abonnement Unibet Coolblue
pi_200449046
In dit topic nemen we de antivaxtrollen niet serieus



Dr. Robert Malone (bedenker van het mRNA vaccin)




De meest verwijderde docu van het moment! Corona op zoek naar de Waarheid…
https://www.blckbx.tv/vid(...)oek-naar-de-waarheid







The show must go on folks!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 19 juli 2021 @ 23:58:52 #2
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200449060
Kan de MSM troep uit de OP? Die moeten de vaccinados maar weer toevoegen.

Nadat ze voor de zoveelste keer moeten testen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_200449083
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 23:58 schreef inslagenreuring het volgende:
Kan de MSM troep uit de OP? Die moeten de vaccinados maar weer toevoegen.

Nadat ze voor de zoveelste keer moeten testen.
Ik kijk morgen wel ff naar Devlin zijn filmpje, dan debunk ik wel dat debunk filmpje waar nodig. 9/10x is het gewoon holle semantische nonsense argumentatie maar okay.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 20 juli 2021 @ 00:12:19 #4
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200449166
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 23:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je moet dezelfde methodiek gebruiken minimaal voor beide periodes. De manier van berekenen heeft gewoon invloed op de observaties.
Je reageert niet op wat ik zeg, Ludo. Het is nu eenmaal een gegeven dat we een reeks hebben die uit twee delen bestaat waarbij de methodiek niet hetzelfde is en we geen overlappende data hebben. Het homogeniseren van die reeks is juist bedoeld om te corrigeren voor dat verschil in methodiek. Nogmaals:

Is die correctie perfect tot 12 cijfers achter de komma? Nee, natuurlijk niet. Is de reeks na correctie beter dan voor correctie? Zeker. Of dacht jij dat het is veel beter is om een meetreeks waarvan je weet dat er een trendbreuk in zit omdat je van meetopstelling veranderd bent niet te corrigeren en gewoon doodleuk appels met aardvarkens te vergelijken?

quote:
En als je weet dat je net 6 hittegolven uit de boeken hebt geschrapt terug naar 1 en je brengt het 2 jaar later naar buiten als nieuws heeft dat nogal een "bewussie" karakter en dus propaganda inderdaad.
:z

quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 23:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Die observaties van de bilt worden geschat. En nee, die zaken correleren zeker geen 100% met elkaar.

Echt zoveel parameters die niet goed te kwantificeren zijn in een model die meespelen.. Het weer is om een reden niet goed te voorspellen..
Het is GEEN model, en weer lees je niet goed. Waarom zouden gelijke weersomstandigheden niet gelijk zijn? Een dag met 25C, RV50%, 70% bedekkingsgraad, windsnelheid 3m/s, etc, in Eelde is praktisch hetzelfde als een dag met 25C, RV50%, 70% bedekkingsgraad, windsnelheid 3m/s, etc in de Bilt. Als je dan weet dat er bij die omstandigheden een X verschil is tussen de Pagodehut en de Stevenson hut dan doe je daar je voordeel mee.

En nee, de observaties in de Bilt worden niet geschat. Daar staat een meetopstelling, en een vergelijkbare meetopstelling stond ook in Eelde, Maastricht en Vlissingen. Sterker nog: op die drie plekken stonden zowel meetopstellingen vergelijkbaar met de vóór-situatie als met de na-situatie. Anders lees mijn voortuin/achtertuin-post nog een keer door.

Verder: dat het weer niet goed te voorspellen is betekent niet dat het weer niet goed te meten is. Dat heeft vooral met verschillende schalen van grootte te maken waarop processen plaatsvinden, en niet met onnauwkeurigheden in het meten. Zie bijvoorbeeld:
Huilen dan.
pi_200449731


:D
pi_200450495
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 08:12:54 #7
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200450574
Gelukkig heb ik die vieze vodden zo goed als niet gedragen.

twitter


;(
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200450612
Vind het altijd apart dat je mensen die over plastic zeiken nooit over petroleum hoort.
pi_200450643
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 08:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Gelukkig heb ik die vieze vodden zo goed als niet gedragen.

[ twitter ]

;(
Jeetje we zijn het een keer eens.
Mensen zijn varkens
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200450834
Het voorbeeld dat je schets zou ik echt ALTIJD schatten met een model.

Precies gelijke omstandigheden ga je niet vinden en gebrek aan statistische software laat compleet achterwege hoe nauwkeurig je correctie is statistisch gezien.

Ik ga uit interesse wel een keer die methodologie bestuderen. Het bevreemd mij compleet dat je een eiking die afhankelijk is van een wirwar aan variabelen. Die niet 100% accuraat te schatten zal zijn, zonder statistische software een behandeling gaat geven. En je noemt dat vervolgens geen schatting maar een correctie. Ik kan daar niet bij.

Overigens is er winsorized voor percentiel 5, leek ik te lezen. Dat is extreme observaties wegknippen. Ik weet niet hoor maar dat is een grote red flag voor mij.

Maar anyhow, ik blijf erbij, je moet het altijd schatten met een model, het is geen simpele hereiking en het is verder niet ceteris paribus een of andere lab setting. Dezelfde parameters die jij opnoemt op plek x zal op een andere moment in tijd tot een andere correctie leiden. En op een andere locatie ook.

Je doet alsof de meetstations homogeen zijn behalve hoe ze geeikt zijn. Is niet zo.

En andere omstandigheden die je niet meeneemt op een andere locatie die wel verschillend invloed hebben op metingen van verschillende meetinstallaties..

Maar als het wel op deze manier zou gaan, verbaas ik mij dat de verschillen ooit zo groot kunnen zijn dat er hele hittegolven verdwijnen vanwege een hereiking.

Ik heb echt meerdere red flags. Maar het zal wel, ik lees de methodologie wel een keer na, laat het je dan wel horen als ik dat begrijp.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200450859
"Eiking"?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200450872
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 08:21 schreef illusions het volgende:
Vind het altijd apart dat je mensen die over plastic zeiken nooit over petroleum hoort.
Zonder petroleum zou de wereld stil staan.

Voor een beter milieu zijn er wel wat wat betere opties om te exploiteren dan olie frustreren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200450976
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 08:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zonder petroleum zou de wereld stil staan.

Voor een beter milieu zijn er wel wat wat betere opties om te exploiteren dan olie frustreren.
Maar op die manier zal er altijd plastic zijn natuurlijk.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 09:26:42 #14
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200451230
Hier even op terugkomende:
quote:
11s.gif Op maandag 19 juli 2021 21:39 schreef HowardRoark het volgende:

60% of people being admitted to UK hospitals had two COVID jabs - adviser

LONDON (Reuters) - Britain's Chief Scientific Adviser Patrick Vallance said on Monday that 60% of people being admitted to hospital with COVID-19 have had two doses of vaccine.

"In terms of the number of people in hospital who've been double vaccinated, we know it's around 60% of the people being admitted to hospital with COVID," Vallance said.

https://news.yahoo.com/60-people-being-admitted-uk-164219328.html
Dit wordt inmiddels krampachtig ontkend:
twitter

Alleen wat deze man vertelde op de persconferentie was niet zomaar een verspreking. Dus niet het simpelweg verwisselen van 'vaccinated' en 'unvaccinated'. Dit betrof echt een hele duidelijk statement met uiteg:

twitter

Dit soort rariteiten wakker je enkel wantrouwen mee aan onder de bevolking. Deze rectificatie komt over als een krampachtige poging om geen 'vaccine hesitancy' aan te wakkeren onder de bevolking.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 20 juli 2021 @ 09:28:58 #15
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200451260
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 00:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je reageert niet op wat ik zeg, Ludo. Het is nu eenmaal een gegeven dat we een reeks hebben die uit twee delen bestaat waarbij de methodiek niet hetzelfde is en we geen overlappende data hebben. Het homogeniseren van die reeks is juist bedoeld om te corrigeren voor dat verschil in methodiek. Nogmaals:

Is die correctie perfect tot 12 cijfers achter de komma? Nee, natuurlijk niet. Is de reeks na correctie beter dan voor correctie? Zeker. Of dacht jij dat het is veel beter is om een meetreeks waarvan je weet dat er een trendbreuk in zit omdat je van meetopstelling veranderd bent niet te corrigeren en gewoon doodleuk appels met aardvarkens te vergelijken?
[..]

:z
[..]

Het is GEEN model, en weer lees je niet goed. Waarom zouden gelijke weersomstandigheden niet gelijk zijn? Een dag met 25C, RV50%, 70% bedekkingsgraad, windsnelheid 3m/s, etc, in Eelde is praktisch hetzelfde als een dag met 25C, RV50%, 70% bedekkingsgraad, windsnelheid 3m/s, etc in de Bilt. Als je dan weet dat er bij die omstandigheden een X verschil is tussen de Pagodehut en de Stevenson hut dan doe je daar je voordeel mee.

En nee, de observaties in de Bilt worden niet geschat. Daar staat een meetopstelling, en een vergelijkbare meetopstelling stond ook in Eelde, Maastricht en Vlissingen. Sterker nog: op die drie plekken stonden zowel meetopstellingen vergelijkbaar met de vóór-situatie als met de na-situatie. Anders lees mijn voortuin/achtertuin-post nog een keer door.

Verder: dat het weer niet goed te voorspellen is betekent niet dat het weer niet goed te meten is. Dat heeft vooral met verschillende schalen van grootte te maken waarop processen plaatsvinden, en niet met onnauwkeurigheden in het meten. Zie bijvoorbeeld:
Lang verhaal kort, het gaat om het bepalen van een systematische fout in de meting?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_200451536
Hoort dit lijntje hier?

twitter



twitter


twitter


twitter


[ Bericht 61% gewijzigd door potjecreme op 20-07-2021 09:58:36 ]
pi_200452417
Hier een goede post. Uitgebreide argumentatie, uiteenzetting met links naar papers en meningen van 'experts' in het vak.

18 reasons I won't be getting the covid-19 vaccine
https://www.linkedin.com/(...)vaccine-tim-st-john/
pi_200452601
Jongens zit niet te raaskallen en neem die prik, en daarna ook goed schijt hebben aan alles want Corona mag niet nieuwswaardig zijn dan de grootste komkommer die groeit in Lutjebroek.
Vakman pur sang
pi_200452639
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 09:26 schreef HowardRoark het volgende:
Hier even op terugkomende:
[..]

Dit wordt inmiddels krampachtig ontkend:
[ twitter ]
Alleen wat deze man vertelde op de persconferentie was niet zomaar een verspreking. Dus niet het simpelweg verwisselen van 'vaccinated' en 'unvaccinated'. Dit betrof echt een hele duidelijk statement met uiteg:

[ twitter ]
Dit soort rariteiten wakker je enkel wantrouwen mee aan onder de bevolking. Deze rectificatie komt over als een krampachtige poging om geen 'vaccine hesitancy' aan te wakkeren onder de bevolking.
Jep... Maar anderzijds als alles een groot complot is dan maak je niet dit soort fouten.

Alles wat je ziet is gewoon een natuurlijke uitwerking van onkundigheid en overmatige conservativiteit en gebrek aan gezond verstand.

Vind de uitwerking dus niet eens zo gek met alles wat we zien, maar wel tergend irrationeel. Enige wat me echt tegen zit is dat letterlijk ieder land krampachtig doet behalve nu Zweden Amerika en UK die er uit lijken te komen. Maar ik ben nog wantrouwend dat wij normaal gaan doen vanaf zegge oktober.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200452693
Landen die wat mij betreft totaal door de mand zijn gevallen zijn Denemarken en Australië.
Wat een deceptie, die kunnen beter de bejaardencentrums van de wereld worden.
Vakman pur sang
  dinsdag 20 juli 2021 @ 11:14:41 #21
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_200452716
Even een herinnering om on topic te blijven hier; klimaat bespreken kan elders als die wens er is :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_200452725
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 10:56 schreef matigeuser het volgende:
Hier een goede post. Uitgebreide argumentatie, uiteenzetting met links naar papers en meningen van 'experts' in het vak.

18 reasons I won't be getting the covid-19 vaccine
https://www.linkedin.com/(...)vaccine-tim-st-john/
Wat vind je er precies zo goed aan? Heb je ook geverifieerd of de argumenten kloppen en van betrouwbare bronnen komen?
Ik zie vooral een focus op mRNA terwijl er ook "gewone" vaccins zijn.
Verder zie ik "van den Bossche" voorbijkomen wiens claims allang debunked zijn

Kortom het is een lijst van punten die ook hier allang de revue zijn gepasseerd en zijn weerlegd

[ Bericht 8% gewijzigd door devlinmr op 20-07-2021 11:24:26 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200452732
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 11:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens zit niet te raaskallen en neem die prik, en daarna ook goed schijt hebben aan alles want Corona mag niet nieuwswaardig zijn dan de grootste komkommer die groeit in Lutjebroek.
Hangt van de grootte van die komkommer af
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200452779
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 09:26 schreef HowardRoark het volgende:
Hier even op terugkomende:
[..]

Dit wordt inmiddels krampachtig ontkend:
[ twitter ]
Alleen wat deze man vertelde op de persconferentie was niet zomaar een verspreking. Dus niet het simpelweg verwisselen van 'vaccinated' en 'unvaccinated'. Dit betrof echt een hele duidelijk statement met uiteg:

[ twitter ]
Dit soort rariteiten wakker je enkel wantrouwen mee aan onder de bevolking. Deze rectificatie komt over als een krampachtige poging om geen 'vaccine hesitancy' aan te wakkeren onder de bevolking.
Die uitleg is correct of je het nou over 40 of 60% hebt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200452977
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 09:51 schreef potjecreme het volgende:
Hoort dit lijntje hier?

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]
Nee, meer in
BNW / ''Build Back Better" Compilation
Of "the great reset" maar die kan ik zo 123 niet vinden
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 11:38:19 #26
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200453118
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 09:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Lang verhaal kort, het gaat om het bepalen van een systematische fout in de meting?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 11:39:42 #27
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200453146
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 08:27 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Jeetje we zijn het een keer eens.
Mensen zijn varkens
Varkens zijn heel slimme en leuke beesten. Kon je dat ook maar over de meeste mensen zeggen.
Huilen dan.
pi_200453170
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 11:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Varkens zijn heel slimme en leuke beesten. Kon je dat ook maar over de meeste mensen zeggen.
Ook weer waar, maar spreekwoordelijk zijn het natuurlijk smerige beesten.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 11:43:17 #29
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200453195
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 11:41 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ook weer waar, maar spreekwoordelijk zijn het natuurlijk smerige beesten.
Rijke mensen verneuken andermans leefomgeving, arme mensen hun eigen.
Huilen dan.
pi_200453242
twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 20 juli 2021 @ 11:46:13 #31
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200453245
Die mondkapjesvervuiling is totaal onnodig want die vodjes helpen geen fluit.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200453275
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 11:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Die mondkapjesvervuiling is totaal onnodig want die vodjes helpen geen fluit.
Alle vervuiling is onnodig. Of het nou mondkapjes zijn of plastic zakken.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200453331
quote:
'Miljoenen coronadoden in India, niet honderdduizenden'
In India zijn sinds het begin van de pandemie waarschijnlijk enkele miljoenen mensen overleden aan een coronabesmetting, zeggen Amerikaanse onderzoekers. Ze schatten het aantal coronadoden op 3,4 tot 4,7 miljoen. Dat is tien keer meer dan waar nu van uit wordt gegaan. India heeft 1,3 miljard inwoners.

De onderzoekers hebben de oversterftecijfers bekeken. Ze telden veel meer doden dan er gemiddeld waren voordat de pandemie uitbrak. Van niet alle doden is de exacte doodsoorzaak vastgesteld.
https://nos.nl/liveblog/2(...)avonds-en-in-weekend
:o
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 20 juli 2021 @ 11:57:55 #34
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200453406
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 11:47 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Alle vervuiling is onnodig. Of het nou mondkapjes zijn of plastic zakken.
Die mondluiers bleken totaal nutteloos te zijn. Het milieu is onnodig vervuild en belast door die stomme onzin.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200453423
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 11:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Die mondluiers bleken totaal nutteloos te zijn. Het milieu is onnodig vervuild en belast door die stomme onzin.
Het milieu is onnodig vervuild omdat mensen te dom zijn om hun rommel op te ruimen. Of het nou mondkapjes zijn of plastic zakken. Het is nooit de schuld van het voorwerp
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 12:03:18 #36
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200453468
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 11:59 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Het milieu is onnodig vervuild omdat mensen te dom zijn om hun rommel op te ruimen. Of het nou mondkapjes zijn of plastic zakken. Het is nooit de schuld van het voorwerp
Als de overheid niet de onzinnige en onnodige mondluierplicht had ingevoerd was er ook geen mondluiervervuiling geweest. Zo simpel is het.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200453488
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 11:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

:o
Dat ruimt lekker op in dat totaal overbevolkte land.
Vakman pur sang
pi_200453493
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 12:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als de overheid niet de onzinnige en onnodige mondluierplicht had ingevoerd was er ook geen mondluiervervuiling geweest. Zo simpel is het.
Als mensen ze gewoon in de vuilnisbak hadden gegooid ook niet.
Zo simpel is het. Eigen verantwoordelijkheid
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200453504
Als ze nu nog heksverbrandingen zouden uitvoeren dan vrees is voor een democratische stemming.
Vakman pur sang
  dinsdag 20 juli 2021 @ 12:24:27 #40
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200453737
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 12:05 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Als mensen ze gewoon in de vuilnisbak hadden gegooid ook niet.
Zo simpel is het. Eigen verantwoordelijkheid
Was er geen mondluierplicht geweest dan was er ook geen mondluiervervuiling. Ik begrijp je wel hoor, stand by your government boy. :*
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200453944
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 12:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Was er geen mondluierplicht geweest dan was er ook geen mondluiervervuiling. Ik begrijp je wel hoor, stand by your government boy. :*
|:(
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 12:55:14 #42
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200454096
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 12:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]

|:(
Beter om niet op vervelende trolletjes te reageren.
Huilen dan.
pi_200454097
https://twitter.com/blckbxnews/status/1417213895945621508?s=08
quote:
Viroloog @MarionKoopmans en waterbouwkundige Bas Jonkman vinden dat de dreiging van pandemieën en overstromingen niet los van elkaar gezien kunnen worden.
:D

Koopmans is knettergek.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200454132
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 11:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

:o
Hier ist +- 20k, miljoenen op een populatie van meer dan een miljard.. factor 100 van wat wij hier hebben zegmaar, zouden we hier ook op miljoenen doden zitten.

Het zal best hoor, of je het raar moet vinden of schokkend... Liever niet maar wel volgens verwachting.
En als ze er in India echt wat aan hebben wees dan netjes en stuur daar die vaccins heen. Dat drammerige vaccineren in dit land slaat helemaal nergens op als de varianten die de vaccinaties omzeilen toch uit het buitenland zullen komen.

Kan je tegen die tijd eens kijken of we het zo ver kunnen drukken over de complete wereld dat uitroeien mogelijk wordt geacht maar letterlijk alle virologen, zelfs de mainstream figuren, zeggen allemaal dat dit virus nooit meer weg gaat, en terecht lijkt me.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200454147
quote:
Hahaha

En jullie nemen die vrouw allemaal serieus. Man, moet toch lekker zijn hè, de weg van de minste weerstand is het in ieder geval wel maar met gezond verstand heeft het helemaal niks te maken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200454193
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 11:38 schreef Isdatzo het volgende:
Alleen is Ludo boos omdat er wat hittegolven uit de boeken verdwijnen. Tja.
Dat je binnen enkele jaren het zelfs expliciet gaat gebruiken als argument voor je stelling "klimaatverandering is echt!!$" terwijl de statistiek pas tot wasdom is gekomen na je eigen data manipulatie is wel een grote grap ja.

En zoals ik het heb begrepen is het gewoon temperaturen schatten, danwel correcties schatten, op basis van andere settings (verschil tussen oude en nieuwe meetinstallatie - synchroonmetingen). Door ook nog een winsorization data manipulatie door te voeren haal je gewoon letterlijk extreme waarden uit de observaties weg, dus ja, ik ben gewoon oprecht - beargumenteerd, zoals Crok ook doet - kritisch of dit wel helemaal pluis is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200454253
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 11:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Even een herinnering om on topic te blijven hier; klimaat bespreken kan elders als die wens er is :)
quote:
Die twee kan je echt niet los van elkaar zien hoor. Snap dat nou.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 20 juli 2021 @ 13:32:45 #48
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200454582
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 11:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk :) dankje
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 20 juli 2021 @ 13:45:51 #49
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_200454767
quote:
MONEY
pi_200455013
Zal wel weer een acteur zijn volgens sommigen


Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200455072
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 14:33:29 #52
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200455632
quote:
Het is en blijft een akelige heks.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200455777
Tot hoeveel dagen NA symptomen blijft de PCR / Antigeen test je positief bevinden eigenlijk? Iemand met een goede bron daaromtrent?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200456017
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:42 schreef ludovico het volgende:
Tot hoeveel dagen NA symptomen blijft de PCR / Antigeen test je positief bevinden eigenlijk? Iemand met een goede bron daaromtrent?
6 maanden
Vakman pur sang
pi_200456239
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:58 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

6 maanden
:D
Ergens vorige week lichte verschijnsellen gehad, dat kan zomaar het killervirus zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 20 juli 2021 @ 15:17:31 #56
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200456317
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:42 schreef ludovico het volgende:
Tot hoeveel dagen NA symptomen blijft de PCR / Antigeen test je positief bevinden eigenlijk? Iemand met een goede bron daaromtrent?
Sowieso is het natuurlijk vreemd dat men na een positieve test x dagen in quarantaine moet. Maar daarna zonder test weer gewoon op pad kunt zonder opnieuw te hoeven testen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_200456411
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 15:17 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Sowieso is het natuurlijk vreemd dat men na een positieve test x dagen in quarantaine moet. Maar daarna zonder test weer gewoon op pad kunt zonder opnieuw te hoeven testen.
Het is wel logisch, die test blijft afslaan namelijk, quarantaine maakt pas sense als je daadwerkelijk besmettelijk bent.

24 uur na symptomen wordt aangehouden als dat moment dat dat risico dus voldoende nihil wordt geacht...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 20 juli 2021 @ 15:42:19 #58
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200456759
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 15:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het is wel logisch, die test blijft afslaan namelijk, quarantaine maakt pas sense als je daadwerkelijk besmettelijk bent.

24 uur na symptomen wordt aangehouden als dat moment dat dat risico dus voldoende nihil wordt geacht...
Er is nauwelijks verschil in beleid voor de discrepantie positief en besmettelijk.

Week of 3 geleden paar gezinnen hier in de buurt een feestje gehad. Allemaal gevaccineerd en positief en in quarantaine. Maar geen klachten en daarna zonder test de straat weer op.

Daarom gewoon niet testen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_200456917
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 15:42 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Er is nauwelijks verschil in beleid voor de discrepantie positief en besmettelijk.

Week of 3 geleden paar gezinnen hier in de buurt een feestje gehad. Allemaal gevaccineerd en positief en in quarantaine. Maar geen klachten en daarna zonder test de straat weer op.

Daarom gewoon niet testen.
We zitten nu ook echt alleen maar met regels omdat mensen zijn gaan testen... Zegt ook wel weer wat.

Ik vertrouw die experts niet meer, gezond verstand helemaal verloren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 20 juli 2021 @ 16:52:41 #60
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200457640
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 15:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

We zitten nu ook echt alleen maar met regels omdat mensen zijn gaan testen... Zegt ook wel weer wat.

Ik vertrouw die experts niet meer, gezond verstand helemaal verloren.
En zoals we weten zegt een positieve test 'jack shit' over besmettelijkheid.
Beleid maken op positieve test kan wel maar dan moeten we een drempelwaarde aannemen die daadwerkelijk aantoonbaar causaal verband houdt met verspreiding. Aangenomen dat iedereen in enige vorm covid 'viral load' bij zich heeft.

Maar zoals we weten is corona een 'te belangrijke' tool voor de overheid om ooit weer los te laten. Gare motorclub? Sluiten voor de volksgezondheid. Drugsdiscotheek? Volksgezondheid. Concurrentie voor de gevestigd orde? Volksgezondheid.


Regels maken omtrent positieve testen _O_
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 20 juli 2021 @ 16:54:22 #61
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200457662
Weg met alle onzin en gewoon weer naar voel je je ziek dan blijf je thuis . Werkte al ons hele leven .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200457839
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 16:52 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

En zoals we weten zegt een positieve test 'jack shit' over besmettelijkheid.
Daarom testen alleen met symptomen. Dat zegt wel wat namelijk
quote:
Beleid maken op positieve test kan wel maar dan moeten we een drempelwaarde aannemen die daadwerkelijk aantoonbaar causaal verband houdt met verspreiding. Aangenomen dat iedereen in enige vorm covid 'viral load' bij zich heeft.
Tot aan vaccinaties waren het aantal stijgende positieve tests een zeer goede indicatie van de te verwachten ziekenhuisopnames.
Nu na vaccinatie zien we dezelfde relatie maar met veel minder opnames
quote:
Maar zoals we weten is corona een 'te belangrijke' tool voor de overheid om ooit weer los te laten. Gare motorclub? Sluiten voor de volksgezondheid. Drugsdiscotheek? Volksgezondheid. Concurrentie voor de gevestigd orde? Volksgezondheid.
Nou... in je voorbeelden is vooral overlast een reden om het aan te pakken.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200457850
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 16:54 schreef Summers het volgende:
Weg met alle onzin en gewoon weer naar voel je je ziek dan blijf je thuis . Werkte al ons hele leven .
Heb anders veel collega's die gewoon op het werk verschijnen
Blijkbaar is het stoer om met een paracetamol in je mik je collega's vol te blaffen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 17:12:29 #64
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200457884
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 17:08 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Heb anders veel collega's die gewoon op het werk verschijnen
Blijkbaar is het stoer om met een paracetamol in je mik je collega's vol te blaffen
Dat daar een einde aan lijkt te komen is wel een voordeel van het nieuwe normaal _O_ .
Huilen dan.
pi_200457985
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 17:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat daar een einde aan lijkt te komen is wel een voordeel van het nieuwe normaal _O_ .
Laten we het hopen.
Echt zo de schurft aan dat soort collega's.. Net zo als niet handen wassen nadat ze van de wc komen en dan lekker met hun WC-handen aan het koffiezetapparaat gaan zitten :r

En nee het zijn geen laaggeleide tokkies die dat doen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 17:22:11 #66
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200458005
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 17:08 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Heb anders veel collega's die gewoon op het werk verschijnen
Blijkbaar is het stoer om met een paracetamol in je mik je collega's vol te blaffen
Mensen zijn al opgevoed door hun ouders daarna worden ze volwassen , daarna hebben ze geen nanny nodig die ze verteld wat ze moeten doen,denken,dragen, vinden,kijken , wanneer ze op vakantie mogen en wanneer niet enz . Wie denkt van wel vind ik niet sporen en die weet niet meer met andere volwassenen om te gaan .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200458047
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 16:54 schreef Summers het volgende:
Weg met alle onzin en gewoon weer naar voel je je ziek dan blijf je thuis . Werkte al ons hele leven .
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 17:22 schreef Summers het volgende:

[..]

Mensen zijn al opgevoed door hun ouders daarna worden ze volwassen , daarna hebben ze geen nanny nodig die ze verteld wat ze moeten doen,denken,dragen, vinden,kijken , wanneer ze op vakantie mogen en wanneer niet enz . Wie denkt van wel vind ik niet sporen en die weet niet meer met andere volwassenen om te gaan .
Je hebt het over jezelf?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 17:31:29 #68
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200458101
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 17:26 schreef devlinmr het volgende:

[..]

[..]

Je hebt het over jezelf?
Ben jij de mammie van je collegas of zijn het andere volwassenen met eigen vrije wil en eigen keuzes en het gaat je niks aan waar ze wel en niet voor kiezen en zelf in te schatten of ze ziek zijn of niet . Jij wilt helemaal de propaganda leven en wilt dat andere mensen die ook volgen . Jij hebt je bang laten maken en nu heb je liever dat iedereen in jouw angst zit en zich het liefst ook zo gedraagt . Misschien moet jij gewoon ff wakker worden en beseffen dat je daar zelf voor kiest .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200458173
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 17:31 schreef Summers het volgende:

[..]

Ben jij de mammie van je collegas of zijn het andere volwassenen met eigen vrije wil en eigen keuzes en het gaat je niks aan waar ze wel en niet voor kiezen en zelf in te schatten of ze ziek zijn of niet . Jij wilt helemaal de propaganda leven en wilt dat andere mensen die ook volgen . Jij hebt je bang laten maken en nu heb je liever dat iedereen in jouw angst zit en zich het liefst ook zo gedraagt . Misschien moet jij gewoon ff wakker worden en beseffen dat je daar zelf voor kiest .
:')
Oke... eerst zeg je zelf
quote:
voel je je ziek dan blijf je thuis
En dan beschuldig je mij van een "mammie " te zijn.

_O-

Anyhow... Als iemand over mij heen hoest en met griep/corona/vliegende teringaids het nodig vindt om op zijn werk te komen en dat onder de collega's te verspreiden, ja dan mag ik daar wat van zeggen.
Sterker nog, als het 1 van mijn mensen is dan schop ik hem de deur uit naar huis. Kan hij vanuit huis werken
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200458202
Bij mij op het werk moet je ook echt niet verschijnen met coronaverschijnselen. Dan word je heel snel het bedrijf uitgewerkt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200458924
Ik heb zo de schurfthekel aan collega’s die meer dan eens per 3 jaar ziekmelden.
Er zijn er zelfs die bij een verkoudheid al thuisblijven, doe dat lekker van je eigen centen. :{w
Vakman pur sang
pi_200459043
Bij ons lopen er Corona coaches rond door ons omgedoopt naar Corona Police.

Voorlopig geen last van want ons team hoeft niet meer kantoor voorlopig. Al ga ik met m'n manager overleggen om mij en een andere collega wel naar kantoor te laten komen omdat we de eerste stappen in de cloud willen zetten.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_200459100
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 18:46 schreef MatthijsDJ het volgende:
Bij ons lopen er Corona coaches rond door ons omgedoopt naar Corona Police.

Voorlopig geen last van want ons team hoeft niet meer kantoor voorlopig. Al ga ik met m'n manager overleggen om mij en een andere collega wel naar kantoor te laten komen omdat we de eerste stappen in de cloud willen zetten.
Het is ook niet makkelijk werken zo bij de afdeling crediteuren debiteuren.
Vakman pur sang
pi_200459113
Ik hoorde dat K3 nog een nieuwe waterdrager zocht.
Vakman pur sang
pi_200459153
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Het is ook niet makkelijk werken zo bij de afdeling crediteuren debiteuren.
Was het maar zo :D, dan hadden we mevrouw Janie? om koffie te halen :D
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_200459179
Maar volgens mij werk je echt bij de verstandelijke gehandicapten als je een coronapolitie hebt aangesteld. _O-
Vakman pur sang
pi_200459185
Komt die dan langs op een driewieler met een fluitje? :D
Vakman pur sang
pi_200459234
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Het is ook niet makkelijk werken zo bij de afdeling crediteuren debiteuren.
Ik zit bij de afdeling "murders and executions"

|:)
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200459247
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 18:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar volgens mij werk je echt bij de verstandelijke gehandicapten als je een coronapolitie hebt aangesteld. _O-
Geen idee waarom dat zo is, mss vanuit overheid verplicht ofzo.. Is een megagebouw (wat zover ik weet nog niet eens voor de helft open is gesteld). En overal regels... eenrichtingsverkeer, 1 tot 2 personen in de lift.. Hele blokken van 6 bureaus waar er maar eentje van beschikbaar is om te werken.

Ik zelf ben nog nooit betrapt als ik stiekem tegen het verkeer inloopt of te dicht op een collega zit, maar schijnbaar zijn er wel genoeg anderen aangesproken..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_200459269
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 18:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Komt die dan langs op een driewieler met een fluitje? :D
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200459330
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 18:53 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Was het maar zo :D, dan hadden we mevrouw Janie? om koffie te halen :D
Juffrouw Jannie _O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200459348
https://www.google.com/search?q=corona+coaches schijnbaar zijn wij niet de enige die ze rond hebben lopen.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_200459378
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:00 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Geen idee waarom dat zo is, mss vanuit overheid verplicht ofzo.. Is een megagebouw (wat zover ik weet nog niet eens voor de helft open is gesteld). En overal regels... eenrichtingsverkeer, 1 tot 2 personen in de lift.. Hele blokken van 6 bureaus waar er maar eentje van beschikbaar is om te werken.

Ik zelf ben nog nooit betrapt als ik stiekem tegen het verkeer inloopt of te dicht op een collega zit, maar schijnbaar zijn er wel genoeg anderen aangesproken..
Dat is toch Fucking verspilling van overheidsgeld?
Ik ben als zelfstandig ondernemer al woest als ik een zo’n kutsticker van ¤18 moet kopen, daar hangt het hele gebouw er vol mee.
Maar wel koelen tot 22C in de zomer mocht er een dwaas het kantoor vrijwillig instappen om wat te doen aan het vrijwilligerswerk dan moet het koel zijn.
Dat dat ¤80.000 aan electrische energie kost, nou en?
Vakman pur sang
pi_200459386
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:08 schreef MatthijsDJ het volgende:
https://www.google.com/search?q=corona+coaches schijnbaar zijn wij niet de enige die ze rond hebben lopen.
In 2020 ja... In 2021 toch zeker niet meer
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200459401
Corona Coaghes, moet je nagaan dat ze daarvoor ook nog geld krijgen. _O-
Vakman pur sang
pi_200459415
Whats new? Verkoudheidsbegeleiders?
Vakman pur sang
pi_200459429
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Whats new? Verkoudheidsbegeleiders?
Ik stel voor influenza influencers

In het erge griepjaar 2018 lag het aantal zelfmoorden namelijk hoger dan in 2020. Enige begeleiding lijkt me dan ook op zijn plaats

https://www.rtlnieuws.nl/(...)andemie-coronacrisis
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200459453
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Corona Coaghes, moet je nagaan dat ze daarvoor ook nog geld krijgen. _O-
Ik heb het ook niet bedacht :D.

mss zijn het balie medewerkers van lokale kantoren die anders geen werk hebben ofzo.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_200459572
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:17 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet bedacht :D.

mss zijn het balie medewerkers van lokale kantoren die anders geen werk hebben ofzo.
Oh dus er werken mensen die niks te doen hebben? :N
Vakman pur sang
pi_200459682
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Oh dus er werken mensen die niks te doen hebben? :N
Door de crisis zijn er genoeg baantjes die tijdelijk niet nodig waren. Denk aan beveiligers, catering, balie medewerkers.Nu zijn de eerste twee geleverd door andere organisaties maar wie weet is er zo wel werk voor ze.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  dinsdag 20 juli 2021 @ 19:39:24 #91
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200459769
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 11:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Varkens zijn heel slimme en leuke beesten. Kon je dat ook maar over de meeste mensen zeggen.
En smaken ook prima.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 20 juli 2021 @ 19:41:51 #92
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200459812
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 16:54 schreef Summers het volgende:
Weg met alle onzin en gewoon weer naar voel je je ziek dan blijf je thuis . Werkte al ons hele leven .
Probleem in dit geval is incubatietijd, en niet iedereen voelt zich ziek met corona.

Ligt er beetje aan, of je veel in slootwater hebt gezwommen vroeger.
En minder op een zolder kamer woont.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 20 juli 2021 @ 20:08:57 #93
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200460309
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

Probleem in dit geval is incubatietijd, en niet iedereen voelt zich ziek met corona.

Ligt er beetje aan, of je veel in slootwater hebt gezwommen vroeger.
En minder op een zolder kamer woont.
Het is een griep zoals we al onze hele leven hebben , ik ben klaar met alle corona blabla en de angstpsychose :W
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200460470
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:33 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Door de crisis zijn er genoeg baantjes die tijdelijk niet nodig waren. Denk aan beveiligers, catering, balie medewerkers.Nu zijn de eerste twee geleverd door andere organisaties maar wie weet is er zo wel werk voor ze.
Als het aan jou ligt ja.
Wij gaan al 1,5 jaar gewoon naar kantoor en de werkplaats bij de klant. Of denk je dat we robots hebben die dat doen?
Vakman pur sang
  dinsdag 20 juli 2021 @ 20:28:12 #95
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200460672
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 20:08 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is een griep zoals we al onze hele leven hebben , ik ben klaar met alle corona blabla en de angstpsychose :W
Oh je bent niet de enige hoor..
Behalve de angstpsychose, de enige die het er constant over heeft en het constant moet vermelden. heeft er denk ik meer last van.
"t was dat ik even in dit topic kwam neuzen wat de huidige stand van zaken is..
En aangezien ik me pas geleden heb gevaccineerd, vroeg ik me af wat me te wachten staat het komend jaar/jaren..
Al enig nieuws op eventuele bijwerkingen waardoor ik eventueel aan de verkeerde kant van het gras kan gaan liggen.
Behalve dan van een pot pindakaas?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 20 juli 2021 @ 20:30:39 #96
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200460720
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:33 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Door de crisis zijn er genoeg baantjes die tijdelijk niet nodig waren. Denk aan beveiligers, catering, balie medewerkers.Nu zijn de eerste twee geleverd door andere organisaties maar wie weet is er zo wel werk voor ze.
Bij mij hebben we al een jaar lang zwaar personeel tekort.
dus mocht je nog mensen kennen PM.
:)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200460734
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Als het aan jou ligt ja.
Wij gaan al 1,5 jaar gewoon naar kantoor en de werkplaats bij de klant. Of denk je dat we robots hebben die dat doen?
Stoer zeg! Bij ons mag het gewoon niet en zijn ze langzaam bezig mensen weer naar kantoor te laten gaan. Maar goed bij jouw zijn het mss 20 man ofzo, bij ons duizenden..

Ik heb daar trouwens helemaal niks over te zeggen, alleen dat ik het slim vond dat het kantoor een tijdlang dicht is geweest.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_200460783
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 20:31 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Stoer zeg! Bij ons mag het gewoon niet en zijn ze langzaam bezig mensen weer naar kantoor te laten gaan. Maar goed bij jouw zijn het mss 20 man ofzo, bij ons duizenden..

Ik heb daar trouwens helemaal niks over te zeggen, alleen dat ik het slim vond dat het kantoor een tijdlang dicht is geweest.
Ja menig bedrijf is dan allang afhankelijk van het UWV.
Ps bij ons 300 man.
Vakman pur sang
pi_200460856
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja menig bedrijf is dan allang afhankelijk van het UWV.
Ps bij ons 300 man.
Oke 300 maar met genoeg plek in kantoor? Dat was bij ons al een probleem pre Corona :D. Maar goed plek hebben voor meer dan 30000 werknemers is ook niet makkelijk.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  dinsdag 20 juli 2021 @ 20:40:21 #100
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200460862
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 20:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Oh je bent niet de enige hoor..
Behalve de angstpsychose, de enige die het er constant over heeft en het constant moet vermelden. heeft er denk ik meer last van.
"t was dat ik even in dit topic kwam neuzen wat de huidige stand van zaken is..
En aangezien ik me pas geleden heb gevaccineerd, vroeg ik me af wat me te wachten staat het komend jaar/jaren..
Al enig nieuws op eventuele bijwerkingen waardoor ik eventueel aan de verkeerde kant van het gras kan gaan liggen.
Behalve dan van een pot pindakaas?
Het feit dat je je dat pas afvraagt na vaccineren is zo bizar dat ik meteen uitgesproken ben. Niveau te laag .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 20 juli 2021 @ 20:49:00 #101
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200461024
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 20:40 schreef Summers het volgende:

[..]

Het feit dat je je dat pas afvraagt na vaccineren is zo bizar dat ik meteen uitgesproken ben. Niveau te laag .
nja, laat ik het anders formuleren!
de reguliere informatie weet ik al!

Ik vraag de BNW experts hier wat me te wachten staat!
Deze hebben een totaal andere kijk er op!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 20 juli 2021 @ 20:56:54 #102
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200461198
Vrijgezellen uit Haarlem kunnen ’sjansen met Janssen’

’Dansen met Janssen’ zit er niet meer in, maar inwoners van Haarlem en omstreken kunnen vrijdagavond wel ’sjansen met Janssen’. De GGD combineert het vaccineren van mensen die het coronavaccin van Janssen willen dan met een datingevenement. Vrijgezelle deelnemers hebben tijdens de wachttijd van een kwartier na de prik een korte blind date met elkaar. Voor de gelegenheid wordt de vaccinatielocatie in het Kennemer Sportcenter „omgetoverd tot een romantische plek.”

„Voor veel mensen zonder partner is de coronaperiode extra zwaar geweest”, meldt de GGD. Tijdens het evenement kunnen mensen elkaar „op een laagdrempelige en coronaveilige afstand ontmoeten.”

Met de slogan ’dansen met Janssen’ suggereerde minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge dat mensen meteen na een prik van dit vaccin op stap konden gaan, terwijl het vaccin tijd nodig heeft om goed te gaan werken, zo’n twee á drie weken.

Tijdens het evenement in Haarlem moeten mensen zich gewoon aan de coronamaatregelen houden. Ook als de vonk overslaat, is het de bedoeling dat mensen pas twee weken later een vervolgdate inplannen. Als er een vervolgdate komt, krijgt het stel van de GGD Kennemerland „een presentje.”


Hoe verzinnen ze het _O-
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200461549
quote:
Grote festivals maken zich na een overleg met het ministerie van VWS en Economische zaken ernstig zorgen over het kunnen laten doorgaan van evenementen. Omdat ook gevaccineerden het virus blijken te kunnen doorgeven, denken sommige medische deskundigen dat iedereen moet worden getest voor toegang, en dus ook volledig gevaccineerden. Maar de vraag is of dat haalbaar is.

Organisatoren van de evenementenbranche hadden dinsdag een informeel overleg met medische deskundigen en ambtenaren van het ministerie van VWS en Economische Zaken. Daarin kregen ze te horen dat, op basis van de bevindingen over de deltavariant, misschien aangescherpte maatregelen nodig zijn.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ls-door-deltavariant
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 20 juli 2021 @ 21:20:00 #104
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200461771
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 20:56 schreef controlaltdelete het volgende:
Vrijgezellen uit Haarlem kunnen ’sjansen met Janssen’

’Dansen met Janssen’ zit er niet meer in, maar inwoners van Haarlem en omstreken kunnen vrijdagavond wel ’sjansen met Janssen’. De GGD combineert het vaccineren van mensen die het coronavaccin van Janssen willen dan met een datingevenement. Vrijgezelle deelnemers hebben tijdens de wachttijd van een kwartier na de prik een korte blind date met elkaar. Voor de gelegenheid wordt de vaccinatielocatie in het Kennemer Sportcenter „omgetoverd tot een romantische plek.”

„Voor veel mensen zonder partner is de coronaperiode extra zwaar geweest”, meldt de GGD. Tijdens het evenement kunnen mensen elkaar „op een laagdrempelige en coronaveilige afstand ontmoeten.”

Met de slogan ’dansen met Janssen’ suggereerde minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge dat mensen meteen na een prik van dit vaccin op stap konden gaan, terwijl het vaccin tijd nodig heeft om goed te gaan werken, zo’n twee á drie weken.

Tijdens het evenement in Haarlem moeten mensen zich gewoon aan de coronamaatregelen houden. Ook als de vonk overslaat, is het de bedoeling dat mensen pas twee weken later een vervolgdate inplannen. Als er een vervolgdate komt, krijgt het stel van de GGD Kennemerland „een presentje.”


Hoe verzinnen ze het _O-
ze gaan vast twee weken braaf wachten :Y andere volwassenen weten beter wat goed voor je is . het bericht lijkt wel te gaan over mensen die onder curatele staan en geestelijk niet meer in staat om eigen beslissingen te maken :? .hoe triest als je je zo minderwaardig laat toespreken en behandelen en misbruiken voor een experiment die ze met een mooie strik hebben omkleed .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 20 juli 2021 @ 21:33:05 #105
24329 KNAK
ff w88,......
pi_200462080
https://www.telegraaf.nl/(...)-we-zijn-er-nog-niet

Toch lief dat het langzaam aan naar binnen sijpelt ipv direct de melding dat we terug bij af zijn en weer mondkapjes / avondklokjes en al dat ander gefriemel op schoot geworpen krijgen
Mai pben rai~!
  dinsdag 20 juli 2021 @ 21:50:48 #106
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200462446
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:20 schreef Summers het volgende:

[..]

ze gaan vast twee weken braaf wachten :Y andere volwassenen weten beter wat goed voor je is . het bericht lijkt wel te gaan over mensen die onder curatele staan en geestelijk niet meer in staat om eigen beslissingen te maken :? .hoe triest als je je zo minderwaardig laat toespreken en behandelen en misbruiken voor een experiment die ze met een mooie strik hebben omkleed .
Als je in deze gekte meegaat en dit allemaal volkomen normaal vindt dan heb je een heuse geestelijke beperking.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:33 schreef KNAK het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-we-zijn-er-nog-niet

Toch lief dat het langzaam aan naar binnen sijpelt ipv direct de melding dat we terug bij af zijn en weer mondkapjes / avondklokjes en al dat ander gefriemel op schoot geworpen krijgen
Dat zit er wel aan te komen ja.


Virologen slaan alarm: deltavariant verspreidt zich ook via gevaccineerden


Opnieuw slaan virologen alarm over het coronavirus. De deltavariant is zó besmettelijk dat ook mensen die al volledig gevaccineerd zijn het virus kunnen doorgeven. Dat kan ‘majeure consequenties’ hebben voor het beleid, waarschuwen de wetenschappers.

Het is vooral het ‘megahoge’ aantal virusdeeltjes dat daarbij opvalt, vertelt arts-microbioloog Heiman Wertheim (Radboud UMC), die toevallig net zelf positief testte. ‘We dachten echt: wat is dit nou? Als je dit doortrekt naar de rest van de maatschappij, heb je best een groot probleem.’

Gevaccineerden die het virus oplopen, hebben in de regel immers zelf maar weinig klachten. ‘Ik denk dat je een aanzienlijke groep gevaccineerden hebt die er gewoon mee doorloopt’, zegt Wertheim. ‘Dat had ik waarschijnlijk zelf ook gedaan, als ik mezelf niet toevallig had getest. Je denkt ergens toch: ik ben gevaccineerd, ik ben nu oké. Maar je kunt het virus nog steeds doorgeven.’

Bovendien hebben antistoffen van gevaccineerden zo’n acht keer minder goed vat op de uitsteeksels van de deltavariant dan op die van het oorspronkelijke virus, blijkt uit onlangs gepubliceerde Britse laboratoriumproeven. Dat maakt de zaak er niet beter op.

Dat gevaccineerden desondanks zelden op de ic belanden of overlijden, komt door iets anders. Waarschijnlijk loopt ook de deltavariant na de beginfase van de besmetting aan tegen de T-cellen, de verdedigingslinie die aangetaste cellen opruimt en de ontsteking in bedwang houdt. Zo blijft de ziekte beperkt.

Het viel te verwachten dat sommige gevaccineerden toch weer besmet raken, zegt viroloog Marion Koopmans (Erasmus MC) desgevraagd, vaccins beschermen immers niet volledig. ‘Maar bij de deltavariant is dat verhaal toch nog wat scherper.’

Ook Koopmans wil het liefst af van de voorkeurspositie van gevaccineerden. ‘Eigenlijk zou je in deze fase, als het te organiseren zou zijn, iedereen zoveel mogelijk willen testen, om zicht te houden op het virus. In elk geval is het verstandig om je te laten testen als je terugkomt van vakantie of bij lichte klachten, ook als je volledig bent gevaccineerd.’


De heks moet zichzelf laten testen maar dan haar bovenkamer.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 21:55:22 #107
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200462539
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 20:56 schreef controlaltdelete het volgende:
Vrijgezellen uit Haarlem kunnen ’sjansen met Janssen’

’Dansen met Janssen’ zit er niet meer in, maar inwoners van Haarlem en omstreken kunnen vrijdagavond wel ’sjansen met Janssen’. De GGD combineert het vaccineren van mensen die het coronavaccin van Janssen willen dan met een datingevenement. Vrijgezelle deelnemers hebben tijdens de wachttijd van een kwartier na de prik een korte blind date met elkaar. Voor de gelegenheid wordt de vaccinatielocatie in het Kennemer Sportcenter „omgetoverd tot een romantische plek.”

„Voor veel mensen zonder partner is de coronaperiode extra zwaar geweest”, meldt de GGD. Tijdens het evenement kunnen mensen elkaar „op een laagdrempelige en coronaveilige afstand ontmoeten.”

Met de slogan ’dansen met Janssen’ suggereerde minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge dat mensen meteen na een prik van dit vaccin op stap konden gaan, terwijl het vaccin tijd nodig heeft om goed te gaan werken, zo’n twee á drie weken.

Tijdens het evenement in Haarlem moeten mensen zich gewoon aan de coronamaatregelen houden. Ook als de vonk overslaat, is het de bedoeling dat mensen pas twee weken later een vervolgdate inplannen. Als er een vervolgdate komt, krijgt het stel van de GGD Kennemerland „een presentje.”


Hoe verzinnen ze het _O-
Leuk initiatief
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 22:18:19 #108
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200463061
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als je in deze gekte meegaat en dit allemaal volkomen normaal vindt dan heb je een heuse geestelijke beperking.
[..]

Dat zit er wel aan te komen ja.


Virologen slaan alarm: deltavariant verspreidt zich ook via gevaccineerden


Opnieuw slaan virologen alarm over het coronavirus. De deltavariant is zó besmettelijk dat ook mensen die al volledig gevaccineerd zijn het virus kunnen doorgeven. Dat kan ‘majeure consequenties’ hebben voor het beleid, waarschuwen de wetenschappers.

Het is vooral het ‘megahoge’ aantal virusdeeltjes dat daarbij opvalt, vertelt arts-microbioloog Heiman Wertheim (Radboud UMC), die toevallig net zelf positief testte. ‘We dachten echt: wat is dit nou? Als je dit doortrekt naar de rest van de maatschappij, heb je best een groot probleem.’

Gevaccineerden die het virus oplopen, hebben in de regel immers zelf maar weinig klachten. ‘Ik denk dat je een aanzienlijke groep gevaccineerden hebt die er gewoon mee doorloopt’, zegt Wertheim. ‘Dat had ik waarschijnlijk zelf ook gedaan, als ik mezelf niet toevallig had getest. Je denkt ergens toch: ik ben gevaccineerd, ik ben nu oké. Maar je kunt het virus nog steeds doorgeven.’

Bovendien hebben antistoffen van gevaccineerden zo’n acht keer minder goed vat op de uitsteeksels van de deltavariant dan op die van het oorspronkelijke virus, blijkt uit onlangs gepubliceerde Britse laboratoriumproeven. Dat maakt de zaak er niet beter op.

Dat gevaccineerden desondanks zelden op de ic belanden of overlijden, komt door iets anders. Waarschijnlijk loopt ook de deltavariant na de beginfase van de besmetting aan tegen de T-cellen, de verdedigingslinie die aangetaste cellen opruimt en de ontsteking in bedwang houdt. Zo blijft de ziekte beperkt.

Het viel te verwachten dat sommige gevaccineerden toch weer besmet raken, zegt viroloog Marion Koopmans (Erasmus MC) desgevraagd, vaccins beschermen immers niet volledig. ‘Maar bij de deltavariant is dat verhaal toch nog wat scherper.’

Ook Koopmans wil het liefst af van de voorkeurspositie van gevaccineerden. ‘Eigenlijk zou je in deze fase, als het te organiseren zou zijn, iedereen zoveel mogelijk willen testen, om zicht te houden op het virus. In elk geval is het verstandig om je te laten testen als je terugkomt van vakantie of bij lichte klachten, ook als je volledig bent gevaccineerd.’


De heks moet zichzelf laten testen maar dan haar bovenkamer.
Hebben mensen nou nog steeds niet door dat ze nooit krijgen wat ze worden beloofd en dat het verhaal steeds veranderd ? Wat dachten ze dan , alleen de ongevaccineerden hun mensenrechten kwijt en met onderdrukking leven terwijl zij de elitegroep waren met vrijheid ofzo ? Hahahahahahahahahaha _O- Erin getuind net als alle andere mensen in de geschiedenis .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200463117
"Onderdrukking" _O-

Alles om maar slachtoffer te kunnen zijn.
Conscience do cost.
pi_200463261
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 22:18 schreef Summers het volgende:

[..]

Hebben mensen nou nog steeds niet door dat ze nooit krijgen wat ze worden beloofd en dat het verhaal steeds veranderd ? Wat dachten ze dan , alleen de ongevaccineerden hun mensenrechten kwijt en met onderdrukking leven terwijl zij de elitegroep waren met vrijheid ofzo ? Hahahahahahahahahaha _O- Erin getuind net als alle andere mensen in de geschiedenis .
Het zijn de antivaxxers die steeds weer beginnen over beloftes. De rest begrijpt dat maatregelen versoepelt worden waar mogelijk en zwaarder worden waar noodzakelijk. Feestjes en festivals zijn sowieso van ondergeschikt belang aan het aantal besmette en opgenomen mensen.

En de belangrijkste redenen om het vaccin te nemen zijn de bescherming van jezelf en de mensen om jou heen. Geen toegang zonder testen voor festivals en dansclubs.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 20 juli 2021 @ 22:34:40 #111
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200463388
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 22:18 schreef Summers het volgende:

[..]

Hebben mensen nou nog steeds niet door dat ze nooit krijgen wat ze worden beloofd en dat het verhaal steeds veranderd ? Wat dachten ze dan , alleen de ongevaccineerden hun mensenrechten kwijt en met onderdrukking leven terwijl zij de elitegroep waren met vrijheid ofzo ? Hahahahahahahahahaha _O- Erin getuind net als alle andere mensen in de geschiedenis .
Voordeel nu is dat iedereen elkaar kan besmetten met of zonder vaccin dus mondvodjes hebben al helemaal geen nut meer maar wat dan je dan nog aan de spuit hebt? Je zou minder erg ziek worden maar die kans was al klein want maar weinig mensen worden zwaar ziek van corona. 8)7
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200463480
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 22:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Voordeel nu is dat iedereen elkaar kan besmetten met of zonder vaccin dus mondvodjes hebben al helemaal geen nut meer maar wat dan je dan nog aan de spuit hebt? Je zou minder erg ziek worden maar die kans was al klein want maar weinig mensen worden zwaar ziek van corona. 8)7
Je wordt veel minder snel ziek, als je ziek wordt dan wordt je veel minder erg ziek en je besmet veel minder snel anderen maar dat blijft nog steeds mogelijk.

Maar voor jullie is alles zwart/wit en als iets niet 100% werkt is het volkomen nutteloos :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200463502
quote:
Organisatiecomité: ’Olympische Spelen afgelasten op allerlaatste moment behoort tot mogelijkheden’
Het hoofd van het organisatiecomité van de Olympische Spelen, Toshiro Muto, gaf dinsdag op een persconferentie aan dat het annuleren van de Olympische Spelen nog steeds tot de mogelijkheden behoort. De laatste 24 uur werden 67 positieve tests afgelegd in het olympisch dorp en daar omheen.
https://www.telegraaf.nl/(...)rt-tot-mogelijkheden
Olympic Games variant
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200463570
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 22:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je wordt veel minder snel ziek, als je ziek wordt dan wordt je veel minder erg ziek en je besmet veel minder snel anderen maar dat blijft nog steeds mogelijk.

Maar voor jullie is alles zwart/wit en als iets niet 100% werkt is het volkomen nutteloos :')
Neehoor, maar als er altijd variantjes bij komen en het niet uit te roeien valt mag men wel kappen met "mutaties komt door ongevaccineerden" te roepen.

Al zou je het al kunnen vertragen, immuun escape maakt de strategie iedereen vaccineren een soort van links voor risicogroepen, ben ik bang.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 20 juli 2021 @ 22:45:58 #115
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200463615
Maar gelukkig geen corona!

5 Times More Children Committed Suicide Than Died of COVID-19 During Lockdown: UK Study

Five times more children and young people committed suicide than died of COVID-19 during the first year of the pandemic in the United Kingdom, according to a study, which also concluded that lockdowns are more detrimental to children’s health than the virus itself.

Researchers with the University College London, the University of York, the University of Liverpool, and the University of Bristol found in a study (pdf) that has not yet been peer-reviewed that the CCP (Chinese Communist Party) virus, otherwise known as the coronavirus, doesn’t appear to present a significant risk to children as compared with other age groups.

The study concluded, “The risk of removal of CYP (children and young people) from their normal activities across education and social events may prove a greater risk than that of SARS-CoV-2 itself.” SARS-CoV-2 is another name for the CCP virus.

It was revealed in the study that only 25 children under the age of 18 died of COVID-19 from the start of the pandemic until the end of February 2021. Around 61 children in all died after testing positive, but in 36 cases it was found the virus “did not contribute to their death.”

But during the same time period, there were 124 suicides among children and 268 deaths from trauma, the study authors found, while noting the virus is “rarely fatal” for children.

“These new studies show that the risks of severe illness or death from SARS-CoV-2 are extremely low in children and young people,” said University College London Professor Russell Viner, a senior author of the study, in a release this week. “Our new findings are important as they will inform shielding guidance for young people as well as decisions about the vaccination of teenagers and children, not just in the UK but internationally.”

Professor Lorna Fraser of the University of York added that “even when we found higher risks for some groups with severe medical problems, these risks were still very small compared to risks seen in adults,” explaining that people should know that COVID-19 risks for children “are very low.”

Meanwhile, Dr. Elizabeth Whittaker of Imperial College London said that the researchers hope the “data will be reassuring for children and young people and their families.”

In November, one UK researcher issued a warning that COVID-19 lockdowns are causing a spike in children harming themselves and drug overdoses among children.

“Children are a lost tribe in the pandemic. While they remain (for the most part) perplexingly immune to the health consequences of COVID-19, their lives and daily routines have been turned upside down,” Dr. John Wright of Bradford Royal Infirmary wrote at the time.


Genoeg covid onzin weer voor een avond :W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200463682
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 22:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Maar gelukkig geen corona!

5 Times More Children Committed Suicide Than Died of COVID-19 During Lockdown: UK Study

Five times more children and young people committed suicide than died of COVID-19 during the first year of the pandemic in the United Kingdom, according to a study, which also concluded that lockdowns are more detrimental to children’s health than the virus itself.

Researchers with the University College London, the University of York, the University of Liverpool, and the University of Bristol found in a study (pdf) that has not yet been peer-reviewed that the CCP (Chinese Communist Party) virus, otherwise known as the coronavirus, doesn’t appear to present a significant risk to children as compared with other age groups.

The study concluded, “The risk of removal of CYP (children and young people) from their normal activities across education and social events may prove a greater risk than that of SARS-CoV-2 itself.” SARS-CoV-2 is another name for the CCP virus.

It was revealed in the study that only 25 children under the age of 18 died of COVID-19 from the start of the pandemic until the end of February 2021. Around 61 children in all died after testing positive, but in 36 cases it was found the virus “did not contribute to their death.”

But during the same time period, there were 124 suicides among children and 268 deaths from trauma, the study authors found, while noting the virus is “rarely fatal” for children.

“These new studies show that the risks of severe illness or death from SARS-CoV-2 are extremely low in children and young people,” said University College London Professor Russell Viner, a senior author of the study, in a release this week. “Our new findings are important as they will inform shielding guidance for young people as well as decisions about the vaccination of teenagers and children, not just in the UK but internationally.”

Professor Lorna Fraser of the University of York added that “even when we found higher risks for some groups with severe medical problems, these risks were still very small compared to risks seen in adults,” explaining that people should know that COVID-19 risks for children “are very low.”

Meanwhile, Dr. Elizabeth Whittaker of Imperial College London said that the researchers hope the “data will be reassuring for children and young people and their families.”

In November, one UK researcher issued a warning that COVID-19 lockdowns are causing a spike in children harming themselves and drug overdoses among children.

“Children are a lost tribe in the pandemic. While they remain (for the most part) perplexingly immune to the health consequences of COVID-19, their lives and daily routines have been turned upside down,” Dr. John Wright of Bradford Royal Infirmary wrote at the time.


Genoeg covid onzin weer voor een avond :W
Das het enige dat telt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200463714
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 22:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Neehoor, maar als er altijd variantjes bij komen en het niet uit te roeien valt mag men wel kappen met "mutaties komt door ongevaccineerden" te roepen.
Als 9 van de 10 besmettingen doorgegeven worden door ongevaccineerden dan mag je dat gerust zeggen. En dan kunnen gevaccineerden dat dus ook.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200463729
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 22:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Maar gelukkig geen corona!

5 Times More Children Committed Suicide Than Died of COVID-19 During Lockdown: UK Study

Five times more children and young people committed suicide than died of COVID-19 during the first year of the pandemic in the United Kingdom, according to a study, which also concluded that lockdowns are more detrimental to children’s health than the virus itself.

Researchers with the University College London, the University of York, the University of Liverpool, and the University of Bristol found in a study (pdf) that has not yet been peer-reviewed that the CCP (Chinese Communist Party) virus, otherwise known as the coronavirus, doesn’t appear to present a significant risk to children as compared with other age groups.

The study concluded, “The risk of removal of CYP (children and young people) from their normal activities across education and social events may prove a greater risk than that of SARS-CoV-2 itself.” SARS-CoV-2 is another name for the CCP virus.

It was revealed in the study that only 25 children under the age of 18 died of COVID-19 from the start of the pandemic until the end of February 2021. Around 61 children in all died after testing positive, but in 36 cases it was found the virus “did not contribute to their death.”

But during the same time period, there were 124 suicides among children and 268 deaths from trauma, the study authors found, while noting the virus is “rarely fatal” for children.

“These new studies show that the risks of severe illness or death from SARS-CoV-2 are extremely low in children and young people,” said University College London Professor Russell Viner, a senior author of the study, in a release this week. “Our new findings are important as they will inform shielding guidance for young people as well as decisions about the vaccination of teenagers and children, not just in the UK but internationally.”

Professor Lorna Fraser of the University of York added that “even when we found higher risks for some groups with severe medical problems, these risks were still very small compared to risks seen in adults,” explaining that people should know that COVID-19 risks for children “are very low.”

Meanwhile, Dr. Elizabeth Whittaker of Imperial College London said that the researchers hope the “data will be reassuring for children and young people and their families.”

In November, one UK researcher issued a warning that COVID-19 lockdowns are causing a spike in children harming themselves and drug overdoses among children.

“Children are a lost tribe in the pandemic. While they remain (for the most part) perplexingly immune to the health consequences of COVID-19, their lives and daily routines have been turned upside down,” Dr. John Wright of Bradford Royal Infirmary wrote at the time.


Genoeg covid onzin weer voor een avond :W
Kinderen gaan niet snel dood aan corona. Heb je nog meer nieuws?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 20 juli 2021 @ 22:54:25 #119
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200463760
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 22:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Voordeel nu is dat iedereen elkaar kan besmetten met of zonder vaccin dus mondvodjes hebben al helemaal geen nut meer maar wat dan je dan nog aan de spuit hebt? Je zou minder erg ziek worden maar die kans was al klein want maar weinig mensen worden zwaar ziek van corona. 8)7
Wat een angst zaai poppenkast het klokje rond . lijkt wel groundhog day maar dan al anderhalf jaar |:( :N
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200463768
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 22:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als 9 van de 10 besmettingen doorgegeven worden door ongevaccineerden dan mag je dat gerust zeggen. En dan kunnen gevaccineerden dat dus ook.
Als 9/10 besmettingen doorgegeven zouden worden door ongevaccineerden zou het virus totaal uitgeroeid moeten worden met de huidige vaccinatiegraad. Gebeurt niet, dus je aanname is fout.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200463797
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 20:56 schreef controlaltdelete het volgende:
Vrijgezellen uit Haarlem kunnen ’sjansen met Janssen’

’Dansen met Janssen’ zit er niet meer in, maar inwoners van Haarlem en omstreken kunnen vrijdagavond wel ’sjansen met Janssen’. De GGD combineert het vaccineren van mensen die het coronavaccin van Janssen willen dan met een datingevenement. Vrijgezelle deelnemers hebben tijdens de wachttijd van een kwartier na de prik een korte blind date met elkaar. Voor de gelegenheid wordt de vaccinatielocatie in het Kennemer Sportcenter „omgetoverd tot een romantische plek.”

„Voor veel mensen zonder partner is de coronaperiode extra zwaar geweest”, meldt de GGD. Tijdens het evenement kunnen mensen elkaar „op een laagdrempelige en coronaveilige afstand ontmoeten.”

Met de slogan ’dansen met Janssen’ suggereerde minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge dat mensen meteen na een prik van dit vaccin op stap konden gaan, terwijl het vaccin tijd nodig heeft om goed te gaan werken, zo’n twee á drie weken.

Tijdens het evenement in Haarlem moeten mensen zich gewoon aan de coronamaatregelen houden. Ook als de vonk overslaat, is het de bedoeling dat mensen pas twee weken later een vervolgdate inplannen. Als er een vervolgdate komt, krijgt het stel van de GGD Kennemerland „een presentje.”


Hoe verzinnen ze het _O-
En als je een gaat trouwen dan komt de burgemeester de plechtigheid afnemen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200463802
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 22:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als 9/10 besmettingen doorgegeven zouden worden door ongevaccineerden zou het virus totaal uitgeroeid moeten worden met de huidige vaccinatiegraad. Gebeurt niet, dus je aanname is fout.
Waarom? Zelfs in Europese landen is de meerderheid van de bevolking nog niet volledig gevaccineerd. Laat staan in de landen die nu een broeihaard zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200463817
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 22:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Waarom? Zelfs in Europese landen is de meerderheid van de bevolking nog niet volledig gevaccineerd. Laat staan in de landen die nu een broeihaard zijn.
Ja, wereldwijd gezien, dan kan je dus ook wel stoppen met drammen met vaccineren hier als ze in het buitenland maar al te graag dat vaccin willen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200463835
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 22:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja, wereldwijd gezien, dan kan je dus ook wel stoppen met drammen met vaccineren hier als ze in het buitenland maar al te graag dat vaccin willen.
Lijkt me sowieso belangrijk om als land te proberen een zo hoog mogelijk vaccinatiepercentage te behalen. En nog wel meer als andere landen daar een zootje van maken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200463904
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 22:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Lijkt me sowieso belangrijk om als land te proberen een zo hoog mogelijk vaccinatiepercentage te behalen. En nog wel meer als andere landen daar een zootje van maken.
Op vrijwillige niet drammende ethische manier zonder allerlei restricties en limitaties voor de samenleving als de risico's daar niet om vragen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200463947
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Op vrijwillige niet drammende ethische manier zonder allerlei restricties en limitaties voor de samenleving als de risico's daar niet om vragen.
Je beschrijft zoals het nu gaat in Nederland. Goed plan!
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200463983
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je beschrijft zoals het nu gaat in Nederland. Goed plan!
Jij ziet uiteraard beren op de weg, er is helemaal niks aan de hand.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200464429
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 22:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Feestjes en festivals zijn sowieso van ondergeschikt belang aan het aantal besmette en opgenomen mensen.
Pertinent niet eens, feesten en vrolijkheid is zeker wel bovengeschikt aan wat besmettingen die de zorg niet eens belast.
Foei!
Mensenhater :{w
Vakman pur sang
pi_200464546
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Pertinent niet eens, feesten en vrolijkheid is zeker wel bovengeschikt aan wat besmettingen die de zorg niet eens belast.
Foei!
Mensenhater :{w
Dan ga je lekker een feestje vieren met je vrienden. Niemand gaat je tegenhouden.
Alleen nu even niet met 25.000 man op een festival of in een volgepakte disco.

Wees blij dat we nu al een tijd geen maatregelen hebben behalve de kroeg dicht om middernacht. Even geen grootschalige feesten is wel een klein offer om dat zo te houden.
Snap echt niet dat jullie alles op het spel willen zetten voor zoiets banaals als grootschalige feesten. Want als door zoiets de cijfers onhoudbaar worden, dan gaat de stop er zo weer op. En dan heb je maatregelen die veel verder gaan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200464631
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dan ga je lekker een feestje vieren met je vrienden. Niemand gaat je tegenhouden.
Alleen nu even niet met 25.000 man op een festival of in een volgepakte disco.

Wees blij dat we nu al een tijd geen maatregelen hebben behalve de kroeg dicht om middernacht. Even geen grootschalige feesten is wel een klein offer om dat zo te houden.
Snap echt niet dat jullie alles op het spel willen zetten voor zoiets banaals als grootschalige feesten. Want als door zoiets de cijfers onhoudbaar worden, dan gaat de stop er zo weer op. En dan heb je maatregelen die veel verder gaan.
Haters Gonna hate.
Vakman pur sang
pi_200464648
We hadden een leuk feest met een man of wat op het terras van de camping.
Als ik alleen dacht aan maatregelen was iedereen op 21:00 al op één oor.
Vakman pur sang
pi_200466040
Je moet idd het leven wel echt flink haten zeg als je denkt dat het leven rekken geprefereerd moet worden op überhaupt leven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200466046
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dan ga je lekker een feestje vieren met je vrienden. Niemand gaat je tegenhouden.
Alleen nu even niet met 25.000 man op een festival of in een volgepakte disco.

Wees blij dat we nu al een tijd geen maatregelen hebben behalve de kroeg dicht om middernacht. Even geen grootschalige feesten is wel een klein offer om dat zo te houden.
Snap echt niet dat jullie alles op het spel willen zetten voor zoiets banaals als grootschalige feesten. Want als door zoiets de cijfers onhoudbaar worden, dan gaat de stop er zo weer op. En dan heb je maatregelen die veel verder gaan.
Het grote verschil is dat we met jouw angstporno instelling nooit meer normaal gaan doen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 21 juli 2021 @ 09:08:40 #134
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200466842
Eric Clapton Details His Vaccine Injury

In an interview with Oracle Films, musician Eric Clapton detailed his experience suffering from a severe adverse reaction to the COVID-19 vaccine. Clapton has been blasted by mainstream media for speaking out about the vaccine and COVID lockdowns, and he said he’s lost friends over his views.

He’s even fearful of losing the love and trust of members of his own family, but believes in speaking out for what he believes in and sharing his experiences:1

“I believe most of all in free speech and freedom of movement, choice of movement and life and love and kindness and with all of this exposure to the polarization of politics and the medicine and the science, I found it very difficult to be neutral because I’ve seen scorn and contempt from both sides, and I get caught in the crossfire a lot.

… I’m talking today on behalf of people like me who may be lost, maybe need to hear someone talk about it from a human point of view without condemnation … There has to be a way to bring people together. I believe music can do that, but it’s a long way away. There’s still time, I believe, for us to come together.”



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200466852
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 22:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Maar gelukkig geen corona!

5 Times More Children Committed Suicide Than Died of COVID-19 During Lockdown: UK Study

Five times more children and young people committed suicide than died of COVID-19 during the first year of the pandemic in the United Kingdom, according to a study, which also concluded that lockdowns are more detrimental to children’s health than the virus itself.

Researchers with the University College London, the University of York, the University of Liverpool, and the University of Bristol found in a study (pdf) that has not yet been peer-reviewed that the CCP (Chinese Communist Party) virus, otherwise known as the coronavirus, doesn’t appear to present a significant risk to children as compared with other age groups.

The study concluded, “The risk of removal of CYP (children and young people) from their normal activities across education and social events may prove a greater risk than that of SARS-CoV-2 itself.” SARS-CoV-2 is another name for the CCP virus.

It was revealed in the study that only 25 children under the age of 18 died of COVID-19 from the start of the pandemic until the end of February 2021. Around 61 children in all died after testing positive, but in 36 cases it was found the virus “did not contribute to their death.”

But during the same time period, there were 124 suicides among children and 268 deaths from trauma, the study authors found, while noting the virus is “rarely fatal” for children.

“These new studies show that the risks of severe illness or death from SARS-CoV-2 are extremely low in children and young people,” said University College London Professor Russell Viner, a senior author of the study, in a release this week. “Our new findings are important as they will inform shielding guidance for young people as well as decisions about the vaccination of teenagers and children, not just in the UK but internationally.”

Professor Lorna Fraser of the University of York added that “even when we found higher risks for some groups with severe medical problems, these risks were still very small compared to risks seen in adults,” explaining that people should know that COVID-19 risks for children “are very low.”

Meanwhile, Dr. Elizabeth Whittaker of Imperial College London said that the researchers hope the “data will be reassuring for children and young people and their families.”

In November, one UK researcher issued a warning that COVID-19 lockdowns are causing a spike in children harming themselves and drug overdoses among children.

“Children are a lost tribe in the pandemic. While they remain (for the most part) perplexingly immune to the health consequences of COVID-19, their lives and daily routines have been turned upside down,” Dr. John Wright of Bradford Royal Infirmary wrote at the time.


Genoeg covid onzin weer voor een avond :W
Wat heeft dit überhaupt met corona te maken?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 21 juli 2021 @ 09:19:57 #136
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200466965


Oké :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200467228
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Oké :{
Dick Bijl vecht al jaren voor minder medicijngebruik wat op zich een nobel streven is.
Ook zegt hij dat hij het idee heeft dat het virus het land aan het verlaten is ten tijde van dit artikel.. Niet echt dus
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200467483
quote:
If you want to hang out, you've gotta take her out, cocaine
If you want to get down, get down on the ground, cocaine

She don't lie, she don't lie, she don't lie
Cocaine

If you got that lose, you want to kick them blues, cocaine
When your day is done, and you want to ride on cocaine

She don't lie, she don't lie, she don't lie
Cocaine

If your day is gone, and you want to ride on, cocaine
Don't forget this fact, you can't get it back, cocaine

She don't lie, she don't lie, she don't lie
Cocaine

She don't lie, she don't lie, she don't lie
Cocaine

gr gr Eric C
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 21 juli 2021 @ 10:00:15 #139
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200467558
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200468331
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 07:30 schreef ludovico het volgende:
Je moet idd het leven wel echt flink haten zeg als je denkt dat het leven rekken geprefereerd moet worden op überhaupt leven.
Twee derde van de corona patiënten in NL ziekenhuizen is jonger dan 60. Niet dat dat beeld ooit geklopt heeft, maar
'er alles aan doen om een paar maanden van het leven van een oudje te redden die al ouder is dan de gemiddelde levensverwachting' is dus niet wat we nu in de ziekenhuizen aan het doen zijn. Daar liggen vooral dertigers en veertigers naar adem te happen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200468596
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:54 schreef devlinmr het volgende:

[..]

If you want to hang out, you've gotta take her out, cocaine
If you want to get down, get down on the ground, cocaine

She don't lie, she don't lie, she don't lie
Cocaine

If you got that lose, you want to kick them blues, cocaine
When your day is done, and you want to ride on cocaine

She don't lie, she don't lie, she don't lie
Cocaine

If your day is gone, and you want to ride on, cocaine
Don't forget this fact, you can't get it back, cocaine

She don't lie, she don't lie, she don't lie
Cocaine

She don't lie, she don't lie, she don't lie
Cocaine

gr gr Eric C
Op zich is dat logisch als het virus zich snel verspreid tussen de laatste groepen jongen is het op zijn rentree.
Vakman pur sang
  woensdag 21 juli 2021 @ 11:39:29 #142
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200469018
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Oké :{
Wat is volgens jou voldoende onderzoek?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 21 juli 2021 @ 11:46:21 #143
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200469131
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dick Bijl vecht al jaren voor minder medicijngebruik wat op zich een nobel streven is.
Ook zegt hij dat hij het idee heeft dat het virus het land aan het verlaten is ten tijde van dit artikel.. Niet echt dus
En jij weet altijd wel een voorbehoud te maken bij een uitlating of persoon. Mits die natuurlijk niet in de coronaparadox past.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 21 juli 2021 @ 11:47:30 #144
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200469153
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Twee derde van de corona patiënten in NL ziekenhuizen is jonger dan 60. Niet dat dat beeld ooit geklopt heeft, maar
'er alles aan doen om een paar maanden van het leven van een oudje te redden die al ouder is dan de gemiddelde levensverwachting' is dus niet wat we nu in de ziekenhuizen aan het doen zijn. Daar liggen vooral dertigers en veertigers naar adem te happen.
Ohnee 30 en 40, dan moet ik me zorgen maken.

Luid de noodklok, HaNS!!!
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_200469348
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Twee derde van de corona patiënten in NL ziekenhuizen is jonger dan 60. Niet dat dat beeld ooit geklopt heeft, maar
'er alles aan doen om een paar maanden van het leven van een oudje te redden die al ouder is dan de gemiddelde levensverwachting' is dus niet wat we nu in de ziekenhuizen aan het doen zijn. Daar liggen vooral dertigers en veertigers naar adem te happen.
Wat een onzin de cijfers zijn gewoon openbaar.
Lees de data niet de kul berichten.

HETGAATBETERDANOOIT.

https://www.stichting-nice.nl/covid-19-op-de-ic.jsp
Vakman pur sang
pi_200469399
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 11:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wat een onzin de cijfers zijn gewoon openbaar.
Lees de data niet de kul berichten.

HETGAATBETERDANOOIT.

https://www.stichting-nice.nl/covid-19-op-de-ic.jsp
quote:
Op dit moment is twee derde van de nieuwe patiënten in het ziekenhuis jonger dan zestig, terwijl dit tijdens de piek in december om een derde ging. De meest logische reden daarvoor is, zegt Koopmans, dat de zestigplussers meer en completer gevaccineerd zijn.

Wat opvalt is dat de mensen die in het ziekenhuis liggen relatief jong zijn. Dat is niet onverwacht, zegt Koopmans, aangezien het virus veel circuleert in jonge leeftijdsgroepen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)is-door-deltavariant
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200469450
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 12:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]


[..]

Dat is helemaal niet waar. Kun jij geen data lezen uit grafieken en tabellen.
Stichting Nice is van de IC zelf, waarom zouden die liegen?

Vakman pur sang
pi_200469481
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 12:04 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet waar. Kun jij geen data lezen uit grafieken en tabellen.
Stichting Nice is van de IC zelf, waarom zouden die liegen?
Die cijfers gaan ergens anders over. Twee derde van de covid patienten in NL ziekenhuizen is jonger dan 60.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200469496
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 12:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Die cijfers gaan ergens anders over. Twee derde van de covid patienten in NL ziekenhuizen is jonger dan 60.
Nee je kunt dus geen data analyseren. Die cijfers gaan PRECIES daarover.
Vakman pur sang
pi_200469534
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 12:08 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee je kunt dus geen data analyseren. Die cijfers gaan PRECIES daarover.
Jij denkt dat alle corona patienten in het ziekenhuis op de ic liggen blijkbaar.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200469862
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 12:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Jij denkt dat alle corona patienten in het ziekenhuis op de ic liggen blijkbaar.
Daar ging het toch over?

Maar wat jij wil, de verpleging:
Vakman pur sang
pi_200469895
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 12:31 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Daar ging het toch over?
Nee, ik gaf aan dat twee derde van de NL covid patienten die in het ziekenhuis liggen onder de 60 zijn. En jij komt vervolgens met jouw ic statistieken aan om te bewijzen dat dat onzin is.
Dat zijn 2 verschillende dingen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200469924
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 12:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nee, ik gaf aan dat twee derde van de NL covid patienten die in het ziekenhuis liggen onder de 60 zijn. En jij komt vervolgens met jouw ic statistieken aan om te bewijzen dat dat onzin is.
Dat zijn 2 verschillende dingen.
Wat jij wil:
Vakman pur sang
  woensdag 21 juli 2021 @ 12:51:30 #154
24329 KNAK
ff w88,......
pi_200470188
En zo sijpelen ook de geluidjes naar binnen over een 2e Janssen prik vanwege een nieuwe variant.

https://www.telegraaf.nl/(...)n-tegen-deltavariant

Op naar elke maand een nieuwe. _O- 8)7
Mai pben rai~!
pi_200470260
Bij 1 Janssen prik was het altijd al duidelijk dat je minder beschermd bent dan 2 andere prikken.
Geen medelijden mee als je dan alsnog een extra prik moet halen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200470371
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 11:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

En jij weet altijd wel een voorbehoud te maken bij een uitlating of persoon. Mits die natuurlijk niet in de coronaparadox past.
Paradox? welke paradox?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200470486
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 12:35 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wat jij wil:
[ afbeelding ]
Inderdaad.. precies wat @voetbalmanager2 zegt 2/3 onder de 60 momenteel
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200470523
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:09 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Inderdaad.. precies wat @:voetbalmanager2 zegt 2/3 onder de 60 momenteel
En 30 locaties met 0 mensen.
Vakman pur sang
pi_200470550
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:10 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

En 30 locaties met 0 mensen.
Dat boeit niet... 2/3 van de mensen die er wel liggen zijn onder de 60. Dat er weinig mensen in het ziekenhuis liggen doet daar niks aan af
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 21 juli 2021 @ 13:19:04 #160
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200470735
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:02 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Paradox? welke paradox?
Dat we ogenschijnlijk in een benarde situatie zitten door een virus, maar dat er eigenlijk een tangconstructie van list en bedrog gaande is waarin we elkaar klein houden.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_200470907
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:19 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dat we ogenschijnlijk in een benarde situatie zitten door een virus, maar dat er eigenlijk een tangconstructie van list en bedrog gaande is waarin we elkaar klein houden.
Oke... en hoe is dat een paradox
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 21 juli 2021 @ 13:41:13 #162
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200471152
Twee vaccinaties straks mogelijk niet meer voldoende voor toegang tot festival

ID&T, de organisatie die tientallen grote festivals vertegenwoordigt, gaat onderzoeken hoe evenementen op korte termijn alsnog veilig georganiseerd kunnen worden. Van groot belang is dat het Testen voor Toegang waterdicht is en er dus geen mensen zonder geldige QR-code op een festivalterrein kunnen komen. De QR-code moet het bewijs zijn dat zeer recent negatief is getest op corona. Twee vaccinaties zouden dan waarschijnlijk geen recht meer geven op toegang.

Of het überhaupt haalbaar is om zoveel festivalgangers op dezelfde dag te testen, valt nog te bezien, zegt Willem Westermann van Vereniging van Evenementenmakers (VVEM) tegen deze site. ,,Een festival als Lowlands ontvangt zo’n 65.000 bezoekers per dag. Als al die mensen tegelijkertijd getest moeten worden heeft Stichting Open Nederland enorm veel werk te verrichten”, denkt Westermann. ,,Je moet eigenlijk kijken naar een oplossing die wel haalbaar is, bijvoorbeeld het aanbieden van zelftests op het festivalterrein.”

De evenementenbranche kijkt ondertussen hoe haalbaar deze manier van testen is. Als er vaker getest moet worden, moeten de meerdaagse evenementen daar ook faciliteiten voor inrichten en het is de vraag of dat op korte termijn te realiseren is, laat ID&T weten. De deadline voor de resultaten van het onderzoek naar nieuwe regels voor Testen voor Toegang is 1 augustus.


Leuk zo naar een festival maar niet heus. Wat als je posi getest wordt? Ga je de boot in met je ticket voor een paar honderd ¤ en ander gemaakte kosten en word je van het terrein afgetrapt?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200471381
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:41 schreef controlaltdelete het volgende:
Twee vaccinaties straks mogelijk niet meer voldoende voor toegang tot festival

ID&T, de organisatie die tientallen grote festivals vertegenwoordigt, gaat onderzoeken hoe evenementen op korte termijn alsnog veilig georganiseerd kunnen worden. Van groot belang is dat het Testen voor Toegang waterdicht is en er dus geen mensen zonder geldige QR-code op een festivalterrein kunnen komen. De QR-code moet het bewijs zijn dat zeer recent negatief is getest op corona. Twee vaccinaties zouden dan waarschijnlijk geen recht meer geven op toegang.

Of het überhaupt haalbaar is om zoveel festivalgangers op dezelfde dag te testen, valt nog te bezien, zegt Willem Westermann van Vereniging van Evenementenmakers (VVEM) tegen deze site. ,,Een festival als Lowlands ontvangt zo’n 65.000 bezoekers per dag. Als al die mensen tegelijkertijd getest moeten worden heeft Stichting Open Nederland enorm veel werk te verrichten”, denkt Westermann. ,,Je moet eigenlijk kijken naar een oplossing die wel haalbaar is, bijvoorbeeld het aanbieden van zelftests op het festivalterrein.”

De evenementenbranche kijkt ondertussen hoe haalbaar deze manier van testen is. Als er vaker getest moet worden, moeten de meerdaagse evenementen daar ook faciliteiten voor inrichten en het is de vraag of dat op korte termijn te realiseren is, laat ID&T weten. De deadline voor de resultaten van het onderzoek naar nieuwe regels voor Testen voor Toegang is 1 augustus.


Leuk zo naar een festival maar niet heus. Wat als je posi getest wordt? Ga je de boot in met je ticket voor een paar honderd ¤ en ander gemaakte kosten en word je van het terrein afgetrapt?
Ze gaan je niet loslaten op een festival met duizenden mensen als je positief test. Verbaasd dat je nog?
Wat denk jij dat überhaupt de reden is dat je je moet laten testen voor toegang? Moet je dan soms alsnog toegelaten worden?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200471414
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:54 schreef devlinmr het volgende:

[..]

If you want to hang out, you've gotta take her out, cocaine
If you want to get down, get down on the ground, cocaine

She don't lie, she don't lie, she don't lie
Cocaine

If you got that lose, you want to kick them blues, cocaine
When your day is done, and you want to ride on cocaine

She don't lie, she don't lie, she don't lie
Cocaine

If your day is gone, and you want to ride on, cocaine
Don't forget this fact, you can't get it back, cocaine

She don't lie, she don't lie, she don't lie
Cocaine

She don't lie, she don't lie, she don't lie
Cocaine

gr gr Eric C
Gr. JJ Cale, die heeft de nummer geschreven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 21 juli 2021 @ 13:57:13 #165
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200471464
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ze gaan je niet loslaten op een festival met duizenden mensen als je positief test. Verbaasd dat je nog?
Wat denk jij dat überhaupt de reden is dat je je moet laten testen voor toegang? Moet je dan soms alsnog toegelaten worden?
Ticket Lowlands ¤ 450, wat als je posi getest wordt? Wie betaalt je dit terug of moet je dit risico maar nemen? Moet je elke dag getest worden of alleen voor je naar binnen gaat?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200471496
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ticket Lowlands ¤ 450, wat als je posi getest wordt? Wie betaalt je dit terug of moet je dit risico maar nemen? Moet je elke dag getest worden of alleen voor je naar binnen gaat?
Wat wil je dan? Je kan moeilijk positief geteste mensen alsnog Lowlands op laten. Kan je zo'n ticket niet doorverkopen? Zo niet, dan is dat een risico inderdaad. Eenzelfde risico als ziek worden net voor het festival.

Als het goed is dan is zo'n test 40 uur geldig en moet je nog een keer een negatieve test tonen op het festival.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200471543
quote:
De GGD's hebben bij meerdere priklocaties maatregelen genomen om een nieuwe manier van fraude te voorkomen: mensen lopen met een vaccinatiebewijs uit de rij weg, nog voordat ze hun prik hebben gekregen. Ongeveer tien mensen zijn betrapt op deze fraude, zegt GGD GHOR tegen de Volkskrant. De koepelorganisatie denkt dat sommige fraudeurs ook in hun opzet geslaagd zijn, maar de omvang van deze fraude is onbekend. De mensen die werden betrapt moesten hun bewijs inleveren. In het systeem is een aantekening gemaakt.

Op een aantal locaties krijgen gevaccineerden nu hun bewijs pas nadat ze zijn ingeënt, worden de rijen beter afgeschermd of wordt er extra toezicht ingesteld. Een vaccinatiebewijs komt bijvoorbeeld van pas bij reizen naar het buitenland. "Maar denken degenen die zich daarvoor niet willen laten prikken ook na wat dit kan betekenen voor hun medemens?", zegt een woordvoerder van GGD Utrecht tegen de krant. "Je hebt dan wel het benodigde papiertje en de QR-code, maar je brengt mogelijk jezelf en anderen in gevaar."
https://nos.nl/liveblog/2(...)-astrazeneca-vaccins
:')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200471708
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ticket Lowlands ¤ 450, wat als je posi getest wordt? Wie betaalt je dit terug of moet je dit risico maar nemen? Moet je elke dag getest worden of alleen voor je naar binnen gaat?
Ik heb geen verhalen gehoord van mensen die niet binnen de EK wedstrijden waren gelaten.
Gevaxte mensen ook 'besmettelijk' zijn. Slaat nergens op. Ben blij dat ik geen zin in grote eventementen heeft (kleine muziek cafe veel leuker is,imo)...behalve maar voetbal wedstrijden in de UK af en toe. Ik ga me echt niet de injectie nemen om naar 'n voetbal wedstrijd te gaan. Jammer dan.

Edit: En ja, je moet elke dag testen (lees ik ergens)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 21 juli 2021 @ 14:19:57 #169
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200471826
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Wat wil je dan? Je kan moeilijk positief geteste mensen alsnog Lowlands op laten. Kan je zo'n ticket niet doorverkopen? Zo niet, dan is dat een risico inderdaad. Eenzelfde risico als ziek worden net voor het festival.

Als het goed is dan is zo'n test 40 uur geldig en moet je nog een keer een negatieve test tonen op het festival.
Vroeger in het oude normaal gingen mensen met een verkoudheidje gewoon naar een festival, paar aspirine en gaan met de banaan mocht je echt erg ziek zijn dan verkopen inderdaad maar die hards gaan gewoon want Lowlands wil je niet missen.

Nu kun je posi getest worden net van tevoren, terwijl je lichamelijk niets ervan merkt en je niet eens ziek voelt maar je bent toch de sjaak. Sta je dan met je ticket van ¤ 450.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200471884
hEt Is MaAr EeN gRiEpJe!11!!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200471918
quote:
10s.gif Op woensdag 21 juli 2021 14:22 schreef xpompompomx het volgende:
hEt Is MaAr EeN gRiEpJe!11!!
Griep is veel veranderlijker, kun je echt niet vergelijken. :{w
Vakman pur sang
pi_200471920
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 14:19 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Vroeger in het oude normaal gingen mensen met een verkoudheidje gewoon naar een festival, paar aspirine en gaan met de banaan mocht je echt erg ziek zijn dan verkopen inderdaad maar die hards gaan gewoon want Lowlands wil je niet missen.

Nu kun je posi getest worden net van tevoren, terwijl je lichamelijk niets ervan merkt en je niet eens ziek voelt maar je bent toch de sjaak. Sta je dan met je ticket van ¤ 450.
Je mag nog steeds naar Lowlands gaan als je een beetje ziek bent. Alleen niet met corona.

Herhaal ik de vraag voor je: wat moeten ze dan doen als je positief test: alsnog toelaten op een groot festival als Lowlands? En wat als er iets anders met je gebeurd waardoor je niet naar het festival kan? Daar zijn genoeg voorbeelden voor te vinden en elk jaar zullen er honderden mensen met een kaartje om uiteenlopende redenen niet naar dat festival kunnen. Hoe is dat dan anders?

In mijn tijd kon je je kaartje gewoon aan een vriend of zo doorverkopen als je niet kon. Geen idee of dat nu anders is.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 21 juli 2021 @ 14:28:31 #173
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200471969
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ticket Lowlands ¤ 450, wat als je posi getest wordt? Wie betaalt je dit terug of moet je dit risico maar nemen? Moet je elke dag getest worden of alleen voor je naar binnen gaat?
off-topic
Goeie dag, laatste keer dat ik er was moest ik voor 3 dagen +-150euro betalen! :o
Nja doe mij maar Werchter 4 dagen voor 240euro incl camping!
off-topic

ik meen 1 test en is genoeg!
En ik denk dat dit zelfde werkt als code oranje bij een land voor vakantie, pech gehad!
Maar op zich raak je zulke kaartjes nog wel kwijt!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 21 juli 2021 @ 14:30:30 #174
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200471994
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 14:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je mag nog steeds naar Lowlands gaan als je een beetje ziek bent. Alleen niet met corona.

Herhaal ik de vraag voor je: wat moeten ze dan doen als je positief test: alsnog toelaten op een groot festival als Lowlands? En wat als er iets anders met je gebeurd waardoor je niet naar het festival kan? Daar zijn genoeg voorbeelden voor te vinden en elk jaar zullen er honderden mensen met een kaartje om uiteenlopende redenen niet naar dat festival kunnen. Hoe is dat dan anders?

In mijn tijd kon je je kaartje gewoon aan een vriend of zo doorverkopen als je niet kon. Geen idee of dat nu anders is.
Het is allemaal grote bullshit. Ik maak me iig totaal geen zorgen mocht ik iemand in mijn buurt hebben die posi is getest. Al sta ik tussen honderden posi geteste mensen no sweat bro!

Loerde zojuist even in LL-topic men is not happy

quote:
Lekker hoor. Ja meneer u bent besmet u mag naar huis! Sta je dan met je goed gedrag en vaccinatie bewijs. Fuck off!
quote:
Nou inderdaad. Op die manier hoeft het van mij ook niet meer en pas ik.
Zou ook wel fijn zijn om snel duidelijkheid te hebben.

Het gaat ten koste van de voorpret en het voorbereiden. En moet er getest worden dan wil ik graag andere plannen maken.
quote:
die rijen bij de teststraten zullen ook nergens over gaan. Sta je een halve dag te wachten op een stok in je neus
Ik heb met ze te doen..

[ Bericht 25% gewijzigd door controlaltdelete op 21-07-2021 14:44:33 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200472343
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 14:30 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het is allemaal grote bullshit. Ik maak me iig totaal geen zorgen mocht ik iemand in mijn buurt hebben die posi is getest. Al sta ik tussen honderden posi geteste mensen no sweat bro!
Ik zal ook zonder probleem (of beschermingen) al die covid patienten op de IC gaan knuffellen. Even kijken als ik de zogenaamde dodelijk virus kan krijgen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 21 juli 2021 @ 14:51:09 #176
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200472435
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 14:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik zal ook zonder probleem (of beschermingen) al die covid patienten op de IC gaan knuffellen. Even kijken als ik de zogenaamde dodelijk virus kan krijgen.
Welke covid patiënten op de IC?

Hoax
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 21 juli 2021 @ 14:52:02 #177
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200472452
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:02 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Paradox? welke paradox?
Ok Devlin.

Abje
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_200472549
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 14:51 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Welke covid patiënten op de IC?

Hoax
Niks om bang te zijn dus.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200472554
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 14:52 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ok Devlin.

Abje
Tja ik gebruik geen woorden die ik niet snap
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200472712
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 14:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

:')
Ik kreeg dat ding bij aankomst ook direct in mijn klauwen geduwd, vond dat al vrij bijzonder.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_200472747
quote:
81s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:08 schreef nostra het volgende:

[..]

Ik kreeg dat ding bij aankomst ook direct in mijn klauwen geduwd, vond dat al vrij bijzonder.
Je bent gevaccineerd ^O^
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200472763
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je bent gevaccineerd ^O^
Uiteraard. Afgelopen weekend kon je vrij inlopen in de RAI, dus nog een weekje vroeger dan gepland. :Y
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_200472774
Strakkies 2e prik halen! *O* ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200472852
Oh noooos RS virus nu GROOT probleem.
quote:
Omdat afgelopen winter veel kinderen geen luchtweginfecties hebben gehad, is er een grote groep die geen immuniteit heeft opgebouwd en daardoor vatbaarder is om de hevige verkoudheden alsnog op te lopen.
Inmiddels zitten de Kinder ICs propvol.

https://www.ad.nl/binnenl(...)g-rs-virus~aa3fbdd3/
Vakman pur sang
  woensdag 21 juli 2021 @ 15:28:10 #185
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_200472999
quote:
14s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:13 schreef xpompompomx het volgende:
Strakkies 2e prik halen! *O* ^O^
Veel plezier met je vleugels straks :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 21 juli 2021 @ 15:31:37 #186
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200473038
Massale woede in VK om verplichting vaccins

LONDEN - De verplichting voor jongeren om gevaccineerd te zijn als ze in september nog een club of discotheek in willen, schiet volledig in het verkeerde keelgat van de Britten. De horeca is pislink maar ook wetenschappers en rechters scharen zich achter de kritiek.

De aankondiging van premier Boris Johnson kwam als een complete verrassing, aangezien zijn ministers Michael Gove en Nadhim Zahawi heel recent nog ontkenden dat er plannen waren voor een ’vaccinpaspoort’.

Het nachtleven is woest. „Een week geleden zei de Gezondheidsminister ons nog dat vaccins niet verplicht zouden zijn”, aldus directeur Michael Kill van de Night Time Industries Association. „Wat een absolute puinhoop.”

Kill begrijpt er niets van: „Uit het eigen rapport van de overheid over vaccinpaspoorten bleek dat ze meer goed dan kwaad deden – dus hoe kan dit verklaard worden?” Ook de Britse media zoals de Daily Mail vragen zich af waar de U-turn vandaan komt.

Academici
Wetenschappers en rechters scharen zich nu achter de kritiek. Voormalig Supreme Court Lord Sumption vindt de maatregel ’volledig onnodig’. Directeur prof. Carl Heneghan van het Centre for Evidence-Based Medicine (Oxford University) reageerde cynisch op Twitter en hoogleraar Sir Jonathan Montgomery, die voorzitter was van het ethiekcomité van de Britse overheids over contact tracing, waarschuwt voor het moment waarbij ’aansporing en dwang elkaar ontmoeten’.

„Denkt de overheid echt dat deze behandeling degene die twijfelen over het vaccin, over de streep trekt?”, fulmineert Peter Marks, ceo van nachtclub REKOM UK.

Besmetting
Het OMT in Nederland stelt voor om jongeren die van club naar club hoppen, te testen, ook als ze gevaccineerd zijn. Anders kunnen ze het virus nog steeds verspreiden. De Britten gooien juist alles open – voor iedereen.

„Hoe kan het veilig zijn om nu naar een nachtclub te gaan, zonder enige maatregelen, en in september heb je een dubbele vaccinatiestatus nodig?”, vraagt Labour-politicus Justin Madders zich af. „Het slaat nergens op.”


Beste is de onzin negeren en niet meegaan met die testgekte.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 21 juli 2021 @ 15:32:30 #187
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200473051
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Massale woede in VK om verplichting vaccins

LONDEN - De verplichting voor jongeren om gevaccineerd te zijn als ze in september nog een club of discotheek in willen, schiet volledig in het verkeerde keelgat van de Britten. De horeca is pislink maar ook wetenschappers en rechters scharen zich achter de kritiek.

De aankondiging van premier Boris Johnson kwam als een complete verrassing, aangezien zijn ministers Michael Gove en Nadhim Zahawi heel recent nog ontkenden dat er plannen waren voor een ’vaccinpaspoort’.

Het nachtleven is woest. „Een week geleden zei de Gezondheidsminister ons nog dat vaccins niet verplicht zouden zijn”, aldus directeur Michael Kill van de Night Time Industries Association. „Wat een absolute puinhoop.”

Kill begrijpt er niets van: „Uit het eigen rapport van de overheid over vaccinpaspoorten bleek dat ze meer goed dan kwaad deden – dus hoe kan dit verklaard worden?” Ook de Britse media zoals de Daily Mail vragen zich af waar de U-turn vandaan komt.

Academici
Wetenschappers en rechters scharen zich nu achter de kritiek. Voormalig Supreme Court Lord Sumption vindt de maatregel ’volledig onnodig’. Directeur prof. Carl Heneghan van het Centre for Evidence-Based Medicine (Oxford University) reageerde cynisch op Twitter en hoogleraar Sir Jonathan Montgomery, die voorzitter was van het ethiekcomité van de Britse overheids over contact tracing, waarschuwt voor het moment waarbij ’aansporing en dwang elkaar ontmoeten’.

„Denkt de overheid echt dat deze behandeling degene die twijfelen over het vaccin, over de streep trekt?”, fulmineert Peter Marks, ceo van nachtclub REKOM UK.

Besmetting
Het OMT in Nederland stelt voor om jongeren die van club naar club hoppen, te testen, ook als ze gevaccineerd zijn. Anders kunnen ze het virus nog steeds verspreiden. De Britten gooien juist alles open – voor iedereen.

„Hoe kan het veilig zijn om nu naar een nachtclub te gaan, zonder enige maatregelen, en in september heb je een dubbele vaccinatiestatus nodig?”, vraagt Labour-politicus Justin Madders zich af. „Het slaat nergens op.”


Beste is de onzin negeren en niet meegaan met die testgekte.
Welke verplichting?
Huilen dan.
pi_200473072
Benieuwd waneer de kudde zn excuses gaan aanbieden aan ons wappies :)

Mensen worden eindelijk een stuk kritischer
pi_200473107
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:34 schreef PSVCL het volgende:
Benieuwd waneer de kudde zn excuses gaan aanbieden aan ons wappies :)

Mensen worden eindelijk een stuk kritischer
Excuus aanbieden voor wat precies?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200473117
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh noooos RS virus nu GROOT probleem.
[..]

Inmiddels zitten de Kinder ICs propvol.

https://www.ad.nl/binnenl(...)g-rs-virus~aa3fbdd3/
Niemand vind het erg dat de kinder ICs overlopen? :P

Dit moet in elke krant op de voorpagina, avond nieuws, breaking berichten, licht paniekerige meldingen van radio DJs, het gespreks onderwerp Bij de bakker.
Wat erg dit! Verschrikkelijk. :'( :'( :'( :@
Vakman pur sang
  woensdag 21 juli 2021 @ 15:42:35 #191
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200473179
BoJo The Clown aka the vaccine salesman

twitter


This was just a propaganda moment.

Werkelijk niemand te vinden in de tweets die erin meegaan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 21 juli 2021 @ 15:50:05 #192
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200473271
quote:
10s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:37 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Excuus aanbieden voor wat precies?
Dat wappies zo'n groot podium gekregen hebben om de wereld te vervuilen met hun onzin.
Huilen dan.
  woensdag 21 juli 2021 @ 16:11:25 #193
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200473515


;)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 21 juli 2021 @ 16:20:45 #194
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200473619
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Massale woede in VK om verplichting vaccins

LONDEN - De verplichting voor jongeren om gevaccineerd te zijn als ze in september nog een club of discotheek in willen, schiet volledig in het verkeerde keelgat van de Britten. De horeca is pislink maar ook wetenschappers en rechters scharen zich achter de kritiek.

De aankondiging van premier Boris Johnson kwam als een complete verrassing, aangezien zijn ministers Michael Gove en Nadhim Zahawi heel recent nog ontkenden dat er plannen waren voor een ’vaccinpaspoort’.

Het nachtleven is woest. „Een week geleden zei de Gezondheidsminister ons nog dat vaccins niet verplicht zouden zijn”, aldus directeur Michael Kill van de Night Time Industries Association. „Wat een absolute puinhoop.”

Kill begrijpt er niets van: „Uit het eigen rapport van de overheid over vaccinpaspoorten bleek dat ze meer goed dan kwaad deden – dus hoe kan dit verklaard worden?” Ook de Britse media zoals de Daily Mail vragen zich af waar de U-turn vandaan komt.

Academici
Wetenschappers en rechters scharen zich nu achter de kritiek. Voormalig Supreme Court Lord Sumption vindt de maatregel ’volledig onnodig’. Directeur prof. Carl Heneghan van het Centre for Evidence-Based Medicine (Oxford University) reageerde cynisch op Twitter en hoogleraar Sir Jonathan Montgomery, die voorzitter was van het ethiekcomité van de Britse overheids over contact tracing, waarschuwt voor het moment waarbij ’aansporing en dwang elkaar ontmoeten’.

„Denkt de overheid echt dat deze behandeling degene die twijfelen over het vaccin, over de streep trekt?”, fulmineert Peter Marks, ceo van nachtclub REKOM UK.

Besmetting
Het OMT in Nederland stelt voor om jongeren die van club naar club hoppen, te testen, ook als ze gevaccineerd zijn. Anders kunnen ze het virus nog steeds verspreiden. De Britten gooien juist alles open – voor iedereen.

„Hoe kan het veilig zijn om nu naar een nachtclub te gaan, zonder enige maatregelen, en in september heb je een dubbele vaccinatiestatus nodig?”, vraagt Labour-politicus Justin Madders zich af. „Het slaat nergens op.”


Beste is de onzin negeren en niet meegaan met die testgekte.
Terecht pislink . Meteen stoppen met alle maatregelen . Doek die achterlijke clubjes op en stop met mensen in de maling te nemen . ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 21 juli 2021 @ 16:23:43 #195
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200473659
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:34 schreef PSVCL het volgende:
Benieuwd waneer de kudde zn excuses gaan aanbieden aan ons wappies :)

Mensen worden eindelijk een stuk kritischer
Het doek is gevallen , het moet alleen nog doordringen :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 21 juli 2021 @ 16:33:47 #196
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200473803
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 14:57 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Tja ik gebruik geen woorden die ik niet snap
Je hebt gelijk.

Ik zal ook woorden gebruiken die jij snapt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 21 juli 2021 @ 16:36:53 #197
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200473838
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:23 schreef Summers het volgende:

[..]

Het doek is gevallen , het moet alleen nog doordringen :Y
Ik vrees dat er nog een behoorlijke shitshow aan nepcijfers, lege legertrucks en wappieklappen aan zit te komen.

En de grootste idioten zullen natuurlijk meegaan in de hoax.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 21 juli 2021 @ 16:37:59 #198
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200473849
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:36 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik vrees dat er nog een behoorlijke shitshow aan nepcijfers, lege legertrucks en wappieklappen aan zit te komen.

En de grootste idioten zullen natuurlijk meegaan in de hoax.
Yep liever meegaan dan toegeven dat je in de maling bent genomen (daar heb je ballen voor nodig) :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200473856
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:23 schreef Summers het volgende:

[..]

Het doek is gevallen , het moet alleen nog doordringen :Y
Mooie ontwikkeling..
De mensen die op straat spreek zijn er iig helemaal klaar mee,.. alleen hiero en op sites als NU.nl heb je nog wat kansloze trollen rondlopen die de boel proberen te manipuleren :)

Sluit jezelf lekker op als je nog steeds in angst leeft, doe je masker op en laat de rest zn leven voor 2020 weer oppakken. Ze hebben onderhand wel genoeg schade aangericht.
pi_200473864
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:36 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik vrees dat er nog een behoorlijke shitshow aan nepcijfers, lege legertrucks en wappieklappen aan zit te komen.

En de grootste idioten zullen natuurlijk meegaan in de hoax.
Die groep is gelukkig niet meer zo groot als voorheen
pi_200473875
quote:
10s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:37 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Excuus aanbieden voor wat precies?
Niet doen alsof je neus bloedt
pi_200473877
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Massale woede in VK om verplichting vaccins
[i]
LONDEN - De verplichting voor jongeren om gevaccineerd te zijn als ze in september nog een club of discotheek in willen, schiet volledig in het verkeerde keelgat van de Britten. De horeca is pislink maar ook wetenschappers en rechters scharen zich achter de kritiek.

Beste is de onzin negeren en niet meegaan met die testgekte.
Headline news BBC: PINGDEMIC: Are too many people getting pinged?

Veel gezonde mensen zonder symptomen moeten naar huis en in isolatie/'quarantine' gaan....omdat ze 'gepinged' van de NHS App waren.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 21 juli 2021 @ 16:42:24 #203
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200473903
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Headline news BBC: PINGDEMIC: Are too many people getting pinged?

Veel gezonde mensen zonder symptomen moeten naar huis en in isolatie/'quarantine' gaan....omdat ze 'gepinged' van de NHS App waren.
Dat krijg je er van als je een slaafse meeloper bent en alles doet wat simon says .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200473924
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:42 schreef controlaltdelete het volgende:
BoJo The Clown aka the vaccine salesman

[ twitter ]

This was just a propaganda moment.

Werkelijk niemand te vinden in de tweets die erin meegaan.
Dan kunnen de jonge dansers bij wat kleinere clubs gaan feesten.
Ben benieuwd hoe ze met de crappy Apps/software/spyware gaan dit allemaal controleren.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200473975
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:42 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat krijg je er van als je een slaafse meeloper bent en alles doet wat simon says .
Veel mensen hebben de NHS verwijdert.
Ben gewoon blij dat ik 'n niet-zo-Smartphone ooit gehad.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 21 juli 2021 @ 16:53:54 #206
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200474019
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dan kunnen de jonge dansers bij wat kleinere clubs gaan feesten.
Ben benieuwd hoe ze met de crappy Apps/software/spyware gaan dit allemaal controleren.
Inderdaad als niemand meer mee doet moeten ze wel stoppen met die onzin .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 21 juli 2021 @ 16:56:12 #207
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200474046
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Veel mensen hebben de NHS verwijdert.
Ben gewoon blij dat ik 'n niet-zo-Smartphone ooit gehad.
Ik zou het echt nooit installeren , een apparaat die mij verteld wat ik moet doen _O-
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200474069
twitter

https://op1npo.nl/2021/07(...)l-ziekenhuisopnames/

Knettergek deze criminelen _O-
Hier kijk je toch dwars doorheen man, leugen na leugen..
pi_200474078
Ze praten alsof we te maken hebben met ebola ofzo
  woensdag 21 juli 2021 @ 16:59:29 #210
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200474086
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Headline news BBC: PINGDEMIC: Are too many people getting pinged?

Veel gezonde mensen zonder symptomen moeten naar huis en in isolatie/'quarantine' gaan....omdat ze 'gepinged' van de NHS App waren.
Ik had het al ergens gelezen inderdaad beelden van lege schappen en the brits are not amused.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200474125
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:56 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik zou het echt nooit installeren , een apparaat die mij verteld wat ik moet doen _O-
Of 'n app die vertelt je dat je met 'n zogenaamde dodelijke virus ben 'besmet'.
Over 2 weken gaat de voetbal siezoen in Engeland beginnen. Honderden duizenden mensen willen graag live voetbal gaan kijken. Dat wordt interessant.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200474135
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:58 schreef PSVCL het volgende:
Ze praten alsof we te maken hebben met ebola ofzo
Dat ebola gedoe ook enorme overdreven BS was.imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 21 juli 2021 @ 17:06:15 #213
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200474154
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik had het al ergens gelezen inderdaad beelden van lege schappen en the brits are not amused.
Dus wat , je hoort een belletje en volgt de instructies :X
Doet me denken aan dat gedragsexperiment waar mensen in de wachtkamer van de dokter zitten en mensen werden overgehaald om op te staan elke keer als ze de bel hoorden , ze gingen gewoon mee want iedereen deed het :Y .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200474155
quote:
14s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:38 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Mooie ontwikkeling..
De mensen die op straat spreek zijn er iig helemaal klaar mee,.. alleen hiero en op sites als NU.nl heb je nog wat kansloze trollen rondlopen die de boel proberen te manipuleren :)

Sluit jezelf lekker op als je nog steeds in angst leeft, doe je masker op en laat de rest zn leven voor 2020 weer oppakken. Ze hebben onderhand wel genoeg schade aangericht.
Ik weet niet in wat voor aso wijk jij woont, maar hier is men vooral de wappies zat met hun "angst porno" voor vaccins en de great reset. Ga lekker in Brazilië wonen ofzo.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  woensdag 21 juli 2021 @ 17:11:20 #215
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200474212
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

Of 'n app die vertelt je dat je met 'n zogenaamde dodelijke virus ben 'besmet'.
Over 2 weken gaat de voetbal siezoen in Engeland beginnen. Honderden duizenden mensen willen graag live voetbal gaan kijken. Dat wordt interessant.
Bizar toch dat je je hebt laten misleiden niet meer op je eigen lichaam te letten maar op iets buiten jezelf die je verteld of je ziek bent of niet . :?

Ik hoop dat ze schijt hebben aan onzin maatregelen en veel plezier hebben met zijn allen ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 21 juli 2021 @ 17:11:40 #216
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200474216
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:57 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
https://op1npo.nl/2021/07(...)l-ziekenhuisopnames/

Knettergek deze criminelen _O-
Hier kijk je toch dwars doorheen man, leugen na leugen..
Ventileren komt straks op een instructiebordje voor het gepeupel als Peppi en Kokki weer op tv het volk de stuipen op hun lijf komen jagen. Ventilatie riep Maurice de Hond al maanden trouwens. Ik ventileer trouwens het hele jaar door, altijd wel een raam open voor wat frisse lucht door het huis, wie doet dat nou niet?

Het demissionaire kabinet maakte ook bekend dat naast handen wassen, afstand houden en testen bij klachten vanaf nu ook standaard aandacht wordt gegeven aan goede ventilatie om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan.

Precieze plannen hiervoor worden door het kabinet nog uitgewerkt, maar de kernboodschap wordt "gooi de ramen open", zei Rutte.


Duur betaalde poppenkast net Jiskefet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200474244
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat ebola gedoe ook enorme overdreven BS was.imo.
Media deed er wel hysterisch over ja.

Afrika is een soort proeftuin voor dat soort man-made virussen
  woensdag 21 juli 2021 @ 17:15:02 #218
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200474252
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:57 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
https://op1npo.nl/2021/07(...)l-ziekenhuisopnames/

Knettergek deze criminelen _O-
Hier kijk je toch dwars doorheen man, leugen na leugen..
Zo doorzichtig en zo vals ... :N
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200474255
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:06 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Ik weet niet in wat voor aso wijk jij woont, maar hier is men vooral de wappies zat met hun "angst porno" voor vaccins en de great reset. Ga lekker in Brazilië wonen ofzo.
:')
pi_200474265
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ventileren komt straks op een instructiebordje voor het gepeupel als Peppi en Kokki weer op tv het volk de stuipen op hun lijf komen jagen. Ventilatie riep Maurice de Hond al maanden trouwens. Ik ventileer trouwens het hele jaar door, altijd wel een raam open voor wat frisse lucht door het huis, wie doet dat nou niet?

Het demissionaire kabinet maakte ook bekend dat naast handen wassen, afstand houden en testen bij klachten vanaf nu ook standaard aandacht wordt gegeven aan goede ventilatie om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan.

Precieze plannen hiervoor worden door het kabinet nog uitgewerkt, maar de kernboodschap wordt "gooi de ramen open", zei Rutte.


Duur betaalde poppenkast net Jiskefet.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ventileren komt straks op een instructiebordje voor het gepeupel als Peppi en Kokki weer op tv het volk de stuipen op hun lijf komen jagen. Ventilatie riep Maurice de Hond al maanden trouwens. Ik ventileer trouwens het hele jaar door, altijd wel een raam open voor wat frisse lucht door het huis, wie doet dat nou niet?

Het demissionaire kabinet maakte ook bekend dat naast handen wassen, afstand houden en testen bij klachten vanaf nu ook standaard aandacht wordt gegeven aan goede ventilatie om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan.

Precieze plannen hiervoor worden door het kabinet nog uitgewerkt, maar de kernboodschap wordt "gooi de ramen open", zei Rutte.


Duur betaalde poppenkast net Jiskefet.
Lijkt wel alsof we in een comedy zijn beland _O-
  woensdag 21 juli 2021 @ 17:16:06 #221
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200474268
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ventileren komt straks op een instructiebordje voor het gepeupel als Peppi en Kokki weer op tv het volk de stuipen op hun lijf komen jagen. Ventilatie riep Maurice de Hond al maanden trouwens. Ik ventileer trouwens het hele jaar door, altijd wel een raam open voor wat frisse lucht door het huis, wie doet dat nou niet?

Het demissionaire kabinet maakte ook bekend dat naast handen wassen, afstand houden en testen bij klachten vanaf nu ook standaard aandacht wordt gegeven aan goede ventilatie om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan.

Precieze plannen hiervoor worden door het kabinet nog uitgewerkt, maar de kernboodschap wordt "gooi de ramen open", zei Rutte.


Duur betaalde poppenkast net Jiskefet.
Alsof een kleuterjuf je toespreekt , vergeet niet je handjes te wassen _O-
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200474269
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:15 schreef Summers het volgende:

[..]

Zo doorzichtig en zo vals ... :N
Duivels
  woensdag 21 juli 2021 @ 17:16:37 #223
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200474273
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:15 schreef PSVCL het volgende:

[..]

[..]

Lijkt wel alsof we in een comedy zijn beland _O-
Echt he net the trumanshow :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 21 juli 2021 @ 17:22:06 #224
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200474318
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:14 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Media deed er wel hysterisch over ja.

Afrika is een soort proeftuin voor dat soort man-made virussen
Daarom , die vertrouwen die vaccinaties allang niet meer :N
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200474321
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:14 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Media deed er wel hysterisch over ja.

Afrika is een soort proeftuin voor dat soort man-made virussen
Prof. Neil Ferguson (aka Corona plandemic e.a. computer modellen) ook had iets te maken had.
'man-made' virussen/biowapens geloof ik niet in.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200474426
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:33 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.

Ik zal ook woorden gebruiken die jij snapt.
Doe je goed tot op heden
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200474465
quote:
14s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:13 schreef xpompompomx het volgende:
Strakkies 2e prik halen! *O* ^O^
Succes
Ik had na mijn 2e prik toch wat meer bijwerkingen dan na de eerste.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200474531
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Veel mensen hebben de NHS verwijdert.
Ben gewoon blij dat ik 'n niet-zo-Smartphone ooit gehad.
Die werken ook helemaal niet joh... zit toch helemaal geen kabel aan
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200474547
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:57 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
https://op1npo.nl/2021/07(...)l-ziekenhuisopnames/

Knettergek deze criminelen _O-
Hier kijk je toch dwars doorheen man, leugen na leugen..
Wat liegt hij precies?
Hij zegt precies wat de door de wappies op handen gedragen viroloog de Hond al een jaar roept.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200474557
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik had het al ergens gelezen inderdaad beelden van lege schappen en the brits are not amused.
Dat komt eerder door BREXIT en een schreeuwend tekort aan personeel
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200474575
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:06 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Ik weet niet in wat voor aso wijk jij woont, maar hier is men vooral de wappies zat met hun "angst porno" voor vaccins en de great reset. Ga lekker in Brazilië wonen ofzo.
Manous schijnt mooi te zijn deze tijd van het jaar. Ook veel woonruimte
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 21 juli 2021 @ 17:46:47 #232
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_200474677
Doe 'es lief of op z'n minst normaal tegen elkaar.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 21 juli 2021 @ 17:58:11 #233
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200474859
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:22 schreef Summers het volgende:

[..]

Daarom , die vertrouwen die vaccinaties allang niet meer :N
Kwam deze ook nog tegen

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 21 juli 2021 @ 18:03:29 #234
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200474932
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Kwam deze ook nog tegen

[ twitter ]
Alle polls die ik voorbij zie komen zien er zo uit , ik geloof het allang niet meer al die berichten die de propaganda moet bevestigen en dat de meerderheid meedoet .

Deze ook zo treffend, hoeveel kan je goedpraten

twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 21 juli 2021 @ 18:15:40 #235
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200475069
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:03 schreef Summers het volgende:

[..]

Alle polls die ik voorbij zie komen
Precies. Die jij, in je bubbel, voorbij ziet komen. Ondertussen is de realiteit dat vrijwel alle volwassen Nederlanders zich hebben of gaan laten vaccineren *O* .
Huilen dan.
  woensdag 21 juli 2021 @ 18:19:29 #236
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200475093
quote:
7s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Precies. Die jij, in je bubbel, voorbij ziet komen. Ondertussen is de realiteit dat vrijwel alle volwassen Nederlanders zich hebben of gaan laten vaccineren *O* .
Geloof wat je wilt geloven ^O^ Wij laten ons niet chanteren , manipuleren , misleiden en groepsdruk is een domme illusie uit de vorige eeuw en nooit meer een leidraad ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 21 juli 2021 @ 18:31:15 #237
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200475186
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:57 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
https://op1npo.nl/2021/07(...)l-ziekenhuisopnames/

Knettergek deze criminelen _O-
Hier kijk je toch dwars doorheen man, leugen na leugen..
Zag deze papzak ook al bij nieuwsuur. Bij hem snap ik wel dat ie bang is voor covid.

Maar niet voor hoge bloedsuiker/BMI/fritessaus erbij
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_200475188
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:19 schreef Summers het volgende:

[..]

Geloof wat je wilt geloven ^O^ Wij laten ons niet chanteren , manipuleren , misleiden en groepsdruk is een domme illusie uit de vorige eeuw en nooit meer een leidraad ^O^
Surprise, you failed...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  woensdag 21 juli 2021 @ 18:32:48 #239
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200475199
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wat liegt hij precies?
Hij zegt precies wat de door de wappies op handen gedragen viroloog de Hond al een jaar roept.
Elkaars lucht inademen. Newsflash: dat doe je altijd en overal
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 21 juli 2021 @ 18:33:08 #240
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200475203
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:31 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Surprise, you failed...
Surprise , chantable .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 21 juli 2021 @ 18:33:21 #241
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200475205
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:19 schreef Summers het volgende:

[..]

Geloof wat je wilt geloven ^O^ Wij laten ons niet chanteren , manipuleren , misleiden en groepsdruk is een domme illusie uit de vorige eeuw en nooit meer een leidraad ^O^
Sorry, maar de grote vaccinatiebereidheid komt gewoon overeen met wat je hoort en ziet in het dagelijks leven. Vrienden, familie, collega's, bij de fysiotherapeut, buren, etc etc: vrijwel iedereen zich vaccineren.
Huilen dan.
  woensdag 21 juli 2021 @ 18:34:16 #242
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200475214
quote:
7s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Sorry, maar de grote vaccinatiebereidheid komt gewoon overeen met wat je hoort en ziet in het dagelijks leven. Vrienden, familie, collega's, bij de fysiotherapeut, buren, etc etc: vrijwel iedereen zich vaccineren.
Fijn voor je , dan gaan wij gewoon met andere mensen om ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 21 juli 2021 @ 18:34:39 #243
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200475216
quote:
7s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Sorry, maar de grote vaccinatiebereidheid komt gewoon overeen met wat je hoort en ziet in het dagelijks leven. Vrienden, familie, collega's, bij de fysiotherapeut, buren, etc etc: vrijwel iedereen zich vaccineren.
Ah het good old "in de sloot springen"
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 21 juli 2021 @ 18:35:40 #244
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200475229
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:34 schreef Summers het volgende:

[..]

Fijn voor je , dan gaan wij gewoon met andere mensen om ^O^
Ja dat lijkt mij ook.

Maar snap je nu waarom de polletjes die in jouw kringen gedeeld worden niet representatief zijn voor de rest van het land?
Huilen dan.
  woensdag 21 juli 2021 @ 18:36:11 #245
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200475234
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ah het good old "in de sloot springen"
Ah het good old "iedereen is gek behalve ik"
Huilen dan.
  woensdag 21 juli 2021 @ 18:36:46 #246
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200475247
quote:
10s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja dat lijkt mij ook.

Maar snap je nu waarom de polletjes die in jouw kringen gedeeld worden niet representatief zijn voor de rest van het land?
Je kan beter tegen jezelf praten want je bent de hele tijd aan het projecteren :O
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 21 juli 2021 @ 18:37:35 #247
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200475255
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:36 schreef Summers het volgende:

[..]

Je kan beter tegen jezelf praten want je bent de hele tijd aan het projecteren :O
Hoe projecteer ik precies?
Huilen dan.
  woensdag 21 juli 2021 @ 18:38:14 #248
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200475265
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ah het good old "in de sloot springen"
Hadden ze maar iets beter naar de adviezen van hun ouders moeten luisteren toen ze dat als kind al werd afgeleerd :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200475308
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:32 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Elkaars lucht inademen. Newsflash: dat doe je altijd en overal
Betekenis 'beeldspraak'
Je hebt gezocht op het woord: beeldspraak.

beeld·spraak (de; v(m); meervoud: beeldspraken)
1
een gedachte, begrip enz., in taal uitgedrukt d.m.v. een beeld
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 21 juli 2021 @ 18:41:54 #250
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200475315
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:38 schreef Summers het volgende:

[..]

Hadden ze maar iets beter naar de adviezen van hun ouders moeten luisteren toen ze dat als kind al werd afgeleerd :Y
Haha :D

Ik vrees eerder dat het vroeger al modelknaapjes waren, nooit stout, nooit de gevestigde orde hebben getest en nooit hebben gevraagd waarom het "aap, noot, Mies" is.

Tjah dan hoeft mams het ook niet te vragen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 21 juli 2021 @ 18:43:55 #251
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200475336
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:41 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Betekenis 'beeldspraak'
Je hebt gezocht op het woord: beeldspraak.

beeld·spraak (de; v(m); meervoud: beeldspraken)
1
een gedachte, begrip enz., in taal uitgedrukt d.m.v. een beeld
Heb liever dat een expert die zichzelf gek heeft geleerd komt met wat concreters dan slechte beeldspraak.

Maargoed, maatstaven..
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_200475340
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:38 schreef Summers het volgende:

[..]

Hadden ze maar iets beter naar de adviezen van hun ouders moeten luisteren toen ze dat als kind al werd afgeleerd :Y
Waarom lig jij in de sloot dan :?
Althans net beweerde je dat je de stats van percentage gevaccineerd niet gelooft en dat de meeste mensen zich niet laten vaccineren.
Dat betekent dus dat jij meeloopt met de grote groep
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 21 juli 2021 @ 18:44:50 #253
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200475346
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Haha :D

Ik vrees eerder dat het vroeger al modelknaapjes waren, nooit stout, nooit de gevestigde orde hebben getest en nooit hebben gevraagd waarom het "aap, noot, Mies" is.

Tjah dan hoeft mams het ook niet te vragen.
Grappig, maar ik ben absoluut geen modelknaapje. Ook nooit geweest.

Ben op m'n 17e van school geschopt :') .
Huilen dan.
  woensdag 21 juli 2021 @ 18:52:46 #254
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200475425
quote:
16s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Grappig, maar ik ben absoluut geen modelknaapje. Ook nooit geweest.

Ben op m'n 17e van school geschopt :') .
Ik kan cynisch zijn en zeggen dat het laatste een hoop verklaart, maar dat doe ik niet :P
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_200475505
Bang zijn voor COVID of bang zijn voor een vaccin is vangetzelfde kinderlijke nivo.
Vakman pur sang
pi_200475582
quote:
De Jonge verandert alternatieve WOB-werkwijze coronabeleid niet en gaat in hoger beroep
Het ministerie van Volksgezondheid (VWS) blijft vasthouden aan de alternatieve manier waarop het WOB-verzoeken over het coronabeleid afhandelt. De rechter oordeelde vorige maand dat die werkwijze niet mag.

Sinds het begin van de coronacrisis bepaalt het ministerie zelf wanneer, welke documenten naar buiten komen, terwijl WOB-verzoeken eigenlijk per stuk en binnen acht weken moeten worden behandeld. Nieuwsuur spande een rechtszaak aan vanwege die werkwijze.

In die zaak besliste de rechter drie weken geleden dat het ministerie WOB-verzoeken inderdaad per stuk moet afhandelen. VWS gaat nu in hoger beroep tegen die uitspraak, ondanks dat een meerderheid van Tweede Kamer minister Hugo de Jonge opriep om naar de rechter te luisteren en niet "deelplukjes" informatie openbaar te maken.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)gaat-in-hoger-beroep
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200475639
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Bang zijn voor COVID of bang zijn voor een vaccin is vangetzelfde kinderlijke nivo.
Ben voor beide niet bang. Prik is makkelijker te plannen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200475741
Weetje waar ze eens aandacht voor moeten hebben? Killerclowns.
Vakman pur sang
  woensdag 21 juli 2021 @ 20:32:23 #259
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200476651
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:52 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik kan cynisch zijn en zeggen dat het laatste een hoop verklaart, maar dat doe ik niet :P
Of doe je dat stiekem toch wel :+ ?
Huilen dan.
  woensdag 21 juli 2021 @ 20:33:22 #260
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200476661
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Weetje waar ze eens aandacht voor moeten hebben? Killerclowns.
Daar hebben ze hele films over gemaakt :{w
Huilen dan.
  woensdag 21 juli 2021 @ 20:49:33 #261
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200476920
De Fakerds zijn slimmer dan degene die erin trappen :Y Willen ze niet net zo "gezond"en "goed beschermd" worden als de kudde :')

https://t.me/c/1578342347/5215
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200477367
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Weetje waar ze eens aandacht voor moeten hebben? Killerclowns.
Mogen muggen ook?
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_200477750


Mocht iemand hier Lareb nog als bewijs willen gebruiken... Helaas maakt deze oproep tot het doen van valse meldingen het nog onmogelijker de lareb cijfers serieus te nemen.

Met dank aan de wappies zelf
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 21 juli 2021 @ 21:43:32 #264
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200478135
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 21:13 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Mogen muggen ook?
Heb godverdomme net een klamboe besteld :') . Heb wel horren en shit maar als de balkondeur één seconde open gaat vliegen er meteen een miljard van die krengen naar binnen }:|
Huilen dan.
  woensdag 21 juli 2021 @ 21:47:00 #265
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200478218
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 21:31 schreef devlinmr het volgende:
[ afbeelding ]

Mocht iemand hier Lareb nog als bewijs willen gebruiken... Helaas maakt deze oproep tot het doen van valse meldingen het nog onmogelijker de lareb cijfers serieus te nemen.

Met dank aan de wappies zelf
De dood van je overleden dierbare zou maar zo misbruikt worden door een stel idioten om de boel te verstieren, en dan klagen diezelfde idioten dat er van die cijfers niks klopt.

Goed gek hoor 8)7 .
Huilen dan.
pi_200478751
quote:
7s.gif Op woensdag 21 juli 2021 21:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Heb godverdomme net een klamboe besteld :') . Heb wel horren en shit maar als de balkondeur één seconde open gaat vliegen er meteen een miljard van die krengen naar binnen }:|
Hier is het ook niet normaal maar ook een beetje mijn schuld. We hadden het zwembad al staan maar twee weken niet gebruikt ivm regen.. In het dekzeil stonden allemaal plassen en ik was te lui om die te legen...

Dus vorige week haalt mijn vrouw het zeil er af en roept dat we visjes in het zwembad hadden... Dat waren dus tyfus veel muggenlarven... Naja vrouw is aan het vissen gegaan en ik heb het water voorzien van chloor..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  woensdag 21 juli 2021 @ 22:22:37 #267
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200479094
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 21:31 schreef devlinmr het volgende:
[ afbeelding ]

Mocht iemand hier Lareb nog als bewijs willen gebruiken... Helaas maakt deze oproep tot het doen van valse meldingen het nog onmogelijker de lareb cijfers serieus te nemen.

Met dank aan de wappies zelf
Je kan het vergeten dat je mensen hier kan komen voorschrijven wat ze wel en niet mogen gebruiken als bron , dat beoordelen we zelf wel :W
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200479341
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:22 schreef Summers het volgende:

[..]

Je kan het vergeten dat je mensen hier kan komen voorschrijven wat ze wel en niet mogen gebruiken als bron , dat beoordelen we zelf wel :W
Waar zeg ik dat het niet mag?
Zeg alleen dat we je dan al helemaal niet meer serieus nemen..
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 21 juli 2021 @ 22:36:57 #269
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_200479384
quote:
7s.gif Op woensdag 21 juli 2021 21:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Heb godverdomme net een klamboe besteld :') . Heb wel horren en shit maar als de balkondeur één seconde open gaat vliegen er meteen een miljard van die krengen naar binnen }:|
Kutmuggen.

Grootste nadeel van de warmere maanden. Naast de hitte dan :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 21 juli 2021 @ 22:37:10 #270
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200479389
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:34 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat het niet mag?
Zeg alleen dat we je dan al helemaal niet meer serieus nemen..
Je doet net alsof dat iemands doel is , een geindoctrineerde kan je niet overtuigen dus je keurt maar af en goed naar hartelust maar daar trekt niemand zich iets van aan :W
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200479565
Niemand trekt zich ook iets aan van een handjevol clowns die met bordjes op door Frankrijk lopen maar toch doet men hier alsof het groot nieuws is :+
Conscience do cost.
  woensdag 21 juli 2021 @ 22:51:23 #272
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200479772
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:37 schreef Summers het volgende:

[..]

Je doet net alsof dat iemands doel is , een geindoctrineerde kan je niet overtuigen dus je keurt maar af en goed naar hartelust maar daar trekt niemand zich iets van aan :W
Dat blijkt wel ja, dat dat niet wil met geïndoctrineerden.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 21 juli 2021 @ 22:57:57 #273
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200479909
Do as we say not as we do :X

twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 23:57:20 #274
236264 crew  capricia
pi_200480642
Definitely not CIA
pi_200480723
quote:
^O^

Die comments _O-

[ Bericht 7% gewijzigd door devlinmr op 22-07-2021 00:18:42 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200480736
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:37 schreef Summers het volgende:

[..]

Je doet net alsof dat iemands doel is , een geindoctrineerde kan je niet overtuigen dus je keurt maar af en goed naar hartelust maar daar trekt niemand zich iets van aan :W
We keuren niks af... We lachen erom, schudden ons hoofd en gaan grinnikend verder met ons leven
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200480748
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:44 schreef ems. het volgende:
Niemand trekt zich ook iets aan van een handjevol clowns die met bordjes op door Frankrijk lopen maar toch doet men hier alsof het groot nieuws is :+
Het grote nieuws is natuurlijk dat 4 miljoen mensen in Frankrijk een vaccinatie afspraak hebben gemaakt.
Prima resultaat
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 22 juli 2021 @ 07:19:17 #278
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200481628
Mijn collega heeft duidelijk vaccinatiespijt na zijn 1ste prik en begint al over een raar gevoel bij zijn hart :N
Hij zei ik heb het gedaan omdat de meerderheid het deed . oh oh oh
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200481648
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 07:19 schreef Summers het volgende:
Mijn collega heeft duidelijk vaccinatiespijt na zijn 1ste prik en begint al over een raar gevoel bij zijn hart :N
Hij zei ik heb het gedaan omdat de meerderheid het deed . oh oh oh
zo al vroeg aan het werk en fokken onder de baas zijn tijd. :D
Nou vreemde collega heb jij maar, laat me raden over een paar posts wordt die collega met gierende banden afgevoerd en link jij alles aan een vaccinatie. :D
  donderdag 22 juli 2021 @ 07:23:40 #280
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200481656
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 07:22 schreef Basp1 het volgende:

[..]

zo al vroeg aan het werk en fokken onder de baas zijn tijd. :D
Nou vreemde collega heb jij maar, laat me raden over een paar posts wordt die collega met gierende banden afgevoerd en link jij alles aan een vaccinatie. :D
Wat een domme aannames zeg
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200481862
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:44 schreef ems. het volgende:
Niemand trekt zich ook iets aan van een handjevol clowns die met bordjes op door Frankrijk lopen maar toch doet men hier alsof het groot nieuws is :+
Nou in Frankrijk is het wel heel massaal hoor, daar staan geen wappies maar gewone gezinnen en mensen beetje te dansen en muziek te maken. En dat heeft iig wel wat maatregelen weer teruggedraaid.
Dat kan dus in NL niet waar altijd grote Mongolen staan die toch al bij het uwv werkten.
Vakman pur sang
pi_200481877
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 07:58 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nou in Frankrijk is het wel heel massaal hoor, daar staan geen wappies maar gewone gezinnen en mensen beetje te dansen en muziek te maken. En dat heeft iig wel wat maatregelen weer teruggedraaid.
Dat kan dus in NL niet waar altijd grote Mongolen staan die toch al bij het uwv werkten.
Waarschijnlijk heeft Macron precies bereikt wat hij wilde.
Je wil B maar zegt dat je C gaat doen
Het volk dat bij A wil blijven gaat protesteren en staken, compromis is dan B....Volk blij Macron blijer
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 22 juli 2021 @ 08:21:45 #283
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200482016
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 07:58 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nou in Frankrijk is het wel heel massaal hoor, daar staan geen wappies maar gewone gezinnen en mensen beetje te dansen en muziek te maken. En dat heeft iig wel wat maatregelen weer teruggedraaid.
Dat kan dus in NL niet waar altijd grote Mongolen staan die toch al bij het uwv werkten.
Doorgedraaide sjappies zie je ook onder de spuiters, fanatiekelingen die alles goed praten wat krom is geen kwaad woord over de grote leiders en hun spuitjes, ook daar zit volk met een labiele inslag en met extremistische ideeën.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200482018
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200482076
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 08:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Doorgedraaide sjappies zie je ook onder de spuiters, fanatiekelingen die alles goed praten wat krom is geen kwaad woord over de grote leiders en hun spuitjes, ook daar zit volk met een labiele inslag en met extremistische ideeën.
Ja want de laatste pro-vax demonstraties waren eehm... Oh wacht die waren er niet.
Maar er waren vast ook mensen die antivaxxers bedreigden om ze over te halen om te vaccineren... Oh wacht nee ook al niet.

Verrek zouden die mafkezen dan toch exclusief bij de antivaxxers zitten
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200482096
never mind.

[ Bericht 97% gewijzigd door MatthijsDJ op 22-07-2021 08:44:57 ]
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  donderdag 22 juli 2021 @ 08:59:58 #287
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200482374
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 07:19 schreef Summers het volgende:
Mijn collega heeft duidelijk vaccinatiespijt na zijn 1ste prik en begint al over een raar gevoel bij zijn hart :N
Hij zei ik heb het gedaan omdat de meerderheid het deed . oh oh oh
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 22 juli 2021 @ 09:16:44 #288
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200482520
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 08:31 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ja want de laatste pro-vax demonstraties waren eehm... Oh wacht die waren er niet.
Maar er waren vast ook mensen die antivaxxers bedreigden om ze over te halen om te vaccineren... Oh wacht nee ook al niet.

Verrek zouden die mafkezen dan toch exclusief bij de antivaxxers zitten
Gek hè..
Nou moet ik zeggen ze gaan het dialoog aan...
En dat was het ook wel zover ik weet.

Ik heb de laatste tijd trouwens wel wat respect gekregen voor de mensen die vreedzaam daar tegen in protest gaan.
Bedoel je hebt ook internet ridders die wel alles grandioos aan dikken, maar liever niet het huis uit komen want... Eng ofzo..

En ja ik heb het over vreedzaam protesteren, niet over relschoppen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200484014
Al bijna 100 besmettingen in het Olympische dorp, waaronder 2 Nederlanders, en een heel land dat afhaakt vanwege corona.
En de openingsceremonie moet morgen nog beginnen. Gaat lekker daar in Tokio |:(
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200484846
quote:
Bondskanselier Angela Merkel maakt zich grote zorgen over het toenemende aantal besmettingen in Duitsland. In twaalf dagen tijd is het aantal besmettingen verdubbeld.

Tijdens een persconferentie riep Merkel mensen op zich te laten vaccineren. ,,We willen onze normale wereld terug", zei ze. ,,Hoe meer mensen gevaccineerd zijn, hoe vrijer we zijn." Volgens Merkel is het daarom ook belangrijk dat mensen hun privé- en werkomgeving stimuleren om zich ook te laten vaccineren.
https://www.ad.nl/binnenl(...)or-toegang~a632857b/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200485199
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik begin telkens meer begrip te krijgen voor verplicht vaccineren..
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200485252
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:18 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik begin telkens meer begrip te krijgen voor verplicht vaccineren..
Je bent niet de enige. Gisteren op de NPO pleitte een lid van de gezondheidsraad die advies geeft aan de overheid dat zo'n verplichting er misschien moet komen.

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 22 juli 2021 @ 12:45:28 #293
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200485521
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je bent niet de enige. Gisteren op de NPO pleitte een lid van de gezondheidsraad die advies geeft aan de overheid dat zo'n verplichting er misschien moet komen.

Onnozele klaploper die vent. Hij gaf ook aan "niet besmet te willen worden in de supermarkt". Nou dan bestel je toch boodschappen? Beetje hetzelfde argument als niet aangereden willen worden.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_200485526
Ja verplichte vaccinatie voor een ziekte die zó dodelijk is dat je moet getest worden om te weten dat je het hebt

En de ganse wereldbevolking willen inspuiten (met iets onbekend) omdat er 0,0005 % doden vallen = 8)7
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200485538
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:18 schreef devlinmr het volgende:
Ik begin telkens meer begrip te krijgen voor verplicht vaccineren..
Sheep live their life in fear of the wolf, only to be slaughtered by their sheppard
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 22 juli 2021 @ 12:46:43 #296
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200485539
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Al bijna 100 besmettingen in het Olympische dorp, waaronder 2 Nederlanders, en een heel land dat afhaakt vanwege corona.
En de openingsceremonie moet morgen nog beginnen. Gaat lekker daar in Tokio |:(
Topsporters die besmet zijn. Draai de ijzeren longen maar vast warm, wat een gehaktmolen zal dat worden.

:')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_200485736
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:46 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Sheep live their life in fear of the wolf, only to be slaughtered by their sheppard
'shepherd'
ajb
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200486335
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:45 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Onnozele klaploper die vent. Hij gaf ook aan "niet besmet te willen worden in de supermarkt". Nou dan bestel je toch boodschappen? Beetje hetzelfde argument als niet aangereden willen worden.
Jij wil wel aangereden worden?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200486350
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:45 schreef UncleScorp het volgende:
Ja verplichte vaccinatie voor een ziekte die zó dodelijk is dat je moet getest worden om te weten dat je het hebt

En de ganse wereldbevolking willen inspuiten (met iets onbekend) omdat er 0,0005 % doden vallen = 8)7
Ach Polio is ook nauwelijks dodelijk en ook het aantal mensen dat met verlammingen blijft zitten is zeer laag. Ook maar mee stoppen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200486436
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 13:42 schreef devlinmr het volgende:
Ach Polio is ook nauwelijks dodelijk en ook het aantal mensen dat met verlammingen blijft zitten is zeer laag. Ook maar mee stoppen
Totaal andere kwestie .. en ik ben geen anti-vaxxer btw

Dit is nog nooit gebruikte technologie die op de wereldbevolking los gelaten wordt.

Grappig dat je het polio vaccin aanhaalt ... blijkbaar ben je niet op de hoogte van de resultaten van Gates zijn polio vaccin in India, of wsl niet door je fact check geraakt ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200486536
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 13:49 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Totaal andere kwestie .. en ik ben geen anti-vaxxer btw

Dit is nog nooit gebruikte technologie die op de wereldbevolking los gelaten wordt.
AZ en Jansen zijn old school vaccinaties. Neem je toch Janssen
quote:
Grappig dat je het polio vaccin aanhaalt ... blijkbaar ben je niet op de hoogte van de resultaten van Gates zijn polio vaccin in India, of wsl niet door je fact check geraakt ...
Ah die productiefout...met een old school vaccin en direct een "bijwerking" dus niet eens lange termijn. Oh nee dat was Afrika

Of bedoel je deze

https://www.indiatoday.in(...)s-1707666-2020-08-04

[ Bericht 6% gewijzigd door devlinmr op 22-07-2021 14:06:16 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')