Waarom sloot ik de haxroom eigenlijk?quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:19 schreef GGMM het volgende:
Dit is écht droevig trouwens
Maar dan ook echt
we winnen wel altijd één thuiswedstrijd in de poule van een sterke tegenstanderquote:
Die al geplaatst is voor de volgende ronde jaquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
we winnen wel altijd één thuiswedstrijd in de poule van een sterke tegenstander
@Orientequote:Op donderdag 22 juli 2021 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik veel maar na de wedstrijd wordt te laat dus we wachten maar mooi tot morgen
nee das nooit gebeurdquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:22 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Die al geplaatst is voor de volgende ronde ja
Ga je deze act het hele seizoen volhouden?quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Nou, dan was dat niet zo'n slimme post van me.
@:ggmm
ja, waarom? dit is niksquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom sloot ik de haxroom eigenlijk?
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Omdat je @Oriente zijn verslaving niet wilt voeden?quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom sloot ik de haxroom eigenlijk?
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:25 schreef GGMM het volgende:
Ik ga even iets proberen in het Feyenoord-topic
Nee, vind het nu wel leuk geweest. Wel erg mooi dat doorzetten wordt beloond.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je deze act het hele seizoen volhouden?
T-achtige looplijnen, Onnederlands.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Maar gelukkig heeft die veel loopvermogen en doet die zijn best
Arnesen gaat weer een traditieclub kapot makenquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
T-achtige looplijnen, Onnederlands.
Ja ze willen vooral winnen vanwege de coefficientenpunten.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Uitgelezen kans om coefficientenpunten te pakken en jezelf betere uitgangspositie te verschaffen komende jaren... Spelen ze zo
In t geval van Feyenoord volmondig ja. Voor t mooie spel hoef je t daar niet te doenquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja ze willen vooral winnen vanwege de coefficientenpunten.
Een belangrijke bijzaak. Hier zijn er geen excuses voorquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja ze willen vooral winnen vanwege de coefficientenpunten.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:29 schreef GGMM het volgende:
3 reacties inmiddels
@:slobeend @:fetx en @:tweedeklum dus niet de minste
Gelachen. Prima post. Ik kan nog veel van je leren.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:29 schreef GGMM het volgende:
3 reacties inmiddels
Pijnlijk voor mijquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:29 schreef GGMM het volgende:
3 reacties inmiddels
Het is allemaal wat.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een belangrijke bijzaak. Hier zijn er geen excuses voor
(ook gepost in het Feyenoord topic)quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:33 schreef Coco het volgende:
Road House is net begonnen op Net5
@:Oriente
Ik ging naar het Feyenoordtopic toe om te zien wat je gepost hadquote:
Nee, dit is gewoon hoe goed ze zijnquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:34 schreef Naesala_1981 het volgende:
Moest Feyenoord veel topspelers afstaan aan de Olympische Spelen of zo?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgende week spelen we in Rotterdam!
Type Berghuis.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord mist een type Barbra Banda in de spits
Gelachen, bedankt.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:34 schreef Naesala_1981 het volgende:
Dan hoefden ze dus gelukkig niemand af te staan.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:34 schreef Naesala_1981 het volgende:
Dat is niet strafbaar.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgende week spelen we in Rotterdam!
Ze hadden vorig jaar wel een goede speler als aanvoerder, waar speelt die eigenlijk nu?quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hoefden ze dus gelukkig niemand af te staan.
De subtop van Europa bereikt, erg mooi voor die jongen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hadden vorig jaar wel een goede speler als aanvoerder, waar speelt die eigenlijk nu?
Dan hadden ze misschien niet 2-0 verloren van Australië (lol)quote:
Daar zal Feyenoord wel flink wat geld voor gekregen hebben dan.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De subtop van Europa bereikt, erg mooi voor die jongen.
Deze comeback krijgt van mij een 3quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is bekkenstoten ook niet makker.
Gelukkig niet nee.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is bekkenstoten ook niet makker.
Waarom heb jij geen UI meerquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:43 schreef RipCity het volgende:
Laat dat drita maar scoren ook. Feyenoord moet zich weer kapot schamen.
Maar Feyenoord doet dat niet , die hebben vrede met dit resultaat.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:43 schreef RipCity het volgende:
Laat dat drita maar scoren ook. Feyenoord moet zich weer kapot schamen.
@Lenny_Leonardquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel raar dat Feyenoord niet voor de uitgoal speelt
Als die jongen dat leuk vindt wie ben jij dan eigenlijk om daar iets van te vindenquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als die jongen dat leuk vindt wie ben jij dan eigenlijk om daar iets van te vinden
Ga bitcoin kopen ofzo
zo eerst haxquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:49 schreef T3hTommay het volgende:
Gelukkig gaan we om 01:30 op Eurosport roeien in Tokio!
Nederlanders?quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:49 schreef T3hTommay het volgende:
Dat kijk ik terug. Ik ben er, waarschijnlijk, wel bij bij het boogschieten!quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:49 schreef T3hTommay het volgende:
Die werken tenminste harder dan Feyenoordquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:49 schreef T3hTommay het volgende:
Boogschieten is niet live.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:51 schreef MC-M het volgende:
[..]
Dat kijk ik terug. Ik ben er, waarschijnlijk, wel bij bij het boogschieten!
Gezellig maatquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:51 schreef MC-M het volgende:
[..]
User @Oriente bepaalt dat helemaal niet. @GGMM heeft namelijk eerder gezegd dat het dan te laat wordt.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:50 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
JAAAAAAA
Daar hoopte ik al op, maar ik wil niet als verslaafde gezien worden
Bepaalde ja, mannen 4 ofzoquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:51 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Geen idee! zijn we goed in roeien?
Zekerquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die werken tenminste harder dan Feyenoord
Florijn de skiffeur,quote:
Hier staat de planning per dag.quote:
@GGMM heeft niets te vertellenquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:51 schreef MC-M het volgende:
[..]
User @:oriente bepaalt dat helemaal niet. @:GGMM heeft namelijk eerder gezegd dat het dan te laat wordt.
Dat is gespeeld.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kijk eigenlijk meer naar darten
Wanneer is dat?quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:51 schreef MC-M het volgende:
[..]
Hollow Knightquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
drizzt heb jij een aanrader voor een game? zoek wat nieuws om in te duiken
Ik lees net dat alleen de samenvattingen van de voorrondes getoond worden.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer is dat?
Dat is echt genot.
gohquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:56 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik lees net dat alleen de samenvattingen van de voorrondes getoond worden.
Ik ben licht ziedend.
Ik post niet in Hax.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:56 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik ben licht ziedend.
Doet er een NEDERLANDER mee?quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:56 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik ben licht ziedend.
Ohquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
al eens gespeeld
zoek maar iets a la rimworld, football manager, cities skylines
Misschien zo'n dierentuinspel.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
al eens gespeeld
zoek meer iets a la rimworld, football manager, cities skylines
Jaquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:57 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik heb de Player. Daar verwacht ik ALLES op.
rimworldquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
al eens gespeeld
zoek meer iets a la rimworld, football manager, cities skylines
Ik vrees het ergste. Gisteren ook al voor lul in de server gezeten.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:58 schreef MC-M het volgende:
Gaan we nog spelen of kunnen @:oriente en @:t3htommay naar bed?
quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:58 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste. Gisteren ook al voor lul in de server gezeten.
Niks nieuws dusquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:58 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste. Gisteren ook al voor lul in de server gezeten.
Niet persoonlijk nemen. @MC-M heeft al een tijdje problemen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:59 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
WOW wtf waar heb ik dit aan verdiend
Alleen de Afrika-variant is leuk van alle [Op naar het .. topic] gifjes.quote:
Ik plaag je maar, maatje!quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:59 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
WOW wtf waar heb ik dit aan verdiend
109%quote:
Welnee, er zijn wel meer leuke.quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen de Afrika-variant is leuk van alle [Op naar het .. topic] gifjes.
Nice (@onlogisch @murp)quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:00 schreef Coco het volgende:
[..]
109%
Die godmaster dlc survival challenges geloof ik wel. Alleen eerste 3 daarvan gedaan.
Ze moeten het doen met de riemen die ze hebben.quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:00 schreef MC-M het volgende:
Mooi moment om mij helemaal in te lezen in het roeien.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze moeten het doen met de riemen die ze hebben.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nice (@:onlogisch @:murp)
Als je de 5e geheime hebt gedaan ben je mijn held
Wat role-playen we vandaag?quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:01 schreef Oriente het volgende:
@:T3Htommay zullen we maar GTA V gaan spelen?
quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee klopt mijne zit keurig rond de baseline
quote:
GGMM heeft @Coco volledig in zijn macht, zou hij naaktfoto's hebben?quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gister: ja morgen na de wedstrijd!
Vandaag: GGMM is een walgelijk mietje dus spelen we maar niet.
Hij zei niet na de wedstrijdquote:Op donderdag 22 juli 2021 23:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gister: ja morgen na de wedstrijd!
Vandaag: GGMM is een walgelijk mietje dus spelen we maar niet.
Laatste keer dat ik de nabeschouwing oversla!quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:04 schreef Oriente het volgende:
[..]
GGMM heeft @:Coco volledig in zijn macht, zou hij naaktfoto's hebben?
@Coco is geen bak ijs hoorquote:Op donderdag 22 juli 2021 23:04 schreef MC-M het volgende:
Grappig dat @:Coco de macht heeft over de gemoedstoestand van bepaalde users.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welnee, er zijn wel meer leuke.
Ja dat is ook de bedoelingquote:Op donderdag 22 juli 2021 23:05 schreef MC-M het volgende:
Ik voorspel dat @:GGMM erg moe wordt van @:oriente
Wtf, nepmaat.quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee, @:GGMM heeft besloten van niet.
Nee ik vind het gewoon een loserquote:Op donderdag 22 juli 2021 23:05 schreef MC-M het volgende:
Ik voorspel dat @:GGMM erg moe wordt van @:oriente
Mass Effect trilogiequote:Op donderdag 22 juli 2021 22:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Precies, met alle DLC bij de prijs inbegrepenquote:
Genoeg voor een nieuw einde.quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Precies, met alle DLC bij de prijs inbegrepenIk weet niet hoveel ik daar vroeger voor betaald heb in die klote BioWare store
Viesbruin. @DJMOquote:Op donderdag 22 juli 2021 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
Cristian Willaert heeft een goede zonvakantie gehad.
Kijk je uit naar Baldur's Gate 3 ?quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Precies, met alle DLC bij de prijs inbegrepenIk weet niet hoveel ik daar vroeger voor betaald heb in die klote BioWare store
Ik kijk eigenlijk nergens naar uit, ben ook nergens hyped voor. Naja, misschien wel voor de nieuwe Dune filmquote:
Diablo 2 Resurrected <3quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nergens naar uit, ben ook nergens hyped voor. Naja, misschien wel voor de nieuwe Dune film
factorio.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet hebt gekeken. Ik hoop dat jij wel een fijne avond hebt gehad!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
0-0, ik heb niet gekeken maar dit valt me erg tegen van Feyenoord!
Ja dat zeker, ik zal even een samenvatting opsnorkelen. Was het zo slecht?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet hebt gekeken. Ik hoop dat jij wel een fijne avond hebt gehad!
Het was een beetje als een wedstrijd van Spanje qua balbezitverhouding maar dan met veel meer balverlies en minder grote kansen (en een treurig decor).quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat zeker, ik zal even een samenvatting opsnorkelen. Was het zo slecht?
Het was hemeltergend.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat zeker, ik zal even een samenvatting opsnorkelen. Was het zo slecht?
Waar te zien?quote:
Feyenoord mist een type Berghuis.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
0-0, ik heb niet gekeken maar dit valt me erg tegen van Feyenoord!
Donequote:Op donderdag 29 juli 2021 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
Mogen de clubs in de TT omgedraaid worden en het tijdstip naar 20:00 uur?
@:lenny_leonard @:ggmm @:onlogisch
Godverdomme ik kan geen gifjes meer maken. Krijg nu een zwart scherm. Kut DRM.quote:
FIX DIT ZO SNEL MOGELIJK.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Godverdomme ik kan geen gifjes meer maken. Krijg nu een zwart scherm. Kut DRM.
Geen verzoekjes meer. @:Onlogisch
Jawel, FOXquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:51 schreef Bolasie het volgende:
Waarom is deze shit niet op het open kanaal te zien?
De derde zoon van Simeone gaat Fer slopen.quote:
Betalen pannekoek!quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:51 schreef Bolasie het volgende:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:51 schreef Bolasie het volgende:
Als Saúl speelt, wellicht.quote:
Bij Brighton missen ze hem nu al.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:01 schreef El-Stinho het volgende:
Die Alireza-bal zou niemand anders kunnen geven bij Feyenoord.
We gunnen hem een transFer.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind Fer maar een fermoeiende gozer
Trekken die nog door voor Cucurella?quote:
Daar lijkt het wel op, ze volgen hem al naarstig daar in het altijd mooie Tokyo.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Trekken die nog door voor Cucurella?
Zullen wel koppen met spijkers slaan bij de oefenpot.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op, ze volgen hem al naarstig daar in het altijd mooie Tokyo.
Ze zijn wel bezig met een behoorlijk aantal spelers. Je moet wel ook wel wat met de ~ 50 miljoen pond voor White.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zullen wel koppen met spijkers slaan bij de oefenpot.
In De Kuipquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:08 schreef Zorro het volgende:
Nou dat Drita weet ook weer waar het staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |