Terwijl ik het je wel zou gunnen om het te snappen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Bilateraal overleg of bila.
Snap het nog steeds niet.
Zeker over z'n Chinese datesquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Smerige DM van @:kingroland ontvangen
Het duurt even @aTypisch, maar uiteindelijk luistert ome Henk wel naar jequote:Op donderdag 22 juli 2021 22:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Zet de stip aan de horizon over 10 jaar en stop maandelijks wat in je btc spaarpot.
Winning.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het duurt even @:aTypisch, maar uiteindelijk luistert ome Henk wel naar je
Veel plezier en weltrusten.quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:00 schreef tong80 het volgende:
Trusten.
Feijenoord de nul gehouden.
Morgenochtend shoppen met vriendin.
Laters.
Veel plezier maat. Al vind ik shoppen helemaal niks. Wat heb je nodig?quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:00 schreef tong80 het volgende:
Trusten.
Feijenoord de nul gehouden.
Morgenochtend shoppen met vriendin.
Laters.
Niks bijzonders. T-shirts en blouses. Vind shoppen ook niks. Maar wel zo handig om iemand te hebben die smaak heeft.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 07:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Veel plezier maat. Al vind ik shoppen helemaal niks. Wat heb je nodig?
Bestaat dat? Een dravrijdag?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 07:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een begin van de dag
Geen dravrijdag voor mij.
Huh. Dravrijdagquote:Op vrijdag 23 juli 2021 07:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een begin van de dag
Geen dravrijdag voor mij.
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op vrijdag 23 juli 2021 07:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-v-v-v-vier op een rij
@:lange_lans
Hallo onlo, waarom gebruik je een puntkomma?quote:
Barney.gifquote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hallo onlo, waarom gebruik je een puntkomma?
die dikke!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke Barney?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of mijn favoriet:
[ afbeelding ]
Of nog een andere Barney.gif?
Wij MOETEN dit weten.
[ afbeelding ]
@:onlogisch
Dit nu nog niet wetenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hallo onlo, waarom gebruik je een puntkomma?
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke Barney?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of mijn favoriet:
[ afbeelding ]
Of nog een andere Barney.gif?
Wij MOETEN dit weten.
[ afbeelding ]
@:onlogisch
Niet meer te lezen? Heeft er iemand van de mods ingegrepen dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:00 schreef onlogisch het volgende:
User @:scrummie volledig door het lint omtrent een post van me in het Feyenoord topic.
Helaas niet meer te lezen. Note gelezen. Prima meltdown.
Is dit nieuw? Ben je gestopt met Rooibos omdat ik je een flikkertje noemde?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:09 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga nu thee dinken
early grey met 1 klontje suiker
heb ik even nodig op deze vrijdagochtendquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dit nieuw? Ben je gestopt met Rooibos omdat ik je een flikkertje noemde?
Thee met suiker is nog een niveau lager. Daar hebben @:coco en ik een pittige mening over.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:33 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met die aandacht voor die hoerenloper en maffiamaat.
Benieuwd hoe het met user @Tjacka gaat.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:39 schreef Zipportal het volgende:
Tjacka stapt het Peter R topic binnen.
[..]
Gekeken en like gezet. @Tjacka GODquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:39 schreef Zipportal het volgende:
Tjacka stapt het Peter R topic binnen.
[..]
Nee. Wel naar Taiwan. Daar geil je ook op toch?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:56 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard ben jij ooit naar Japan geweest?
Taiwan is wat China hoort te zijn eigenlijk. Helemaal prima, staat op mijn lijstje.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Wel naar Taiwan. Daar geil je ook op toch?
Gewoon afwijzen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:01 schreef GGMM het volgende:
Iemand schiet net een meeting in terwijl ik best druk ben
Ik ben woedend.
Niet geklikt.quote:
En vakkundig de mond gesnoerd. Topic is dicht.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:02 schreef KingRoland het volgende:
Tjacka opent de aanval op Scrummie in het Peter R topic!
beetje raarquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En vakkundig de mond gesnoerd. Topic is dicht.
Bedankt. @Buitendam noemt mij zuur.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens maat. Vandaar ook een hoop likes.
Ik strooi bijna nooit met likes, maar daar zaten wel een hoop leuke en kwalitatief goede posts tussenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens maat. Vandaar ook een hoop likes.
Maar Peter R was geen hoerenloper volgens mij, hij ging wel vreemd met toestemming al was hij niet zo blij toen z'n vrouw dat ook deedquote:
Geen idee, ik denk dat we hiervoor een hoerenloper-expert erbij moeten halen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar Peter R was geen hoerenloper volgens mij, hij ging wel vreemd met toestemming al was hij niet zo blij toen z'n vrouw dat ook deed
Raar dat je aan de expertise van Tjacka twijfelt.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar Peter R was geen hoerenloper volgens mij, hij ging wel vreemd met toestemming al was hij niet zo blij toen z'n vrouw dat ook deed
oh nouja dat hij Van Gaal adept is neem ik hem het meest kwalijk. Ze hebben ze voor minder..quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Tjacka doet altijd zo geforceerd stoer. Zou daar iemand intrappen?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:02 schreef KingRoland het volgende:
Tjacka opent de aanval op Scrummie in het Peter R topic!
Hoerenlopen is ook niet verboden geloof ik.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoezo geforceerd stoer? Ik vind iets van de Vries?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tjacka doet altijd zo geforceerd stoer. Zou daar iemand intrappen?
Ik vond het echt een vreselijke gast in al die talkshows. Moest overal z'n debiele mening doordrammen. Met dat nare toontje en nare houding.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoezo geforceerd stoer? Ik vind iets van de Vries?
Waarom doe je jezelf dat aan?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga de samenvatting Drita - Feyenoord even kijken.
Peter was erg vol van Peter, op misdaad gebied wel een fenomeen maar hij vond z'n mening op ieder gebied een beetje te interessant.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vond het echt een vreselijke gast in al die talkshows. Moest overal z'n debiele mening doordrammen. Met dat nare toontje en nare houding.
En ook Joran heeft hij flink laten veroordelen door de media. Dat is vies, Patrick.
Daarom moet ik hem vooral niet. Verder vind ik het wel ellendig dat mensen zomaar neergeschoten worden om dat soort dingen.
scrummie gaat deze post vast likenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen met een normaal verstand begrijpt meteen wat ik bedoel.
30 seconden?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga de samenvatting Drita - Feyenoord even kijken.
ja die mensen uit Kosovo kunnen vast goed schieten hahahahaquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, veel plezier in elk geval. Het was wel erg droevig.
Dat is toch logisch? Waarom zou @Lonaa die weghalen? Keurige post.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:33 schreef Tjacka het volgende:
mijn post staat nog in nws
@:kingroland @:lenny_leonard
Jammer dat die van Antonucci er niet in ging.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, veel plezier in elk geval. Het was wel erg droevig.
Ik heb je zo lang niet gezien hier dat ik vergeten was hoeveel humor jij hebt. Pareltje weer hoor Tjackaquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja die mensen uit Kosovo kunnen vast goed schieten hahahaha
bedankt ik was ook erg trotsquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is toch logisch? Waarom zou @:lonaa die weghalen? Keurige post.
@AlwaysHappy zie je ditquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb je zo lang niet gezien hier dat ik vergeten was hoeveel humor jij hebt. Pareltje weer hoor Tjacka
Ja, al baal ik meer van de eerste kans van Bannis. Een vroege goal en je had niet zo'n zaadpot gehad. Maar ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer dat die van Antonucci er niet in ging.
Als ze niks uit de samenvatting hebben gelaten heeft Drita in ieder geval niet iets gehad wat op een kans leek. Dit komt volgende week wel goed.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, al baal ik meer van de eerste kans van Bannis. Een vroege goal en je had niet zo'n zaadpot gehad. Maar ja.
dat je daar nog in geloofdquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, al baal ik meer van de eerste kans van Bannis. Een vroege goal en je had niet zo'n zaadpot gehad. Maar ja.
Nee, dat Drita was echt niets.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ze niks uit de samenvatting hebben gelaten heeft Drita in ieder geval niet iets gehad wat op een kans leek. Dit komt volgende week wel goed.
Uitstekend Caland.quote:
Klopt dit heb ik ook van @GGMM geleerdquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uitstekend Caland.
Ik ben er een groot voorstander van om het meteen te melden in de desbetreffende FB als je het ergens niet mee eens bent.
Wel jammer dat de stemming in het Feyenoord topic meteen zo bedrukt is bij een aantal na het eerste potje van Slot tegen een wat ik kon zien erg verdedigend ploegje terwijl je op een aantal posities nog versterkt wordt.quote:
Kosovaartjes niet onderschattenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je zou toch wel wat verwachten van de nummer 2 uit Kosovo
Ja, erg teleurstellend. Daar begrijp ik dus helemaal niets van. Maar goed, dat kan ook weer compleet de andere kant op gaan als je wel wint de komende potjes, aangezien 80% van het topic lijkt dezelfde stoornis te hebben als Steven Berghuis.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel jammer dat de stemming in het Feyenoord topic meteen zo bedrukt is bij een aantal na het eerste potje van Slot tegen een wat ik kon zien erg verdedigend ploegje terwijl je op een aantal posities nog versterkt wordt.
fan zijn van goed voetbal?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, erg teleurstellend. Daar begrijp ik dus helemaal niets van. Maar goed, dat kan ook weer compleet de andere kant op gaan als je wel wint de komende potjes, aangezien 80% van het topic lijkt dezelfde stoornis te hebben als Steven Berghuis.
Ik vind het wel meevallen, de usual suspects hebben weer tien liter azijn op maar verder valt de stemming mee. Enigszins geschrokken van het gebrek aan creativiteit in de kleine ruimte voorin maar in principe geen man overboord.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel jammer dat de stemming in het Feyenoord topic meteen zo bedrukt is bij een aantal na het eerste potje van Slot tegen een wat ik kon zien erg verdedigend ploegje terwijl je op een aantal posities nog versterkt wordt.
Specifiek voor dit soort posts heb ik er dan ook heel duidelijk EEN AANTAL bijgezet.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, de usual suspects hebben weer tien liter azijn op maar verder valt de stemming mee. Enigszins geschrokken van het gebrek aan creativiteit in de kleine ruimte voorin maar in principe geen man overboord.
Ik bedoel dat ik het aantal negatieve users vind meevallen he.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Specifiek voor dit soort posts heb ik er dan ook heel duidelijk EEN AANTAL bijgezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
gohquote:
wowquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #361 presenteer ik jullie vandaag foto #1:
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben ze hem in de oven gegooidquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
goh
denk dat je straks weer bloemetje kunt leggen bij zijn graf
of is die (nog) onbekend? zullen wel een paar van die mongooltjes zijn die ook daar de boel willen verstieren
ahquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze hem in de oven gegooid
The Magician van Feist gelezen?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wow
doet mij denken, ik moet The Silmarillion weer eens lezen
tolkiengod
ga je dat kijken?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:45 schreef Oriente het volgende:
Oh wauw Belgische competitie trapt vanavond alweer af, en 2. Bundesliga. lekker man
af en toe een potje meepakken (de leukere potten dan, bijv. vanavond heb je Schalleke tegen HSVquote:
Daar gaan ze ook wat stukken uit gebruiken voor die nieuwe TV-serie.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wow
doet mij denken, ik moet The Silmarillion weer eens lezen
tolkiengod
Wanneer komt die eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar gaan ze ook wat stukken uit gebruiken voor die nieuwe TV-serie.
heb daar niet zo'n zin in, maar hopelijk wordt het watquote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar gaan ze ook wat stukken uit gebruiken voor die nieuwe TV-serie.
Hm, duurt nog wel even dus. Wel zin in.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ergens halverwege 2022.
Of ze gooien de eerste aflevering er al eerder op.
Wat doet jou besluiten om dit soort rotzooi aan posts te plaatsen?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 16:08 schreef Oriente het volgende:
MED / TDF 2021 is dicht
@:GGMM gooit weer eens een forum dicht.
Dat krijgt wel een gigantisch budget las ik.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 16:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm, duurt nog wel even dus. Wel zin in.
Ook zin in die The Last of Us serie van HBO.
Klopt jaquote:Op vrijdag 23 juli 2021 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat krijgt wel een gigantisch budget las ik.
Verhaallijn van deel 1 sowieso.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 16:47 schreef aTypisch het volgende:
wat gaan ze met die serie doen? voor of na de games qua verhaallijn?
Als jullie hem maar niet in een idioot pak gaan hijsen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:45 schreef fetX het volgende:
Morgen een vrijgezellenfeest. Om 09:00 paraat staan.
@:neef_wuppie dakschade incoming.
Dat gaan we inderdaad niet doen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Als jullie hem maar niet in een idioot pak gaan hijsen.
Gewoon normaal doen
Maar dat is normaal.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Als jullie hem maar niet in een idioot pak gaan hijsen.
Gewoon normaal doen
Dat zijn de mooiste. Sterkte met je punthoofd overmorgen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:45 schreef fetX het volgende:
Morgen een vrijgezellenfeest. Om 09:00 paraat staan.
@:neef_wuppie dakschade incoming.
Al besprokenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
@:mc-m
Is Henkie Veerman ook lomp?
[ twitter ]
Binnen 2 minuten 'The Great Reset'.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:20 schreef aTypisch het volgende:
@:onlogisch @:wereldgozer @:nattekat
gaat ook over central bank digital currency's en afschaffing van cashh
aanrader
Niet eens om 5 uur in de ochtendquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:21 schreef Gehrman het volgende:
[ instagram ]
De nieuwe AT is uit @:zipportal
God heeft toch een aardige poging gedaan om ons hiervan te verlossen. Misschien de volgende keer beter.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet eens om 5 uur in de ochtend
Zelfs dat kunnen die Limburgers niet
Wel al voor 8:00 uur m'n ochtendwandeling.quote:
Daar werk ik naartoe. Eerst drrie maal daags snelwandelen. Vanaf volgende week na onderzoeken fysiotherapie. Gelukkig geen operatie aan been/lies. Walkingfootball here I come.quote:
Beter, goed plan maatquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar werk ik naartoe. Eerst drrie maal daags snelwandelen. Vanaf volgende week na onderzoeken fysiotherapie. Gelukkig geen operatie aan been/lies. Walkingfootball here I come.
Goed nieuws en gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar werk ik naartoe. Eerst drrie maal daags snelwandelen. Vanaf volgende week na onderzoeken fysiotherapie. Gelukkig geen operatie aan been/lies. Walkingfootball here I come.
morgen overhoring!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Binnen 2 minuten 'The Great Reset'.
Begint goed makker
Arno WellensGodquote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:20 schreef aTypisch het volgende:
aanrader
Traantje weggepinkt.quote:
Dit schijnt precies een week voor de corona-uitbraak opgenomen te zijnquote:Op zaterdag 24 juli 2021 00:12 schreef AFCNiels het volgende:
Ik kwam toevallig net nog een leuk Japans spelletje tegen in het VI-topic.
[ afbeelding ]
laf filmpje wel voor japannersquote:Op zaterdag 24 juli 2021 00:12 schreef AFCNiels het volgende:
Ik kwam toevallig net nog een leuk Japans spelletje tegen in het VI-topic.
[ afbeelding ]
@JanCees heeft hier een gepeperde mening over.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit schijnt precies een week voor de corona-uitbraak opgenomen te zijn
Ja, ik heb ook wel eens een Japanse spelshow gezien, dat ging behoorlijk ver.quote:
Pijp jij niet liever zonder?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 00:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja, is een speciale campagne in Zuid-Korea om condooms te gebruiken
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 00:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Na 22 min uitgezet. Vond hem een beetje de Nederlandse Ben Shapiro
Niet gekliktquote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:20 schreef aTypisch het volgende:
aanrader
Mooi dit!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 00:59 schreef AFCNiels het volgende:
@:KingRoland
“Tea ... is a religion of the art of life.”
― Kakuzō Okakura
@GGMM @Nattekatquote:Als ik nog een tip mag geven. “Presale” van PulseChain is gaande. PulseChain.com is een fork van Ethereum, maar dan met de volledige systemstate. Dus alle smartcontracts en alle ERC20 tokens komen mee. Die werken dus gewoon met je eigen keys. Proof of Stake (delegated PoS) met validators in plaats van Proof of Work. 25% fee burning. Low fees, snellere blokken dan Eth. (3 seconden) Eigenlijk ETH 2.0 maar dan zonder de noodzaak om 32 ETH te locken. PulseChain . Com en Pulse . info 35k mensen in Telegram, tot nu toe na 9 dagen $630 mil opgehaald. Lanceer datum nog niet bekend.
Niet gelezenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 01:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
@:GGMM @:nattekat
jaaa BELEID, stuke MLM
er wordt een 'investering' gepromoot dat niets anders is dan een piramidespelquote:
Niet gelezenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 01:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er wordt een 'investering' gepromoot dat niets anders is dan een piramidespel
om de campagne wat kracht bij te zetten krijgen mensen ongevraagd post binnen op hun adres uit een gelekte database
[ afbeelding ]
stukje mooi forum bouwen
geen dank! je weet wat je te doen staat
BTC moet gesloten worden.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 01:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er wordt een 'investering' gepromoot dat niets anders is dan een piramidespel
om de campagne wat kracht bij te zetten krijgen mensen ongevraagd post binnen op hun adres uit een gelekte database
[ afbeelding ]
stukje mooi forum bouwen
geen dank! je weet wat je te doen staat
Nee. Ik ben er niet aan begonnen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hey hallo. Nog altijd strijdende in the outlands?
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
eens
ik zat achter het doel bij de oprichting
Terug schuppen over de Maasquote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:42 schreef Wereldgozer het volgende:
Weer in Rotterdam. Hoop provinciale koppen en regionale spreektaal. Niet LEEEEUUUK
@:SCRUMMIE @:fetx @:Zipportal
@KingRolandquote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:42 schreef Wereldgozer het volgende:
Weer in Rotterdam. Hoop provinciale koppen en regionale spreektaal. Niet LEEEEUUUK
Kijk jij roddelpraatquote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:42 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ben tegen racisme.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Dhr zwart kan lekker de tyfus genieten
wtfquote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat Kenji graag naar een post van mij kijkt
voor dit soort gezwellen zit het land op slotquote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Dhr zwart kan lekker de tyfus genieten
Ik ken maar weinig katten die patat eten.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:03 schreef onlogisch het volgende:
Je zou toch verwachten dat zo'n beest moddertjevet is. Hij woont immers boven een patatzaak.
Gelachen. Likequote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Geef je Kenji tegenwoordig wel gewoon te eten?
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:03 schreef onlogisch het volgende:
Je zou toch verwachten dat zo'n beest moddertjevet is. Hij woont immers boven een patatzaak.
Moest lachtenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig katten die patat eten.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik de olympische spelen helemaal niet leuk vind. Hoe moet ik nu verder?quote:
Gebakken kipfilet, courgette, champignons, rode paprika, uitje. Pittig gekruid.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (zonder plakjes kaas).
Uitgekookt?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gebakken kipfilet, courgette, champignons, rode paprika, uitje. Pittig gekruid.
Zelf gebakken. Vers van de zaterdagmarkt.quote:
Gefeliciteerd, je bent geestelijk helemaal in orde.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik de olympische spelen helemaal niet leuk vind. Hoe moet ik nu verder?
Dit hoor ik niet vaak maar ik kan er aan wennen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent geestelijk helemaal in orde.
En wandelen zekerquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:50 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe GGMM note is uit. Het heeft iets met een OLED tv te maken. @:neef_wuppie
Minininiiini
Ik moet wachten op etenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leg je mobiel dan neer, onbeschaafde vlegel.
Daar wacht ik ook opquote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je in de tussentijd een praatje maken met je gezelschap
Vreemd en behoorlijk egoïstisch om dan alvast eten te bestellenquote:
Heb nog ni besteldquote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd en behoorlijk egoïstisch om dan alvast eten te bestellen
Waarom haat je kinderen?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
@:scrummie volgens mij heeft Sweet tooth best potentie maar mijn ongezonde kinderhaat speelt op
Ik mis in het weekend de Braddie filmpjes.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mis in het weekend de Braddie filmpjes.
Dit is een oud filmpje dom varkenquote:
Niet geklikt. Al gezien.quote:
Hij was net nog live.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mis in het weekend de Braddie filmpjes.
Hoe zou jij het vinden als de indruk wordt gewekt dat er een nieuwe foodreview uit is en je er dan snel achterkomt dat je deze al gezien hebtquote:
Ik weet het niet. Hun geluid, doen en laten. Nooit een fan geweest maar na 2 maanden onderzoek moeten doen op louter schoolpleinen jaren terug ben ik geknakt.quote:
Klinkt als onherstelbaar leedquote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Hun geluid, doen en laten. Nooit een fan geweest maar na 2 maanden onderzoek moeten doen op louter schoolpleinen jaren terug ben ik geknakt.
Al gezien. Was weer excelent.quote:
Filmpje ?quote:
Spiertjes krijgen ook een aardige optater van al dat alcoholmisbruik.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:54 schreef tong80 het volgende:
Avondwandeling achter de rug. Na een maand door spierproblemen te weinig vooruitgang. Vanaf maandag bij fysio werken aan herstel. Eerst was operatie een optie. Gelukkig niet nodig. Althans voorlopig. Nu verder de sportavond in. Van Ajax-Bayern werd je ook niet vrolijk.
Klopt. Stil zitten en zuipen is funest. Ik heb last van bloedvaatvernauwing. Dat is op verschillende manieren te herstellen. Als dat al kan.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Spiertjes krijgen ook een aardige optater van al dat alcoholmisbruik.
Erg goed puntquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Spiertjes krijgen ook een aardige optater van al dat alcoholmisbruik.
Daar doe ik ook niet moeilijk over. Ben ik gewoon open over. De laatste jaren lichaam en geest naar de klote geholpen.quote:
tijd voor wat truffelsquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar doe ik ook niet moeilijk over. Ben ik gewoon open over. De laatste jaren lichaam en geest naar de klote geholpen.
Wat heb jij tegen negers?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:47 schreef Santello het volgende:
Wat is dit nou weer voor rare topic titel? Stelletje inteelt bij elkaar.
Ben je aseksueel ofzo?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:47 schreef Santello het volgende:
Ik ben tegen racisme.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:47 schreef Santello het volgende:
Wil je goed en serieus genomen worden?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:47 schreef Santello het volgende:
quote:Het Bosbad in Leersum heeft genoeg van een man die rondloopt met meerdere nazi-tattoos. De volgende keer dat hij zich laat zien, krijgt de man de keuze: bedekken of vertrekken.
De badgast baarde van de week opzien in het buitenbad door rond te lopen met nazi-tatoeages. Op zijn lichaam staan onder andere een figuur die de Hitlergroet brengt, een portret van SS-leider Heinrich Himmler en de cijfers 18, verwijzend naar de initialen van Adolf Hitler.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik de olympische spelen helemaal niet leuk vind. Hoe moet ik nu verder?
Neeheeeee al zal die trailer mij altijd blijven prikkelenquote:
Wtfquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:04 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:coco @:caland @:yvonne @:onlogisch @:jojoortje
Geen idee maat, zit in de treinquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Bremen domineert, vind je niet?
'Beeld je de overwinning in' 'Ga ervoor mannen'quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:54 schreef Caland het volgende:
Ik zit dat Utrechtdocutje te kijken maar die peptalks voor de wedstrijd ontstijgen niveau amateurpsychologie ook niet echt he.
Verplicht luisteren naar de dronken voorzitter die zegt dat ze motte werrekuh voor hun geldquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Beeld je de overwinning in' 'Ga ervoor mannen'
Anaal?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Terug naar Tilburg, maar ben over 15 min in Eindhoven dus dan kan ik eerst @:Coco even pakken
Rijd je weer in een exclusieve klassieker?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neeheeeee al zal die trailer mij altijd blijven prikkelen
Nu maar officiele auto onderdelen aan het bestellen tegen een 200% prijs ten opzichte van de goedkopere alternatieven zonder logotje. Geld moet rollen.
Hahahahaha, ja, mooi hè? Ja hahahahaha hihihihihi. Nee maar je hebt gewoon lekker gespeeld toch? Als je zelf gewoon lekker in de wedstrijd zit kan de trainer je nooit wat maken. Dat had ik bij Inter ook, gewoon vaak basis gestaan. Ja. Ja Zambrotta ja, hahahaha, als je tegen die speelde had je echt een moeilijke middag. Hahahahaha ja nee, de wedstrijd daarna stond ik dan geen basis meer, hahahahaha. Hey maar jij bent echt een ratje hè? Jij en Mo hè? Hahahaha, ja mooi man. Wil je water? Ik heb een flesje water voor je meegenomen.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hahahahaha, ja, mooi hè? Ja hahahahaha hihihihihi. Nee maar je hebt gewoon lekker gespeeld toch? Als je zelf gewoon lekker in de wedstrijd zit kan de trainer je nooit wat maken. Dat had ik bij Inter ook, gewoon vaak basis gestaan. Ja. Ja Zambrotta ja, hahahaha, als je tegen die speelde had je echt een moeilijke middag. Hahahahaha ja nee, de wedstrijd daarna stond ik dan geen basis meer, hahahahaha. Hey maar jij bent echt een ratje hè? Jij en Mo hè? Hahahaha, ja mooi man. Wil je water? Ik heb een flesje water voor je meegenomen.
Leuke rubriekquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hahahahaha, ja, mooi hè? Ja hahahahaha hihihihihi. Nee maar je hebt gewoon lekker gespeeld toch? Als je zelf gewoon lekker in de wedstrijd zit kan de trainer je nooit wat maken. Dat had ik bij Inter ook, gewoon vaak basis gestaan. Ja. Ja Zambrotta ja, hahahaha, als je tegen die speelde had je echt een moeilijke middag. Hahahahaha ja nee, de wedstrijd daarna stond ik dan geen basis meer, hahahahaha. Hey maar jij bent echt een ratje hè? Jij en Mo hè? Hahahaha, ja mooi man. Wil je water? Ik heb een flesje water voor je meegenomen.
Ik heb besloten dit niet te lezen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |