Wie is de nieuwe zolderkamer?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:28 schreef Scrummie het volgende:
Volgens een ander zolderkamerautist account is Slot ontevreden over Texeira en mag hij ook vertrekken. Was wel te verwachten ook.
feyenoordonline_ op Instagram.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wie is de nieuwe zolderkamer?
Wat betreft Teixeira geen verrassing. Daar hebben we vorig seizoen één wedstrijd uitgezonderd echt niks aan gehad.
Ja die woordjes zijn altijd een beetje jammer maar wel prima statistieken. En hij scoort ook nog vaak met de kop!quote:
ik vind het mooiquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gast, ik geef antwoord op iemands vraag. Kan je nou werkelijk nooit eens gewoon normaal doen?
Dat wist ik niet. Bedankt voor de update!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:28 schreef Scrummie het volgende:
Volgens een ander zolderkamerautist account is Slot ontevreden over Texeira en mag hij ook vertrekken. Was wel te verwachten ook.
Dan ben je de enige gok ik zo.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Morgen speelt het vrouwenteam hun eerste wedstrijd tegen Standard Luik. Ben benieuwd.
Op welke speelsters moeten we gaan letten? Ik vraag dit voor @Calandquote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Morgen speelt het vrouwenteam hun eerste wedstrijd tegen Standard Luik. Ben benieuwd.
Blijkbaar waren ze dusdanig in spelersnood dat ze ook twee pasgeboren baby's hebben ingeschreven.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 18:24 schreef Caland het volgende:
https://www.feyenoord.nl/(...)rd-vrouwen-1/spelers
Weinig foto’s dus kan de potentie niet goed inschatten.
De pers laat geen spaan heel van Kökcü. Maar @Scrummie vond hem aardig spelenquote:Op donderdag 22 juli 2021 23:15 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, conclusie;
Kokcu vond ik best aardig spelen.
quote:Gebrek aan lef kan hem niet ontzegd worden, Kökçü. Nadat het rugnummer 10 van de naar Ajax vertrokken Steven Berghuis was vrijgekomen, stapte de middenvelder hoogstpersoonlijk af op trainer Arne Slot. Hij had wel belangstelling voor het tricot, gaf hij aan. Alleen: zich manifesteren als nummer 10 deed de Haarlemmer dus allerminst in Stadiumi Fadil Vokrri. Integendeel. Kökçü was een van de zwakste spelers op het veld.
quote:Goedbeschouwd liet Kökçü in Kosovo slechts eenmaal glimpen van zijn klasse zien. Dat was toen hij spits Naoufal Bannis in de beginfase met een knap balletje vrij zette voor FC Drita-keeper Faton Maloku. Veel vaker viel de middenvelder op vanwege zijn balverlies (22 keer) en het voetballen in wandeltempo.
Wow, een normale inhoudelijke post van @onlogischquote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De pers laat geen spaan heel van Kökcü. Maar @:Scrummie vond hem aardig spelen
[..]
[..]
Denk eerlijk gezegd wel dat Slot het in 'm ziet zitten. Anders geef je hem niet dat shirt.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:33 schreef Scrummie het volgende:
Dat je uit die langere post 1 zinnetje uithaalt en dan de media gebruikt om je 'gelijk' te halen is dan weer wat jammer.
Maar ook of iemand goed of slecht speelt kan je over van mening verschillen beste @:onlogisch, zelfs of iemand talent heeft kan je over twisten. Bedoel, we zien natuurlijk niet allemaal het talent van Clasie die Xavi moeiteloos zou opvolgen.
Of hij dacht 'waarom niet, die jongen vind dat leuk en dat shirt is toch over'.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd wel dat Slot het in 'm ziet zitten. Anders geef je hem niet dat shirt.
Dat kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Of hij dacht 'waarom niet, die jongen vind dat leuk en dat shirt is toch over'.
Volgens mij heeft niemand dat helemaal serieus beweerd, maar Clasie was bij ons ook wel erg goed in zijn eerste periode. En in ons huidige team zou hij met zijn kwaliteiten ook een aanwinst zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:33 schreef Scrummie het volgende:
Dat je uit die langere post 1 zinnetje uithaalt en dan de media gebruikt om je 'gelijk' te halen is dan weer wat jammer.
Maar ook of iemand goed of slecht speelt kan je over van mening verschillen beste @:onlogisch, zelfs of iemand talent heeft kan je over twisten. Bedoel, we zien natuurlijk niet allemaal het talent van Clasie die Xavi moeiteloos zou opvolgen.
Hij heeft gevraagd om de nummer 10quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Of hij dacht 'waarom niet, die jongen vind dat leuk en dat shirt is toch over'.
En dan kan Slot dat niet gedacht hebben?quote:
Ik vind het sowieso een beetje een kansloze discussie, er heeft ook jarenlang één of andere motorisch gestoorde Hagenees met dat nummer gelopen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
En dan kan Slot dat niet gedacht hebben?
July Schneijderberg en Pia Rijsdijk zijn wel twee spelers om in de gaten te houden denk ik.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 18:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op welke speelsters moeten we gaan letten? Ik vraag dit voor @:caland
Pia Rijsdijkquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:47 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
July Schneijderberg en Pia Rijsdijk zijn wel twee spelers om in de gaten te houden denk ik.
Hoop oprecht dat Feyenoord nog wat centjes overheeft en een poging gaat wagen.quote:PSV zal zich niet 'keihard opstellen' richting geïnteresseerden voor Ihattaren
Zaterdag, 24 juli 2021 om 08:26
PSV en Mohamed Ihattaren koersen af op een zomers afscheid van elkaar. De negentienjarige aanvallende middenvelder annex buitenspeler heeft nog een contract tot medio 2022, is voorlopig niet van plan die verbintenis te verlengen en dreigt daardoor over een jaar transfervrij te vertrekken. Het Eindhovens Dagblad schrijft dat PSV zich daarom 'niet keihard' zal opstellen richting geïnteresseerde clubs, al loopt het nog niet storm qua interesse.
PSV kan deze zomer nog een enigszins acceptabel bedrag binnenhalen voor Ihattaren, maar dat zal over een halfjaar anders zijn. De aanvallende middenvelder heeft voorlopig alle aanbiedingen om zijn contract te verlengen naast zich neergelegd en dreigt daardoor over een jaar transfervrij te vertrekken. Om die reden zullen de Eindhovenaren zich 'niet keihard' opstellen en Ihattaren bij 'een redelijk bod een vrijgeleide geven' wanneer een geïnteresseerde club zich voor hem meldt.
Het Eindhovens Dagblad schrijft dat wanneer een club zich met een 'bedrag dat PSV niet helemaal aanstaat' zal melden, er geprobeerd gaat worden om een hoog doorverkooppercentage te bedingen. In dat geval houdt PSV 'grip op de transferrechten van Ihattaren' als hij zijn draai weer bij een nieuwe club weet te vinden. Qua interesse loopt het echter nog niet storm. Napoli informeerde weliswaar bij PSV, maar pakte daarna vooralsnog niet door.
Mocht Ihattaren voor 1 september niet verkocht worden, gaat PSV daarna kijken of hij alsnog wil blijven. De aanvallende middenvelder is fit gearriveerd voor de start van het seizoen, maar dat heeft nog niet geresulteerd in een basisplaats. Trainer Roger Schmidt hield Ihattaren in de met 5-1 gewonnen wedstrijd tegen Galatasaray in de voorronde van de Champions League negentig minuten op de reservebank.
"Waarin hij beter moet worden? Hij moet betrouwbaarder worden. Waarin? Qua tactiek, mentaliteit en motivatie. In álle opzichten dus", zei Schmidt afgelopen week. Ihattaren brak onder Mark van Bommel door in de hoofdmacht van PSV, maar is sinds de komst van Schmidt uit de basiself verdwenen. In het vorige seizoen kwam hij tot 29 wedstrijden, waarvan 20 als basisspeler en waarin hij goed was voor 3 doelpunten en 2 assists
Weet niet hoe dat gerucht ooit is ontstaan maar die gaat toch nooit naar Feyenoord johquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hoop oprecht dat Feyenoord nog wat centjes overheeft en een poging gaat wagen.
Het is meer de wens. Maar het wordt of een club van het niveau van Feyenoord of max middenmoot in een top 5 competitie. Bij een Ajax gaat die zeker op de bank belanden. En bij een provincieclub als AZ zie ik hem ook niet ballen. Wellicht een topclub uit het buitenland maar die leent hem geheid uit. Is dat dan wat die wil?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat gerucht ooit is ontstaan maar die gaat toch nooit naar Feyenoord joh
kokcu verkopen en all-in op moquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hoop oprecht dat Feyenoord nog wat centjes overheeft en een poging gaat wagen.
quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2018 22:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als ons forum je niet bevalt, zoek dan een ander forum!!!!
Ik word zo moe van die Schelvis.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:36 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dat ik het ooit nog eens zo eens kon zijn met Robert Maaskant
Wel mooi gemaakt op zich.quote:
Wat stond er? Tweet is weggehaald...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |