Vraag mij wat vorig jaar van Senesi is blijven hangen, dan zijn dat die omhaal en die bal die hij knap de kruising in heeft gejaagd. Dat meedogenloze zie ik er echt niet aan af, eerlijk gezegd. Verdedigend te vaak te kwetsbaar, toch? Dit moet de cashcow van Feyenoord worden, maar je mag blij zijn als iemand hier 15 miljoen voor op tafel legt.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:onlogisch doet weer eens zijn ‘Sini en Senesi zijn kut’-act
Slimme gozer.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
Geinig dat Jankbak al zo snel Nederlands sprak (in zijn NEC tijd al) en nu zichzelf een Brits accentje heeft aangeleerd
Wat een god
Lijkt me echt een hele aardige gozer.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
Geinig dat Jankbak al zo snel Nederlands sprak (in zijn NEC tijd al) en nu zichzelf een Brits accentje heeft aangeleerd
Wat een god
een van de twee is kampioen geworden met feyenoordquote:Op zondag 25 juli 2021 16:25 schreef De_Kraam het volgende:
Jan Kabas kan beter Nederlands dan de Jorg.
Ergens tussen 3 en 5.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:46 schreef Gutanoth het volgende:
Op welke plek denken jullie dat feyenoord komend jaar gaat eindigen?
6equote:Op zondag 25 juli 2021 16:46 schreef Gutanoth het volgende:
Pereiro ophalenquote:Op zondag 25 juli 2021 15:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gewoon weer met Diemersgod spelen.
Makkelijk derde vijfde.
Vierde achter Ajax PSV en AZ.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:46 schreef Gutanoth het volgende:
Jij kan geen Nederlands maar blijft het ook proberen. Zelfde idee.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:57 schreef Marius95 het volgende:
Het is lovenswaardig dat jullie massaal blijven geloven in Feyenoord. Je moet toch ook zien dat Ajax en PSV selecties hebben waar je normaal gesproken niet in de buurt blijft. Als je het niet goed vind waarom ben of blijf je dan fan?
Wat een domme opmerking ditquote:Op zondag 25 juli 2021 16:57 schreef Marius95 het volgende:
Het is lovenswaardig dat jullie massaal blijven geloven in Feyenoord. Je moet toch ook zien dat Ajax en PSV selecties hebben waar je normaal gesproken niet in de buurt blijft. Als je het niet goed vind waarom ben of blijf je dan fan? Als Ajax zo eruit zou zien dan loopt de Arena echt leeg. Successupporters? Wellicht, maar als het niet goed is dan zou mijn interesse in een club/team toch echt dalen hoor. Sympathie kun je dan blijven houden, die heb ik ook naar andere clubs maar emotioneel zou ik er dan niet meer zo bij betrokken zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |