quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:47 schreef Strani het volgende:
Nou dit is dus Alaska, een nogal excentrieke zangeres maar wel echt een heel gaaf en lief mens.
Wat is haar grootste hit?quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:47 schreef Strani het volgende:
Nou dit is dus Alaska, een nogal excentrieke zangeres maar wel echt een heel gaaf en lief mens.
Dankquote:
Nu pasquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:51 schreef koffieleuk het volgende:
Ik schakel net in, is er al een deelnemer geweest?
Wie, Marvin of die HoD van een of ander Scandinavisch land IJsland?quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh wacht, nee niet meer blijkbaar, de liefde is over.
Nee, eerste komt nuquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:51 schreef koffieleuk het volgende:
Geen zorgen, het blijft Zuid Europa. Die hebben echt wel 10 minuten voor de introductie nodig.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:51 schreef koffieleuk het volgende:
Oh man, weet nu al dat Strani zijn bloed gaat koken door de topic.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:52 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Geen zorgen, het blijft Zuid Europa. Die hebben echt wel 10 minuten voor de introductie nodig.
Die IJslandert.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wie, Marvin of die HoD van een of ander Scandinavisch land?
Ga nou maar slapenquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh man, weet nu al dat Strani zijn bloed gaat koken door de topic.
Ga zo door!
Had Raffaella destijds geen kousen in precies die kleur rood?quote:
Dat heb ik verdrongenquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:55 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Had Raffaella destijds geen kousen in precies die kleur rood?
te quiero gehoord welquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:55 schreef Strani het volgende:
Merken jullie wel op dat na drie minuten Spaanse muziek nog steeds niks is gezegd over amigos, siësta, cerveza of fuego?
Gelukkig hebben we daar Cyprus nog altijd voorquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:55 schreef Strani het volgende:
Merken jullie wel op dat na drie minuten Spaanse muziek nog steeds niks is gezegd over amigos, siësta, cerveza of fuego?
Er komt ook vast nog wel een bailar of corazon voorbijquote:
Tekstueel valt het wat tegen inderdaad.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:55 schreef Strani het volgende:
Duurt nog een nummer wel denk ikquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:57 schreef BillDauterive het volgende:
Tot nu toe is Varry Brava mijn favoriet.
In al die jaren erna twee keer een betere eindklassering gehaald, in 1991 en 1995quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:58 schreef koffieleuk het volgende:
Sinds Azucar Moreno zijn er niet heel veel Spaanse topinzendingen geweest
Armen in de lucht klappen en rondjes draaienquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:01 schreef BillDauterive het volgende:
Ik krijg spontaan zin om te dansen
Echt hè. Ik ben heel enthousiast hieroverquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:04 schreef koffieleuk het volgende:
Wat een upgrade in productie, letterlijk heel mooi om te zien
Show kost schijnbaar bijna een miljoen in productie, maar we zullen wel gedeeltelijk terug verdienen met stemmen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:04 schreef koffieleuk het volgende:
De graphics vind ik ook erg fijn.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:04 schreef koffieleuk het volgende:
Daar kopen ze een paar mooie opblaasmanen en een Ikea kast voor.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Show kost schijnbaar bijna een miljoen in productie, maar we zullen wel gedeeltelijk terug verdienen met stemmen.
Ik vind dit ook helemaal niksquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is wel een verschrikking zeg. 3 minuten duren lang zo.
Dit is typisch zoiets dat andere nummers beter laat uitkomen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:07 schreef Sableheart het volgende:
Dit is in ieder geval anders. Ik vind het best mooi, maar ik kan me zo voorstellen dat dit nummer na een minuutje het merendeel van de kijkers wel kwijt is.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind dit ook helemaal niksMaar er is online links en rechts wel lof voor te vinden volgens mij
Ging dan ook over het geheim van water natuurlijkquote:
Ik vind zijn commentaren altijd wel mooi om te zienquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha hij mag niks meer zeggen sinds hij Voilà bottom 5 vond en trash
Dat ben ik met je eens, maar ik vrees dat ze het moeilijk gaat krijgen in de televote.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:09 schreef koffieleuk het volgende:
Magie deed bij mij net helemaal z'n werk, vind het wel de beste tot nu toe.
Een beetje te goedkoop misschien ja, net zo'n domper als Amanecer doet het me aan denken.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:09 schreef molloot200 het volgende:
Overigens was die staging niks speciaals imo
Op z'n minst wel heel expressief te noemenquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind zijn commentaren altijd wel mooi om te zien![]()
Alles is of fantastisch of geheel shitquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Op z'n minst wel heel expressief te noemen
Ja ohmegot wat was dat ergquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:12 schreef koffieleuk het volgende:
Dit doet me denken aan Mainstreet bij GIEL
Qua vocalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |