Zijn we nooit geweest.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:59 schreef potjecreme het volgende:
Waarom zijn we niet meer goed in deze sport?
Google anders even op OS volleybal 1996quote:
Toen bestond ik nog niet, dus nooit gebeurd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Google anders even op OS volleybal 1996
Eind augustus toch je geboortedag?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen bestond ik nog niet, dus nooit gebeurd.
Je blijft me elke keer weer verbazen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen bestond ik nog niet, dus nooit gebeurd.
Hoe jong hij is?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Je blijft me elke keer weer verbazen.
1/3 van september.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Eind augustus toch je geboortedag?
Met name zijn rare/vreemde/domme opmerkingen.quote:
Niet snappen dat dat een grapje wasquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Met name zijn rare/vreemde/domme opmerkingen.
Als ROC 1x van Frankrijk wint kunnen we die afschrijven jaquote:
Dat weigerende paard was ook een meevallerquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ROC 1x van Frankrijk wint kunnen we die afschrijven ja
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ROC 1x van Frankrijk wint kunnen we die afschrijven ja
Als je Frankrijk in de nostradamus hebt moet Frankrijk er 2 winnen om Italië in te halenquote:
Nee, ik ben uiteraard voor Italië gegaan, dus ik juich elk verlies voor Frankrijk toequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je Frankrijk in de nostradamus hebt moet Frankrijk er 2 winnen om Italië in te halen
Volgens mij zijn de andere vragen over de medaillespiegel wel zo'n beetje zeker.
Kenia-Jamaica kan ook nog veranderen in de Marathonquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:16 schreef Nattekat het volgende:
En schijnbaar is Italië het enige land dat ik goed geraden heb, bedankt voor die reminder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |