In ieder geval lijkt de semi permanente test samenleving geen BNW meer te zijn zo langzamerhand. Toch wel ernstig allemaal.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Zag gisteren nog een mod posten dat iemand wel erg de BNW- hoek in schiet de laatste tijd.
Maar wat is dat dan precies? Wat is idd die grens?
Nu zie ik nog steeds niet wat een overheid wint met zulke maatregelen maar voor een jaar geleden werden alle theorieën die nu waarheid worden onvriendelijk doorverwezen naar BNW.
Dit was dan vaak de post:
"BNW" en de post werd verwijderd.
Inhoudelijk werd dat nooit en nu nog steeds niet want wat zeg je eigenlijk als je vindt dat iemand de BNW hoek opzoekt. Het is sowieso een afkeuring maar wat zeg je dan eigenlijk en vertel eens wat de grens is...
Ik vind 9% nog best veel, of ligt dat aan mij?quote:
Wat voor mij persoonlijk onder BNW valt:quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:38 schreef Noek het volgende:
Als al die opa's niet op de IC komen en voor enkele dagen wat meer zorg nodig hebben dan zie
[..]
Zag gisteren nog een mod posten dat iemand wel erg de BNW- hoek in schiet de laatste tijd.
Maar wat is dat dan precies? Wat is idd die grens?
Nu zie ik nog steeds niet wat een overheid wint met zulke maatregelen maar voor een jaar geleden werden alle theorieën die nu waarheid worden onvriendelijk doorverwezen naar BNW.
Dit was dan vaak de post:
"BNW" en de post werd verwijderd.
Inhoudelijk werd dat nooit en nu nog steeds niet want wat zeg je eigenlijk als je vindt dat iemand de BNW hoek opzoekt. Het is sowieso een afkeuring maar wat zeg je dan eigenlijk en vertel eens wat de grens is...
En dan is het natuurlijk ook boeiend om te bekijken wat de gevolgen zijn voor die gevaccineerden naast een positieve test.quote:
Bijna...quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, deze emoji in real life zo perfect uitdrukken? Zou je ervoor open staan om via Teams of Zoom hierover een workshop te geven anders? Teach us!!!
Het is lager dan het percentage gevaccineerden in de totale bevolking.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik vind 9% nog best veel, of ligt dat aan mij?
Ik vind het juist wel meevallen eigenlijk. Helemaal als je je dan realiseert dat die 9% ook nog eens veel minder kans hebben om in het ziekenhuis terecht te komen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is wel grofweg de halve bevolking momenteelquote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Damn close. De ogen moeten nog iets meer "huilen" en de wenkbrauwen kunnen nog nét paar graden meer schuin staan.quote:
Naja oke.. maar in absolute aantallen heb je het dus over 10.000 mensen die alsnog corona krijgen. Weet niet, had lagere aantallen verwacht.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:48 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat is wel grofweg de halve bevolking momenteel
Rekening houdend met het feit dat een vaccin ouderen minder goed beschermd, valt dat me best nog mee. Effectiviteit onder jongeren zal groter zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Los van andere gevolgtrekkingen vertelt dit perfect dat (voor het gemak) 10% van de gevaccineerden dus besmet waren.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:31 schreef zalkc het volgende:
Deze is wel interessant. Staat op rivm bij nieuwsbericht
Vaccinatiestatus
Tussen 1 en 19 juli kregen 126.874 personen een positieve testuitslag. Daarvan is van 100.294 (79%) de vaccinatiestatus bekend.
Van de mensen waarvan de vaccinatiestatus bekend was op moment van testen, was 9% volledig gevaccineerd, 14% was deels gevaccineerd, 77% was (nog) niet gevaccineerd (figuur 2).
waar 70% deels gevaccineerd is, is dat gewoon goed nieuws (eigenlijk iets hoger kinderen onder de 12 zou je niet mee moeten tellen dan zit je op 83% deels gevaccineerd. de ratio is dan 1:24?)
Idd, de ziekenhuisopnames en vaccinatiegraad zouden ook erg interessante cijfers zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel meevallen eigenlijk. Helemaal als je je dan realiseert dat die 9% ook nog eens veel minder kans hebben om in het ziekenhuis terecht te komen.
Hoe zat het nou?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Damn close. De ogen moeten nog iets meer "huilen" en de wenkbrauwen kunnen nog nét paar graden meer schuin staan.
Maar goede poging! 8/10
Ik ga er maar vanuit dat die 20-29 groep komende weken massaal Pfizer afspraken heeft staan?quote:
eind juli tweede prikquote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:51 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat die 20-29 groep komende weken massaal Pfizer afspraken heeft staan?
Ik krijg volgende week mijn 2e prik en zit in de groep 30-39.
Het kabinet bestaat gelukkig niet uit één persoon en zijn zelf ook burger. Tot nu toe kon ik de meeste maatregelen prima plaatsen en had ik het idee dat vooral geklaagd werd uit bepaalde groepen en sectoren. Die hadden soms onevenredig veel last ervan, maar toch woog het belang van de (toen) grote groep kwetsbaren groter.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 12:50 schreef galantis het volgende:
[..]
De crux zit hem juist in het verschillend denken over wanneer iets wel of niet nodig is.
Google: Trump face dumbquote:
Om te beginnen onze overheid.....quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er zijn sowieso nog steeds hele volksstammen die geen onderscheid kunnen maken tussen een positieve test en besmettelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |