Drie redenen:quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:18 schreef hhh38 het volgende:
Voor iets wat geen sport is loopt dit topic toch erg lekker
Wat gebeurde er?quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Argentinië rood, dan zelf maar winnen tegen Argentinië en Australië.
Oh ik weet ook wel dat het hier straks uitgestorven is buiten de wedstrijden van ONZE LEEUWINNEN hoorquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Drie redenen:
1. Er zijn nu pas twee sporten en daarvan is voetjebal toch wat populairder dan softbal
2. Nederland doet mee
3. De tijden van het voetbal zijn wat christelijker dan van het softbal
Argentinië rood, dan zelf maar winnen tegen Argentinië en Australië.
Tenzij een Ajacied speelt uiteraard!quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh ik weet ook wel dat het hier straks uitgestorven is buiten de wedstrijden van ONZE LEEUWINNEN hoor
Gifje?quote:
Die gaat ie helaas niet kunnen bijschrijvenquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een filmpje, lekkere assist ook van Antony.
[ twitter ]
Boeiend.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die gaat ie helaas niet kunnen bijschrijven
quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat gebeurde er?
Komt niet vaak voor dat je voor wat duwen en trekken geel geeft in 16
Debiele kaart zegquote:
Is dit dezelfde arbiter ja? Die was echt slecht.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Deze scheids komt me bekend voor...
Feyenoord - Wolfsberger
[ twitter ]
[ twitter ]
Haha die mongool fluit hier gewoon? Die kon er he-le-maal niets van.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Feyenoord - Wolfsberger
[ twitter ]
[ twitter ]
Meedoen is belangrijker dan...quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haha die mongool fluit hier gewoon? Die kon er he-le-maal niets van.
Nee, dit kan echt nietquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Feyenoord - Wolfsberger
[ twitter ]
[ twitter ]
Peter Kwint moet zijn communistische bek houden.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Feyenoord - Wolfsberger
[ twitter ]
[ twitter ]
ARD is snellerquote:Op donderdag 22 juli 2021 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Loop je voor op mijn tv? Je bent snel steeds.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Scheidsrechter bij Argentinie Australie heeft de wedstrijd goed onder controle
Ortega, familie van?quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Romario brak door op de OS van Seoel in 88.quote:
Genreau van PEC Zwolle (lang geleden), jawel!quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de vrouwen wat mij betreft eentje, al was het demasque van China ook behoorlijk, maar bij de mannen voorlopig al 4 van de 5. Al komen er nog 2 logische uitslagen aan en wat ik van Roemenië - Honduras mocht verwachten weet ik echt niet.quote:
Zijtaids ja.quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het commentaar van die pijltjesgooier?
Zijn stem lijkt op die van Roelfs vind ik. Allebei even vreselijk.quote:
Jan Roelfs is gelukkig uniekquote:Op donderdag 22 juli 2021 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn stem lijkt op die van Roelfs vind ik. Allebei even vreselijk.
En op die van Mark van Rijswijk (inclusief intonatie)quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn stem lijkt op die van Roelfs vind ik. Allebei even vreselijk.
Ik moest aan van Breukelen denken.quote:
Nog minimaal 10 minuten. Alles mogelijk.quote:
Rood? Jaquote:Op donderdag 22 juli 2021 15:17 schreef hhh38 het volgende:
Nu al net zo veel kaarten dit toernooi als het hele EK?
Waren er 6, was even in de war met 2016.quote:
Prima keepertje, niks mis mee.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
KIJK NOU WAT ZE DOET
[ afbeelding ]
Je zou bijna denken dat Zambia geen medalje gaat pakken hier.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
KIJK NOU WAT ZE DOET
[ afbeelding ]
China = Nederland jawel genotquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:43 schreef Szura het volgende:
Lol, China ook twee goals tegen van die amateurs
3-3 hahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
China = Nederland jawel genot
China heeft vooral als probleem dat ze opgesloten hebben gezeten in eigen land en dus weinig wedstrijden hebben kunnen spelenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:32 schreef PippenScottie het volgende:
Dat geeft de 10-3 wel een beetje meer glans. China was altijd wel een topland in het vrouwenvoetbal. Maar dat is waarschijnlijk al wel een tijdje geleden.
Wilms was ook ontzettend ruk als invallerquote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet Shaniesj soms geheimen over Sarina?
Sari mag voor straf ook wel eens eruitquote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Wilms was ook ontzettend ruk als invaller
Zij is wel compilatiewaardig jaquote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:36 schreef Szura het volgende:
Die Zambiaanse keeper werd met een kamikazeactie ver buiten de 16
Wordt volgens mij wel geraakt. Bal maakt een raar boogjequote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:40 schreef Szura het volgende:
Of ik ben scheel met m'n telefoonscherm, wat vonden jullie?
Ze hield haar hand heel ongelukkig. VAR beslist anders.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:39 schreef Szura het volgende:
Dit lijkt me het hoofd en dus weer geen penalty
Hippe bril, pijnlijke haarlijnquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Egbers begint wel een ouwe lul te worden
Jammer voor Jeroen. Beste NOS voetbalcommentator.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:59 schreef Jappie81 het volgende:
de leeuwinnen-commentator heeft corona lees ik op het ad
Ze verloren woensdag nog 10-3, niet teveel verwachtenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met een beetje meer verstand had Zambia hier veel meer kunnen halen. Naief voetbal en slechte passing
Wel sympathiek. Mooie programma's over Engeland gemaaktquote:
Nederland natuurlijkquote:
Zoals Nederland verdedigd moet je niet rekenen op de 0quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit zal ook wel weer een doelpuntenfestijn worden.
Dat die geselecteerd blijft worden, snap ik niet. Ze zal wel belastend materiaal over Wiegman hebben. Ze wekt bijna instant een soort weerstand bij mij op.quote:
Ik heb om 4 uur besloten de wekker te verzetten tot 7 uurquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nederland natuurlijk
Vriendin ligt nog te pitten, die zou wakker zijn om deze tijd(wel de wekker gezet om 4 uur 's nachts voor de wegrit, zoals het hoort)
Waarom? Het is voetbal dus zijn er volksliederen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:56 schreef -XOR- het volgende:
Wat een onzin trouwens, die volksliederen.
Zij om 4 uur 's nachts bedoel ik, voor de laatste 30km.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik heb om 4 uur besloten de wekker te verzetten tot 7 uurwas echt naar de klote
Alsof jij ze niet zou doenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:57 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Brazilianen hebben 11 mannen gestuurd
De koers was het waardquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zij om 4 uur 's nachts bedoel ik, voor de laatste 30km.
Ze is er, zie ik. Zin in
Als je mensen die weinig indruk maakte tegen Zambia nu niet opstelt heb je drie dames op het veldquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wilms in de basis snap ik trouwens ook niet. Die maakte weinig indruk afgelopen woensdag.
Sinds vorige week ja. Over een week of drie weer hier.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De koers was het waardzit ze nog in Brazilië?
Ik denk gewoon dat geen enkele vrouw van de dames goed genoeg is voor de mannen, Zelfs Miedema nietquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:59 schreef -XOR- het volgende:
Van Veenendaal zou zelfs bij de mannen niet in de basis staan, en dat wil wat zeggen.
Die wedstrijden wil ik echt niet missen hoewel ik denk dat Lecomte makkelijk gaat winnenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sinds vorige week ja. Over een week of drie weer hier.
Maandag- en dinsdagochtend (ijs en weder dienende) heeft ze de wekker om 3u voor het mountainbiken, haar OG sport
Ja dat gaat niet werken op zo'n afstand hequote:
Joh.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat geen enkele vrouw van de dames goed genoeg is voor de mannen, Zelfs Miedema niet
De wedstrijd tegen Zambia was anders wel legendarisch, fragmenten daaruit zullen nog in vele youtube compilatiefilmpjes over vrouwenvoetbal sieren.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:00 schreef leolinedance het volgende:
'Wordt Leeuwinnen versus Kanaries ook een legendarische voetbalclash?'
https://www.telegraaf.nl/(...)arische-voetbalclash
Legendarische voetbalclash
Ook van dichtbij niet tijdens de Spelen hoor, prioriteiten.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet werken op zo'n afstand he
Ja, dan hebben we minstens 85 sporten, leuk. Spelen maar verlengen naar een week of 11?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:01 schreef Remco2021 het volgende:
Alle sporten mogen wel van mij op de Olympische spelen.
Ik zou ook graag darten en snooker willen zien. Dus gewoon alle A en B sporten.
Duren de OS 3 maandenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:01 schreef Remco2021 het volgende:
Alle sporten mogen wel van mij op de Olympische spelen.
Ik zou ook graag darten en snooker willen zien. Dus gewoon alle A en B sporten.
Bovendien was het het hoogste aantal goals ooit in één wedstrijd op de Spelen, dus ja legendarisch was het wel.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen Zambia was anders wel legendarisch, fragmenten daaruit zullen nog veel youtube compilatiefilmpjes over vrouwenvoetbal sieren.
Heel verst... Hee 1-0quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook van dichtbij niet tijdens de Spelen hoor, prioriteiten.
Tijdens het WK van 2010 had ik ook een Braziliaanse vriendin, die in Nederland was toen Nederland in de kwartfinales (?) van Brazilië won. Nou, toen was de keuze niet aan mij, zeg maar.quote:
Dat wel ja. Maar wel een goede actie van Miedema.quote:
Martens kan ook best ballen en van de Donk en Groenen hebben wel leuke passjes.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:03 schreef DeeBee het volgende:
MiedemaGodin.
Echt de enige die het nog een beetje ergens op laat lijken.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tijdens het WK van 2010 had ik ook een Braziliaanse vriendin, die in Nederland was toen Nederland in de kwartfinales (?) van Brazilië won. Nou, toen was de keuze niet aan mij, zeg maar.
Ze draait leuk weg, maar dat kan ook echt alleen maar omdat die verdediger er helemaal niets van kan.quote:
Tegen de VS wordt ook wel pittig natuurlijkquote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:04 schreef kilon het volgende:
k heb een EURO 2008 gevoel. Domineren in de poule des doods en dan kansloos onderuit in de eerste knockout wedstrijd.
Dit is alles behalve een poule des doodsquote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:04 schreef kilon het volgende:
Ik heb een EURO 2008 gevoel. Domineren in de poule des doods en dan kansloos onderuit in de eerste knockout wedstrijd.
Het is vooral huilen achterinquote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Martens kan ook best ballen en van de Donk en Groenen hebben wel leuke passjes.
Poule des Doods LOLquote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:04 schreef kilon het volgende:
Ik heb een EURO 2008 gevoel. Domineren in de poule des doods en dan kansloos onderuit in de eerste knockout wedstrijd.
Grapjasquote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:04 schreef kilon het volgende:
Zambia heeft 7 keer gescoord in 2 wedstrijden hoor!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dit is alles behalve een poule des doods
Alternatief is Zweden? Die wil je ook niet treffenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen de VS wordt ook wel pittig natuurlijk
lolquote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:05 schreef Littlerabbit het volgende:
1-0 gemist aangezien ik de tv kennelijk op ned2 had en aan het wachten was (lol)
Langzamer, minder techniek. Het is een beetje hoofdklasse voetbal.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:05 schreef byah het volgende:
Wat ziet dat vrouwenvoetbal er toch altijd weer enorm lomp uit, hoe is dat toch mogelijk?
Achterin is het heel erg matig ja.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is vooral huilen achterin
Vooral als Wiegman dan opeens weer angst voetbal gaat spelen. Dat heeft al nooit geholpen. En nu kun je ze misschien nog pakken ook als je zelf goed speelt.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen de VS wordt ook wel pittig natuurlijk
-14 tegen hahaquote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:06 schreef kilon het volgende:
[..]
Zambia heeft 7 keer gescoord in 2 wedstrijden hoor!
Hier doe je de hoofdklasse wel een beetje mee tekortquote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Langzamer, minder techniek. Het is een beetje hoofdklasse voetbal.
Die aanval is wel in orde ja, hebben er al 7 in liggenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Alternatief is Zweden? Die wil je ook niet treffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |