Zijn we nooit geweest.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:59 schreef potjecreme het volgende:
Waarom zijn we niet meer goed in deze sport?
Google anders even op OS volleybal 1996quote:
Toen bestond ik nog niet, dus nooit gebeurd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Google anders even op OS volleybal 1996
Eind augustus toch je geboortedag?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen bestond ik nog niet, dus nooit gebeurd.
Je blijft me elke keer weer verbazen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen bestond ik nog niet, dus nooit gebeurd.
Hoe jong hij is?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Je blijft me elke keer weer verbazen.
1/3 van september.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Eind augustus toch je geboortedag?
Met name zijn rare/vreemde/domme opmerkingen.quote:
Niet snappen dat dat een grapje wasquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Met name zijn rare/vreemde/domme opmerkingen.
Als ROC 1x van Frankrijk wint kunnen we die afschrijven jaquote:
Dat weigerende paard was ook een meevallerquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ROC 1x van Frankrijk wint kunnen we die afschrijven ja
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ROC 1x van Frankrijk wint kunnen we die afschrijven ja
Als je Frankrijk in de nostradamus hebt moet Frankrijk er 2 winnen om Italië in te halenquote:
Nee, ik ben uiteraard voor Italië gegaan, dus ik juich elk verlies voor Frankrijk toequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je Frankrijk in de nostradamus hebt moet Frankrijk er 2 winnen om Italië in te halen
Volgens mij zijn de andere vragen over de medaillespiegel wel zo'n beetje zeker.
Kenia-Jamaica kan ook nog veranderen in de Marathonquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:16 schreef Nattekat het volgende:
En schijnbaar is Italië het enige land dat ik goed geraden heb, bedankt voor die reminder
Ik heb Ethiopië daar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kenia-Jamaica kan ook nog veranderen in de Marathon
Jij wil dat Nederland een plek zakt op de spiegel?quote:
Daar ben ik niet van op de hoogte.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij wil dat Nederland een plek zakt op de spiegel?
Dan morgen maar revanche bij het handbal voor de Rusjes, anders zakken WIJ een plek.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar ben ik niet van op de hoogte.
Wij hebben Harrie nog!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan morgen maar revanche bij het handbal voor de Rusjes, anders zakken WIJ een plek.
Die gaan hier hun eerste plaats op de spiegel definitief veilig stellen ja. Al weet ik niet of de Bokswedstrijd gespeeld wordt voordat dat gebeurt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |