abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 juli 2021 @ 13:02:11 #1
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
  dinsdag 20 juli 2021 @ 13:02:55 #2
38114 beantherio
pi_200454186
Ik las net nog onderstaande reactie op zondag waarin de zaken wel goed verwoord worden:

"Ultimately, when someone destroys your race through an error and it's kind of a tap on the hand really - they're allowed to come back and still finish ahead of that person he took out - it doesn't weigh up. You shouldn't really be able to finish ahead of him if you took him out of the race."

Oh wacht, foutje van me! Dat was de reactie van Lewis Hamilton op een vergelijkbare incident tussen Vettel en Bottas tijdens de GP van Frankrijk in 2018 waarbij Vettel ook een beperkte tijdstraf kreeg. :D

Nog een paar ironische quotes uit dat interview met Hamilton:

"It's like when you're speeding on the road, you break the law and they let you go.
"It is challenging [at the first corner], but it's also not for a four-time world champion.
"Valtteri was way, way ahead and left him a lot of space. It looks odd because he backed off and was actually OK for the corner... maybe he wasn't thinking and just ran straight into him."

:')
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 20 juli 2021 @ 13:05:58 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_200454221

Dit had ham kunnen zijn. :')
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_200454257
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 11:44 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Is het niet al zo dat je alleen dingen mag aanpassen als de veiligheid in het geding is?
Of mogen ze echt alles aanpassen onder de rode vlag.
Nee, je mag beschadigde onderdelen vervangen door een gelijkwaardig exemplaar. Je mag dus bijvoorbeeld een kapot gereden voorvleugel vervangen, maar dan wel door zo'n zelfde vleugel. Je mag er niet opeens een ander model vleugel op zetten.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 13:11:43 #5
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_200454288
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 08:19 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Hamilton had de bocht niet kunnen halen? Bedoel je dat als er geen auto aanwezig was dat Hamilton van de baan afgeschoten was?

Hamilton zit heel kort naast Max en remt. Max pakt daarna de bocht alsof er niemand naast hem heeft gezeten (op een zeer kleine correctie na).
Die had minstens de hele baan nodig gehad, was met 2 banden buiten de baan gekomen op die manier.
pi_200454304
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:02 schreef beantherio het volgende:
Ik las net nog onderstaande reactie op zondag waarin de zaken wel goed verwoord worden:

"Ultimately, when someone destroys your race through an error and it's kind of a tap on the hand really - they're allowed to come back and still finish ahead of that person he took out - it doesn't weigh up. You shouldn't really be able to finish ahead of him if you took him out of the race."

Oh wacht, foutje van me! Dat was de reactie van Lewis Hamilton op een vergelijkbare incident tussen Vettel en Bottas tijdens de GP van Frankrijk in 2018 waarbij Vettel ook een beperkte tijdstraf kreeg. :D

"It's like when you're speeding on the road, you break the law and they let you go.
"It is challenging [at the first corner], but it's also not for a four-time world champion.
"Valtteri was way, way ahead and left him a lot of space. It looks odd because he backed off and was actually OK for the corner... maybe he wasn't thinking and just ran straight into him."

Ik zou lachen als het niet zo triest was.
pi_200454314
quote:

_O-
pi_200454345
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 12:45 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Max stuurt zo snel in dat daar niet zo snel op te reageren is.
Maar hij ging er van uit dat Lewis wel weer op de rem zou trappen.

Max stuurt in omdat er een bocht is, waarbij hij juist nog een keer inhoud(zie onboard) om Lewis extra ruimte te geven.

quote:
Net zo als die andere keren als het bijna mis ging.
Natuurlijk gaat hij daarvan uit, omdat Max agressief rijd binnen de regels en hij er van uit gaat dat een een 7-voudig wereldkampioen dat ook doet. Alle keren dit seizoen dat Max, lewis inhaalt, was dat binnen de regels.

Dat Lewis 'Slimmer' is omdat hij hem laat leven is dan ook bullshit in mijn ogen. Dat is niet slimmer, dat is volgens de regels.

quote:
Maar nu zijn de rollen omgedraaid. Max is de verdediger in het WK met 33 punten voorsprong en Lewis de aanvaller. Nu moet Max zich inhouden.
Natuurlijk niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2021 13:23:12 ]
pi_200454362
Da's natuurlijk altijd wel een beetje het geval. Als je zelf de straf krijgt is-ie onterecht of minstens te zwaar, als je zelf het slachtoffer bent is de straf voor de ander veel te licht. Ook al is de situatie volledig vergelijkbaar.

Dat zie je bij de meeste rijders. Alonso is daar bijv. ook een goed voorbeeld van.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2021 13:19:36 ]
  dinsdag 20 juli 2021 @ 13:19:50 #10
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200454377
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:08 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Nee, je mag beschadigde onderdelen vervangen door een gelijkwaardig exemplaar. Je mag dus bijvoorbeeld een kapot gereden voorvleugel vervangen, maar dan wel door zo'n zelfde vleugel. Je mag er niet opeens een ander model vleugel op zetten.
Terwijl als er geen rode vlag was geweest je dit tijdens een pitstop had moeten doen of was uitgevallen.

Die hele regel slaat gewoon nergens op, en wordt al jaren ter discussie gesteld, maar er wordt niets aan gedaan. Want het gaat om het spektakel, niet om de sport.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  dinsdag 20 juli 2021 @ 13:20:24 #11
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200454386
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:18 schreef Sodemieters het volgende:
Da's natuurlijk altijd wel een beetje het geval. Als je zelf de straf krijgt is-ie onterecht of minstens te zwaar, als je zelf het slachtoffer bent is de straf voor de ander veel te licht. Ook al is de situatie volledig vergelijkbaar.
Hypocrisie is de mens niet vreemd inderdaad.

Aan de andere kant, Hamilton vind dat hij een icoon is en zijn woorden waarde hebben. Het zou hem sieren als hij de schuld op zich had genomen, dan hadden er veel minder mensen moeite met zijn overwinning gehad.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 13:21:14 #12
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200454399
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:18 schreef Sodemieters het volgende:

Dat zie je bij de meeste rijders. Alonso is daar bijv. ook een goed voorbeeld van.
Het probleem is daarnaast nog een keer dat er voor hetzelfde vergrijp verschillende straffen worden uitgedeeld.

Raikkonen kreeg de vorige race nog een DT voor het veroorzaken van een botsing.
pi_200454470
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:20 schreef daNpy het volgende:

[..]

Aan de andere kant, Hamilton vind dat hij een icoon is en zijn woorden waarde hebben. Het zou hem sieren als hij de schuld op zich had genomen, dan hadden er veel minder mensen moeite met zijn overwinning gehad.
Absoluut, maar Hamilton maakt geen fouten. Bij de start van de sprintrace deed hij alles goed (maar viel hij toch een plek terug...?), in Bakoe zat het knopje op de verkeerde plek, op Paul Ricard lag het aan Bottas dat de undercut berekening niet goed was en dat de pitstop-cyclus te vroeg op gang kwam.

En zo kun je alleen over dit seizoen nog wel 5 zaken er bij pakken waar Hamilton de fout maakt, maar niemand het durft te benoemen in zijn omgeving. En hij zelf al helemaal niet, want 0,0 zelfreflectie.
pi_200454482
quote:

[..]

Het is natuurlijk een dubbel gevoel. Als je eerst een thuisrace wint, een feestje bouwt met het publiek in de overtuiging van je eigen grootheid om dan later toe te geven dat je fout zat. Het zou hem sieren maar dat zit er niet in. De enige keren dat hij zich als een gentleman gedraagt is wanneer zich onaantastbaar waant. En op dit moment is hij alles behalve onaantastbaar.
pi_200454485
quote:

[..]

Eens en ik heb nog steeds wel een klein beetje hoop dat-ie dat alsnog gaat doen. Was wellicht een beetje veel gevraagd in 'the heat of the moment'. Al had het nu inmiddels wel gebeurd moeten zijn.

Hamilton is vaak wel een rijder die zijn fouten toegeeft en zich ervoor verontschuldigd. In ieder geval als het gaat om fouten die het hele tea, benadelen, maar vaak ook wel als het een fout is waar een ander nadeel van heeft ondervonden. Jammer dat-ie dat hier nu niet gedaan heeft, terwijl de fout duidelijk bij hem ligt.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 13:26:34 #16
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200454490
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Absoluut, maar Hamilton maakt geen fouten. Bij de start van de sprintrace deed hij alles goed (maar viel hij toch een plek terug...?), in Bakoe zat het knopje op de verkeerde plek, op Paul Ricard lag het aan Bottas dat de undercut berekening niet goed was en dat de pitstop-cyclus te vroeg op gang kwam.

En zo kun je alleen over dit seizoen nog wel 5 zaken er bij pakken waar Hamilton de fout maakt, maar niemand het durft te benoemen in zijn omgeving. En hij zelf al helemaal niet, want 0,0 zelfreflectie.
Dat klopt. Creëer een diva, en je krijgt diva gedrag.
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_200454498
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:21 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Het probleem is daarnaast nog een keer dat er voor hetzelfde vergrijp verschillende straffen worden uitgedeeld.

Ik vond het punt wat Mol daarover maakte volkomen terecht vooral gezien het feit dat het bij Kimi en Vettel om niets ging, nog geen enkel punt in het kampioenschap maar het is schijnbaar makkelijker om zulke penalties op te leggen op achterblijvers.
pi_200454627
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:26 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Eens en ik heb nog steeds wel een klein beetje hoop dat-ie dat alsnog gaat doen. Was wellicht een beetje veel gevraagd in 'the heat of the moment'. Al had het nu inmiddels wel gebeurd moeten zijn.

Hamilton is vaak wel een rijder die zijn fouten toegeeft en zich ervoor verontschuldigd. In ieder geval als het gaat om fouten die het hele tea, benadelen, maar vaak ook wel als het een fout is waar een ander nadeel van heeft ondervonden. Jammer dat-ie dat hier nu niet gedaan heeft, terwijl de fout duidelijk bij hem ligt.
Sorry? Maar dit is echt niet het beeld hoor. Wanneer heeft hij sorry gezegd dan? Als hij wint dan bedankt hij het team, maar als hij verliest heeft hij alles goed gedaan en is het team niet goed genoeg. Dat zijn toch zijn letterlijke woorden geweest na (ik dacht) Monaco?
pi_200454636
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:21 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Ook dat inderdaad. Je merkte het afgelopen race ook mooi bij de commentatoren. Hill, Button c.s. waren het er in grote lijnen meteen wel over eens dat dit aan Hamilton te wijten is, maar vervolgens is de strafmaat een soort black box. Je moet waar afwachten wat er dit keer weer uitkomt. Wordt het überhaupt een straf, of valt dit onder het idee dat je de rijders in de eerste ronde iets meer vrijheid gunt? En als het een straf wordt, wat wordt het dan? Op Sky dachten ze aanvankelijk even dat het ging om een 10 seconden stop & go. Dat is een veel zwaardere straf, maar dat vonden ze kennelijk ook voorstelbaar.
pi_200454675
quote:

[..]

Dat ligt wel iets genuanceerder. Hamilton geeft volgens mij juist geregeld wel fouten toen en excuseert zich dan ook. Dat zou-ie nu ook moeten doen.

En die slechte start... Bottas zei na de race dat hij hetzelfde probleem had als Hamilton bij de sprint. Dat ligt dus kennelijk toch wel deels aan de auto.
pi_200454711
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:39 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Dat ligt wel iets genuanceerder. Hamilton geeft volgens mij juist geregeld wel fouten toen en excuseert zich dan ook. Dat zou-ie nu ook moeten doen.

En die slechte start... Bottas zei na de race dat hij hetzelfde probleem had als Hamilton bij de sprint. Dat ligt dus kennelijk toch wel deels aan de auto.
Dat heb ik hem dit seizoen sowieso nog niet zien doen.
pi_200454833
quote:

[..]

Ik heb hem dit seizoen nog niet 1x een fout horen toegeven. Ja, toen hij rechtdoor reed in Bakoe zei hij na een korte stilte heel voorzichtig 'sorry guys'. En dat werd vervolgens door Toto met de mantel der liefde bedekt en achteraf was het iedereen zijn schuld, behalve Hamilton.

En zo gaat het wel vaker. Maar in een interview na zo'n fout volmondig sorry zeggen? Ik heb het nog niet gezien dit jaar. Ik heb wel gezien dat hij iedereen en zijn moeder de schuld gaf voor zijn belabberde optreden in Monaco of dat hij aangeeft dat 'we' harder moeten werken als Bottas er meer uit weet te halen dan hijzelf.

Hamilton is de verpersoonlijking van narcisme geworden in de loop der jaren. En kennelijk moet dat gecultiveerd worden binnen het team omdat ze bang zijn dat hij anders verandert in een onzeker en bang mannetje.
pi_200454863
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Sorry? Maar dit is echt niet het beeld hoor. Wanneer heeft hij sorry gezegd dan? Als hij wint dan bedankt hij het team, maar als hij verliest heeft hij alles goed gedaan en is het team niet goed genoeg. Dat zijn toch zijn letterlijke woorden geweest na (ik dacht) Monaco?

Zo snel even de eerste twee dingen die ik kan vinden. Dit is tegen z'n eigen team, maar hij doet het ook wel eens richting anderen.

Juist Verstappen stond er aanvankelijk om bekend dat hij nooit en te nimmer een fout zou erkennen. Dat is inmiddels gelukkig ook wel wat veranderd.
pi_200454865
Zul je zien dat als Lewis het dit seizoen eens overkomt dat er opeens wel passend gestraft wordt "We hebben geleerd van het vorige incident" _O-
  Moderator dinsdag 20 juli 2021 @ 13:52:13 #25
446930 crew  ESF1Gamer
pi_200454880
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Ik heb hem dit seizoen nog niet 1x een fout horen toegeven. Ja, toen hij rechtdoor reed in Bakoe zei hij na een korte stilte heel voorzichtig 'sorry guys'. En dat werd vervolgens door Toto met de mantel der liefde bedekt en achteraf was het iedereen zijn schuld, behalve Hamilton.

En zo gaat het wel vaker. Maar in een interview na zo'n fout volmondig sorry zeggen? Ik heb het nog niet gezien dit jaar. Ik heb wel gezien dat hij iedereen en zijn moeder de schuld gaf voor zijn belabberde optreden in Monaco of dat hij aangeeft dat 'we' harder moeten werken als Bottas er meer uit weet te halen dan hijzelf.

Hamilton is de verpersoonlijking van narcisme geworden in de loop der jaren. En kennelijk moet dat gecultiveerd worden binnen het team omdat ze bang zijn dat hij anders verandert in een onzeker en bang mannetje.
Het is de combinatie narcisme + racisme kaart die Lewis gebruikt dat niemand hem durft aan te spreken op zijn gedrag. Ze zijn bang dat Lewis de criticasters beschuldigen van racisme.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_200454912
Je weet gewoon al dat ze de donderdag voor Hongarije Lewis en Max bij elkaar zetten voor de interviews. :Y
  dinsdag 20 juli 2021 @ 13:55:20 #27
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_200454942
eerst afwachten of we de oude Max terug krijgen op de baan
pi_200454960
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:52 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Het is de combinatie narcisme + racisme kaart die Lewis gebruikt dat niemand hem durft aan te spreken op zijn gedrag. Ze zijn bang dat Lewis de criticasters beschuldigen van racisme.
Volgens mij beginnen mensen als jij inmiddels veel vaker over vermeend racisme jegens Lewis dan dat hij dat zelf doet. De crash van afgelopen zondag heeft niets met racisme te maken.
pi_200454964
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Je weet gewoon al dat ze de donderdag voor Hongarije Lewis en Max bij elkaar zetten voor de interviews. :Y
Uiteraard, bij Liberty/FOM zitten ze al vanaf zondagmiddag met een aanhoudende erectie
pi_200455003
quote:
Pakt popcorn
pi_200455017
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:51 schreef tjoptjop het volgende:
Zul je zien dat als Lewis het dit seizoen eens overkomt dat er opeens wel passend gestraft wordt "We hebben geleerd van het vorige incident" _O-
Of Max hetzelfde doet ;)
pi_200455066
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:52 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Dat dus. En dat is behoorlijk schandalig.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_200455074
quote:

Het is jammer dat ze hem zijn eigen quotes nooit voorleggen. Al zal hij het in de eerste plaats nog steeds houden op dat het de schuld is van de agressieve Max die één van de 3 coureurs (naast Alonso en Schumacher) met 0 penalty points is. De laatste is inmiddels ook al weer vanuit Monaco 2019 vanwege een unsafe release van het team. Maar niemand die Lulu eens een spiegel voor houdt.
pi_200455112
quote:

[..]

Monaco gaf het team hem de verkeerde set up en was het een slechte strategie dat de undercut niet werkte.
pi_200455157
quote:
Ze gaan iig met elkaars woorden geconfronteerd worden.
pi_200455160
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:04 schreef opreis het volgende:

[..]

Monaco gaf het team hem de verkeerde set up en was het een slechte strategie dat de undercut niet werkte.
Ja, ook weer van die situaties waarbij het zeker niet aan hem lag.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 14:07:23 #37
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_200455165
pi_200455201
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:59 schreef Johannes788 het volgende:

[..]

Of Max hetzelfde doet ;)
Ja dat bedoel ik ;)
pi_200455232
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:56 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Volgens mij beginnen mensen als jij inmiddels veel vaker over vermeend racisme jegens Lewis dan dat hij dat zelf doet. De crash van afgelopen zondag heeft niets met racisme te maken.
Uiteraard heeft due crash niets met racisme te maken, maar een sporadisch aap emoticon op de socials moet natuurlijk direct groots uitgemeten worden door Lewis, het team, de FIA etc en we moeten ons allemaal uitspreken tegen racisme, want anders zijn we zelf racisten.

In plaats daarvan had die gevaarlijke gek ook gewoon sorry tegen zijn collega kunnen zeggen.

Maar dat komt niet in hem op. Want hij is de GOAT en kàn simpelweg niets fout doen.

Dat een handjevol mensen vol van emotie hem een lompe aap noemen terwijl er miljoenen mensen online reageren is natuurlijk veel belangrijker dan de lichamelijke gezondheid van je concurrent die je door een lompe fout van jezelf het ziekenhuis ingestuurd hebt.

Meervoudig wereldkampioen onwaardig dit. 🐒

Lewis heeft compleet afgedaan voor mij.
vosss is de naam,
pi_200455250
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:02 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat dus. En dat is behoorlijk schandalig.
Dit klinkt wel een beetje aanmatigend uit de mond van iemand die Hamilton vroeger regelmatig aanduidde als 'die neger'.
  Redactie Sport dinsdag 20 juli 2021 @ 14:11:55 #41
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200455257
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:07 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]

Hier wat beelden van mogelijke plannen die Horner heeft bedacht allen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_200455267
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:02 schreef opreis het volgende:

Maar niemand die Lulu eens een spiegel voor houdt.
Dat komt omdat ie dan een racist ziet.
vosss is de naam,
  Moderator dinsdag 20 juli 2021 @ 14:12:44 #43
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_200455273
quote:
Hoop dat Max hem doodzwijgt

En zo niet, dat die hem genadeloos hard aanpakt
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_200455286
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:11 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Dit klinkt wel een beetje aanmatigend uit de mond van iemand die Hamilton vroeger regelmatig aanduidde als 'die neger'.
Lewis is een neger, dus die kan en mag ik gewoon duiden als die neger. Daar is weinig racistisch aan. Me dunkt.
vosss is de naam,
  dinsdag 20 juli 2021 @ 14:15:12 #45
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200455313
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:12 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Hoop dat Max hem doodzwijgt

En zo niet, dat die hem genadeloos hard aanpakt
Ben ik het mee eens ja. Max zou een paar scherpe sneren kunnen maken, maar dat geeft weer mogelijkheid tot reageren, slachtofferrol, je kent het wel.

Als Max er gewoon niks over zegt snapt showboy Lewis dat niet.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 14:16:40 #46
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200455335
quote:

[..]

Volgens mij lag dat aan het feit dat ze aan de linkerkant startten. Rechts was het hele weekend al beter weg. Ook in de F2.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 14:17:32 #47
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200455353
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:06 schreef opreis het volgende:

[..]

Ze gaan iig met elkaars woorden geconfronteerd worden.
Max heeft nog weinig naar buiten gebracht toch? Alleen zijn statement van zondag na de race?
  dinsdag 20 juli 2021 @ 14:17:40 #48
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_200455357
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:13 schreef vosss het volgende:

[..]

Lewis is een neger, dus die kan en mag ik gewoon duiden als die neger. Daar is weinig racistisch aan. Me dunkt.
Doe normaal
Dit, dus.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 14:17:44 #49
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200455361
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Ja, ook weer van die situaties waarbij het zeker niet aan hem lag.
Behalve dat ie gewoon te langzaam was dan.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 14:19:18 #50
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200455378
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:55 schreef THEFXR het volgende:
eerst afwachten of we de oude Max terug krijgen op de baan
Max heeft toch wel vaker onder druk gestaan, ik zie niet in waarom dit nu anders zou zijn.

Wat ik alleen nog wel zie gebeuren is dat ze de volgende race met z'n twee-en eraf gaan als Hamilton weer zo'n actie doet.
pi_200455383
Hamilton in 2018

"Ultimately, when someone destroys your race through an error and it's kind of a tap on the hand really - they're allowed to come back and still finish ahead of that person he took out - it doesn't weigh up," said Hamilton.

"You shouldn't really be able to finish ahead of him if you took him out of the race."

Bron:

https://www.skysports.com(...)stian-vettel-penalty
  dinsdag 20 juli 2021 @ 14:20:11 #52
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200455391
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:04 schreef opreis het volgende:

[..]

Mercedes nog steeds een verschil van ca 1 sec niet verklaren die Hamilton verloren heeft tijdens de pitstop. AMuS had het erover dat Hamilton bij het uitrijden van de pits naar de eerste bocht tijd heeft laten liggen, omdat dat het enige stuk is dat niet expliciet gemeten wordt.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 14:20:38 #53
8783 gbm
Estd. 2001
pi_200455400
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:17 schreef daNpy het volgende:

[..]

Max heeft nog weinig naar buiten gebracht toch? Alleen zijn statement van zondag na de race?
Klopt, alleen die NL'se directheid viel niet overal even goed als ik zo wat (Engelse) reacties zag....
Die vonden meteen dat Max het vuurtje aan het opstoken was :')
pi_200455401
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:19 schreef Newby6781 het volgende:
Hamilton in 2018

"Ultimately, when someone destroys your race through an error and it's kind of a tap on the hand really - they're allowed to come back and still finish ahead of that person he took out - it doesn't weigh up," said Hamilton.

"You shouldn't really be able to finish ahead of him if you took him out of the race."

Bron:

Iemand zou hem dat onder zijn neus moeten schuiven en vragen naar een reactie.
vosss is de naam,
  Redactie Sport dinsdag 20 juli 2021 @ 14:21:59 #55
pi_200455417
quote:
Hamilton in 2018

Bron:

Maar Hamilton is niet voor Verstappen gefinished. Want Verstappen heeft de finish nooit gehaald, hahaha!
  dinsdag 20 juli 2021 @ 14:22:26 #56
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200455424
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:20 schreef gbm het volgende:

[..]

Klopt, alleen die NL'se directheid viel niet overal even goed als ik zo wat (Engelse) reacties zag....
Engelse sporen sowieso niet, die blijven maar denken dat Max maar had moeten verdwijnen. Die komen nog van een koude kermis thuis als het raceweekend er straks is. :D
  Redactie Sport dinsdag 20 juli 2021 @ 14:25:13 #57
pi_200455469
Is het een verplichting om dat woord te gebruiken dan :?

Ik vind het altijd wel bijzonder dat als veel mensen het blijkbaar niet oké vinden, dat men dan toch stoicijns door blijft gaan. (Heeft niet veel met F1 te maken dus ik hou hier wel weer over op)
pi_200455476
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Hier wat beelden van mogelijke plannen die Horner heeft bedacht allen.
Wat zijn de cartoons toch veranderd in een paar tientallen jaren
pi_200455482
De altijd leuke Fok!-rubriek: 'ik ben echt geen racist, maar...'

On-topic: de tijdstraffen zijn niet echt toereikend in zulke gevallen. Zou zelf veel meer voor plekstraffen of puntenaftrek zijn. Dat maakt het ook risicovoller om je concurrenten eraf te beuken en dan zal het hopelijk minder vaak gebeuren...
Jack does it in real time...
pi_200455518
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:15 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens ja. Max zou een paar scherpe sneren kunnen maken, maar dat geeft weer mogelijkheid tot reageren, slachtofferrol, je kent het wel.

Als Max er gewoon niks over zegt snapt showboy Lewis dat niet.
Heeft hij toch al gedaan met z'n IG post. Behoorlijke kritiek op de manier hoe de overwinning gevierd werd. Max heeft zich in het verleden nog wel behoorlijk respectful richting Lulu gedragen bij vragen of hij zijn salaris wel waard is bijvoorbeeld. Dat zal nu ook wel klaar zijn.
pi_200455539
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:17 schreef daNpy het volgende:

[..]

Fotojte met "good to be home" vanuit Monaco.
pi_200455558
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:22 schreef vosss het volgende:
Er is niets mis met het woord neger. Tief donderstraal op met je wokeness uit dit F1 topic :r

Zo. Kunnen we stoppen met mij betichten van racisme? Bedankt :*

En dan nog komen met de term wokeness.

Je bent af.
pi_200455593
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:20 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Mercedes nog steeds een verschil van ca 1 sec niet verklaren die Hamilton verloren heeft tijdens de pitstop. AMuS had het erover dat Hamilton bij het uitrijden van de pits naar de eerste bocht tijd heeft laten liggen, omdat dat het enige stuk is dat niet expliciet gemeten wordt.
Dat was in Frankrijk toch? Die heeft Palmer volgens mij verklaard. In Monaco was Lewis gewoon te langzaam/zat hij er niet dicht genoeg op.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 juli 2021 @ 14:34:47 #64
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200455654
quote:

[..]

Gelukkig is Hamilton heilig.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Sport dinsdag 20 juli 2021 @ 14:36:17 #65
pi_200455685
quote:

[..]

Gelukkig heeft Hamilton zich als een keurige jongeheer gedragen (lol)
  Moderator dinsdag 20 juli 2021 @ 14:37:20 #66
446930 crew  ESF1Gamer
pi_200455701
https://www.telegraaf.nl/(...)-niet-bij-de-misdaad

Bernie vindt de straf ook veel te laag voor Hamilton
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  dinsdag 20 juli 2021 @ 14:38:31 #67
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200455725
Misdaad haha
  Redactie Sport dinsdag 20 juli 2021 @ 14:38:59 #68
pi_200455732
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:37 schreef ESF1Gamer het volgende:

Jeetje, seniele gek zegt ook eens iets logisch.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 juli 2021 @ 14:39:34 #69
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200455738
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:38 schreef daNpy het volgende:
Misdaad haha
Zal wel een vertaalfout zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 20 juli 2021 @ 14:40:42 #70
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200455750
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:31 schreef opreis het volgende:

[..]

Dat was in Frankrijk toch? Die heeft Palmer volgens mij verklaard. In Monaco was Lewis gewoon te langzaam/zat hij er niet dicht genoeg op.
Excuus, dat was Frankrijk inderdaad.

https://www.auto-motor-un(...)hamilton-verstappen/
  dinsdag 20 juli 2021 @ 14:43:34 #71
8783 gbm
Estd. 2001
pi_200455795
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zal wel een vertaalfout zijn.
Letterlijke vertaling van 'The punishment doesn't fit the crime' wat het Engelse gezegde is.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 14:45:01 #72
37887 Dauthi
Progressive
pi_200455823
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Nee, Baku was geen fout en dat blijven ze tot de dag van vandaag beweren.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_200455826
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:40 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Excuus, dat was Frankrijk inderdaad.

https://www.auto-motor-un(...)hamilton-verstappen/
Geeft niet, het zijn er zo veel dat ze soms wat lastig uit elkaar te houden zijn
  Moderator dinsdag 20 juli 2021 @ 14:45:19 #74
446930 crew  ESF1Gamer
pi_200455829
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:43 schreef gbm het volgende:

[..]

Letterlijke vertaling van 'The punishment doesn't fit the crime' wat het Engelse gezegde is.
Had beter vertaald kunnen worden naar vergrijp in plaats van misdaad
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  Moderator dinsdag 20 juli 2021 @ 14:45:51 #75
pi_200455842
quote:

EccleGOD _O_
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  dinsdag 20 juli 2021 @ 14:50:02 #76
168739 Red_85
'echt wel'
pi_200455900
quote:
Hamilton in 2018

Bron:

Hypocriete lul is het.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 20 juli 2021 @ 15:02:07 #77
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_200456061
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:19 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Max heeft toch wel vaker onder druk gestaan, ik zie niet in waarom dit nu anders zou zijn.

Wat ik alleen nog wel zie gebeuren is dat ze de volgende race met z'n twee-en eraf gaan als Hamilton weer zo'n actie doet.
Max heeft een klap gemaakt waardoor je in een oude F1 wagen gewoon dood bleef.
hij zag er nog dizzy uit op de foto met Jos.
pi_200456107
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 15:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dit. 51G is megaklap.
pi_200456170
quote:

Dat is net zo'n figuur als Marko: iemand die nou niet echt bekend staat om z'n genuanceerde, goed doordachte uitspraken. Toen Bernie de show nog runde was er elke week wel een stupide uitspraak van 'm.
pi_200456263
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 15:10 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Dat is net zo'n figuur als Marko: iemand die nou niet echt bekend staat om z'n genuanceerde, goed doordachte uitspraken. Toen Bernie de show nog runde was er elke week wel een stupide uitspraak van 'm.
Nu ook. Hij zegt in één zin dat het een race incident is dat niet bestraft hoeft te worden en tegelijkertijd dat de straf te licht is.

De man heeft gewoon elke keer wel weer wat anders seniels om te roepen. De van Hanegem van de F1.
  Moderator dinsdag 20 juli 2021 @ 15:19:48 #81
pi_200456370
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:20 schreef vosss het volgende:

[..]

Iemand zou hem dat onder zijn neus moeten schuiven en vragen naar een reactie.
Klopt. Maar daar zijn de journo's collectief te pussy voor. Eén grote circlejerk bij die persco's altijd.

Maar laten we hopen dat er iemand dit keer ballen heeft
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_200456560
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 15:19 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Klopt. Maar daar zijn de journo's collectief te pussy voor. Eén grote circlejerk bij die persco's altijd.

Heeft niet zoveel zin denk ik, want je kunt de reactie wel voorspellen. "Dat was een volstrekt andere situatie."
pi_200456644
quote:

[..]

Dat is wel klote van zo'n strak georganiseerde en gereguleerde show. Dat hele circus hangt samen van onderonsjes en gunsten. Wees kritisch als journalist en de volgende keer merk je dat niemand je meer te woord wilt staan. Volgens mij lopen ze allemaal op hun tenen
  dinsdag 20 juli 2021 @ 15:34:05 #84
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200456645
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 15:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ik had het meer over het mentale.
  Moderator dinsdag 20 juli 2021 @ 15:50:14 #85
446930 crew  ESF1Gamer
pi_200456850
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 15:33 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Dat is wel klote van zo'n strak georganiseerde en gereguleerde show. Dat hele circus hangt samen van onderonsjes en gunsten. Wees kritisch als journalist en de volgende keer merk je dat niemand je meer te woord wilt staan. Volgens mij lopen ze allemaal op hun tenen
Een goed voorbeeld is wel dat Olav en Jack zich negatief uiten over de Renault motoren. Dat heeft ook paar maanden geduurd voordat ze weer een interviews mochten doen met de coureurs en de teambaas van het toenmalige Renault team.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_200456866
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 15:50 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Een goed voorbeeld is wel dat Olav en Jack zich negatief uiten over de Renault motoren. Dat heeft ook paar maanden geduurd voordat ze weer een interviews mochten doen met de coureurs en de teambaas van het toenmalige Renault team.
Inderdaad, en als Jack weer "een interviewtje heeft geregeld" weet je dat dat ook alleen maar is omdat hij braaf in het gareel liep/loopt.

De media als geheel is ook veel te gefragmenteerd om hier een vuist tegen te kunnen maken. Want wat boeit een Duitse journalist Ziggo nou, en vice versa.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 juli 2021 @ 15:56:29 #87
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_200456907
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 15:34 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik had het meer over het mentale.
Mentaal maak ik mij echt nul zorgen om Max. Hij is echt wel gegroeid daarin.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 juli 2021 @ 15:57:17 #88
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200456920
Wel grappig hoe Engelse trolletjes inmiddels zijn overgegaan van "Hamilton heeft niets fout gedaan, het was Verstappen!" naar "Verstappen had slimmer moeten zijn". Is doorgedrongen dat Hamilton daar toch echt fout zat volgens mij :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_200456931
quote:

[..]

Louis Dekker zou dat durven, alleen zit hij daar nooit meer. Het is bijna altijd hetzelfde engelse kliekje
  Moderator dinsdag 20 juli 2021 @ 16:04:42 #90
pi_200456998
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 15:58 schreef opreis het volgende:

[..]

Louis Dekker zou dat durven, alleen zit hij daar nooit meer. Het is bijna altijd hetzelfde engelse kliekje
Louis kreeg ook een keer aan tweet van Jos Verstappen “verzin eens normale vragen, dan wil Max misschien met je praten” :')
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_200457045
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 16:04 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Louis kreeg ook een keer aan tweet van Jos Verstappen “verzin eens normale vragen, dan wil Max misschien met je praten” :')
Precies, Louis laat zich niet sturen die doet gewoon waar hij zin in heeft.
pi_200457062
Louis Dekker had volgens Jos te vaak negatieve uitlatingen gedaan over Max.
Elk bericht had wel een kritische toon als het ging om Max Verstappen.

Intussen is Louis Dekker van mening dat Max Verstappen op weg is om Johan Cruiff-niveau te bereiken.

Later werd het Arjan Schouten (van AD.nl) die er van langs kreeg van Jos Verstappen ;)
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200457239
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 16:10 schreef spectrumanalyser het volgende:

Intussen is Louis Dekker van mening dat Max Verstappen op weg is om Johan Cruiff-niveau te bereiken.

Cruijff mag de banden van onze Max niet eens op spanning brengen. Wat heeft die nou voor de racesport betekent in ons land?
pi_200457721
quote:

[..]

Nou hij had nog niet eens de schuld op zich hoeven nemen. Maar dat hij gewoon volop ging feesten en geen seconde bij je podiuminterview bij de status van zijn concurrent stil staat.... Vond ik erg min.
pi_200457764
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 15:50 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Nou ik snap wel dat renault zei plooij hoeft niet meer te komen als je hoorde hoe beledigend plooij soms over renaulg sprak. Kritisce vragen is 1, beledigen is echt wat anders
  dinsdag 20 juli 2021 @ 17:11:59 #96
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200457874
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 16:57 schreef roninho het volgende:

[..]

Nou hij had nog niet eens de schuld op zich hoeven nemen. Maar dat hij gewoon volop ging feesten en geen seconde bij je podiuminterview bij de status van zijn concurrent stil staat.... Vond ik erg min.
Eigenlijk is het ook allemaal maar show. Net als hij Max in het begin "that guy" noemde omdat "that guy" met een veel mindere auto wat te vaak in de buurt kwam.
pi_200458023
https://nos.nl/artikel/23(...)horsing-rechtvaardig

NOS gaat op de sensatie tour. Schijnbaar is dat Krone Zeitung 1 of ander sensatie blad
  dinsdag 20 juli 2021 @ 17:27:16 #98
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200458055
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 17:23 schreef opreis het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)horsing-rechtvaardig

NOS gaat op de sensatie tour. Schijnbaar is dat Krone Zeitung 1 of ander sensatie blad
Beetje raar want RBR moet wel echt hard bewijs hebben om buiten de FIA om te gaan.

Maar volgens Brundle hebben ze dat
https://racingnews365.com(...)-4bD0ZY83TJdi2UEUAf4

Is dat dezelfde Brundle die het Max zijn schuld vind? Of issie sneller gedraaid als een turboprop?
  dinsdag 20 juli 2021 @ 17:30:18 #99
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_200458089
Helmut, dezelfde gast die het idee van een Corona trainingscamp opperde.
Mja, ik zou ook zoiets hebben van 'joh, Mercedes met je 'flexiwing'-gedoe ter sprake brengen, weet je wat, 2 can play that game', die gaan natuurlijk ook gewoon dwarsliggen waar ze dat ook maar kunnen. It takes 2 to in de zandbak spelen... kun je zand naar elkaar gooien, beetje kinderachtig, maar ja, als dat werkt bij de FIA, dan moet je soms gewoon het spelletje meespelen...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_200458242
Red Bull heeft goed bewijs.

Erg benieuwd hoe dit gaat aflopen

https://www.gptoday.net/n(...)tegen-straf-hamilton
  dinsdag 20 juli 2021 @ 17:47:27 #101
429367 DKUp
ON TOUR
pi_200458283
Als Red Bull Perez niet naar binnen had gestuurd dan had Hamilton 26 punten gekregen.
Echt bizar en oneerlijk lijkt mij _O-
SOONY
pi_200458307
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 17:44 schreef Johannes788 het volgende:

klinkt als dat grafiekje dat @Tarado eerder poste toch?
  Moderator dinsdag 20 juli 2021 @ 17:51:04 #103
pi_200458339
quote:

25 punten afpakken van die gast _O_
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_200458389
In het verdict staat alleen dat Lewis een verkeerde lijn reed:

quote:
The Stewards reviewed video and telemetry evidence. Cars 33 and 44 entered turn9 with Car 33 in the lead and Car 44 slightly behind and on the inside. Car 44 was on a line that did not reach the apex of the corner, with room available to the inside. When Car 33 turned into the corner, Car 44 did not avoid contact and the left front of Car 44 contacted the right rear of Car 33. Car 44 is judged predominantly at fault.
Dat wil echter niet zeggen dat snelheid daarbij wel of niet is meegenomen want ze hebben wel naar telemtry gekeken.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 17:57:43 #105
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_200458419
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:17 schreef BroesWillems het volgende:
Natuurlijk niet.
Idd. Hij MOET het niet. Maar het zou wel verstandig zijn als hij ooit wereldkampioen wil worden.
Hij heeft nu de snelste auto. De rollen zijn omgedraaid.
Wie dit leest is gek
  dinsdag 20 juli 2021 @ 18:05:32 #106
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_200458539
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 12:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Max stuurt in omdat, nou ja, hij een bocht moet nemen. Hij pakt daarbij de best mogelijke racelijn die hij kan pakken zonder daarbij Hamilton in de weg te zitten. Want, nou ja, het is een race.

Hamilton heeft meer dan genoeg ruimte, maar kiest er voor om die niet te benutten en de bocht veel te hard in te vliegen.

Of het nou opzet, dommigheid, onkunde of een poging tot moord was, in elk mogelijk scenario is het Hamilton die de fout maakt.
Hij moet Hamilton niet de kans geven om de fout te maken. Althans niet een fout die Verstappen zelf fataal wordt.
Overigens is nog steeds alleen in Nederland de mening dat Hamilton de enige schuldige was.
In 188 andere landen niet.
Wie dit leest is gek
  dinsdag 20 juli 2021 @ 18:06:57 #107
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_200458553
Ham knalde Albon er twee keer af, RB deed niets, maar nu het Max betreft worden er rechtszaken gestart, wat een losers.
pi_200458560
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 18:06 schreef THEFXR het volgende:
Ham knalde Albon er twee keer af, RB deed niets, maar nu het Max betreft worden er rechtszaken gestart, wat een losers.
Rechtszaak? Er komt gewoon beroep. Dat is altijd een optie als je het niet eens bent met een straf.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_200458569
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 17:57 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Idd. Hij MOET het niet. Maar het zou wel verstandig zijn als hij ooit wereldkampioen wil worden.
Hij heeft nu de snelste auto. De rollen zijn omgedraaid.
Als hij overal had ingehouden waar hij kon, had hij niet aan de leiding gestaan van het WK..
pi_200458610
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 18:05 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Hij moet Hamilton niet de kans geven om de fout te maken. Althans niet een fout die Verstappen zelf fataal wordt.
Overigens is nog steeds alleen in Nederland de mening dat Hamilton de enige schuldige was.
De FIA heeft gesproken. je kan hoog en laag springen, het orgaan dat het laatste woord in deze dingen heeft vind dat het Hamiltons fout is. Wat de rest er ook van vind, dat maakt niet meer uit.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 18:12:34 #111
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_200458613
quote:

[..]

Ik stel verder voor dat Verstappen tijdens de kwalificatie 1,5 meter verder van de muren en de apex af blijft, dat hij zorgt dat hij als laatste kwalificeert en voor de zekerheid nadat de lampen uitgaan nog even 5 seconden wacht.

Want je moet natuurlijk niet in de positie komen dat de fout van een ander je een uitschakeling oplevert. Stel je voor.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 18:13:33 #112
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_200458626
Als ik Hamilton was zou ik gewoon de racismekaart trekken
  dinsdag 20 juli 2021 @ 18:15:38 #113
38114 beantherio
pi_200458660
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 18:13 schreef damsco het volgende:
Dat vakje op de bingokaart is al aangekruist. :7
pi_200458677
quote:

[..]

Wel benieuwd hoe je na de start de 1e bocht moet nemen als je rekening moet houden met elke fout die een andere coureur kan maken. Dan is standaard rechtdoor rijden de enige optie, denk ik. Al was dat bij Lewis in Baku ook niet helemaal zonder risico’s, dus ook dat is geen optie!

Enige conclusie lijkt me dat je alleen geen risico loopt op een crash door iemand anders als je helemaal niet start.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 18:17:00 #115
429367 DKUp
ON TOUR
pi_200458683
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 18:13 schreef damsco het volgende:
Dat helpt altijd inderdaad als je een niet blanke man bent.
SOONY
  dinsdag 20 juli 2021 @ 18:17:03 #116
38114 beantherio
pi_200458684
O.b.v. zijn laatste foto op IG heb ik eigenlijk het idee dat Max er veel nuchterder in staat dan wij.

instagram
  dinsdag 20 juli 2021 @ 18:17:53 #117
429367 DKUp
ON TOUR
pi_200458696
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 18:17 schreef beantherio het volgende:
O.b.v. zijn laatste foto op IG heb ik eigenlijk het idee dat Max er veel nuchterder in staat dan wij.
Hij moet door inderdaad, als hij erin blijft hangen gaat het nog meer de kant van Hamilton op.
SOONY
pi_200458704
quote:

[ instagram ]
Dat lijkt me sowieso verstandig
pi_200458751
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 18:19 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Dat lijkt me sowieso verstandig
Max heeft heel goed door dat hij alleen WDC wordt met zelf controle.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 18:24:56 #120
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_200458770
quote:

[..]

nee, Amerikaantjes vinden HAM ook fout en te zachte straf gekregen.
pi_200458828
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:45 schreef Dauthi het volgende:

[..]

Nee, Baku was geen fout en dat blijven ze tot de dag van vandaag beweren.
Net zoals Verstappen die spinde omdat de Renault motor ineens 1000 pk gaf? :+
pi_200458867
quote:

Send it. One time!!

Come on!
  dinsdag 20 juli 2021 @ 18:33:07 #123
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_200458921
quote:

[..]

Hij moet Hamilton niet de kans geven om de fout te maken.
Toegegeven, deze vind ik leuk gevonden :D
  dinsdag 20 juli 2021 @ 18:37:32 #125
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200458926
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 17:27 schreef daNpy het volgende:

[..]

Beetje raar want RBR moet wel echt hard bewijs hebben om buiten de FIA om te gaan.

Is dat dezelfde Brundle die het Max zijn schuld vind? Of issie sneller gedraaid als een turboprop?
Brundle legde de schuld bij Hamilton voor zover ik weet.
pi_200458965
quote:

[..]

Hij moet Hamilton niet de kans geven om de fout te maken.
:') :')

quote:
Althans niet een fout die Verstappen zelf fataal wordt.

Dit is gewoon niet waar.

https://nl.motorsport.com(...)h-britse-gp/6633474/

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2021 18:41:30 ]
  dinsdag 20 juli 2021 @ 18:43:12 #127
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_200459005
quote:

[..]

Ik weet niet waar jij allemaal leest, maar behalve van uiteraard de Britse reageerders lees ik overal in 90% van de reacties dat dit een idiote actie van Hamilton was. Het is eerder andersom overal behalve Groot Brittannië zegt men Lewis is de schuldige.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 18:45:24 #128
Niet te kritisch
pi_200459037
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 18:24 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Diverse media in Spanje en Italië ook en de rest blijft er neutraal in. Het is flauwekul om te roepen dat alleen in Nederland de schuld volledig of grotendeels bij Hamilton wordt gelegd.

Veel kranten benoemen de gebeurtenis, maar geven geen mening over schuldvraag. Degene die dat wel doen wijzen allemaal naar Hamilton.

Het 'Verstappen could have backed down'-argument wordt op een enkele plek genoemd, maar elke krant die dat schrijft kun je niet meer serieus nemen als F1 verslaglegger. Net als users hier die dat argument bezigen.
pi_200459085
Verkeerde topic
pi_200459117
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 17:27 schreef daNpy het volgende:

[..]

Brundle vond het niet de schuld van Verstappen. Hij vond het een race incident.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 18:59:16 #131
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200459222
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 18:37 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Brundle legde de schuld bij Hamilton voor zover ik weet.
Dan was het Buxton denk ik :)
  dinsdag 20 juli 2021 @ 19:00:15 #132
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200459237
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 15:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Nu ook. Hij zegt in één zin dat het een race incident is dat niet bestraft hoeft te worden en tegelijkertijd dat de straf te licht is.

De man heeft gewoon elke keer wel weer wat anders seniels om te roepen. De van Hanegem van de F1.
Dat zei hij niet. Dat is gewoon verkeerd vertaald. Wat hij zei was dat het vroeger als race incident afgedaan werd. Tegenwoordig ligt dat anders en omdat Hamilton nu schulig bevonden werd (wat hij zelf ook vindt) was de straf te laag.

quote:
"Who was to blame? You have to say Lewis," Ecclestone said.

"'In the old days we would have said it was one of those things, a racing incident. It was clear that everyone was doing his best to win the championship."

Ecclestone said that, since Hamilton was found at fault, the ten second penalty he was given was far too lenient.

"But if the stewards needed to get involved then they should have given Lewis more than a 10-second penalty. It should have been 30 seconds," Ecclestone explained.
pi_200459243
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 18:12 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

De FIA heeft gesproken. je kan hoog en laag springen, het orgaan dat het laatste woord in deze dingen heeft vind dat het Hamiltons fout is. Wat de rest er ook van vind, dat maakt niet meer uit.
Dat is niet wat ze zeggen, ze zijn genuanceerder. Er staat dat het 'predominantly' de fout van Hamilton was: hoofdzakelijk (en dus niet uitsluitend) de fout van Hamilton.
pi_200459285
quote:

[ instagram ]
Hij wacht op een telefoontje van Lulu
  dinsdag 20 juli 2021 @ 19:05:30 #135
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200459313
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:00 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Dat is niet wat ze zeggen, ze zijn genuanceerder. Er staat dat het 'predominantly' de fout van Hamilton was: hoofdzakelijk (en dus niet uitsluitend) de fout van Hamilton.
Alleen staat nergens waarom Verstappen iets van schuld zou hebben. Dat staat er normaal gesproken wel bij. Er staat wel heel duidelijk waarom Hamilton schuld heeft.

En als de data van RBR klopt dat het ook met opzet was, mogen ze Hamilton wel een race of wat schorsen.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 19:05:58 #136
38114 beantherio
pi_200459318
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:03 schreef opreis het volgende:

[..]

Hij wacht op een telefoontje van Lulu
Ik zou niet opnemen. Laat hem maar lekker 2 weken zweten.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 19:06:06 #137
16715 Mylene
*schatje*
pi_200459322
nvm

[ Bericht 92% gewijzigd door Mylene op 20-07-2021 19:18:22 ]
pi_200459338
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 18:59 schreef daNpy het volgende:

[..]

Dan was het Buxton denk ik :)
Nee, die vond het wel Hamiltons fout.
pi_200459370
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:05 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Alleen staat nergens waarom Verstappen iets van schuld zou hebben. Dat staat er normaal gesproken wel bij. Er staat wel heel duidelijk waarom Hamilton schuld heeft.

En als de data van RBR klopt dat het ook met opzet was, mogen ze Hamilton wel een race of wat schorsen.
Opzet gaat die data niet opleveren natuurlijk. Het kan meer roekeloosheid aan tonen. Hij neemt die bocht met banden die de rest van de race niet meer zo koud zullen zijn met een benzine tank die niet meer zo leeg gaat zijn nadat hij op het vuil is gegaan en verre van een ideale lijn heeft om die bocht te maken. Het kan natuurlijk dat hij daar een inschattingsfout maakt qua snelheid en dat hij de rest van de race met die informatie weet dat hij daar beter 5km langzamer moet gaan. Het zou alleen wel gek zijn als hij daar tijdens het incident 10km harder de bocht in gaat en 20m later remt dan dat hij de rest van de race zou doen.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 19:11:57 #141
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200459382
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:07 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Nee, die vond het wel Hamiltons fout.
Serieus :? Dan heb ik het wellicht verkeerd onthouden.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 19:12:14 #142
38114 beantherio
pi_200459389
Als RBR geen 100% verhaal heeft dan kunnen ze het beter laten om in beroep te gaan. Maak er niet iets van waarmee Hamilton er beter uit komt.
pi_200459399
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:05 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Klopt, misschien dat de stewards toch vonden dat Verstappen ook iets had kunnen doen om contact te voorkomen, maar daar melden ze niks over.

De data van Red Bull toont niet per se opzet aan. Ze kunnen aantonen met welke snelheid Hamilton de bocht in ging, maar natuurlijk niet met welke intentie. Opzet lijkt me onmogelijk te bewijzen, dan kom je eerder uit bij roekeloosheid, lijkt me.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 19:19:27 #144
Niet te kritisch
pi_200459482
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:11 schreef daNpy het volgende:

[..]

Serieus :? Dan heb ik het wellicht verkeerd onthouden.
Volgens mij waren ze bij Sky, na de uitleg van Button, redelijk op één lijn dat het vooral de fout van Hamilton was.

Ik kan me tijdens het live commentaar niet herinneren dat men daar de schuld naar Verstappen schoof of het een race incident vond. Dat was wel de eerste reflex, maar de uitleg van Button was ook voor de Sky mannen geen speld tussen te krijgen.

Kleine disclaimer, er rende wat krijsende kinderen rond me heen, dus ik heb niet alles meegekregen.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 20 juli 2021 @ 19:32:34 #145
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_200459674
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 10:10 schreef opreis het volgende:

[..]

Zelfs met kapotte voorvleugeltjes meegerekend komt degene aan de binnenkant er 9/10 beter vanaf. Kan me nauwelijks situaties voor de geest halen waar dat niet het geval is, maar mocht jij een voorbeeld hebben dan ben ik meer dan bereid mijn ongelijk toe te geven.
Perez en Räikkönen bij het opkomen van het rechte stuk van start/finish afgelopen zondag. Kimi spinde ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_200459738
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:00 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Ze zijn vergeten Bottas de schuld te geven! Misschien bedoelen ze dat, predominantly Lewis, partly Bottas!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 20 juli 2021 @ 19:37:55 #147
Maffe Fries
pi_200459746
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 18:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Max heeft heel goed door dat hij alleen WDC wordt met zelf controle.
Max moet gewoon lekker nuchter blijven en op de baan strijden. Laat dit soort dingen maar lekker aan het team over.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 19:43:15 #148
Niet te kritisch
pi_200459841
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:37 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Ze zijn vergeten Bottas de schuld te geven! Misschien bedoelen ze dat, predominantly Lewis, partly Bottas!
Bottas ook schorsen dan. En Toto, want die had Hamilton moeten laten weten dat hij veel te hard die bocht in ging.
pi_200459866
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:32 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Perez en Räikkönen bij het opkomen van het rechte stuk van start/finish afgelopen zondag. Kimi spinde ;)
*Pérez
pi_200459947
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:12 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Klopt, misschien dat de stewards toch vonden dat Verstappen ook iets had kunnen doen om contact te voorkomen, maar daar melden ze niks over.

De data van Red Bull toont niet per se opzet aan. Ze kunnen aantonen met welke snelheid Hamilton de bocht in ging, maar natuurlijk niet met welke intentie. Opzet lijkt me onmogelijk te bewijzen, dan kom je eerder uit bij roekeloosheid, lijkt me.
Hij ging nog even in debat met Toto daarover. Toto gaf aan dat de bocht volgens de regels van Lewis was aangezien hij er significant naast zat aan de binnenkant. Waarop Button vroeg "maar wat betekend dat dan? dat de corner van Lewis is, mag hij dan alles doen?" Daar lulde Toto een beetje om heen, maar samen concludeerde ze dat dat nogal een grijs gebied was in de regels.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 19:56:24 #151
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200460083
Ja alleen jammer dat Hamilton niet naast Max zat.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 20:00:55 #152
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_200460169
quote:

[..]

Nee totaal niet gewoon. Kijk bijv alleen al eens naar de likes op Max zijn instagram fotos. Die zijn in 3 dagen tijd verdrievoudigd. F1 fans zijn op die achterlijke inteelt eilandbewonende hamiltonfapperts na, het schijnheilige, hypocriete prinsesje gewoon spuug zat. Kampioen van de armoede die zijn ware aard laat zien als hij op kwaliteit verslagen wordt.
pi_200460227
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:56 schreef daNpy het volgende:
Ja alleen jammer dat Hamilton niet naast Max zat.
Gaat om er significant naast zitten.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 20:05:02 #154
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200460243
Als iedereen behalve Nederland de prestatie van Hamilton zo goed vond was hij ook wel driver of the day geworden. Maar volgens mij was dat leclerc met iemand die nog geen rondje meedeed op de 2e plek.
pi_200460249
quote:

[..]

Zijn het uberhaupt landen die hier een standpunt over innemen? Ik heb gisteren bv een Britse analist op youtube ook de schuld aan Hamilton zien geven. En ik ga er gemakshalve vanuit dat er ook een paar Oostenrijkers het met het standpunt eens zijn dat het hier Hamilton zijn schuld is. En die van Hamilton alleen.

Dat Verstappen het kon vermijden maakt hem niet plotseling schuldig aan het ongeluk.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2021 20:06:31 ]
  dinsdag 20 juli 2021 @ 20:05:33 #156
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200460255
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 20:03 schreef opreis het volgende:

[..]

Gaat om er significant naast zitten.
Hij zat vooral naast enige lijn die hem door de bocht ging brengen.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 20:12:23 #157
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200460374
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 18:24 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Spanje en Mexico ook.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 20:14:50 #158
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200460423
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 20:05 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Zijn het uberhaupt landen die hier een standpunt over innemen? Ik heb gisteren bv een Britse analist op youtube ook de schuld aan Hamilton zien geven. En ik ga er gemakshalve vanuit dat er ook een paar Oostenrijkers het met het standpunt eens zijn dat het hier Hamilton zijn schuld is. En die van Hamilton alleen.

Dat Verstappen het kon vermijden maakt hem niet plotseling schuldig aan het ongeluk.
Dit, Max kon er vanuit gaan dat Hamilton die binnenbocht ging nemen, gewoon strak zoals bij Lecrerc.
Dat mocht Max verwachten van een wereldkampioen.

Maar dat Hamilton die binnenbocht zo breed nam, kon Max niet verwachten. Dat zou eerder passen bij Mazapin.
pi_200460514
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 20:05 schreef daNpy het volgende:
Als iedereen behalve Nederland de prestatie van Hamilton zo goed vond was hij ook wel driver of the day geworden. Maar volgens mij was dat leclerc met iemand die nog geen rondje meedeed op de 2e plek.
Hij was wel derde, toch?

Behalve een bepaald moment in de eerste ronde was het feitelijk ook best een goede race van hem, daar kun je weinig op aanmerken. Van het gedrag achteraf kun je wel wat vinden, maar op dat moment is de stemming voor DOTD al gesloten.
pi_200460560
Red Bull naar de rechter?

Gelukkig heb ik nog nooit van me leven zo'n flesje of blikje vergif naar binnen gegooid.

Troep.

Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 juli 2021 @ 20:23:55 #161
416575 crew  Evenstar
pi_200460597
Zal vast racistisch zijn, maar ik vind het belachelijk hoe een paar comments van een paar idioten dusdanig wordt uitvergroot dat niemand meer iets durft te zeggen over waar het daadwerkelijk om ging .... namelijk Hamilton die de leider van de race en het WK eraf tikte .....

Ja, iedere vorm van racisme is fout en moet aangepakt worden, maar men doet nu net alsof Hamilton bekogeld is met bananenschillen, niet meer over straat kan zonder uitgemaakt te worden voor weet ik veel wat en zijn hele instragram, twitter en facebook vol staat met racistische uitlatingen ....

Zelfs dit overdrijven ze weer ....
  dinsdag 20 juli 2021 @ 20:24:48 #162
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200460622
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 20:20 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Hij was wel derde, toch?

Behalve een bepaald moment in de eerste ronde was het feitelijk ook best een goede race van hem, daar kun je weinig op aanmerken. Van het gedrag achteraf kun je wel wat vinden, maar op dat moment is de stemming voor DOTD al gesloten.
Maar de dotd stemming wordt pas later in de race geopend. Dat max dan zoveel stemmen krijgt zegt wel wat.

[ Bericht 0% gewijzigd door daNpy op 20-07-2021 20:49:14 ]
  dinsdag 20 juli 2021 @ 20:25:45 #163
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200460633
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 20:23 schreef Evenstar het volgende:
Zal vast racistisch zijn, maar ik vind het belachelijk hoe een paar comments van een paar idioten dusdanig wordt uitvergroot dat niemand meer iets durft te zeggen over waar het daadwerkelijk om ging .... namelijk Hamilton die de leider van de race en het WK eraf tikte .....

Ja, iedere vorm van racisme is fout en moet aangepakt worden, maar men doet nu net alsof Hamilton bekogeld is met bananenschillen, niet meer over straat kan zonder uitgemaakt te worden voor weet ik veel wat en zijn hele instragram, twitter en facebook vol staat met racistische uitlatingen ....

Zelfs dit overdrijven ze weer ....
En dat voor iemand die elke race als posterboy voor een racistische organisatie op de grid staat. Met t shirt en al.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 20:26:08 #164
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_200460640
Fijn Max gewoon relaxed op een fotootje..... en lulu Hamham die nu niet weet hoe Max in de volgende race op zijn eigen agressieve wijze gaat reageren zal m echt wel zenuwachtigmaken en dat weet Max....

Opzet lijkt me lastig te bewijzen.....maar uitspraken van Lewis en Toto helpen hun niet het tegendeel te bewijzen,zoals

- Max moet een DNF hebben
- Max zal op deze manier vaker in het ziekenhuis komen
- "I don't yield for anybody

Ik weet de uitspraken niet precies maar genoeg dreigementen voorbij zien komen....

Tuurlijk grootspraak, maar toch.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 juli 2021 @ 20:29:51 #165
416575 crew  Evenstar
pi_200460705
En ook dat iedereen maar blijft roepen dat Lewis OVER HET ALGEMEEN geen dirty rijder is.

Ja leuk .... OVER HET ALGEMEEN heeft hij ook nooit hoeven te knokken met een andere team en/of zijn teamgenoot. De paar keer dat dat wel gebeurde ging het vaak fout.

Eerste beste seizoen dat hij weer onder druk staat en daadwerkelijk moet racen maakt hij keer op keer een fout. Hij heeft dit seizoen in de meeste races fouten gemaakt.

Imola, Baku, Silverstone, Monaco ......

Hey maar Max staat onder druk, maakt fouten, en is een dirty driver _O-
pi_200460710
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 20:23 schreef Evenstar het volgende:
[...]

Ja, iedere vorm van racisme is fout en moet aangepakt worden, [...]
Hou het dan hier maar gewoon bij.

Hamilton zat fout en hij is volgens de (slappe) regels gestraft. Regels die door de teams en rijders trouwens zelf gesteund werden/worden.

Hamilton had zich bescheidener moeten opstellen na afloop, en zich wel wat meer bezorgd kunnen tonen over de toestand van Max. Excuses aanbieden gaat geen van deze kerels doen. Allemaal megagrote Ego's.
De racisten mogen wat mij betreft sowieso oprotten.
Maar als jij de anti-racisme kaart veel te overdreven vindt, dan vraag ik me af wat RB bezielt om hier verdorie een rechtszaak van te willen maken. Over overdrijven gesproken.

Wat een nare klinische kutsport is dit geworden/aan het worden.
En het was nu juist Max (en met hem zijn team) die aan dat klinische gedonder een einde leek te kunnen maken.

Bah.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 juli 2021 @ 20:32:47 #167
416575 crew  Evenstar
pi_200460752
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 20:30 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Hou het dan hier maar gewoon bij.

Hamilton zat fout en hij is volgens de (slappe) regels gestraft. Regels die door de teams en rijders trouwens zelf gesteund werden/worden.

Hamilton had zich bescheidener moeten opstellen na afloop, en zich wel wat meer bezorgd kunnen tonen over de toestand van Max. Excuses aanbieden gaat geen van deze kerels doen. Allemaal megagrote Ego's.
De racisten mogen wat mij betreft sowieso oprotten.
Maar als jij de anti-racisme kaart veel te overdreven vindt, dan vraag ik me af wat RB bezielt om hier verdorie een rechtszaak van te willen maken. Over overdrijven gesproken.

Wat een nare klinische kutsport is dit geworden/aan het worden.
En het was nu juist Max (en met hem zijn team) die aan dat klinische gedonder een einde leek te kunnen maken.

Bah.
Wat ze bezielt? Ze zijn van mening dat Lewis dit met opzet heeft gedaan en daar geloof ik ook nog steeds in. Hij ging die bocht in met de gedachte of ik haal hem in, of we gaan er beiden af. Als ze genoeg bewijs hebben dan snap ik het wel. Vooral in deze jaren met allerlei caps etc is het niet fijn dat ze kwart miljoen schade oplopen. Helemaal als het met opzet is gedaan.

Dat tweede ging gebeuren, maar door die rode vlag kwam Lewis ermee weg. Als ze beiden er af waren gegaan had hij nu twee weken lang dagelijks minstens drie keer lopen schreeuwen dat Max een straf moet hebben en dat hij dirty is .....
pi_200460798
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 20:32 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Wat ze bezielt? Ze zijn van mening dat Lewis dit met opzet heeft gedaan en daar geloof ik ook nog steeds in. Hij ging die bocht in met de gedachte of ik haal hem in, of we gaan er beiden af.

Dat tweede ging gebeuren, maar door die rode vlag kwam Lewis ermee weg. Als ze beiden er af waren gegaan had hij nu twee weken lang dagelijks minstens drie keer lopen schreeuwen dat Max een straf moet hebben en dat hij dirty is .....
Nou en?

Heeft Verstappen nooit met opzet van links naar rechts geslingerd en na afloop gezegd dat hij gewoon verdedigend rijdt, het geen slappe-hap-sport is en er verdorie wel om geraced moet worden?
En werd hij toen ook niet gewoon gesteund door z'n eigen teamleiding?

Laten ze zich nu eens wat minder opnaaien door één vette crash.
Laten ze verdomme gaan racen en in Hongarije laten zien wie nu eigenlijk de beste/snelste is.

Zo is dat decennia lang gegaan.

Daarom zeg ik: 't is een klinische rotsport geworden. Grotendeels optochtjes en bij het minste of geringste gekwetste egootjes. Dit was de kans voor Red Bull om daar boven te gaan staan. Laten die verdomde Mercedes-idioten het lekker zelf gaan uitzoeken, we maken ze toch wel af op de baan.

Maar nee hoor... zeur zeur jij schuld ik niet schuld jij klootzak nee jij klootzak ik naar rechter bla bla bla.

Bah.
pi_200460841
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 20:32 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Wat ze bezielt? Ze zijn van mening dat Lewis dit met opzet heeft gedaan en daar geloof ik ook nog steeds in. Hij ging die bocht in met de gedachte of ik haal hem in, of we gaan er beiden af. Als ze genoeg bewijs hebben dan snap ik het wel. Vooral in deze jaren met allerlei caps etc is het niet fijn dat ze kwart miljoen schade oplopen. Helemaal als het met opzet is gedaan.

RedBull zal dit niet doen wanneer ze denken dat het een kansloze missie is inderdaad.
pi_200460905
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 20:39 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

RedBull zal dit niet doen wanneer ze denken dat het een kansloze missie is inderdaad.
Ik zeg: gewoon voor een lange tijd de bak in, die Hamilton. Zeker als-ie het expres deed, dan is het niet eens meer een poging tot doodslag, maar een poging tot moord. Alsof hij niet wist hoeveel G-krachten er bij zo'n crash los kunnen komen.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 20:43:53 #172
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200460929
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 20:29 schreef Evenstar het volgende:
En ook dat iedereen maar blijft roepen dat Lewis OVER HET ALGEMEEN geen dirty rijder is.

Ja leuk .... OVER HET ALGEMEEN heeft hij ook nooit hoeven te knokken met een andere team en/of zijn teamgenoot. De paar keer dat dat wel gebeurde ging het vaak fout.

Eerste beste seizoen dat hij weer onder druk staat en daadwerkelijk moet racen maakt hij keer op keer een fout. Hij heeft dit seizoen in de meeste races fouten gemaakt.

Imola, Baku, Silverstone, Monaco ......

Hey maar Max staat onder druk, maakt fouten, en is een dirty driver _O-
Max heeft dit seizoen nog geen strafpunten op zijn licence!

Hamilton had het best makkelijk de afgelopen jaren, zeker toen Nico weg ging, die kon nog lekker mee komen, en zo zie je snel het verschil als er een redelijk gelijkwaardig iemand in het stoeltje naast hem zit.
Hamilton is zeker een uitstekend coureur, maar als iemand op gelijke voet zit dan word het erg moeilijk en neemt ie verkeerde beslissingen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 juli 2021 @ 20:54:28 #173
416575 crew  Evenstar
pi_200461151
Ik vraag me af ok Toto trouwens standaard een laptopje bij zich heeft staan met allerlei jpg's van situaties, zodat hij die meteen kan mailen naar Masi :D
pi_200461550
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 20:54 schreef Evenstar het volgende:
Ik vraag me af ok Toto trouwens standaard een laptopje bij zich heeft staan met allerlei jpg's van situaties, zodat hij die meteen kan mailen naar Masi :D
Waarschijnlijk heeft hij daar een slaafje a la Van Gameren voor.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 21:21:17 #175
Niet te kritisch
pi_200461810
quote:
Dat plaatje had hij al gemaakt voor de wedstrijd.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 21:22:16 #176
45 SiGNe
pi_200461844
Hoe meer verhalen F1 op hun facebookpagina plaatst hoe grotere hekel ik aan Hamilton krijg.
Die vent snapt echt niet dat hijzelf de fout in is gegaan, verwacht "respect" van Max.. :r
En F1 lijkt ook vooral de kant van Lewis te kiezen, komen met allerlei analyses waarom het een race incident zou zijn ondanks dat de stewards duidelijk waren.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 21:25:15 #177
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_200461915
Ja, dat was nog het frappantste 'als er geen respect is, gaan we dit meer zien', oftewel: de koek is op, ik heb geen respect. Ik ga niet inhouden, het is aan Max om crashes te vermijden, I'm coming in hot, get outta the way... en anders, tja, dan is er maar eens contact, niet mijn probleem, ik zit veilig aan de binnenkant en torpedo mijn weg er wel doorheen.

Duidelijk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_200461962
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:25 schreef shiz het volgende:
Ja, dat was nog het frappantste 'als er geen respect is, gaan we dit meer zien', oftewel: de koek is op, ik heb geen respect. Ik ga niet inhouden, het is aan Max om crashes te vermijden, I'm coming in hot, get outta the way... en anders, tja, dan is er maar eens contact, niet mijn probleem, ik zit veilig aan de binnenkant en torpedo mijn weg er wel doorheen.

Duidelijk.
Daarom begrijp ik die rechtszaak wel. Deze debiel gaat dit gewoon nog een keer doen en komt weg met 10 seconde
.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 21:28:20 #179
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200461977
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:22 schreef SiGNe het volgende:
Hoe meer verhalen F1 op hun facebookpagina plaatst hoe grotere hekel ik aan Hamilton krijg.
Die vent snapt echt niet dat hijzelf de fout in is gegaan, verwacht "respect" van Max.. :r
En F1 lijkt ook vooral de kant van Lewis te kiezen, komen met allerlei analyses waarom het een race incident zou zijn ondanks dat de stewards duidelijk waren.
Het is dan ook hun ideale posterboy. Geen Verstappen die bij een interview gaat vertellen wat er in de race gebeurt is en hoe auto techniek werkt. Saai saai saai.
Hamilton bedankt de geweldige fans, de magistrale tegenstanders die echt hun best hebben gedaan en zijn geweldige team, zonder hen was het nóóit gelukt. Hij zegt precies wat zijn hart PR acteer cursus voor heeft gekauwd.
pi_200461992
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 20:43 schreef theguyver het volgende:

[..]

Max heeft dit seizoen nog geen strafpunten op zijn licence!

Hamilton had het best makkelijk de afgelopen jaren, zeker toen Nico weg ging, die kon nog lekker mee komen, en zo zie je snel het verschil als er een redelijk gelijkwaardig iemand in het stoeltje naast hem zit.
Hamilton is zeker een uitstekend coureur, maar als iemand op gelijke voet zit dan word het erg moeilijk en neemt ie verkeerde beslissingen!
We moeten ook niet doen alsof het een pannekoek is.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 20 juli 2021 @ 21:29:28 #181
Maffe Fries
pi_200461999
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:28 schreef daNpy het volgende:

[..]

Het is dan ook hun ideale posterboy. Geen Verstappen die bij een interview gaat vertellen wat er in de race gebeurt is en hoe auto techniek werkt.
Hamilton bedankt de geweldige fans, de magistrale tegenstanders die echt hun best hebben gedaan en zijn geweldige team, zonder hen was het nóóit gelukt. Hij zegt precies wat zijn hart PR acteer cursus voor heeft gekauwd.
behalve de keren dat hij zijn team door het putje gespoeld heeft. Die worden voor het verhaal maar even vergeten.
pi_200462020
quote:

[..]

Het is dan ook hun ideale posterboy. Geen Verstappen die bij een interview gaat vertellen wat er in de race gebeurt is en hoe auto techniek werkt. Saai saai saai.
En die achterlijke Tom Cruise ernaast. Wat een circus.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 21:30:16 #183
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200462022
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:29 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

behalve de keren dat hij zijn team door het putje gespoeld heeft. Die worden voor het verhaal maar even vergeten.
Toen won hij niet, uiteraard buiten zijn schuld om.
pi_200462039
quote:
Ik ben benieuwd of dat boek uitlekt of in handen komt van bijvoorbeeld MissedApex. Heel veel mensen zijn reuze benieuwd naar de inhoud. Lijkt me mateloos interessant
  dinsdag 20 juli 2021 @ 21:31:18 #185
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_200462040
quote:

[..]

Ja maar... anders zou het de fout van Lewis zijn. En dat kan natuurlijk niet, dat zou racistisch zijn ofzo.
Kom op, hè, wel politiek correct blijven hier.
  FOK!fotograaf dinsdag 20 juli 2021 @ 21:34:26 #186
842 Zorro
Z
pi_200462111
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:28 schreef Adames het volgende:

[..]

We moeten ook niet doen alsof het een pannekoek is.
Dat ligt eraan waarmee je vergelijkt.
Je ziet dat Max beter is in een naar mijn mening nog altijd mindere auto
En zou met gelijk materiaal Leclerc minder zijn? Norris? Russell? Vettel? Ricciardo? Sainz? Alonso?

Ik denk het niet.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 20 juli 2021 @ 21:38:01 #187
Maffe Fries
pi_200462188
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:31 schreef shiz het volgende:

[..]

Ja maar... anders zou het de fout van Lewis zijn. En dat kan natuurlijk niet, dat zou racistisch zijn ofzo.
Kom op, hè, wel politiek correct blijven hier.
Daar zijn de Engelsen wel meester in. Op een mooie manier iemand een steek geven, waarbij de intonatie van belang is.

As you all know the red carpet has to be rolled for Hamilton. No one should be in his way as he is the greatest of all time.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 21:38:09 #188
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200462192
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:34 schreef Zorro het volgende:

[..]

En zou met gelijk materiaal Leclerc minder zijn? Norris? Russell? Vettel? Ricciardo? Sainz? Alonso?

Ik denk het niet.
Ik vind Vettel en Ricciardo toch wel tegenvallen. Uitschieters daargelaten zitten ze regelmatig buiten de punten terwijl Norris consequent voorin rijdt en Stroll, zij het achteraan, in de punten weet te komen.

Sainz en Alonso doen wel goed mee, van Leclerc vind ik zelf dat hij veel pure snelheid heeft maar ook niet altijd de juiste beslissingen maakt. Die gaan Mercedes geen reden geven voor een team order iig.
  FOK!fotograaf dinsdag 20 juli 2021 @ 21:40:20 #189
842 Zorro
Z
pi_200462239
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:38 schreef daNpy het volgende:

[..]

Met een Mercedes rijdt het ook wat makkelijker. Ik denk dat Hamilmans ook flink tegenvalt als ie het in een Aston Martin moet doen.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 21:42:23 #190
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200462288
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:40 schreef Zorro het volgende:

[..]

Met een Mercedes rijdt het ook wat makkelijker. Ik denk dat Hamilmans ook flink tegenvalt als ie het in een Aston Martin moet doen.
Dat is de Mercedes van voorgaand jaar. Laat het hem in een RBR proberen of een Ferrari. Liefst een van vorig jaar of een paar jaar terug.
  FOK!fotograaf dinsdag 20 juli 2021 @ 21:43:11 #191
842 Zorro
Z
pi_200462303
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:42 schreef daNpy het volgende:

[..]

Dat is de Mercedes van voorgaand jaar. Laat het hem in een RBR proberen of een Ferrari. Liefst een van vorig jaar of een paar jaar terug.
Goed punt :P
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 20 juli 2021 @ 21:43:31 #192
Maffe Fries
pi_200462312
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:42 schreef daNpy het volgende:

[..]

De McLaren van 2015 ofzo
pi_200462336
De reactie van Hams toen Verstappen suggereerde een x'tje van auto te ruilen geeft me het gevoel dat wagen met nr 44 gewoon autopilot erop geinstalleerd heeft staan
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 20 juli 2021 @ 21:44:51 #194
Maffe Fries
  dinsdag 20 juli 2021 @ 21:48:43 #195
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200462408
quote:
En Hamilton maar lachen, met zijn teruggeschroefde motor omdat ze bang waren dat de FIA in zou grijpen. Dat heeft Mercedes toen slim gespeeld.
pi_200462652
Nog boze mensen hier ?
  dinsdag 20 juli 2021 @ 22:06:47 #197
45 SiGNe
pi_200462810
quote:

[..]

Het jammere daarvan is alleen dat Hamilton zelf ook in die shit gaat geloven.
Daarom zou het juist goed zijn als Hamilton dit jaar het kampioenschap niet zou winnen.
Zou overigens ook erg slechte PR zijn voor F1 aangezien nog geen enkel ander team gewonnnen heeft sinds ze zijn overgestapt op hybride motoren.
  Moderator dinsdag 20 juli 2021 @ 22:11:29 #198
446930 crew  ESF1Gamer
pi_200462902
quote:

[..]

Hij durfde ook niet echt de fans uitbundig feliciteren dat ze er waren in Oostenrijk
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  dinsdag 20 juli 2021 @ 22:11:50 #199
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200462910
Laten we wel wezen, dat hele hybride concept is gewoon dik gefaald.
Het is dat Max meedoet maar geen enkel jaar heeft Mercedes ook maar enige tegenstand gehad. En dat is puur omdat zij met dat hele concept aan zijn komen zetten en 1,5 jaar voorsprong hebben gehad.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 22:25:43 #200
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_200463220
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:10 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft hij daar een slaafje a la Van Gameren voor.
Jelly dat je zelf niet met je porum op tv mag om internetfilmpjes te laten zien.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 20 juli 2021 @ 22:42:40 #201
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200463548
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 22:11 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Hij durfde ook niet echt de fans uitbundig feliciteren dat ze er waren in Oostenrijk
Norris wel :D
  dinsdag 20 juli 2021 @ 22:42:55 #202
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_200463554
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:34 schreef Zorro het volgende:

[..]

Ik denk het niet.
Ik ben geen fan van Hamilton en vind het vooral de laatste jaren een uiterst irritant ventje geworden. Maar nu doen alsof het geen exceptionele coureur is gaat echt nergens over.

In zijn eerste jaar bij McLaren won hij vier races en haalde hij meer punten dan teamgenoot en tweevoudig wereldkampioen Alonso. Hij kwam slechts twee punten tekort voor het kampioenschap. In zijn tweede seizoen werd hij al wereldkampioen met een auto die wellicht zelfs iets minder was dan de Ferrari's dat seizoen. Weliswaar op het nippertje in de laatste race, maar hij deed het wel. Hij heeft elk seizoen races gewonnen, zelfs als hij bij lange na niet de beste auto had.

In 2019 had Mercedes tien pole positions van de 21 races (vijf voor Hamilton, vijf voor Bottas). Ferrari had er negen, waarvan zeven voor Leclerc. Van zijn vijf poles won Hamilton er drie. Van zijn in totaal elf overwinningen dat seizoen waren er dus acht niet vanaf pole.

Dan ben je dus geen pannenkoek.
pi_200463637
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 22:42 schreef Repentless het volgende:

[..]

Ik ben geen fan van Hamilton en vind het vooral de laatste jaren een uiterst irritant ventje geworden. Maar nu doen alsof het geen exceptionele coureur is gaat echt nergens over.

In zijn eerste jaar bij McLaren won hij vier races en haalde hij meer punten dan teamgenoot en tweevoudig wereldkampioen Alonso. Hij kwam slechts twee punten tekort voor het kampioenschap. In zijn tweede seizoen werd hij al wereldkampioen met een auto die wellicht zelfs iets minder was dan de Ferrari's dat seizoen. Weliswaar op het nippertje in de laatste race, maar hij deed het wel. Hij heeft elk seizoen races gewonnen, zelfs als hij bij lange na niet de beste auto had.

In 2019 had Mercedes tien pole positions van de 21 races (vijf voor Hamilton, vijf voor Bottas). Ferrari had er negen, waarvan zeven voor Leclerc. Van zijn vijf poles won Hamilton er drie. Van zijn in totaal elf overwinningen dat seizoen waren er dus acht niet vanaf pole.

Dan zit je dus altijd in een hele goede auto.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 22:49:02 #204
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200463665
De ferraris en red bulls vielen nog wel eens uit. De mercedessen niet, dat moet je ze toch nageven. Daarmee kun je ook flink punten sprokkelen.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 20 juli 2021 @ 22:54:41 #205
Maffe Fries
pi_200463764

Check vanaf 2.04 minuten eens. Valt er iets op?
  dinsdag 20 juli 2021 @ 23:00:39 #206
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200463860
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:38 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Daar zijn de Engelsen wel meester in. Op een mooie manier iemand een steek geven, waarbij de intonatie van belang is.

As you all know the red carpet has to be rolled for Hamilton. No one should be in his way as he is the greatest of all time.
Beste auto betekend niet de beste coureur, de meeste won hij omdat zijn teamgenoot net iets minder goed was, zie Schumacher Barichello!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 20 juli 2021 @ 23:08:15 #207
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200463987
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 22:42 schreef Repentless het volgende:

[..]

Het is zeker geen pannenkoek, alleen er sluipen inmiddels wel teveel foutjes in. Qua vaardigheid is Max Hamilton inmiddels voorbij. Helemaal als je kijkt naar 2-3jaar geleden toen Max zelf nog teveel foutjes maakte of soms te gretig was.
pi_200464356
quote:

[..]

Hamilton is de ideale posterboy voor Mercedes. Engels, welbespraakt, goede kop, 'Hollywood'. Hij heeft toch van een wat nuffig automerk een hip en sexy merk gemaakt.

Is meer PR-machine dan coureur
pi_200464383
Straks komt hier nog voorbij dat Jos een betere coureur was dan Lewis!
  dinsdag 20 juli 2021 @ 23:32:13 #210
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_200464395
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 22:49 schreef daNpy het volgende:
De ferraris en red bulls vielen nog wel eens uit. De mercedessen niet, dat moet je ze toch nageven. Daarmee kun je ook flink punten sprokkelen.
Verstappen twee keer uitgevallen (beide door aanrijding), Albon een keer (aanrijding), Leclerc (een keer eraf gegleden, twee keer aanrijding) en Vettel (twee keer pech, een keer aanrijding) beide drie keer en Bottas twee keer (een keer aanrijding, een keer pech).

Dst valt dus wel mee.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 23:33:58 #211
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_200464421
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 22:47 schreef opreis het volgende:

[..]

Dan zit je dus altijd in een hele goede auto.
Ja, en?
pi_200464454
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:33 schreef Repentless het volgende:

[..]

Ja, en?
Belangrijkste reden van die stats. Niet de coureur zelf
pi_200464476
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:31 schreef Marcoss het volgende:
Is.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 23:42:04 #214
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_200464511
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:36 schreef opreis het volgende:

[..]

Belangrijkste reden van die stats. Niet de coureur zelf
Dus bij Verstappens prestaties is de belangrijkste reden ook de auto?
pi_200464589
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:42 schreef Repentless het volgende:

[..]

Dus bij Verstappens prestaties is de belangrijkste reden ook de auto?
Nee. Jij haalt aan dat hij in zijn eerste jaar 4 races won. Alsof die 4 races winnen hem beter maken dan rookies die geen 4 races winnen in hun eerste jaar. Maar die races kon hij alleen maar winnen vanwege een goede auto. En zo kan je heel veel van die statistieken afschuiven op de auto.
Alonso matchen is daarentegen wel weer knap.
  woensdag 21 juli 2021 @ 00:01:10 #216
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_200464742
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:49 schreef opreis het volgende:

[..]

Nee. Jij haalt aan dat hij in zijn eerste jaar 4 races won. Alsof die 4 races winnen hem beter maken dan rookies die geen 4 races winnen in hun eerste jaar. Maar die races kon hij alleen maar winnen vanwege een goede auto. En zo kan je heel veel van die statistieken afschuiven op de auto.
Iedereen die races wint, heeft daarvoor een goede auto nodig (indien er geen hele gekke dingen gebeuren). Dat is dus een vaste randvoorwaarde.

Daarna komt het ook aan op de kwaliteiten van de coureur om daadwerkelijk een race te winnen.
  woensdag 21 juli 2021 @ 00:44:25 #217
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_200465102
  woensdag 21 juli 2021 @ 00:45:41 #218
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_200465108
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 00:44 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Sir Lewis gives a Damn
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  woensdag 21 juli 2021 @ 07:29:15 #219
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200466031
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:32 schreef Repentless het volgende:

[..]

Verstappen twee keer uitgevallen (beide door aanrijding), Albon een keer (aanrijding), Leclerc (een keer eraf gegleden, twee keer aanrijding) en Vettel (twee keer pech, een keer aanrijding) beide drie keer en Bottas twee keer (een keer aanrijding, een keer pech).

Dst valt dus wel mee.
Hamilton: 0.
Het waren inderdaad spannende kampioenschappen.
pi_200466113
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:49 schreef opreis het volgende:

[..]

Het punt is dat je natuurlijk gelijk hebt, alleen haal je met je laatste statement je totale verhaal onderuit. Want als je alleen maar kunt winnen met een goede auto, hoe weet je dan dat Alonso een goede Formule 1 coureur is?

Het is bijna ondoenlijk om niet toch een mening te vormen over hoe goed een coureur is, terwijl we allemaal weten dat de enige referentie hun teamgenoot is die in dezelfde wagen rijdt. En zelfs dat klopt niet helemaal, omdat de ene auto de ene coureur ook gewoon beter ligt qua eigenschappen of mensen wel eens een rot jaar hebben. Zo geloof ik niet dat Vettel een mindere coureur is als Leclerc, maar lag de Ferrari hem gewoon niet (of hij was het plezier gewoon even kwijt).

Het is gewoon heel lastig om coureurs te ranken in de Formule 1.
pi_200466159
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:31 schreef Marcoss het volgende:
Dat lijkt me overdreven. Ik vind wel dat Jos enorm onderschat wordt en er vaak heel lacherig wordt gedaan alsof hij al die jaren elke race in de grindbak stond. Ik begrijp ook wel dat dat beeld is blijven hangen bij de gelegenheidskijkers, maar Jos was echt wel een hele goede coureur. Heeft in auto's die over het algemeen als minder werden ervaren, toch mooie gevechten geleverd met Hakinnen, Irvine, Coulthard, Herbert en Schumacher. En in zijn races naast Barrichello was hij niet de mindere.
pi_200466249
Als je denkt dat Hamilton een middelmatige coureur is, dan snap je er imo weinig van. Hamilton is buitenklasse die ook nog eens het geluk heeft dat hij jaren in de beste auto rijd. Maar dat doet niets af aan zijn kwaliteiten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 21 juli 2021 @ 08:20:11 #223
8783 gbm
Estd. 2001
pi_200466378
quote:
14s.gif Op woensdag 21 juli 2021 08:02 schreef BroesWillems het volgende:
Als je denkt dat Hamilton een middelmatige coureur is, dan snap je er imo weinig van. Hamilton is buitenklasse die ook nog eens het geluk heeft dat hij jaren in de beste auto rijd. Maar dat doet niets af aan zijn kwaliteiten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Max heeft dat zelf ook al eens gezegd tijdens een persconferentie ja. Je wordt niet zomaar 7-voudig wereldkampioen.

SPOILER
  woensdag 21 juli 2021 @ 08:23:03 #224
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_200466403
quote:

SPOILER
Buitenklasse….hmmm ik weet het niet.
Zou hem niet schalen onder de beste coureurs allertijden. Als je het hebt over Schumacher en Senna, dan heb je het over buitenklasse. Die konden vaak dat beetje extra, en dat mis ik een beetje bij Hamilton.
Ook zonder oranjebril vind ik dat Max eerder aanspraak maakt op die titel.
Zijn wagenbeheersing, de manier waarop hij teammaten devalueert, zijn inhaalacties op droog en in de regen, zijn talent waardoor hij zich al op zeer jonge leeftijd kon meten met de besten. Die knaap is gemaakt voor F1.
pi_200466442
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 18:40 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

:') :')
[..]

Dit is gewoon niet waar.

https://nl.motorsport.com(...)h-britse-gp/6633474/
We kunnen inmiddels rustig stellen dat alleen in de UK redelijke overeenstemming is dat de actie van Hamilton wel oke was.
pi_200466972
GPfans: Wolff over harde crash Verstappen: "Het incident stoorde Hamilton niet echt".
https://www.gpfans.com/nl(...)-hamilton-niet-echt/

Godverdomme wat een lul
  woensdag 21 juli 2021 @ 09:22:16 #227
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200466997
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:20 schreef Sfancta het volgende:
GPfans: Wolff over harde crash Verstappen: "Het incident stoorde Hamilton niet echt".

Godverdomme wat een lul
Als het andersom was geweest, was de hele wereld te klein geweest.
Ze zijn gewoon kleinzielig en laten nu hun ware aard zien, nu ze niet comfortabel voorstaan.
pi_200467070
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 07:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Het punt is dat je natuurlijk gelijk hebt, alleen haal je met je laatste statement je totale verhaal onderuit. Want als je alleen maar kunt winnen met een goede auto, hoe weet je dan dat Alonso een goede Formule 1 coureur is?

Het is bijna ondoenlijk om niet toch een mening te vormen over hoe goed een coureur is, terwijl we allemaal weten dat de enige referentie hun teamgenoot is die in dezelfde wagen rijdt. En zelfs dat klopt niet helemaal, omdat de ene auto de ene coureur ook gewoon beter ligt qua eigenschappen of mensen wel eens een rot jaar hebben. Zo geloof ik niet dat Vettel een mindere coureur is als Leclerc, maar lag de Ferrari hem gewoon niet (of hij was het plezier gewoon even kwijt).

Het is gewoon heel lastig om coureurs te ranken in de Formule 1.
Ik vind Alonso een extreem goede coureur vanwege hoe hij t.o.v. zijn teamgenoten heeft gereden. Zijn resultaten waren over het algemeen veel beter dan wat zijn teamgenoten in hetzelfde materiaal haalden.

Verder wel eens dat het heel erg lastig is om coureurs te ranken. Zeker omdat een groot deel van de fans ook beinvloed wordt door wat er in de media gezegd wordt door de "expert".
  woensdag 21 juli 2021 @ 09:33:06 #229
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_200467156
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:20 schreef Sfancta het volgende:

Godverdomme wat een lul
Ze weten dat ze Max niet aankunnen en stoken het vuurtje enorm op in de hoop Max uit balans te brengen. Gelukkig is Max niet zo labiel als Hamilton en ik verwacht dan ook dat Max er niet warm of koud van wordt. Ik ga er ook van uit dat Max (buiten motorpech/technische problemen) Hamilton gewoon gaat verslaan in Hongarije.

Zou overigens wel Karma zijn als Hamilton een lekke band krijgt of een verrotte wielmoer a la Bottas. Nog mooier dan dat hij bijvoorbeeld aangetikt zou worden want dan kunnen ze weer iemand anders de schuld geven (al zou ik daar ook zeker om lachen, Leclerc die iets te enthousiast de bocht induikt en Hamilton uit de wedstrijd haalt ofzo).
  woensdag 21 juli 2021 @ 09:39:29 #230
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200467242
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:27 schreef opreis het volgende:

[..]

Ik vind Alonso een extreem goede coureur vanwege hoe hij t.o.v. zijn teamgenoten heeft gereden. Zijn resultaten waren over het algemeen veel beter dan wat zijn teamgenoten in hetzelfde materiaal haalden.

Verder wel eens dat het heel erg lastig is om coureurs te ranken. Zeker omdat een groot deel van de fans ook beinvloed wordt door wat er in de media gezegd wordt door de "expert".
Daarom het blijft moeilijk, dat Mercedes echt dominant was de afgelopen jaren was wel duidelijk dus hoe rate je die titels dan, Hamilton zal er zelf niet wakker van liggen.

Wat ik wel merk is dat mensen doen of hij alleen maar met z'n image bezig is, z'n auto op P1 parkeren en that's it, daar geloof ik dan weer niks van, hij is echt wel een racer die lol heeft in wat hij doet.
pi_200467342
quote:

SPOILER
Zeker niet middelmatig. Maar iemand als Vettel, Räikkönen of Alonso was ook kampioen geworden in die Mercedes. En als één van die drie die jaren naast Hamilton had gereden,dan was hij geen 7x kampioen geweest.

Dus nee, buitenklasse echt niet. Dat heeft hij ook al vaak genoeg laten zien in de seizoenen dat er wat druk was. Hij maakt echt veel te veel fouten als hij niet eenzaam vooraan rijdt. Geen Schumacher of Senna. Ook geen Prost. Echt vergelijkbaar met de andere oud-kampioenen die nu rondrijden, niets meer, niets minder. Dat is heel wat meer dan middelmaat, maar heel wat minder dan buitencategorie.

Hij is een goede coureur. Punt.
  woensdag 21 juli 2021 @ 09:47:05 #232
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200467345
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wat ik wel merk is dat mensen doen of hij alleen maar met z'n image bezig is, z'n auto op P1 parkeren en that's it, daar geloof ik dan weer niks van, hij is echt wel een racer die lol heeft in wat hij doet.
Dat beeld schept hij toch echt zelf.
Hij loopt in maffe kleding op de paddock, gebruikt veel social media, altijd celebrities bij de race, soms zelfs bij de interviews of zelfs om de race te mogen afvlaggen, is strijder voor de BLM-terroristen, bijna alles wat hij zegt is ingestudeerd.
Hij kan wel rijden, dat is niet wat ik zeg.
  woensdag 21 juli 2021 @ 09:49:47 #233
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200467400
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Zeker niet middelmatig. Maar iemand als Vettel, Räikkönen of Alonso was ook kampioen geworden in die Mercedes. En als één van die drie die jaren naast Hamilton had gereden,dan was hij geen 7x kampioen geweest.

Dus nee, buitenklasse echt niet. Dat heeft hij ook al vaak genoeg laten zien in de seizoenen dat er wat druk was. Hij maakt echt veel te veel fouten als hij niet eenzaam vooraan rijdt. Geen Schumacher of Senna. Ook geen Prost. Echt vergelijkbaar met de andere oud-kampioenen die nu rondrijden, niets meer, niets minder. Dat is heel wat meer dan middelmaat, maar heel wat minder dan buitencategorie.

Hij is een goede coureur. Punt.
ja zo kan je aan de gang blijven, het is niet zijn schuld dat het tig jaar duurt voor een concurrent een auto heeft die gelijkwaardig is, dat hij veel relatief eenvoudig gewonnen heeft zegt natuurlijk niet dat hij dat onder druk niet gedaan had.
  woensdag 21 juli 2021 @ 09:53:06 #234
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200467451
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

ja zo kan je aan de gang blijven, het is niet zijn schuld dat het tig jaar duurt voor een concurrent een auto heeft die gelijkwaardig is, dat hij veel relatief eenvoudig gewonnen heeft zegt natuurlijk niet dat hij dat onder druk niet gedaan had.
Nou het seizoen met Rosberg en dit seizoen tot nu toe lijken er toch op dat het allemaal niet zo makkelijk is mét competitie voor "the greatest".
pi_200467548
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik zeg dat ook nergens. Ik stel alleen dat 'buitencategorie' een klassering is die ik niet zie bij Hamilton. Simpelweg omdat hij te veel fouten maakt als hij niet alleen voorop rijdt.

Hij heeft de afgelopen jaren nauwelijks iemand in hoeven te halen, maar wel drie mensen van de baan getikt. Ik zou wel eens een staaltje willen zien van aantal inhaalacties per coureur en hoe vaak dat dan mis gaat. Een 'buitencategorie' coureur moet in zo'n lijstje onderaan staan.

In onderlinge duels is Verstappen hem ook vrijwel elke keer de baas. En dat gold ook voor Vettel in het seizoen dat Ferrari er dicht bij zat.

Ik heb niets met Vettel, maar zelfs hem schaal ik hoger in dan Hamilton als je ze beide in een goede auto zet.
pi_200467609
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

Daarom het blijft moeilijk, dat Mercedes echt dominant was de afgelopen jaren was wel duidelijk dus hoe rate je die titels dan, Hamilton zal er zelf niet wakker van liggen.

Hij heeft lol als hij gezien wordt als de beste. Op het moment dat hij verliest dan is het allemaal niet zijn schuld. En het erge is dat ik denk dat hij er ook daadwerkelijk in gelooft. Als voorbeeld ook de uitbundigheid van hem en het team op vrijdag bij de quali. Hij verpeste zijn 2de run in Q3, vervolgens staat hij nog steeds op pole met een lap die langzamer was dan zijn Q2 lap en 3 tienden harder had gekunt (en dus 4 tienden sneller zou zijn dan Max, die 6 tienden sneller was dan Perez). Vervolgens wordt het gevierd als een fenomale lap van Lewis, heeft Bottas het ook heel goed gedaan (ondanks dat hij dus minimaal 5 tiende liet liggen) en wordt er overal gezegd dat de RB eigenlijk sneller is. Hoeveel van de andere coureurs zullen op vrijdag minder dan 3 tienden hebben laten liggen? Je gaat hem dan nooit horen zeggen dat een andere coureur eigenlijk de pole verdiende of op dat moment zeggen dat het beter had gemoeten (zoals Max wel doet na zijn pole in Oostenrijk).
Daarnaast nog het vieren van de overwinning op zondag met "so proud" terwijl je dus verantwoordelijk wordt gehouden voor het uitschakelen van je rival die je als enige voorziet van de concurrentie die je zo graag claimt te willen. Je een rode vlag nodig hebt om de schade die je zelf veroorzaakt hebt aan de auto te laten repareren omdat anders je race klaar is. Je voorbij gelaten wordt door je middelmatige teamgenoot en je een Ferrari in haalt die het hele seizoen al op een ronde achterstand finishd en met motor problemen kampt. Waar zit dan hetgene wat hij heeft gedaan waar hij zo trots op is of wat hij heeft gedaan dat andere coureurs in zijn plaats niet hadden kunnen doen.
pi_200467637
Als je ziet hoe een deel Max altijd afbrandt voor 'aggresief' rijden en dat alles maar zijn schuld is. Die zijn echt veels te veel opgegroeid met saaie dominantie en weten niet wat racen is. In deze tijd zou een Senna er heel slecht vanaf komen vrees ik.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 juli 2021 @ 10:09:40 #238
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200467658
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:07 schreef VacaLoca het volgende:
Als je ziet hoe een deel Max altijd afbrandt voor 'aggresief' rijden en dat alles maar zijn schuld is. Die zijn echt veels te veel opgegroeid met saaie dominantie en weten niet wat racen is. In deze tijd zou een Senna er heel slecht vanaf komen vrees ik.
Dat doen ze gewoon om hun grote held Hamilton te verdedigen. Zodra de argumenten op zijn en ze er toch echt niet omheen kunnen dat hij een fout heeft gemaakt daar komt de 'ja, maar hunnie' uit de kast.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_200467664
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Ik zeg dat ook nergens. Ik stel alleen dat 'buitencategorie' een klassering is die ik niet zie bij Hamilton. Simpelweg omdat hij te veel fouten maakt als hij niet alleen voorop rijdt.

Hij heeft de afgelopen jaren nauwelijks iemand in hoeven te halen, maar wel drie mensen van de baan getikt. Ik zou wel eens een staaltje willen zien van aantal inhaalacties per coureur en hoe vaak dat dan mis gaat. Een 'buitencategorie' coureur moet in zo'n lijstje onderaan staan.

In onderlinge duels is Verstappen hem ook vrijwel elke keer de baas. En dat gold ook voor Vettel in het seizoen dat Ferrari er dicht bij zat.

Ik heb niets met Vettel, maar zelfs hem schaal ik hoger in dan Hamilton als je ze beide in een goede auto zet.
Vettel heeft aangetoond constanter/dominanter te zijn wanneer de auto daar toe in staat is. Hoger % max aantal punten, Meer overwinningen op rij, grotere dominantie over zijn teamgenoot. Lewis liet zijn teamgenoot in dezelfde auto 7x op rij winnen. Dat kan gewoon niet als je teamgenoot Rosberg is en je zelf de GOAT zou moeten zijn.

Wat je Vettel wel kan aanrekenen is dat hij ook echt veel fouten heeft gemaakt met veel spins en slordigheden op het moment dat het wat lastiger was. Dat is bij Lewis wel wat minder.
pi_200467667
quote:

SPOILER
Maar het kan toch prima zo zijn dat ie de meeste facetten van de sport uitstekend beheerst, maar niet het wheel aan wheel racen?
pi_200467680
quote:
  woensdag 21 juli 2021 @ 10:12:14 #242
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200467689
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Voor mij is hij ook niet de goat hoor, dat blijft wat mij betreft Schumacher maar het is moeilijk meetbaar in andere tijden met andere auto's.

Maar er wordt te snel pannenkoek geroepen, ook over Vettel overigens maar wat is dan buitencategorie, als je 7 titels wint ben je nog steeds pannenkoek+?
pi_200467718
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:11 schreef opreis het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Klopt. Max is 1 van de meest cleane rijders nu :)
pi_200467732
Vettel heeft samen met Schumacher (als team) 6x de Race of Champions gewonnen en daarbij diverse rally kampioenen verslagen. Daarnaast individueel paar keer in de finale gekomen of deze gewonnen.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Race_of_Champions

Hamilton zie ik daar niet zo snel aan meedoen
  woensdag 21 juli 2021 @ 10:17:39 #245
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200467735
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:16 schreef Johannes788 het volgende:

[..]

Klopt. Max is 1 van de meest cleane rijders nu :)
heeft ook wel een beetje met z'n startpositie te maken, als je vooraan start kom je minder in vervelende situaties terecht
  woensdag 21 juli 2021 @ 10:19:22 #246
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200467757
quote:
Ik heb daar ook over zitten denk inderdaad. Als Max inderdaad agressief rijdt en het telkens Hamilton is die moet liften om een ongeval te voorkomen, dan is daar nog steeds wat van te zeggen. Namelijk dat Hamilton niet snel genoeg is om Max in de situatie te brengen waarbij híj moet liften. Zowel bij buitenom als binnendoor inhalen óf ingehaald worden plaatst Max zich zo dat een evt. aanrijding -volgens de regels- niet zijn schuld is. Hoewel Hamilton een sluwe rijder is, lijkt hij enkel comfortabel te zijn als hij in kan halen met DRS.
pi_200467874
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

heeft ook wel een beetje met z'n startpositie te maken, als je vooraan start kom je minder in vervelende situaties terecht
Hoe komt Hamilton dan aan 4 punten? ;)
pi_200467887
quote:
Eens! Mooie tijd was dat vroeger, dat waren nog gladiatoren, lekker knokken op de baan. F1 was niet interessant toen omdat het treintje rijden was, nee het was knokken, het waren crashes, het waren verassende podiums. Maar dat merkte je al met de duw van Max aan het adres van Ocon, flinke ophef. Vroeger tijdens een crash stapten ze uit en gaven ze elkaar bijna altijd een duw, tik of scholden ze elkaar voor de camera's de huid vol. Mensen zijn teveel gewend geraakt aan die optochten van Mercedes en kijken ook pas sinds dat moment heb ik het idee.
  woensdag 21 juli 2021 @ 10:33:08 #249
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200467937
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Hoe komt Hamilton dan aan 4 punten? ;)
:) moest het even opzoeken die eerste 2 dan, entering the pitlane while closed
pi_200468338
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:29 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Eens! Mooie tijd was dat vroeger, dat waren nog gladiatoren, lekker knokken op de baan. F1 was niet interessant toen omdat het treintje rijden was, nee het was knokken, het waren crashes, het waren verassende podiums. Maar dat merkte je al met de duw van Max aan het adres van Ocon, flinke ophef. Vroeger tijdens een crash stapten ze uit en gaven ze elkaar bijna altijd een duw, tik of scholden ze elkaar voor de camera's de huid vol. Mensen zijn teveel gewend geraakt aan die optochten van Mercedes en kijken ook pas sinds dat moment heb ik het idee.

8-)
pi_200469113
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:33 schreef RealistAtheist het volgende:

Zou overigens wel Karma zijn als Hamilton een lekke band krijgt of een verrotte wielmoer a la Bottas. Nog mooier dan dat hij bijvoorbeeld aangetikt zou worden want dan kunnen ze weer iemand anders de schuld geven (al zou ik daar ook zeker om lachen, Leclerc die iets te enthousiast de bocht induikt en Hamilton uit de wedstrijd haalt ofzo).
Het allermooiste zou natuurlijk zijn als Max hem eraf tikt en wint en daarna zegt: "that's racing. If he doesn't respect me this will happen more often in the future" en het daar gewoon bij laten.
vosss is de naam,
  FOK!fotograaf woensdag 21 juli 2021 @ 11:46:59 #252
842 Zorro
Z
pi_200469142
quote:
7s.gif Op woensdag 21 juli 2021 11:45 schreef vosss het volgende:

[..]

Het allermooiste zou natuurlijk zijn als Max hem eraf tikt en wint en daarna zegt: "that's racing. If he doesn't respect me this will happen more often in the future" en het daar gewoon bij laten.
Dacht ik eerst ook maar nog leuker is gewoon winnen en dan "... and I didn't even need to take him out!"
  woensdag 21 juli 2021 @ 11:47:31 #253
8783 gbm
Estd. 2001
pi_200469155
quote:

[..]

Mja, heb liever dat Max em gewoon op een (halve) ronde achterstand zet eerlijk gezegd. Want anders blijft Hamilton is z'n slachtofferrol kruipen...

quote:
6s.gif Op woensdag 21 juli 2021 11:46 schreef Zorro het volgende:

[..]

Dacht ik eerst ook maar nog leuker is gewoon winnen en dan "... and I didn't even need to take him out!"
Dat ja :P
pi_200469301
Dit stukje leesvoer. Walgelijk van Mercedes

Of zoals Andrew Shovlin het namens dat team onder woorden brengt: “Als je kijkt naar de richtlijnen die stewards hebben om de schuldvraag te beantwoorden, dan zat Lewis er ver genoeg naast en had Max ruimte moeten laten. Max rijdt sowieso erg agressief en het was onvermijdelijk dat het op een dag verkeerd zou gaan”, aldus Shovlin. "Als jullie de sprintrace nog eens terugkijken of die eerste ronde van de gewone race, dan moest Lewis constant liften om een ongeluk te voorkomen.” De eerlijkheid gebiedt echter te zeggen dat Mercedes sneller was op rechte stukken en Red Bull in de bochten. Het is daarom bepaald niet uit te sluiten dat Hamilton coûte que coûte iets wilde forceren op dat rechte stuk, voordat de RB16B weg kon rijden in Maggotts en Becketts.

Bron:

https://nl.motorsport.com(...)amilton-fia/6634570/
pi_200469456
Ja dat het hele Mercedes team steeds Max zo wil neerzetten om hun eigen handen schoon te wassen is echt verachtelijk en ik vind het ook onvolwassen pestgedrag.

Wat een kutteam zeg
pi_200469492
quote:
6s.gif Op woensdag 21 juli 2021 11:46 schreef Zorro het volgende:

[..]

Of gewoon negeren, zijn hele bestaan ontkennen, daar kan Lewis denk ik slecht tegen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 juli 2021 @ 12:09:32 #257
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200469504
quote:

[..]

Max rijdt gewoon fluitend weg in Hongarije van pole.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 21 juli 2021 @ 12:09:40 #258
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200469510
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 11:57 schreef Johannes788 het volgende:

Of zoals Andrew Shovlin het namens dat team onder woorden brengt: “Als je kijkt naar de richtlijnen die stewards hebben om de schuldvraag te beantwoorden, dan zat Lewis er ver genoeg naast en had Max ruimte moeten laten.
En dat deed Max. Opgelost.
pi_200469875
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 12:08 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Of gewoon negeren, zijn hele bestaan ontkennen, daar kan Lewis denk ik slecht tegen.
Who?
pi_200470000
De uiteindelijke kern van het probleem nu voor RBR is dat budgetplafond. Als je je auto total loss rijdt, moet je een nieuwe auto in elkaar zetten. Nieuwe onderdelen (chassis, motor), en die moeten weer opnieuw doorontwikkeld worden voordat je weer competitief bent. Elk onderdeel is handgemaakt, dus met nieuwe onderdelen ga je een paar stappen terug.

En daarmee snoep je je budget met plannen voor verbeteringen in het tweede deel van het seizoen op. En dat levert Mercedes dus veel meer voordeel op dan alleen de punten van deze race.

Dit is iets dat gelijkgetrokken moet worden. Als een auto total loss is, moet het budgetplafond verhoogd kunnen worden.

Je zou ook kunnen overwegen om het budget van de veroorzaker te korten.
  woensdag 21 juli 2021 @ 12:41:43 #262
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200470052
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 12:38 schreef RetepV het volgende:
Elk onderdeel is handgemaakt, dus met nieuwe onderdelen ga je een paar stappen terug.

hoe kom je daar nou weer bij?
pi_200470061
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 12:38 schreef RetepV het volgende:
De uiteindelijke kern van het probleem nu voor RBR is dat budgetplafond. Als je je auto total loss rijdt, moet je een nieuwe auto in elkaar zetten. Nieuwe onderdelen (chassis, motor), en die moeten weer opnieuw doorontwikkeld worden voordat je weer competitief bent. Elk onderdeel is handgemaakt, dus met nieuwe onderdelen ga je een paar stappen terug.

En daarmee snoep je je budget met plannen voor verbeteringen in het tweede deel van het seizoen op. En dat levert Mercedes dus veel meer voordeel op dan alleen de punten van deze race.

Dit is iets dat gelijkgetrokken moet worden. Als een auto total loss is, moet het budgetplafond verhoogd kunnen worden.

Je zou ook kunnen overwegen om het budget van de veroorzaker te korten.
Heeft Mercedes niet hetzelfde probleem omdat Sjors Valterri de muur in reed?
pi_200470170
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 12:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

hoe kom je daar nou weer bij?
Lijkt me ook onzin. Het maken is ondanks dat het stuksproductie is echt wel goed gedocumenteerd en professioneel om 1 op 1 kopieën te maken. De tijd dat er op 'gevoel' gewerkt werd (bijv carbon lay-up) is echt al vele jaren voorbij.
pi_200470669
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:10 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Maar het kan toch prima zo zijn dat ie de meeste facetten van de sport uitstekend beheerst, maar niet het wheel aan wheel racen?
Absoluut, maar velen schilderen hem af als een pannenkoek die alleen maar succes heeft vanwege de auto.
  woensdag 21 juli 2021 @ 13:35:20 #266
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_200471030
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 11:57 schreef Johannes788 het volgende:

Of zoals Andrew Shovlin het namens dat team onder woorden brengt: “Als je kijkt naar de richtlijnen die stewards hebben om de schuldvraag te beantwoorden, dan zat Lewis er ver genoeg naast en had Max ruimte moeten laten. Max rijdt sowieso erg agressief en het was onvermijdelijk dat het op een dag verkeerd zou gaan”, aldus Shovlin. "Als jullie de sprintrace nog eens terugkijken of die eerste ronde van de gewone race, dan moest Lewis constant liften om een ongeluk te voorkomen.” De eerlijkheid gebiedt echter te zeggen dat Mercedes sneller was op rechte stukken en Red Bull in de bochten. Het is daarom bepaald niet uit te sluiten dat Hamilton coûte que coûte iets wilde forceren op dat rechte stuk, voordat de RB16B weg kon rijden in Maggotts en Becketts.

Bron:

https://nl.motorsport.com(...)amilton-fia/6634570/
Het past precies binnen het uiterst succesvolle beeld waaraan Mercedes heeft gebouwd vanaf zondagmiddag.
In iedere praatje met de pers door iemand vanuit het team wordt de term "agressief" gebruikt wanneer er gepraat wordt over Verstappen, met toevoeging van termen als "extreem" en "onverantwoord".

Dat Hamilton ervoor bestraft is zondag doet er in dit geheel niet eens meer toe. Sinds zondagavond is hij het slachtoffer geworden (racisme) en is hij de geridderde held die eindelijk eens zei "genoeg is genoeg" en besloot om de extreem agressieve Max Verstappen met gelijke wapens te bestrijden.
  woensdag 21 juli 2021 @ 13:38:43 #267
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200471097
Iemand al iets gehoord uit Japan over de motor?
  woensdag 21 juli 2021 @ 13:40:13 #268
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_200471135
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:16 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Absoluut, maar velen schilderen hem af als een pannenkoek die alleen maar succes heeft vanwege de auto.
in die williams ging ie gewoon hard
pi_200471603
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

Voor mij is hij ook niet de goat hoor, dat blijft wat mij betreft Schumacher maar het is moeilijk meetbaar in andere tijden met andere auto's.

Maar er wordt te snel pannenkoek geroepen, ook over Vettel overigens maar wat is dan buitencategorie, als je 7 titels wint ben je nog steeds pannenkoek+?
Met een poffertje als teamgenoot wel. Het is Hamilton die tot wat extra's in staat is en zijn rookie jaar was indrukwekkend, maar feitelijk heeft hij natuurlijk beneden redelijke en feitelijke verwachting gepresteerd tov wel Button als Rosber als Bottas.

Het enige bijzondere wat hij met die Mercedes kon doen was geen wereldkampioen worden, en dat heeft hij nog een keer gedaan ook. Grootsheid zit hem in een team of een auto tot titelkandidaat promoveren. Die twee seizoenen dat Schumacher de beste auto had waren niet wat hem de groots maakten, dat was de beloning voor groots zijn en het omzetten daarvan in statistieken. Vroeger kregen coureurs geen 5 jaar in de beste auto, je kwam niet zomaar bij een topteam en een topteam had niet zomaar de beste auto en als dat wel zo was dan was dat na 2 jaar afgelopen, dus met heel goed zijn en op het juiste wisselen was 3 of 4 titels halen zo ongeveer het maximale.

Hamilton heeft dat niet gedaan bij McLaren, integendeel, en hij kon het niet doen bij Mercedes want dat was de beste auto en team in de geschiedenis, en ook daar heeft hij minder uitgehaald dan erin zat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 21 juli 2021 @ 14:07:49 #270
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_200471639
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Iemand al iets gehoord uit Japan over de motor?
Wacht even, ik zal de 0800 lijn van de fabriek even bellen.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 21 juli 2021 @ 14:20:42 #271
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200471842
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 14:07 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Wacht even, ik zal de 0800 lijn van de fabriek even bellen.
En sta je nog in de wacht?
  woensdag 21 juli 2021 @ 14:43:51 #272
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200472272
https://www.telegraaf.nl/(...)p-met-max-verstappen

Ben benieuwd naar de inhoud van dat gesprek.
  woensdag 21 juli 2021 @ 14:45:52 #273
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200472336
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 14:43 schreef ootjekatootje het volgende:

Zelf had ik hem dus echt niet hoeven spreken, vooral na dat hele circus.
pi_200472480
quote:

Ik ook. Max neemt telefoon op, en legt neer
pi_200472560
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Het past precies binnen het uiterst succesvolle beeld waaraan Mercedes heeft gebouwd vanaf zondagmiddag.
In iedere praatje met de pers door iemand vanuit het team wordt de term "agressief" gebruikt wanneer er gepraat wordt over Verstappen, met toevoeging van termen als "extreem" en "onverantwoord".

Dat Hamilton ervoor bestraft is zondag doet er in dit geheel niet eens meer toe. Sinds zondagavond is hij het slachtoffer geworden (racisme) en is hij de geridderde held die eindelijk eens zei "genoeg is genoeg" en besloot om de extreem agressieve Max Verstappen met gelijke wapens te bestrijden.
Nou dit dus. Walgelijk. :r

De enige die hier en fout zat en te agressief was, was Lewis. Max liet ALLE ruimte.

En maar blijven herhalen en herhalen zodat zo veel mogelijk mensen het gaan geloven. Gelukkig trappen wij daar niet in.

Wat een schertsvertoning van Mercedes.
Werkelijk zum kotzen :r
vosss is de naam,
  woensdag 21 juli 2021 @ 15:01:44 #277
38114 beantherio
pi_200472624
quote:

Ik ben benieuwd of Lewis toch zijn excuses aangeboden heeft. Misschien dat de emotie van het winnen van een thuisrace onverstandige uitspraken triggert, maar face-to-face met je slachtoffer is dat toch wel wat moeilijker lijkt me.
  woensdag 21 juli 2021 @ 15:06:37 #278
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200472684
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 14:53 schreef Johannes788 het volgende:

[..]

Ik ook. Max neemt telefoon op, en legt neer
Jos neemt telefoon op, Lewis legt neer.
pi_200472929
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:01 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of Lewis toch zijn excuses aangeboden heeft. Misschien dat de emotie van het winnen van een thuisrace onverstandige uitspraken triggert, maar face-to-face met je slachtoffer is dat toch wel wat moeilijker lijkt me.
Misschien is Lewis wel even langs gegaan met een bloemetje :+
  woensdag 21 juli 2021 @ 15:23:26 #282
38114 beantherio
pi_200472936
quote:
De Engelse pers wil toch wel erg graag doen alsof er gediscussieerd kan worden over de schuldvraag.
  woensdag 21 juli 2021 @ 15:25:49 #283
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200472968
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:23 schreef beantherio het volgende:

[..]

De Engelse pers wil toch wel erg graag doen alsof er gediscussieerd kan worden over de schuldvraag.
De grap is dat ze erop blijven hameren dat "Max had it coming", waarmee ze dus zelf zeggen dat Hamilton het expres deed.
pi_200473004
quote:
Geen zin in dat gezeik van ze. Iemand samenvatting
pi_200473016
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 12:05 schreef VacaLoca het volgende:
Ja dat het hele Mercedes team steeds Max zo wil neerzetten om hun eigen handen schoon te wassen is echt verachtelijk en ik vind het ook onvolwassen pestgedrag.

Wat een kutteam zeg
Nou het nieuws dat RBR een advocaat zoekt om wellicht protest graag aan te tekenen, is ook een smerig spelletje. Zeker als het bij dit bericht blijft
pi_200473027
quote:
Ze geloven wel erg hard in hun eigen sprookjes.

"Lewis zat er ver genoeg naast, dus de bocht was van hem. Niemand is verplicht de apex te halen. Hij heeft in dezelfde bocht nog tweemaal ingehaald zonder crashes. Dus de penalty was niet terecht."

Als ik het goed begrijp kun je dus altijd vol gas de binnenbocht in gaan, want de ander moet dan toch opzij.

:r
pi_200473048
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:30 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

"Lewis zat er ver genoeg naast, dus de bocht was van hem. Niemand is verplicht de apex te halen. Hij heeft in dezelfde bocht nog tweemaal ingehaald zonder crashes. Dus de penalty was niet terecht."

Als ik het goed begrijp kun je dus altijd vol gas de binnenbocht in gaan, want de ander moet dan toch opzij.

Pakt popcorn…
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 juli 2021 @ 15:36:44 #288
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200473103
quote:

[..]

Laat me raden: ze hebben de inhaalactie op Leclerc vakkundig niet gebruikt ter vergelijking?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_200473141
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Laat me raden: ze hebben de inhaalactie op Leclerc vakkundig niet gebruikt ter vergelijking?
Met de bewoordingen "twee andere inhaalacties op dezelfde plek verliepen zonder crash". M.a.w. Max had zoals Leclerc moeten reageren.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 juli 2021 @ 15:40:34 #290
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200473154
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:39 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Met de bewoordingen "twee andere inhaalacties op dezelfde plek verliepen zonder crash". M.a.w. Max had zoals Leclerc moeten reageren.
Dus nog scherper de bocht insturen, duidelijk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 21 juli 2021 @ 15:51:08 #291
38114 beantherio
pi_200473277
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:39 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Het is ontluisterend hoe Britse media hier over bericht. Sommigen klagen wel eens dat Ziggo bevooroordeeld is maar dat is echt kinderspel vergeleken met wat ik de afgelopen dagen gelezen heb in de Britse pers en op Britse sites. Men wil nog wel graag het beeld ophangen van dat ze neutraal zijn maar na zondag sloten de gelederen zich. Men wil structureel niet kritisch zijn over Hamilton.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 juli 2021 @ 15:52:36 #292
416575 crew  Evenstar
pi_200473301
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dus nog scherper de bocht insturen, duidelijk.
_O-

Mooi is dat he, Leclerc liet minder ruimte, maar Lewis pakte dit keer alle ruimte die er was.

Max liet meer ruimte, maar Lewis pakte het gewoon niet.
pi_200473314
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:51 schreef beantherio het volgende:

[..]

Het is ontluisterend hoe Britse media hier over bericht. Sommigen klagen wel eens dat Ziggo bevooroordeeld is maar dat is echt kinderspel vergeleken met wat ik de afgelopen dagen gelezen heb in de Britse pers en op Britse sites. Men wil nog wel graag het beeld ophangen van dat ze neutraal zijn maar na zondag sloten de gelederen zich. Men wil structureel niet kritisch zijn over Hamilton.
Dit.
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 15:55:03 #294
pi_200473334
quote:

[..]

Ze nemen ook de schuld op zich voor die poepstart van Hamilton op zaterdag :')
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 juli 2021 @ 15:57:09 #295
416575 crew  Evenstar
pi_200473359
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Valt nog mee dat ze niet Bottas de schuld geven.
pi_200473512
quote:

[..]

Is allemaal van hetzelfde niveau hoor.

Net als dat forum.
pi_200473598
quote:

[..]

Dat klopt toch ook? Lewis maakt nooit fouten.

EDIT: Ze zeggen zelfs, dat hij de temperatuur van de banden hoger kreeg dan ze aanrade, maar dat dat juist goed uit kwam. Weten ze wel wat ze daar doen?
pi_200473607
quote:

[..]

Nu is het ook wel zo dat Max ook regelmatig slecht startte in het verleden en die ook nooit bij hemzelf werden neergelegd, geloof ik :D
pi_200473618
quote:

[..]

Ook wel begrijpelijk want hun grote hero kan het niet bolwerken tegen max
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 16:25:22 #300
pi_200473679
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:19 schreef opreis het volgende:

[..]

Dat klopt toch ook? Lewis maakt nooit fouten.

EDIT: Ze zeggen zelfs, dat hij de temperatuur van de banden hoger kreeg dan ze aanrade, maar dat dat juist goed uit kwam. Weten ze wel wat ze daar doen?
Omdat de temps sneller daalden dan zij hadden voorspeld dus?
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 16:25:54 #301
pi_200473688
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:19 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Nu is het ook wel zo dat Max ook regelmatig slecht startte in het verleden en die ook nooit bij hemzelf werden neergelegd, geloof ik :D
Dat kwam door de Hondamotor :(
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')