Sini verprutste iedere kans die hij kreeg en Senesi krijgt heel dom geel en was 100% schuldig aan de 1-1. Hoezo een actquote:Op zondag 25 juli 2021 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:onlogisch doet weer eens zijn ‘Sini en Senesi zijn kut’-act
quote:Op zondag 25 juli 2021 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sini verprutste iedere kans die hij kreeg en Senesi krijgt heel dom geel en was 100% schuldig aan de 1-1. Hoezo een act
Zeker. Ik vond Antonucci donderdag ook goed invallen.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:00 schreef fetX het volgende:
Hendriks, Burger, Hartjes en Antonucci spelen dan wel wel weer aardig.
Wow wat een leuke opmerking, die hebben we nog niet eerder gezienquote:Op zondag 25 juli 2021 16:01 schreef damsco het volgende:
Feyenoord mist overduidelijk een type Berghuis
Vervelend voor jequote:Op zondag 25 juli 2021 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wow wat een leuke opmerking, die hebben we nog niet eerder gezien
Oh, omdat ze de enige met potentie zijn mag je niet zeggen dat ze de clowns van de eerste helft waren. Om in jouw argumentatie te blijven :quote:Op zondag 25 juli 2021 16:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de enige spelers op het veld met enige potentie en jij komt met dit aanzetten
lekker belangrijk
Het is een beetje triest aan het worden ja. Haakt gewoon in niveau niet aan en het zal zijn zelfvertrouwen ook allemaal niet goed doen.quote:
Hij deed het natuurlijk goed bij Fortuna en af en toe speelde hij vorig seizoen ook een best goede wedstrijd. Probleem is dat hij gewoon niet kan versnellen in zijn spel en dan kan je het bij een club als Feyenoord het niet belopen. Inmiddels lijkt het ook een probleem met zelfvertrouwen, riskante ballen durft ie niet meer en eenvoudige ballen mislukken.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:05 schreef fetX het volgende:
Diemers![]()
Wat zag Dick in hem wat wij niet zien?
??????????????????????????quote:Op zondag 25 juli 2021 16:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, omdat ze de enige met potentie zijn mag je niet zeggen dat ze de clowns van de eerste helft waren. Om in jouw argumentatie te blijven :
<3<3quote:Op zondag 25 juli 2021 16:13 schreef Scrummie het volgende:
Echt in elke wedstrijd die ik zie van die Hartjes weet ie wel positief op te vallen. Ik ben fan.
Ja ik ook, daar zie ik op termijn wel een basisspeler in.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:13 schreef Scrummie het volgende:
Echt in elke wedstrijd die ik zie van die Hartjes weet ie wel positief op te vallen. Ik ben fan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |