Terwijl ik het je wel zou gunnen om het te snappen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Bilateraal overleg of bila.
Snap het nog steeds niet.
Zeker over z'n Chinese datesquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Smerige DM van @:kingroland ontvangen
Het duurt even @aTypisch, maar uiteindelijk luistert ome Henk wel naar jequote:Op donderdag 22 juli 2021 22:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Zet de stip aan de horizon over 10 jaar en stop maandelijks wat in je btc spaarpot.
Winning.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het duurt even @:aTypisch, maar uiteindelijk luistert ome Henk wel naar je
Veel plezier en weltrusten.quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:00 schreef tong80 het volgende:
Trusten.
Feijenoord de nul gehouden.
Morgenochtend shoppen met vriendin.
Laters.
Veel plezier maat. Al vind ik shoppen helemaal niks. Wat heb je nodig?quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:00 schreef tong80 het volgende:
Trusten.
Feijenoord de nul gehouden.
Morgenochtend shoppen met vriendin.
Laters.
Niks bijzonders. T-shirts en blouses. Vind shoppen ook niks. Maar wel zo handig om iemand te hebben die smaak heeft.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 07:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Veel plezier maat. Al vind ik shoppen helemaal niks. Wat heb je nodig?
Bestaat dat? Een dravrijdag?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 07:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een begin van de dag
Geen dravrijdag voor mij.
Huh. Dravrijdagquote:Op vrijdag 23 juli 2021 07:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een begin van de dag
Geen dravrijdag voor mij.
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op vrijdag 23 juli 2021 07:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-v-v-v-vier op een rij
@:lange_lans
Hallo onlo, waarom gebruik je een puntkomma?quote:
Barney.gifquote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hallo onlo, waarom gebruik je een puntkomma?
die dikke!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke Barney?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of mijn favoriet:
[ afbeelding ]
Of nog een andere Barney.gif?
Wij MOETEN dit weten.
[ afbeelding ]
@:onlogisch
Dit nu nog niet wetenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hallo onlo, waarom gebruik je een puntkomma?
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke Barney?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of mijn favoriet:
[ afbeelding ]
Of nog een andere Barney.gif?
Wij MOETEN dit weten.
[ afbeelding ]
@:onlogisch
Niet meer te lezen? Heeft er iemand van de mods ingegrepen dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:00 schreef onlogisch het volgende:
User @:scrummie volledig door het lint omtrent een post van me in het Feyenoord topic.
Helaas niet meer te lezen. Note gelezen. Prima meltdown.
Is dit nieuw? Ben je gestopt met Rooibos omdat ik je een flikkertje noemde?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:09 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga nu thee dinken
early grey met 1 klontje suiker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |