abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_200449046
In dit topic nemen we de antivaxtrollen niet serieus

Dr. Robert Malone (bedenker van het mRNA vaccin)

De meest verwijderde docu van het moment! Corona op zoek naar de Waarheid…
https://www.blckbx.tv/vid(...)oek-naar-de-waarheid

The show must go on folks!
Hanky Panky Shangai
  maandag 19 juli 2021 @ 23:58:52 #2
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200449060
Kan de MSM troep uit de OP? Die moeten de vaccinados maar weer toevoegen.

Nadat ze voor de zoveelste keer moeten testen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_200449083
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 23:58 schreef inslagenreuring het volgende:
Kan de MSM troep uit de OP? Die moeten de vaccinados maar weer toevoegen.

Nadat ze voor de zoveelste keer moeten testen.
Ik kijk morgen wel ff naar Devlin zijn filmpje, dan debunk ik wel dat debunk filmpje waar nodig. 9/10x is het gewoon holle semantische nonsense argumentatie maar okay.
Hanky Panky Shangai
  Moderator / PR dinsdag 20 juli 2021 @ 00:12:19 #4
140043 crew  Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200449166
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 23:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je moet dezelfde methodiek gebruiken minimaal voor beide periodes. De manier van berekenen heeft gewoon invloed op de observaties.
Je reageert niet op wat ik zeg, Ludo. Het is nu eenmaal een gegeven dat we een reeks hebben die uit twee delen bestaat waarbij de methodiek niet hetzelfde is en we geen overlappende data hebben. Het homogeniseren van die reeks is juist bedoeld om te corrigeren voor dat verschil in methodiek. Nogmaals:

Is die correctie perfect tot 12 cijfers achter de komma? Nee, natuurlijk niet. Is de reeks na correctie beter dan voor correctie? Zeker. Of dacht jij dat het is veel beter is om een meetreeks waarvan je weet dat er een trendbreuk in zit omdat je van meetopstelling veranderd bent niet te corrigeren en gewoon doodleuk appels met aardvarkens te vergelijken?

quote:
En als je weet dat je net 6 hittegolven uit de boeken hebt geschrapt terug naar 1 en je brengt het 2 jaar later naar buiten als nieuws heeft dat nogal een "bewussie" karakter en dus propaganda inderdaad.
:z

quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 23:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Die observaties van de bilt worden geschat. En nee, die zaken correleren zeker geen 100% met elkaar.

Echt zoveel parameters die niet goed te kwantificeren zijn in een model die meespelen.. Het weer is om een reden niet goed te voorspellen..
Het is GEEN model, en weer lees je niet goed. Waarom zouden gelijke weersomstandigheden niet gelijk zijn? Een dag met 25C, RV50%, 70% bedekkingsgraad, windsnelheid 3m/s, etc, in Eelde is praktisch hetzelfde als een dag met 25C, RV50%, 70% bedekkingsgraad, windsnelheid 3m/s, etc in de Bilt. Als je dan weet dat er bij die omstandigheden een X verschil is tussen de Pagodehut en de Stevenson hut dan doe je daar je voordeel mee.

En nee, de observaties in de Bilt worden niet geschat. Daar staat een meetopstelling, en een vergelijkbare meetopstelling stond ook in Eelde, Maastricht en Vlissingen. Sterker nog: op die drie plekken stonden zowel meetopstellingen vergelijkbaar met de vr-situatie als met de na-situatie. Anders lees mijn voortuin/achtertuin-post nog een keer door.

Verder: dat het weer niet goed te voorspellen is betekent niet dat het weer niet goed te meten is. Dat heeft vooral met verschillende schalen van grootte te maken waarop processen plaatsvinden, en niet met onnauwkeurigheden in het meten. Zie bijvoorbeeld:
Huilen dan.
pi_200449731

:D
pi_200450495
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 08:12:54 #7
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200450574
Gelukkig heb ik die vieze vodden zo goed als niet gedragen.

twitter

;(
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200450612
Vind het altijd apart dat je mensen die over plastic zeiken nooit over petroleum hoort.
pi_200450643
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 08:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Gelukkig heb ik die vieze vodden zo goed als niet gedragen.

[ twitter ]

;(
Jeetje we zijn het een keer eens.
Mensen zijn varkens
pi_200450834
Het voorbeeld dat je schets zou ik echt ALTIJD schatten met een model.

Precies gelijke omstandigheden ga je niet vinden en gebrek aan statistische software laat compleet achterwege hoe nauwkeurig je correctie is statistisch gezien.

Ik ga uit interesse wel een keer die methodologie bestuderen. Het bevreemd mij compleet dat je een eiking die afhankelijk is van een wirwar aan variabelen. Die niet 100% accuraat te schatten zal zijn, zonder statistische software een behandeling gaat geven. En je noemt dat vervolgens geen schatting maar een correctie. Ik kan daar niet bij.

Overigens is er winsorized voor percentiel 5, leek ik te lezen. Dat is extreme observaties wegknippen. Ik weet niet hoor maar dat is een grote red flag voor mij.

Maar anyhow, ik blijf erbij, je moet het altijd schatten met een model, het is geen simpele hereiking en het is verder niet ceteris paribus een of andere lab setting. Dezelfde parameters die jij opnoemt op plek x zal op een andere moment in tijd tot een andere correctie leiden. En op een andere locatie ook.

Je doet alsof de meetstations homogeen zijn behalve hoe ze geeikt zijn. Is niet zo.

En andere omstandigheden die je niet meeneemt op een andere locatie die wel verschillend invloed hebben op metingen van verschillende meetinstallaties..

Maar als het wel op deze manier zou gaan, verbaas ik mij dat de verschillen ooit zo groot kunnen zijn dat er hele hittegolven verdwijnen vanwege een hereiking.

Ik heb echt meerdere red flags. Maar het zal wel, ik lees de methodologie wel een keer na, laat het je dan wel horen als ik dat begrijp.
Hanky Panky Shangai
pi_200450859
"Eiking"?
pi_200450872
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 08:21 schreef illusions het volgende:
Vind het altijd apart dat je mensen die over plastic zeiken nooit over petroleum hoort.
Zonder petroleum zou de wereld stil staan.

Voor een beter milieu zijn er wel wat wat betere opties om te exploiteren dan olie frustreren.
Hanky Panky Shangai
pi_200450976
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 08:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zonder petroleum zou de wereld stil staan.

Voor een beter milieu zijn er wel wat wat betere opties om te exploiteren dan olie frustreren.
Maar op die manier zal er altijd plastic zijn natuurlijk.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 09:26:42 #14
496707 HowardRoark
Bekend van The Fountainhead
pi_200451230
Hier even op terugkomende:
quote:
11s.gif Op maandag 19 juli 2021 21:39 schreef HowardRoark het volgende:

60% of people being admitted to UK hospitals had two COVID jabs - adviser

LONDON (Reuters) - Britain's Chief Scientific Adviser Patrick Vallance said on Monday that 60% of people being admitted to hospital with COVID-19 have had two doses of vaccine.

"In terms of the number of people in hospital who've been double vaccinated, we know it's around 60% of the people being admitted to hospital with COVID," Vallance said.

https://news.yahoo.com/60-people-being-admitted-uk-164219328.html
Dit wordt inmiddels krampachtig ontkend:
twitter

Alleen wat deze man vertelde op de persconferentie was niet zomaar een verspreking. Dus niet het simpelweg verwisselen van 'vaccinated' en 'unvaccinated'. Dit betrof echt een hele duidelijk statement met uiteg:

twitter

Dit soort rariteiten wakker je enkel wantrouwen mee aan onder de bevolking. Deze rectificatie komt over als een krampachtige poging om geen 'vaccine hesitancy' aan te wakkeren onder de bevolking.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 09:28:58 #15
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200451260
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 00:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je reageert niet op wat ik zeg, Ludo. Het is nu eenmaal een gegeven dat we een reeks hebben die uit twee delen bestaat waarbij de methodiek niet hetzelfde is en we geen overlappende data hebben. Het homogeniseren van die reeks is juist bedoeld om te corrigeren voor dat verschil in methodiek. Nogmaals:

Is die correctie perfect tot 12 cijfers achter de komma? Nee, natuurlijk niet. Is de reeks na correctie beter dan voor correctie? Zeker. Of dacht jij dat het is veel beter is om een meetreeks waarvan je weet dat er een trendbreuk in zit omdat je van meetopstelling veranderd bent niet te corrigeren en gewoon doodleuk appels met aardvarkens te vergelijken?
[..]

:z
[..]

Het is GEEN model, en weer lees je niet goed. Waarom zouden gelijke weersomstandigheden niet gelijk zijn? Een dag met 25C, RV50%, 70% bedekkingsgraad, windsnelheid 3m/s, etc, in Eelde is praktisch hetzelfde als een dag met 25C, RV50%, 70% bedekkingsgraad, windsnelheid 3m/s, etc in de Bilt. Als je dan weet dat er bij die omstandigheden een X verschil is tussen de Pagodehut en de Stevenson hut dan doe je daar je voordeel mee.

En nee, de observaties in de Bilt worden niet geschat. Daar staat een meetopstelling, en een vergelijkbare meetopstelling stond ook in Eelde, Maastricht en Vlissingen. Sterker nog: op die drie plekken stonden zowel meetopstellingen vergelijkbaar met de vr-situatie als met de na-situatie. Anders lees mijn voortuin/achtertuin-post nog een keer door.

Verder: dat het weer niet goed te voorspellen is betekent niet dat het weer niet goed te meten is. Dat heeft vooral met verschillende schalen van grootte te maken waarop processen plaatsvinden, en niet met onnauwkeurigheden in het meten. Zie bijvoorbeeld:
Lang verhaal kort, het gaat om het bepalen van een systematische fout in de meting?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_200451536
Hoort dit lijntje hier?

twitter

twitter

twitter

twitter

[ Bericht 61% gewijzigd door potjecreme op 20-07-2021 09:58:36 ]
pi_200452417
Hier een goede post. Uitgebreide argumentatie, uiteenzetting met links naar papers en meningen van 'experts' in het vak.

18 reasons I won't be getting the covid-19 vaccine
https://www.linkedin.com/(...)vaccine-tim-st-john/
pi_200452601
Jongens zit niet te raaskallen en neem die prik, en daarna ook goed schijt hebben aan alles want Corona mag niet nieuwswaardig zijn dan de grootste komkommer die groeit in Lutjebroek.
Vakman pur sang
pi_200452639
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 09:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]

[ twitter ]
Alleen wat deze man vertelde op de persconferentie was niet zomaar een verspreking. Dus niet het simpelweg verwisselen van 'vaccinated' en 'unvaccinated'. Dit betrof echt een hele duidelijk statement met uiteg:

[ twitter ]
Dit soort rariteiten wakker je enkel wantrouwen mee aan onder de bevolking. Deze rectificatie komt over als een krampachtige poging om geen 'vaccine hesitancy' aan te wakkeren onder de bevolking.
Jep... Maar anderzijds als alles een groot complot is dan maak je niet dit soort fouten.

Alles wat je ziet is gewoon een natuurlijke uitwerking van onkundigheid en overmatige conservativiteit en gebrek aan gezond verstand.

Vind de uitwerking dus niet eens zo gek met alles wat we zien, maar wel tergend irrationeel. Enige wat me echt tegen zit is dat letterlijk ieder land krampachtig doet behalve nu Zweden Amerika en UK die er uit lijken te komen. Maar ik ben nog wantrouwend dat wij normaal gaan doen vanaf zegge oktober.
Hanky Panky Shangai
pi_200452693
Landen die wat mij betreft totaal door de mand zijn gevallen zijn Denemarken en Australi.
Wat een deceptie, die kunnen beter de bejaardencentrums van de wereld worden.
Vakman pur sang
  Moderator dinsdag 20 juli 2021 @ 11:14:41 #21
273461 crew  AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_200452716
Even een herinnering om on topic te blijven hier; klimaat bespreken kan elders als die wens er is :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_200452725
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 10:56 schreef matigeuser het volgende:
Hier een goede post. Uitgebreide argumentatie, uiteenzetting met links naar papers en meningen van 'experts' in het vak.

18 reasons I won't be getting the covid-19 vaccine
https://www.linkedin.com/(...)vaccine-tim-st-john/
Wat vind je er precies zo goed aan? Heb je ook geverifieerd of de argumenten kloppen en van betrouwbare bronnen komen?
Ik zie vooral een focus op mRNA terwijl er ook "gewone" vaccins zijn.
Verder zie ik "van den Bossche" voorbijkomen wiens claims allang debunked zijn

Kortom het is een lijst van punten die ook hier allang de revue zijn gepasseerd en zijn weerlegd

[ Bericht 8% gewijzigd door devlinmr op 20-07-2021 11:24:26 ]
pi_200452732
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 11:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens zit niet te raaskallen en neem die prik, en daarna ook goed schijt hebben aan alles want Corona mag niet nieuwswaardig zijn dan de grootste komkommer die groeit in Lutjebroek.
Hangt van de grootte van die komkommer af
pi_200452779
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 09:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]

[ twitter ]

[ twitter ]
Die uitleg is correct of je het nou over 40 of 60% hebt
pi_200452977
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 09:51 schreef potjecreme het volgende:
Hoort dit lijntje hier?

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]
Nee, meer in
BNW / ''Build Back Better" Compilation
Of "the great reset" maar die kan ik zo 123 niet vinden
  Moderator / PR dinsdag 20 juli 2021 @ 11:38:19 #26
140043 crew  Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200453118
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 09:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Lang verhaal kort, het gaat om het bepalen van een systematische fout in de meting?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
  Moderator / PR dinsdag 20 juli 2021 @ 11:39:42 #27
140043 crew  Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200453146
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 08:27 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Jeetje we zijn het een keer eens.
Mensen zijn varkens
Varkens zijn heel slimme en leuke beesten. Kon je dat ook maar over de meeste mensen zeggen.
Huilen dan.
pi_200453170
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 11:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Varkens zijn heel slimme en leuke beesten. Kon je dat ook maar over de meeste mensen zeggen.
Ook weer waar, maar spreekwoordelijk zijn het natuurlijk smerige beesten.
  Moderator / PR dinsdag 20 juli 2021 @ 11:43:17 #29
140043 crew  Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200453195
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 11:41 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ook weer waar, maar spreekwoordelijk zijn het natuurlijk smerige beesten.
Rijke mensen verneuken andermans leefomgeving, arme mensen hun eigen.
Huilen dan.
pi_200453242
twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 20 juli 2021 @ 11:46:13 #31
189978 controlaltdelete
pi_200453245
Die mondkapjesvervuiling is totaal onnodig want die vodjes helpen geen fluit.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200453275
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 11:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Die mondkapjesvervuiling is totaal onnodig want die vodjes helpen geen fluit.
Alle vervuiling is onnodig. Of het nou mondkapjes zijn of plastic zakken.
pi_200453331
quote:
'Miljoenen coronadoden in India, niet honderdduizenden'
In India zijn sinds het begin van de pandemie waarschijnlijk enkele miljoenen mensen overleden aan een coronabesmetting, zeggen Amerikaanse onderzoekers. Ze schatten het aantal coronadoden op 3,4 tot 4,7 miljoen. Dat is tien keer meer dan waar nu van uit wordt gegaan. India heeft 1,3 miljard inwoners.

De onderzoekers hebben de oversterftecijfers bekeken. Ze telden veel meer doden dan er gemiddeld waren voordat de pandemie uitbrak. Van niet alle doden is de exacte doodsoorzaak vastgesteld.
https://nos.nl/liveblog/2(...)avonds-en-in-weekend
:o
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 20 juli 2021 @ 11:57:55 #34
189978 controlaltdelete
pi_200453406
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 11:47 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Alle vervuiling is onnodig. Of het nou mondkapjes zijn of plastic zakken.
Die mondluiers bleken totaal nutteloos te zijn. Het milieu is onnodig vervuild en belast door die stomme onzin.
pi_200453423
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 11:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Die mondluiers bleken totaal nutteloos te zijn. Het milieu is onnodig vervuild en belast door die stomme onzin.
Het milieu is onnodig vervuild omdat mensen te dom zijn om hun rommel op te ruimen. Of het nou mondkapjes zijn of plastic zakken. Het is nooit de schuld van het voorwerp
  dinsdag 20 juli 2021 @ 12:03:18 #36
189978 controlaltdelete
pi_200453468
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 11:59 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Het milieu is onnodig vervuild omdat mensen te dom zijn om hun rommel op te ruimen. Of het nou mondkapjes zijn of plastic zakken. Het is nooit de schuld van het voorwerp
Als de overheid niet de onzinnige en onnodige mondluierplicht had ingevoerd was er ook geen mondluiervervuiling geweest. Zo simpel is het.
pi_200453488
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 11:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat ruimt lekker op in dat totaal overbevolkte land.
Vakman pur sang
pi_200453493
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 12:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als de overheid niet de onzinnige en onnodige mondluierplicht had ingevoerd was er ook geen mondluiervervuiling geweest. Zo simpel is het.
Als mensen ze gewoon in de vuilnisbak hadden gegooid ook niet.
Zo simpel is het. Eigen verantwoordelijkheid
pi_200453504
Als ze nu nog heksverbrandingen zouden uitvoeren dan vrees is voor een democratische stemming.
Vakman pur sang
  dinsdag 20 juli 2021 @ 12:24:27 #40
189978 controlaltdelete
pi_200453737
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 12:05 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Als mensen ze gewoon in de vuilnisbak hadden gegooid ook niet.
Zo simpel is het. Eigen verantwoordelijkheid
Was er geen mondluierplicht geweest dan was er ook geen mondluiervervuiling. Ik begrijp je wel hoor, stand by your government boy. :*
pi_200453944
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 12:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Was er geen mondluierplicht geweest dan was er ook geen mondluiervervuiling. Ik begrijp je wel hoor, stand by your government boy. :*
|:(
  Moderator / PR dinsdag 20 juli 2021 @ 12:55:14 #42
140043 crew  Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200454096
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 12:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]

|:(
Beter om niet op vervelende trolletjes te reageren.
Huilen dan.
pi_200454097
https://twitter.com/blckbxnews/status/1417213895945621508?s=08
quote:
Viroloog @MarionKoopmans en waterbouwkundige Bas Jonkman vinden dat de dreiging van pandemien en overstromingen niet los van elkaar gezien kunnen worden.
:D

Koopmans is knettergek.
Hanky Panky Shangai
pi_200454132
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 11:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hier ist +- 20k, miljoenen op een populatie van meer dan een miljard.. factor 100 van wat wij hier hebben zegmaar, zouden we hier ook op miljoenen doden zitten.

Het zal best hoor, of je het raar moet vinden of schokkend... Liever niet maar wel volgens verwachting.
En als ze er in India echt wat aan hebben wees dan netjes en stuur daar die vaccins heen. Dat drammerige vaccineren in dit land slaat helemaal nergens op als de varianten die de vaccinaties omzeilen toch uit het buitenland zullen komen.

Kan je tegen die tijd eens kijken of we het zo ver kunnen drukken over de complete wereld dat uitroeien mogelijk wordt geacht maar letterlijk alle virologen, zelfs de mainstream figuren, zeggen allemaal dat dit virus nooit meer weg gaat, en terecht lijkt me.
Hanky Panky Shangai
pi_200454147
quote:
Hahaha

En jullie nemen die vrouw allemaal serieus. Man, moet toch lekker zijn h, de weg van de minste weerstand is het in ieder geval wel maar met gezond verstand heeft het helemaal niks te maken.
Hanky Panky Shangai
pi_200454193
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 11:38 schreef Isdatzo het volgende:
Alleen is Ludo boos omdat er wat hittegolven uit de boeken verdwijnen. Tja.
Dat je binnen enkele jaren het zelfs expliciet gaat gebruiken als argument voor je stelling "klimaatverandering is echt!!$" terwijl de statistiek pas tot wasdom is gekomen na je eigen data manipulatie is wel een grote grap ja.

En zoals ik het heb begrepen is het gewoon temperaturen schatten, danwel correcties schatten, op basis van andere settings (verschil tussen oude en nieuwe meetinstallatie - synchroonmetingen). Door ook nog een winsorization data manipulatie door te voeren haal je gewoon letterlijk extreme waarden uit de observaties weg, dus ja, ik ben gewoon oprecht - beargumenteerd, zoals Crok ook doet - kritisch of dit wel helemaal pluis is.
Hanky Panky Shangai
pi_200454253
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 11:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Even een herinnering om on topic te blijven hier; klimaat bespreken kan elders als die wens er is :)
quote:
Die twee kan je echt niet los van elkaar zien hoor. Snap dat nou.
Hanky Panky Shangai
  dinsdag 20 juli 2021 @ 13:32:45 #48
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200454582
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 11:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk :) dankje
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 20 juli 2021 @ 13:45:51 #49
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_200454767
quote:
MONEY
pi_200455013
Zal wel weer een acteur zijn volgens sommigen

abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')