Mass Effect trilogiequote:Op donderdag 22 juli 2021 22:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
drizzt heb jij een aanrader voor een game? zoek wat nieuws om in te duiken
Precies, met alle DLC bij de prijs inbegrepen Ik weet niet hoveel ik daar vroeger voor betaald heb in die klote BioWare storequote:
Genoeg voor een nieuw einde.quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Precies, met alle DLC bij de prijs inbegrepen Ik weet niet hoveel ik daar vroeger voor betaald heb in die klote BioWare store
Viesbruin. @DJMOquote:Op donderdag 22 juli 2021 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
Cristian Willaert heeft een goede zonvakantie gehad.
Kijk je uit naar Baldur's Gate 3 ?quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Precies, met alle DLC bij de prijs inbegrepen Ik weet niet hoveel ik daar vroeger voor betaald heb in die klote BioWare store
Ik kijk eigenlijk nergens naar uit, ben ook nergens hyped voor. Naja, misschien wel voor de nieuwe Dune filmquote:
Diablo 2 Resurrected <3quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nergens naar uit, ben ook nergens hyped voor. Naja, misschien wel voor de nieuwe Dune film
factorio.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
drizzt heb jij een aanrader voor een game? zoek wat nieuws om in te duiken
Wees blij dat je niet hebt gekeken. Ik hoop dat jij wel een fijne avond hebt gehad!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
0-0, ik heb niet gekeken maar dit valt me erg tegen van Feyenoord!
Ja dat zeker, ik zal even een samenvatting opsnorkelen. Was het zo slecht?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet hebt gekeken. Ik hoop dat jij wel een fijne avond hebt gehad!
Het was een beetje als een wedstrijd van Spanje qua balbezitverhouding maar dan met veel meer balverlies en minder grote kansen (en een treurig decor).quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat zeker, ik zal even een samenvatting opsnorkelen. Was het zo slecht?
Het was hemeltergend.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat zeker, ik zal even een samenvatting opsnorkelen. Was het zo slecht?
Waar te zien?quote:
Feyenoord mist een type Berghuis.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
0-0, ik heb niet gekeken maar dit valt me erg tegen van Feyenoord!
Donequote:Op donderdag 29 juli 2021 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
Mogen de clubs in de TT omgedraaid worden en het tijdstip naar 20:00 uur?
@:lenny_leonard @:ggmm @:onlogisch
Godverdomme ik kan geen gifjes meer maken. Krijg nu een zwart scherm. Kut DRM.quote:
FIX DIT ZO SNEL MOGELIJK.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Godverdomme ik kan geen gifjes meer maken. Krijg nu een zwart scherm. Kut DRM.
Geen verzoekjes meer. @:Onlogisch
Jawel, FOXquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:51 schreef Bolasie het volgende:
Waarom is deze shit niet op het open kanaal te zien?
Die sla ik overquote:
De derde zoon van Simeone gaat Fer slopen.quote:
Betalen pannekoek!quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:51 schreef Bolasie het volgende:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:51 schreef Bolasie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |