Op zondag niet zo vroeg.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:07 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Marius moet over 2 uurtjes tandenpoetsen en pyjama aan.
Nee, maar je vindt het toch wel fijn dat PSV ieder jaar gewoon meedoet om de titel? En die ook regelmatig wint.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen is een ajaxsuccessupporter
in het nieuwe normaal wordt iedereen een teletekstsupporterquote:Op zondag 25 juli 2021 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Als teletekstsupporter heb je nou eenmaal dat gevoel niet, wellicht komt het ooit nog
quote:Op zondag 25 juli 2021 16:57 schreef Marius95 het volgende:
Als iedereen gevaccineerd is verdwijnt corona als sneeuw voor de zon, toch ?????quote:Op zondag 25 juli 2021 17:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
in het nieuwe normaal wordt iedereen een teletekstsupporter
[ afbeelding ]
Gelukkig doet PSV dat al 50 jaar , met uitzondering van wat tussenjarenquote:Op zondag 25 juli 2021 17:11 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Nee, maar je vindt het toch wel fijn dat PSV ieder jaar gewoon meedoet om de titel? En die ook regelmatig wint.
jup, is bijna zo verquote:Op zondag 25 juli 2021 17:17 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Als iedereen gevaccineerd is verdwijnt corona als sneeuw voor de zon, toch ?????
Iets zegt me dat je gewoon tering hard aan het trollen bent, aan de andere kant zijn ajacieden vaak wel écht zo domquote:Op zondag 25 juli 2021 17:11 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Nee, maar je vindt het toch wel fijn dat PSV ieder jaar gewoon meedoet om de titel? En die ook regelmatig wint.
wow, sterk punt!!quote:Op zondag 25 juli 2021 17:19 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je gewoon tering hard aan het trollen bent, aan de andere kant zijn ajacieden vaak wel écht zo dom
Ik help het hopen, maar ik ben wat minder positief.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jup, is bijna zo ver
daarna wordt alles weer teruggedraaid
volgende staat al op de agendaquote:Op zondag 25 juli 2021 17:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik help het hopen, maar ik ben wat minder positief.
Die heeft Ajax ook, logisch, maar je weet dat je club er weer bovenop komt.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gelukkig doet PSV dat al 50 jaar , met uitzondering van wat tussenjaren
Denk dat hij inmiddels ook wel op een leeftijd is dat hij wat vaker wil gaan spelen. En waarschijnlijk het liefst op het middenveld. Zie dat bij Feyenoord niet gebeuren eigenlijk.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:28 schreef aTypisch het volgende:
waarom moet burger eigenlijk per se weg? wil hij dat zelf?
als hem dat niet lukt met diemers die minuten maakt zegt dat ook wel wat thoquote:Op zondag 25 juli 2021 17:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat hij inmiddels ook wel op een leeftijd is dat hij wat vaker wil gaan spelen. En waarschijnlijk het liefst op het middenveld. Zie dat bij Feyenoord niet gebeuren eigenlijk.
Die zal ook niet echt aan spelen toe komen lijkt me.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als hem dat niet lukt met diemers die minuten maakt zegt dat ook wel wat tho
quote:Noodverband Burger hoopt op duidelijkheid, maar is enthousiast over Slot
Wouter Burger voelt dat hij beter wordt onder de nieuwe trainer Arne Slot. De twintigjarige middenvelder heeft er geen problemen mee dat hij in de voorbereiding als centrale verdediger wordt gebruikt, maar zou dan ook wel graag van Feyenoord horen dat zijn toekomst op die positie ligt.
Burger begon zondag in de basis in het oefenduel met PAOK Saloniki (1-2) en speelde bij afwezigheid van Leroy Fer, die werd gespaard voor de return van komende donderdag in de tweede voorronde van de Conference League tegen FC Drita. De vorig seizoen aan Sparta Rotterdam verhuurde jeugdinternational bleef negentig minuten lang staan op die positie en is bij gebrek aan andere opties een bruikbaar noodverband.
Burger zelf - van origine een middenvelder - wil graag duidelijkheid over zijn positie, vertelde hij na afloop op het clubkanaal van de Rotterdammers. 'Ik word de hele voorbereiding bij Feyenoord gebruikt als centrale verdediger. Ik zal heus wel voorwaarden hebben om een goede centrale verdediger te worden, alleen hoop ik dat dat vanuit de club ook wordt gestimuleerd. Dat ze het naar me uitspreken dat ze mij ook als centrale verdediger zien.'
'Voor de rest ben ik superenthousiast hoe de trainer met mij bezig is op deze positie', vervolgde Burger over de samenwerking met Slot. 'Hij is zodanig met mij aan de slag gegaan, dat het echt beter wordt. Het is nu nog een beetje onwennig, dat zeg ik ook gewoon eerlijk. Daarom is het ook lekker om in de eerste helft naast Marcos Senesi te staan, het is lekkerder als er een echte verdediger naast je staat. Ik denk dat ik dan ook beter tot mijn recht kom.'
Aanvoerder
In de tweede helft was Burger zelfs aanvoerder, nadat Slot alle andere basisspelers had gewisseld. 'Ik praat gewoon heel veel', grapte hij. Daarna, serieuzer: 'De trainer geeft me die band niks voor niks. Van achteruit heb je ook het overzicht.' Vanaf die plek zag hij jonge jongens als Lennard Hartjes en Antony Milambo in actie. 'Wat ze op de training doen, is echt heel goed. Ik hoop dat ze het in de wedstrijd iets meer laten zien, want ze kunnen verschrikkelijk goed voetballen.'
Kökcü is het grootste talent sinds Vente en tante Till is gekomen omdat Slot dat graag wil dus dan stelt hij hem natuurlijk op. Diemers is gewoon lekker actief, zoals een hondje dat achter zijn eigen staart aanzit.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie niet waarom Burger Antonucci en vooral Texeira afgeschreven worden terwijl een Diemers mag blijven en Kokcu en Till voorlopig een vaste plek in het elftal hebben.
Burger en Antonucci worden nog niet echt afgeschreven. Antonucci gaat vanzelf een kans krijgen als Til op deze manier niks blijft toevoegen (en hij goed blijft invallen). Bij Burger is het probleem meer dat het erg onduidelijk is op welke positie hij zich mag focussen. Nu RCV maar ik denk niet dat hij de concurrentiestrijd met Geert en Trauner gaat winnen.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie niet waarom Burger Antonucci en vooral Texeira afgeschreven worden terwijl een Diemers mag blijven en Kokcu en Till voorlopig een vaste plek in het elftal hebben.
Pedersen/Hall - Geertruida/Trauner - Senesi/Burger - Malacia/Hendriksquote:Op maandag 26 juli 2021 00:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Burger en Antonucci worden nog niet echt afgeschreven. Antonucci gaat vanzelf een kans krijgen als Til op deze manier niks blijft toevoegen (en hij goed blijft invallen). Bij Burger is het probleem meer dat het erg onduidelijk is op welke positie hij zich mag focussen. Nu RCV maar ik denk niet dat hij de concurrentiestrijd met Geert en Trauner gaat winnen.
Ik hoop dat Slot wel ingrijpt krijg een beetje Jaap Stam vibes van hem met zijn till en kokcu zo belangrijk te maken met nul creativiteit.quote:Op maandag 26 juli 2021 00:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Burger en Antonucci worden nog niet echt afgeschreven. Antonucci gaat vanzelf een kans krijgen als Til op deze manier niks blijft toevoegen (en hij goed blijft invallen). Bij Burger is het probleem meer dat het erg onduidelijk is op welke positie hij zich mag focussen. Nu RCV maar ik denk niet dat hij de concurrentiestrijd met Geert en Trauner gaat winnen.
Desnoods Geertruida op de plek van Pedersen (waar ik nog niet zo van onder de indruk ben) en dan met Trauner en Senesi centraal. Op de plek van Malacia kan natuurlijk ook nog Haps spelen.quote:Op maandag 26 juli 2021 01:42 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Pedersen/Hall - Geertruida/Trauner - Senesi/Burger - Malacia/Hendriks
Prima toch?
Haha, dit is een hele mooie. Somt eigenlijk de staat van onze club redelijk op.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kökcü is het grootste talent sinds Vente
Vind dit ook wel opvallend.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Allemaal lood om oud ijzer, pure middelmaat.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nou ja Botteghin op zijn best was een uitstekende speler voor ons, dus ik mag het hopen. Alhoewel de voortekenen bij Trauner sowieso gunstig zijn, en volgens mij is het juist geen trage verdediger.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Benieuwd naar die Trauner. Heb er vooralsnog een heel erg Botteghin gevoel bij. Ik hoop dat hij voldoende snelheid heeft.
Tegenwoordig ben je als cv al traag als je er een paar keer door een pijlsnelle Bergwijn uit wordt gelopenquote:Op maandag 26 juli 2021 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja Botteghin op zijn best was een uitstekende speler voor ons, dus ik mag het hopen. Alhoewel de voortekenen bij Trauner sowieso gunstig zijn, en volgens mij is het juist geen trage verdediger.
Ik vind bij Trauner het cynische van veel mensen sowieso stuitend, alsof de stemming is van 'als hij naar Feyenoord wil komen zal het wel niet veel zijn'. Zo is het nooit goed.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben je als cv al traag als je er een paar keer door een pijlsnelle Bergwijn uit wordt gelopen
dus, we moeten hem een kans geven?quote:Op maandag 26 juli 2021 11:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind bij Trauner het cynische van veel mensen sowieso stuitend, alsof de stemming is van 'als hij naar Feyenoord wil komen zal het wel niet veel zijn'. Zo is het nooit goed.
Volgens mij is het een goede verdediger, heeft een behoorlijk CV, uitstekende statistieken en het is een versterking op een positie waar we nu niemand hebben. Daarnaast is het een leidersfiguur en met het vertrek van Botteghin en Berghuis (en hopelijk Fer) hebben we juist iemand nodig die ook op het veld coacht.
Ik heb de beste man nooit zien voetballen, maar als je op je 29e nooit de lachwekkende Oostenrijkse competitie hebt verlaten schuilt er meestal geen topper in je.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind bij Trauner het cynische van veel mensen sowieso stuitend, alsof de stemming is van 'als hij naar Feyenoord wil komen zal het wel niet veel zijn'. Zo is het nooit goed.
Volgens mij is het een goede verdediger, heeft een behoorlijk CV, uitstekende statistieken en het is een versterking op een positie waar we nu niemand hebben. Daarnaast is het een leidersfiguur en met het vertrek van Botteghin en Berghuis (en hopelijk Fer) hebben we juist iemand nodig die ook op het veld coacht.
dat hoeft ook nietquote:Op maandag 26 juli 2021 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb de beste man nooit zien voetballen, maar als je op je 29e nooit de lachwekkende Oostenrijkse competitie hebt verlaten schuilt er meestal geen topper in je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |