eind juli tweede prikquote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:51 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat die 20-29 groep komende weken massaal Pfizer afspraken heeft staan?
Ik krijg volgende week mijn 2e prik en zit in de groep 30-39.
Het kabinet bestaat gelukkig niet uit één persoon en zijn zelf ook burger. Tot nu toe kon ik de meeste maatregelen prima plaatsen en had ik het idee dat vooral geklaagd werd uit bepaalde groepen en sectoren. Die hadden soms onevenredig veel last ervan, maar toch woog het belang van de (toen) grote groep kwetsbaren groter.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 12:50 schreef galantis het volgende:
[..]
De crux zit hem juist in het verschillend denken over wanneer iets wel of niet nodig is.
Google: Trump face dumbquote:
Om te beginnen onze overheid.....quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er zijn sowieso nog steeds hele volksstammen die geen onderscheid kunnen maken tussen een positieve test en besmettelijkheid.
Moderna stocks zijn de afgelopen week echt als een SPEER omhoog gegaan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook voor een deel de groep die massaal aan de Janssen ging. Met nog de vraag hoe lang er tussen prik en besmetting zat. En dat voor 66% dekkend is tegen het voorkomen van ziekte omdat ze altijd zeiden dat het ging om voorkomen van ernstige ziekte en opname.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Naja oke.. maar in absolute aantallen heb je het dus over 10.000 mensen die alsnog corona krijgen. Weet niet, had lagere aantallen verwacht.
Hoe beredeneer jij dit?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:49 schreef Vallon het volgende:
[..]
Los van andere gevolgtrekkingen vertelt dit perfect dat (voor het gemak) 10% van de gevaccineerden dus besmet waren.
Met dit getal wordt de, zelf gelegde, bodem voor het beleid weggeslagen onder de argumentatie dat gevaccineerden niet hoeven te worden getest omdat ze weinig risico zouden hebben om besmet te zijn en zij dus geen (controle)maatregelen hoeven te volgen.
Men kan dan nog delibereren omtrent weinig of veel maar 10% op groep gevaccineerden is in aantal veel te veel om kwetsbaren daarin veilig te wanen. Overduidelijk blijkt hiermee dat vaccinatie dus geen besmetting voorkomt.
Hiermee staat ook groepsimmuniteit definitief op de keien omdat vaccinatie dus geen bescherming biedt aan mensen die niet (kunnen) worden gevaccineerd.
(lol)quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:53 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Hoe beredeneer jij dit?
Terwijl een minderheid van de bevolking volledig gevaccineerd is (40% vorige week) en een nog kleiner deel meer dan 2 weken na z'n 2e prik zat (36-37%?) vertegenwoordigen ze nog geen 10% van de totale besmettingen. In die verhouding doorredenerend zou bij een volledige vaccinatie van 70% de R0 weer ruim onder de 0 komen en het virus uitdoven.
Hier krijgen we onze 2e prik (ben 30) begin augustus. Dus 20-29 is denk ik pas mid-eind augustus volledig gevaccineerd.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:51 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat die 20-29 groep komende weken massaal Pfizer afspraken heeft staan?
Ik krijg volgende week mijn 2e prik en zit in de groep 30-39.
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Moderna stocks zijn de afgelopen week echt als een SPEER omhoog gegaan!Iedereen die Moderna ophaalde kreeg er stocks bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Beter dan gratis socksquote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iedereen die Moderna ophaalde kreeg er stocks bij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat klinkt wel een beetje ranzig hoor...quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:54 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hij is zijn ban aan het stuk wassen, denk ik...
Ik kreeg precies twee weken nadat de Janssen erin gegaan was, een kriebel in mijn keel. Vanwege mijn werk gaan testen en positief. Of het nu door het vaccin of door mijn leeftijd (27) komt weet ik niet, maar niet echt ergens last van gehad én niemand aangestoken. En toch behoor ik tot die cijfertjes.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Het is ook voor een deel de groep die massaal aan de Janssen ging. Met nog de vraag hoe lang er tussen prik en besmetting zat. En dat voor 66% dekkend is tegen het voorkomen van ziekte omdat ze altijd zeiden dat het ging om voorkomen van ernstige ziekte en opname.
Dan kan het ook hard gaan natuurlijk.
Waarom dat?quote:
Ja euh..... ik help hem er ook niet bij hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel een beetje ranzig hoor...
Mag je niet besprekenquote:
Ietsje over de helft dus.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:08 schreef polderturk het volgende:
We hebben 111 prikken per 100 Nederlanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |